Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετάβαση από/προς Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος προς κέντρο Αθήνας
#1
Γεια σας,κατά την γνώμη σας ποιό είναι το καλύτερο μέσο για πρόσβαση στο Ελ. βενιζέλος και αν ο προαστιακός βολεύει για σταθμό λαρίσης ή με μετρο και αλλαγη στο συνταγμα ειναι καλυτερα?
Απάντηση
#2
(12-11-2021, 01:59 PM)VANGSKG Έγραψε: Γεια σας,κατά την γνώμη σας ποιό είναι το καλύτερο μέσο για πρόσβαση στο Ελ. βενιζέλος και αν ο προαστιακός βολεύει για σταθμό λαρίσης ή με μετρο και αλλαγη στο συνταγμα ειναι καλυτερα?
Από άποψη χρόνου το δρομολόγιο Σταθμός Λαρίσης -> Αεροδρόμιο κανει σε γενικές γραμμές τον ίδιο χρόνο είτε απευθείας με τον προαστιακό είτε με μετεπιβίβαση στο Σύνταγμα.

Στην θέση σου θα έπαιρνα  
το δρομολόγιο που βολεύει (με βάση την ώρα άφιξης) και κατα δεύτερων θα προτιμούσα τον προαστιακό (αποφεύγεις την μετεπιβίβαση στο Σύνταγμα καθώς και την πιθανότητα να μην έχεις χώρο να βάλεις βαλίτσες· τόσο στην γραμμή 2 όπου δεν υπάρχει προκαθορισμένη θέση όσο και στην γραμμή 3 που έχει «γεμίσει» ήδη κόσμο από το Μοναστηράκι)
Απάντηση
#3
Για εμένα προσωπικά πιστεύω πως καλύτερος είναι ο Προαστιακός επειδή δεν έχει τόσο κόσμο όσο το Μετρό και πιο αραιές στάσεις. Τώρα από χρόνο πάνω κάτω τα ίδια είναι όλα
Απάντηση
#4
Γενικά δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο. Αναλόγως το μέρος που ξεκινάει ο καθένας. Αν μένεις κάτω Πατήσια το Χ93, αν μένεις Γλυφάδα το Χ96, αν μένεις Άνω Λιόσια ο προαστιακός κλπ. Επίσης παίζει ρόλο και το πότε θέλεις να ταξιδέψεις. Πχ τα βράδια και τις Κυριακές το Χ95 μπορεί να κάνει και 40-45 λεπτά για αεροδρόμιο, άρα συμφέρει, ενώ καθημερινές μπορεί να έχει κίνηση στην Β. Σοφίας και στην ερτ πχ και να κάνει 70-75 λεπτά, άρα συμφέρει το μετρό. Το ίδιο και με τον Πειραιά

Από Στ. Λαρίσης είναι 45 λεπτά με προαστιακό και με μέτρο είναι μια ωρα σύνολο αν περάσει αμέσως. Όμως επειδή το μέτρο έχει ένα 30' και ο προαστιακός ανά 60' είναι ανάλογα την ώρα που θέλεις. Σιγουρα το καλύτερο είναι να προγραμματίσεις πιο δρομολόγιο του προαστιακού σε βολεύει και να πας με αυτό
Απάντηση
#5
Ήρθε η ώρα λοιπόν να γράψω μια (μικρή Big Grin ) περίληψη, μιας και τους τελευταίους μήνες, χρειάστηκε λόγο δουλειάς να πάω πολλές φορές στο τελωνείο του αεροδρομίου. Θα ξεκινήσω λέγοντας πως η διάρκεια της διαδρομής από Σύνταγμα με το μετρο είναι (με εξαιρέσεις) τα 38 λεπτά που δινει και η Στασυ. Στο Χ95 παίζουν οι χρόνοι μεταξύ 40 λεπτού και ώρας, ανάλογα την κίνηση και την οδήγηση. Όπως κάθε άνθρωπος που έχει σωας τα φρενας, ξεκίνησα να πηγαίνω με το μετρό. Στη πορεία βέβαια, η ζυγαριά άρχισε να γερνει αρκετά προς τη πλευρά του Χ95 καθως:
Καλύτερη συχνότητα: Αν χάσεις το μετρό, έχεις την επιλογή είτε να ανέβεις πάνω και να πάρεις το λεωφορειο, είτε να πας με το επόμενο μετρό δουκισσης και να πάρεις τον πρώτο προαστιακό που θα περάσει προς αεροδρόμιο. Αν χάσεις το λεωφορείο, σε 10'-15' έχει το επόμενο.
Καλύτερη σύνδεση: Στη περίπτωση μου που έπρεπε να πάω στο τελωνείο το οποίο βρίσκεται λιγο πριν το κεντρικό αεροδρόμιο, από το σταθμό του μετρό έπρεπε να περπατήσω μέχρι την αφετηρια των εσωτερικών λεωφορειων (δρομολογια καθε 10'-15') , να κάνω το κύκλο του αεροδρομίου μέχρι να φτάσω. Ενώ το Χ95 έχει σταση ακριβώς απ έξω, γλυτώνεις και όλες τις μετεπιβιβασεις.
Διάρκεια ταξιδιού:  Σε ώρες αιχμής το μετρό θα είναι πιο γρήγορο, αλλά όλες τις υπόλοιπες ώρες μακράν καλύτερο το λεωφορείο. Δε χρειάζεται ούτε να ανεβαίνεις ούτε να κατεβαίνεις σκάλες, γλιτώνεις και το περπάτημα καθώς το τερμα είναι ακριβώς μπροστά στις αναχωρήσεις και η αφετηρία στις αφίξεις. Συνολικά δηλαδή η διάρκεια όλου του ταξιδιού βγαίνει μικρότερη με το λεωφορείο.

