Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές με λίγα δρομολόγια
#21
Νομίζω ότι το 2ο 836 βγαίνει από Λιόσια (0620 836, 0825 420). Το 868 από 866 και το 890 από 876
Απάντηση
#22
Σας ευχαριστώ πολύ αμφότερους!!
Απάντηση
#23
Εντωμεταξυ με το 024 τί γίνεται? Γιατί έχει 5 άκυρα δρομολόγια την ημέρα και στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής του, είναι η μόνη γραμμή.

Είναι τύπου δημοτική συγκοινωνία που δουλεύει περιορισμένες ώρες, ή απλώς παντελώς παραμελημένη και πλέον άχρηστη?
Απάντηση
#24
Το 024 έχει τεράστια ιστορία σαν γραμμή, παλιά πήγαινε μέχρι άγιο Ιωάννη αν θυμάμαι καλά και είχε πολύ συχνά δρομολόγια και ήταν σχεδόν πάντα γεμάτο. Έπειτα κόπηκε το κομμάτι του κέντρου και έμεινε αρχικά μέχρι Αττική και μετά μέχρι κάτω Πατήσια, αυτό σε συνδυασμό με ότι λόγω έργων για χρόνια έκανε την διαδρομή του 720, το έκανε να χάσει την επιβατική του κίνηση και να καταλήξει να έχει ένα όχημα. Ο κόσμος προτιμάει να πάει στην Δημοκρατίας ή στην Δεκελείας που περνάνε πιο συχνά, παρά να περιμένει μια ώρα το 024 και εν τέλη να πάει μέχρι τα κάτω Πατήσια. Οπότε έμεινα με ένα όχημα και η δεύτερη βάρδια μάλιστα πάντα λείπει
Απάντηση
#25
(16-07-2024, 01:13 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Το 024 έχει τεράστια ιστορία σαν γραμμή, παλιά πήγαινε μέχρι άγιο Ιωάννη αν θυμάμαι καλά και είχε πολύ συχνά δρομολόγια και ήταν σχεδόν πάντα γεμάτο. Έπειτα κόπηκε το κομμάτι του κέντρου και έμεινε αρχικά μέχρι Αττική και μετά μέχρι κάτω Πατήσια, αυτό σε συνδυασμό με ότι λόγω έργων για χρόνια έκανε την διαδρομή του 720, το έκανε να χάσει την επιβατική του κίνηση και να καταλήξει να έχει ένα όχημα. Ο κόσμος προτιμάει να πάει στην Δημοκρατίας ή στην Δεκελείας που περνάνε πιο συχνά, παρά να περιμένει μια ώρα το 024 και εν τέλη να πάει μέχρι τα κάτω Πατήσια. Οπότε έμεινα με ένα όχημα και η δεύτερη βάρδια μάλιστα πάντα λείπει
Η μόνη λύση για να διασωθεί κάτι στη γραμμή , είναι ίσως η συνεργασία των Δήμων Αγ. Αναργύρων και Ν. Φιλαδέλφειας - Ν. Χαλκηδόνας , προκειμένου να δημιουργήσουν μία καλή δημοτική συγκοινωνία που να διατρέχει τον κύριο άξονα της γραμμής δηλ. Ν. Φιλαδέλφεια - Αγ. Ανάργυροι - Αγ. Ελευθέριος - Κάτω Πατήσια. Πραγματικά πλέον κυκλοφορεί με το πολύ 2 άτομα σε κάθε δρομολόγιο και έχει τεράστιους χρόνους διαδρομής , αφού τις περισσότερες φορές το κάνει σε 40' όταν έχει κίνηση τις Καθημερινές και σε 25'-30' τα ΣΚ. Αφού διανύουμε μια περίοδο ελλείψεων στις βάρδιες δεν γίνεται να κρατάνε ένα 12μετρο για μια γραμμή που μαζεύει 2 άτομα σε κάθε δρομολόγιο. Αν δεν γίνει σωστή αξιοποίηση καλύτερα να καταργηθεί τελείως , δεν νομίζω ότι θα λείψει σε κανέναν.
