Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής
#11
Τα καινούρια λεωφορεία της Συγκοινωνίας ΑΕ δεν θα είναι όλα ΜΑΝ αλλά και Temsa...
Απάντηση
#12
Temsa LF 12 να φανταστώ; Η κατι σε ημιαστικό;
Απάντηση
#13
Δεν ξέρω περισσότερα για τα temsa αλλά πλην αυτών θα είναι και άλλα από άλλη εταιρεία.
Τελικά θα έχει ΜΑΝ, TEMSA & κάτι άλλο το οποίο μπορεί να είναι οτιδήποτε.
Και κάποια από αυτά θα είναι midi πλην των αρθρωτών και των κανονικών
Απάντηση
#14
(22-06-2024, 06:52 PM)patrinos Έγραψε: Δεν ξέρω περισσότερα για τα temsa αλλά πλην αυτών θα είναι και άλλα από άλλη εταιρεία.
Τελικά θα έχει ΜΑΝ, TEMSA & κάτι άλλο το οποίο μπορεί να είναι οτιδήποτε.
Και κάποια από αυτά θα είναι midi πλην των αρθρωτών και των κανονικών
Καλό που θα έχει μίντι
Απάντηση
#15
Όταν έρθει η ώρα θα τα μάθετε όλα. Και κακώς μίλησα στον δάσκαλο μάλλον και άνοιξε αυτός ο διάλογος..
Απάντηση
#16
https://www.metaforespress.gr/mesa-mazik...%84%ce%b9/

Φωτογραφίες από τα MAN
Απάντηση
#17
(30-07-2024, 04:39 PM)Ody. Έγραψε: https://www.metaforespress.gr/mesa-mazik...%84%ce%b9/

Φωτογραφίες από τα MAN

Μ' αρέσει που αναφέρεται συνεχώς ότι τα λεωφορεία τα πήρε ο ΟΑΣΑ (όχι τα ΚΤΕΛ) και έτρεξαν και οι άχρηστοι πολιτικοί να ποζάρουν.  Tongue

Προσωπική άποψη: Τα συγκεκριμένα MAN είναι πλέον τα ομορφότερα λεωφορεία της Αθήνας.
Απάντηση
#18
Πληροφοριακά τα ΜΑΝ της κοινοπραξίας ήρθαν από Πολωνία..Κάποια παρτίδα θα ήταν και πιθανόν να ακυρώθηκε για το όπου ήταν να πάει.. Και όχι τίποτα άλλο κλάφτηκαν επειδή ήταν τρίπορτα τα αρθρωτά και τους τα πέρασαν αλλά γράφτηκε και η παπάτζα από το γνωστό blo ότι τάχα είναι δύσκολη η κατασκευή των τετράθυρων..Ναι καλά το πιστέψαμε.. Άσε που μπορεί να τα πήραν σε τιμή ευκαιρίας..
Απάντηση
#19
(05-08-2024, 02:46 PM)patrinos Έγραψε: Πληροφοριακά τα ΜΑΝ της κοινοπραξίας  ήρθαν από Πολωνία..Κάποια παρτίδα θα ήταν και πιθανόν να ακυρώθηκε για το όπου ήταν να πάει.. Και όχι τίποτα άλλο κλάφτηκαν επειδή ήταν τρίπορτα τα αρθρωτά και τους τα πέρασαν αλλά γράφτηκε και η παπάτζα από το γνωστό blo ότι τάχα είναι δύσκολη η κατασκευή των τετράθυρων..Ναι καλά το πιστέψαμε.. Άσε που μπορεί να τα πήραν σε τιμή ευκαιρίας..
Αφού η MAN πλέον κατασκευάζει αστικά μόνο στην Πολωνία (Starachowice), λογικό δεν είναι να έρθουν από εκεί; Η απορία μου είναι αν αγοράστηκαν ή ήρθαν με leasing, γιατί στις προσόψεις τους στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν διακρίνεται το αυτοκόλλητο «Papadakis». Τέλος, τα τρίπορτα αρθρωτά δεν τα θεωρώ πρόβλημα, ίσα ίσα οι περισσότερες θέσεις καθήμενων πλεονέκτημα είναι για τις γραμμές που προορίζονται (Μεσόγεια / νότια προάστια). Αυτό που με ανησυχεί είναι πώς θα καταντήσει σύντομα το σαλονάκι στο βαγόνι από τους διάφορους «καλλιτέχνες» (ελπίζω να έχουν κάμερες τα οχήματα).9
Απάντηση
#20
Και τα Yutong που έχουν κάμερες (και αυτοκόλλητο), στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον είναι απενεργοποιημένες
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)