Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Τραμ
#91
(07-03-2024, 02:01 PM)kostas720 Έγραψε: Μόλις τώρα είδα στη τηλεματική του ΟΑΣΑ ανακοίνωση , η οποία λέει ότι από 10/3 μέχρι 30/6 θα γίνει διακοπή κυκλοφορίας στη γραμμή 7 στο τμήμα Ασκλ. Βούλας - Καλαμάκι λόγω εργασιών. Οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται από τη γραμμή Χ7 που θα κάνει το δρομολόγιο Πικροδάφνη - Γλυφάδα και από τις υπόλοιπες υπάρχουσες
Είμαι σίγουρος ότι θα πάρει παράταση και επίσης ότι θα ξαναδιακοπεί σε μετεγενεστερο στάδιο λόγω των έργων
Απάντηση
#92
(28-06-2024, 10:24 PM)Leon377 Έγραψε: Α1 από Πειραιά 18.50-21.03
Α1 από Βούλα 20.00-22.25
Aπό Δευτέρα 01.07.24 ξαναμπαίνει το τράμ στη διαδρομή και τέλος το μαρτύριο. Ας το καταργήσουν το Α1 να τελειώνουμε. Γραμμές με δρομολόγια ... δίωρα παράλληλα με ΜΣΤ, δεν εχουν κανένα λόγο ύπαρξης
Απάντηση
#93
Citaro συμφωνώ και επαυξάνω...
Απάντηση
#94
(29-06-2024, 10:47 AM)Citaro Έγραψε: Aπό Δευτέρα 01.07.24 ξαναμπαίνει το τράμ στη διαδρομή και τέλος το μαρτύριο. Ας το καταργήσουν το Α1 να τελειώνουμε. Γραμμές με δρομολόγια ... δίωρα παράλληλα με ΜΣΤ, δεν εχουν κανένα λόγο ύπαρξης
Βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος αλλά θα πω τις σκέψεις μου
Έχω καθημερινή επαφή με την περιοχή τα τελευταία 2 χρόνια. Μαρτύριο λέω το τραμ. Το Α1 δεν μπορεί να καταργηθεί. Γεμάτο πάει γεμάτο έρχεται. Γεμάτο κυκλοφορεί και εντός Πειραιά. Έχω ξαναπεί ότι το Α1 μια οποιαδήποτε ώρα στην πλατεία Γλυφάδας (και όταν λειτουργεί το τραμ) γεμίζει περισσότερο από το Α2. Ο κόσμος αγαπάει αυτή τη γραμμή, το τραμ είναι αργό και η μέση συχνότητα του τραμ είναι πιο μεγάλη από τη μέση συχνότητα του Α1. Μόνο και μόνο απο το νέο Φάληρο για κεντρο Πειραιά με το τραμ κανείς δυο κύκλους. Να καταργηθεί και το Α3 αν είναι έτσι αφού υπάρχει μετρό 

Το ότι φτάνει στα δίωρα κάποια απογεύματα είναι ο συνδιασμός της έλλειψης οχημάτων και οδηγών και έλλειψης κατανόησης στον ΟΑΣΑ του τι γίνεται στη Γλυφάδα και την παραλιακή εκείνες τις ώρες. Γιατί το πρωί μια χαρά κυκλοφορεί σε καλά δρομολόγια 
Σε γενικές γραμμές στη Γλυφάδα ο κόσμος προτιμάει να περιμένει μισή ώρα το Α1 και μετά σε 40 λεπτά να είναι Πειραία (30 λεπτά Καλλιθέα) παρά να περιμένει ίδια ώρα το τραμ και να είναι σε 1 ώρα Πειραιά (40+ λεπτά Καλλιθέα)

Η λύση με τα καλύτερα αποτελέσματα θα ήταν να κοπεί το Β1 στο καλαμάκι και να δοθούν τα μισά του οχήματα στο Α1. Θα μπορούσε το Α1 να σταματάει πλατεία Γλυφάδας για τέρμα. Αλλά το να κοπεί το Α1 με το τραμ να είναι για τα πανηγύρια θα οδηγούσε σε τραγελαφικές εικόνες
Απάντηση
#95
Ναι γιατί το Β1 απασχολεί κάτι δεκάδες οχήματα και άμα αφαιρέσεις τα μισά ξέρω γω πόσα εξτρά θα έχεις να βάλεις στο Α1. Αλήθεια πόσα οχήματα είχε το Β1 την ώρα του κενού δίωρου στο Α1? Ένα? Δύο? Τρία το πολύ? Αντίθετα καλύτερα είναι όπως είναι τώρα αφού αν σε θέλει η τύχη υπάρχει η ελπίδα την ώρα του κενού στο Α1 να περνάει κάνα Β1 και να καταφέρεις να χωθείς.
Απάντηση
#96
(29-06-2024, 09:06 PM)ecoj Έγραψε: Ναι γιατί το Β1 απασχολεί κάτι δεκάδες οχήματα και άμα αφαιρέσεις τα μισά ξέρω γω πόσα εξτρά θα έχεις να βάλεις στο Α1. Αλήθεια πόσα οχήματα είχε το Β1 την ώρα του κενού δίωρου στο Α1? Ένα? Δύο? Τρία το πολύ? Αντίθετα καλύτερα είναι όπως είναι τώρα αφού αν σε θέλει η τύχη υπάρχει η ελπίδα την ώρα του κενού στο Α1 να περνάει κάνα Β1 και να καταφέρεις να χωθείς.
Τρία. Θα μπορούσε να πάει δηλαδή το 1 και αντί για κενό δυωρο+ ανά κατεύθυνση να είχε μία ώρα κενό ανά κατεύθυνση. Με ένα όχημα γίνεται η διαφορά 

