Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Ν. Μεσσηνίας
Τώρα στη Μεσσηνία, υπάρχουν και τα δύο πρώην #69 Αιτωλοακαρνανίας. Το Bova πριν αντικαταστήσει το νυν #9 Μεσσηνίας στην Αιτωλοακαρνανία, ήταν στο #51 Καρδίτσας.
[img][Εικόνα: thumb_kam7688_Futura_kifisos_69_aitnias.jpg][/img]
Απάντηση
ΚΜΧ-8475 στο "νέο" #75, ένα ΜΑΝ Lion's Coach
22$Λ$06123$000$MAN$LION'S$06060$10518$18000$051$02$000$000$-$1$2$20240604$Μ$0$1

Αντικαθιστά το Travego που δεν κράτησε ούτε δύο χρόνια στο παρμπρίζ αυτό... Η διαγραφή του Travego έγινε χθες Τρίτη 4/6 όπως και η ταξινόμηση του ΜΑΝ.
Απάντηση
Αντικατάσταση και στο #21 με Volvo 9700H, οι πινακίδες του είναι ΚΜΧ-8821.
Απάντηση
ΚΜΧ-9089 στο "νέο" #18, άλλο ένα ΜΑΝ Lion's Coach
22$Λ$06123$000$MAN$LION'S COACH$00000$12419$18600$051$02$000$000$2008/74K$1$2$20240924$Μ$0$1

Αντικαθιστά παρόμοιο παλιότερο ΜΑΝ RHC414 Lion`s Coach, πρώην #57 Μαγνησίας που είχε αρ. κυκλοφορίας ΚΜΡ-4445. Η διαγραφή του παλιού έγινε και αυτή χθες Τρίτη 24/9/24.

Προχθές ταξίδεψα με το νεοφερμένο Volvo 9700 στο #21. Πολύ καλύτερο από το Beulas ΜΑΝ που αντικαθιστά από άποψη άνεσης και θορύβου από τη μηχανή αν και δεν παύει να είναι λεωφορείο σχεδόν 15 ετών (είναι του 2/2010) και στις μεγάλες ταχύτητες ακουγόταν ένας ενοχλητικός θόρυβος κύλισης. Είχε το 12άρι I-Shift της Volvo που έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το AS-Tronic της ZF και αλλάζει πολύ εύκολα τις "μισές" ταχύτητες, απολαυστικό στις εκκινήσεις ή μετά από διόδια. Είναι υποκειμενικό βέβαια αλλά ως αμάξωμα μου φαίνεται το πιο όμορφο Βόλβο εδώ και πολλά χρόνια.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)