Στα αρνητικά τώρα, και τα 2 μέσα καλοκαιριατικα είναι ασφυκτικά γεμάτα. Το μετρό μεν καταπίνει καπως καλύτερα τον κόσμο, το Χ95 δε ακόμα και με αυτή τη συχνότητα είναι πάντα γεμάτο. Πολύ κακή εικόνα στα λεωφορειά είναι επίσης οι στοιβαγμενες παντού βαλίτσες, καθώς τα Leasing δεν έχουν ράφια, ενω στα δικά μας solaris δεν επαρκούν. Στο μετρό σίγουρα έχετε συναντήσει μια παρόμοια εικόνα με τους διαδρόμους φρακαρισμενους με βαλίτσες. Επίσης πολλές λακουβες στο Χ95. Big Grin

Και για να αναλύσω το κάθε μέσο ξεχωριστά κιολας και να συμπληρώσω κάποια πράγματα:
Μετρο: οι κλασικοί συρμοι που ξέρουμε, ταλαιπωρημενοι όμως πλέον, και αρκετά βρώμικοι. Σε κάποια βαγόνια υπολειτουργει ο κλιματισμός, ενω και αρκετοί ρομά ζητιανεύουν στο επίγειο κομμάτι του. Λίγο φάουλ το ότι μέγιστη έχουν 80χλμ, στους καινούριους που θα έρθουν πρέπει να δουν μήπως μπορούν και πιάνουν παραπάνω. Απο θέμα αξιοπιστίας, 3 φορές μου έχει τύχει να ακυρωθεί δρομολόγιο χωρίς καμία ανακοίνωση και να περιμένουμε το τρενο φάντασμα. Στο θέμα της συχνότητας, το μετρό είναι γνωστό ότι δεν μπορεί να αυξήσει τη συχνότητα, οπότε θα βάλω και τον προαστιακό μέσα. Πολύ κακός συγχρονισμός το να έχουν μετρό-προαστιακός δρομολόγια με διαφορα 10 λεπτών, και για ένα μισάωρο να μην περνάει τίποτα. Γεμίζει ασφυκτικά η αποβάθρα και μόλις έρθει το τρένο γίνεται σκότωμα για μια θέση.
Λεωφορειο: κάποια οχήματα πολύ φασαρία από τη μηχανή , κυρίως citaro και κάποια solaris ιδιόκτητα. Τα "γρηγορότερα" είναι τα 3πορτα Citaro και τα Solaris Πολωνίας. Τα Man είναι μακράν τα χειρότερα, πολυ αργές επιταχύνεις και ο κλιματισμός ανεπαρκής. Την άνοιξη κυκλοφορούσαν όλες τις ώρες της μέρας, τώρα το καλοκαίρι είτε βράδυ είτε καθόλου. Έξτρα χειρότερα είναι τα 19μετρα Man, τόσο κακή κύλιση δεν έχω ξανανιώσει σε όχημα. Ο αερας επηρεάζει επισης πολυ τα οχήματα στη Αττική, τις μέρες που φυσαει μπάζουν απο παντού και πανε αρκετά πιο αργά για να μην τα "παίρνει". Πάντως αν και μπορεί να το κάνεις στο όρθιο το ταξίδι, δεν κουράζει τόσο γιατί δεν έχεις πολλες στάσεις και φανάρια.