Απάντηση
#26
Γενικά μια γραμμή που να συνδέει αγίους Αναργύρους (πάρκο Τρίτση, Σκλαβενίτη κλπ - Τέρμα 892) χρειάζεται γιατί είναι μια μετακίνηση που αρκετοί στην Νέα Φιλαδέλφεια χρειάζεται να κάνουμε και η μόνη λύση είναι 421 και Α10/Β10, που στην καλύτερη περίπτωση που γίνει απευθείας η ανταπόκριση κάνεις όσο με τα πόδια (30 λεπτά)
Απάντηση
#27
(16-07-2024, 02:59 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Γενικά μια γραμμή που να συνδέει αγίους Αναργύρους (πάρκο Τρίτση, Σκλαβενίτη κλπ - Τέρμα 892) χρειάζεται γιατί είναι μια μετακίνηση που αρκετοί στην Νέα Φιλαδέλφεια χρειάζεται να κάνουμε και η μόνη λύση είναι 421 και Α10/Β10, που στην καλύτερη περίπτωση που γίνει απευθείας η ανταπόκριση κάνεις όσο με τα πόδια (30 λεπτά)
Η μόνη λύση σε αυτό είναι καλύτερα δρομολόγια , τόσο στο 421 , όσο και στα ΑΒ10 και 735 , 892 που και αυτά πάνε εκεί πέρα. Συνδυαστικά 4 λεωφορεία είναι , όλο και κάποιο θα έρθει. Το 421 είναι ένα πρόβλημα με τα μισάωρα που έχει
Απάντηση
#28
Το 735 έχει σταθερά ανά 30, το 892 ανά 40 και τα Α10/Β10 που θεωρητικά έπρεπε να περνάνε συνέχεια κάθε 10 λεπτά, μπορεί να κάνει πάνω από μισή ώρα και μετά δεν χωράς μέσα. Αλλά προς τα πάνω όλο και κάποιο θα περάσει. Στην επιστροφή είναι πολύ δύσκολο να γίνει ανταπόκριση γιατί πολλές φορές θέλει 20 λεπτά να περάσει κάποιο προς αγίους και το 421 βγαίνει ακριβώς μπροστά του και μετά περιμένεις μισή ώρα. Συνήθως 6/8 έχει πλέον το 421
Απάντηση
#29
(16-07-2024, 02:59 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Γενικά μια γραμμή που να συνδέει αγίους Αναργύρους (πάρκο Τρίτση, Σκλαβενίτη κλπ - Τέρμα 892) χρειάζεται γιατί είναι μια μετακίνηση που αρκετοί στην Νέα Φιλαδέλφεια χρειάζεται να κάνουμε και η μόνη λύση είναι 421 και Α10/Β10, που στην καλύτερη περίπτωση που γίνει απευθείας η ανταπόκριση κάνεις όσο με τα πόδια (30 λεπτά)

Αυτή είναι μια διαδρομή που έχει ζήτηση, θυμάμαι ότι υπήρχε κόσμος που την ζητούσε από όταν πήγαινα σχολείο (ως τα μέσα της δεκαετίας του 2000). Να αναφέρω επίσης ότι το 024 εξυπηρετεί και το νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου, από τα μεγαλύτερα της περιοχής. Επίσης η απόσταση μεταξύ της Δεκελείας και της Δημοκρατίας είναι μεγάλη και η πρόσβαση ανάμεσα τους δεν είναι εύκολη γιατί υπάρχει ο Κηφισός. Θα μπορούσαν αν την ξανακατεβάσουν ως τον σταθμό Λαρίσης μέσω της Αχαρνών, αυτή την φορά, για να αποκτήσει νόημα η γραμμή και ας της έβαζαν και midi. Wishful thinking βέβαια το τελευταίο με τα δεδομένα της ΟΣΥ.
Απάντηση
#30
(16-07-2024, 04:17 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Το 735 έχει σταθερά ανά 30, το 892 ανά 40 και τα Α10/Β10 που θεωρητικά έπρεπε να περνάνε συνέχεια κάθε 10 λεπτά, μπορεί να κάνει πάνω από μισή ώρα και μετά δεν χωράς μέσα. Αλλά προς τα πάνω όλο και κάποιο θα περάσει. Στην επιστροφή είναι πολύ δύσκολο να γίνει ανταπόκριση γιατί πολλές φορές θέλει 20 λεπτά να περάσει κάποιο προς αγίους και το 421 βγαίνει ακριβώς μπροστά του και μετά περιμένεις μισή ώρα. Συνήθως 6/8 έχει πλέον το 421
Ζήτημα εδώ μπαίνει ίσως η έκταση του δρομολογίου σαν γραμμή και κυρίως μιλάω λόγο πείρας για το 892. Κάνει μια διαδρομή που καλύπτει ένα κομμάτι το 891 οπότε πρέπει να κοπεί το κομμάτι από Αιγάλεω και κάτω για να ενισχυθεί το  Αττικόν άγιοι Ανάργυροι Ίλιον για να υπάρχει σύνδεση με το νοσοκομείο κιόλας
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)