Συμπέρασμα μου δεν αξίζει τα παραπάνω λεφτά του το μετρό στο εισιτήριο. Μπορεί σε κάποιον να αρέσει η τυποποιημένη φύση του μετρό, αλλά δεν βρίσκω σοβαρό λογω που υπερτερεί του λεωφορείου. Στο τέλος, και τα 2 μέσα γεμάτα κυκλοφορούν, το καθένα με το δικό του κοινό.

ΥΓ: Όταν κυκλοφορουσαν οι GN στο αεροδρόμιο πρέπει να ήταν πολυ μαζοχες όσοι έμπαιναν. Να είσαι Αττική οδό χειμώνα, με το μπουφάν, να κρυώνεις γιατί μπάζει από παντού παγωμένο αέρα και να ακούς και τα 120ντεσιμπελ του κινητήρα. Μαγικές στιγμές Tongue Θα θελα πολυ να το κάνω για την εμπειρία και μόνο
Απάντηση
#6
Μεγάλες αποστάσεις δεν είναι για λεωφορείο.. Το μέτρο δυστυχώς δεν έχει κάθε 30 λεπτά αλλά κάτι παραπάνω λόγω πολιτικών καπρίτσιων..Είναι αδιανόητο ακόμα και εκεί να έχουν το τελευταίο λόγο "αυτοί" και όχι ο ΟΑΣΑ.. Τίναξαν στον αέρα τις συχνότητες του μετρό γιατί έταξαν απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά και δεν θέλουν να το πάρουν πίσω.. Για τον προαστιακό και αυτό το μέσο το οποίο είναι το πιο αδικημένος θα έπρεπε να είχα τουλάχιστον κάθε μισάωρο σε όλες τις κατεύθυνσης εντος ο ΟΑΣΑ πόσο δε για Αεροδρόμιο. όπως ήταν στην Ολυμπιάδα..
Απάντηση
#7
Το μετρό γραμμής 3 είναι ο καλύτερος τρόπος για να πας αεροδρόμιο. Εκτός κι αν εργάζεται κάποιος στις αποθήκες/τελωνεία, βολεύουν τα λεωφορεία που έχουν στάση κοντά.

Όμως, θεωρώ πως η συχνότητα του μετρό θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον ανά 20 λεπτά, όλο το χρόνο. Στον συρμό του αεροδρομίου γίνεται "κόλαση" από κόσμο, ειδικά στο Σύνταγμα. Κάποιες φορές φεύγει 60-70% γεμάτο, ήδη από τον Πειραιά. Ακόμα δεν έχουν καν παραγγείλει τους νέους συρμούς. Big Grin
Απάντηση
#8
Υπηρχε μια πρόταση να γίνονται ξεχωριστά δρομολόγια "Εθνική Άμυνα - Αεροδρόμιο" ή "Δουκισσης Αεροδρόμιο" και "Δημοτικό Θέατρο - Δουκισσης" έτσι ώστε να γίνουν πιο συχνά τα δρομολόγια.

Πάντως η κυβέρνηση διαχρονικά αγνοεί την προμήθεια καινούριων συρμων (μαζί με όλα τα άλλα γνωστά προβλήματα) οπότε ίσως καλύτερα που δεν άρχισαν πάλι ημίμετρα.
Απάντηση
#9
Τι θες να πεις λέγιντας ημίμετρα; Δηλαδή είναι καλύτερα το κάθε 36 από το κάθε 30 η το κάθε 20 κάνοντας μετεπιβίβαση;
Απάντηση
#10
Εννοώ ότι το πρόβλημα λύνεται με προμήθεια συρμων, όχι με μείωση των διαδρομών. Όπως και στις λεωφορείακες γραμμές που λόγω κόστους / έλλειψης οδηγών πηγαίνουν από 15λεπτα δρομολόγια με μεγάλες διαδρομές σε 50λεπτα, που κάνουν τη μισή διαδρομή με 1 όχημα. Σαφώς καλύτερα 50λεπτα από 2ωρα, αλλά το πρόβλημα δεν έχει λυθεί.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)