(Το πρωί μεσημέρι έχει 4 το Β1 οπότε μιλάμε για δύο οχήματα, καθημερινές πάντα)
Απάντηση
#97
(29-06-2024, 07:53 PM)Leon377 Έγραψε: Βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος αλλά θα πω τις σκέψεις μου
Έχω καθημερινή επαφή με την περιοχή τα τελευταία 2 χρόνια. Μαρτύριο λέω το τραμ. Το Α1 δεν μπορεί να καταργηθεί. Γεμάτο πάει γεμάτο έρχεται. Γεμάτο κυκλοφορεί και εντός Πειραιά. Έχω ξαναπεί ότι το Α1 μια οποιαδήποτε ώρα στην πλατεία Γλυφάδας (και όταν λειτουργεί το τραμ) γεμίζει περισσότερο από το Α2. Ο κόσμος αγαπάει αυτή τη γραμμή, το τραμ είναι αργό και η μέση συχνότητα του τραμ είναι πιο μεγάλη από τη μέση συχνότητα του Α1. Μόνο και μόνο απο το νέο Φάληρο για κεντρο Πειραιά με το τραμ κανείς δυο κύκλους. Να καταργηθεί και το Α3 αν είναι έτσι αφού υπάρχει μετρό 

Το ότι φτάνει στα δίωρα κάποια απογεύματα είναι ο συνδιασμός της έλλειψης οχημάτων και οδηγών και έλλειψης κατανόησης στον ΟΑΣΑ του τι γίνεται στη Γλυφάδα και την παραλιακή εκείνες τις ώρες. Γιατί το πρωί μια χαρά κυκλοφορεί σε καλά δρομολόγια 
Σε γενικές γραμμές στη Γλυφάδα ο κόσμος προτιμάει να περιμένει μισή ώρα το Α1 και μετά σε 40 λεπτά να είναι Πειραία (30 λεπτά Καλλιθέα) παρά να περιμένει ίδια ώρα το τραμ και να είναι σε 1 ώρα Πειραιά (40+ λεπτά Καλλιθέα)

Η λύση με τα καλύτερα αποτελέσματα θα ήταν να κοπεί το Β1 στο καλαμάκι και να δοθούν τα μισά του οχήματα στο Α1. Θα μπορούσε το Α1 να σταματάει πλατεία Γλυφάδας για τέρμα. Αλλά το να κοπεί το Α1 με το τραμ να είναι για τα πανηγύρια θα οδηγούσε σε τραγελαφικές εικόνες
Η λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα είναι μία και ονομάζεται πράσινο κύμα. Αυτό το σύστημα είναι συνδεδεμένο με τη τηλεματική του τραμ και του δίνει απόλυτη προτεραιότητα σε όλα τα φανάρια της διαδρομής. Όποιος έχει χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο μέσο μπορεί να καταλάβει ότι είναι ίσως και το μεγαλύτερο πρόβλημά του. Θα γλυτώσει σίγουρα 10' σε όλο το τμήμα από τη Βούλα μέχρι τον Πειραιά και ειδικά μέσα στον Πειραιά όπου τα φανάρια είναι πολλά. Το τραμ επίσης έχει συχνότητα 9λεπτη στην αιχμή που τη θεωρώ εξαιρετική συχνότητα για παραλιακή , αρκεί τα δρομολόγια να μην γίνονται μπάχαλο όπως συμβαίνει αρκετά συχνά. Παλιά υπήρχε η ιδέα για Χ1 δηλ την express εκδοχή του Α1 , όμως στη περίοδο που βρισκόμαστε άμα καταργηθεί το Α1 δεν νομίζω ότι θα βάλουν οτιδήποτε άλλο στη θέση του. Ήρθε και κάπου εδώ η ώρα να αποχαιρετήσουμε σιγά σιγά και το Χ7 που τελευταία είχε αρχίσει ο κόσμος να το εμπιστεύεται.
Απάντηση
#98
(30-06-2024, 02:41 AM)kostas720 Έγραψε: Η λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα είναι μία και ονομάζεται πράσινο κύμα. Αυτό το σύστημα είναι συνδεδεμένο με τη τηλεματική του τραμ και του δίνει απόλυτη προτεραιότητα σε όλα τα φανάρια της διαδρομής. Όποιος έχει χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο μέσο μπορεί να καταλάβει ότι είναι ίσως και το μεγαλύτερο πρόβλημά του. Θα γλυτώσει σίγουρα 10' σε όλο το τμήμα από τη Βούλα μέχρι τον Πειραιά και ειδικά μέσα στον Πειραιά όπου τα φανάρια είναι πολλά. Το τραμ επίσης έχει συχνότητα 9λεπτη στην αιχμή που τη θεωρώ εξαιρετική συχνότητα για παραλιακή , αρκεί τα δρομολόγια να μην γίνονται μπάχαλο όπως συμβαίνει αρκετά συχνά. Παλιά υπήρχε η ιδέα για Χ1 δηλ την express εκδοχή του Α1 , όμως στη περίοδο που βρισκόμαστε άμα καταργηθεί το Α1 δεν νομίζω ότι θα βάλουν οτιδήποτε άλλο στη θέση του. Ήρθε και κάπου εδώ η ώρα να αποχαιρετήσουμε σιγά σιγά και το Χ7 που τελευταία είχε αρχίσει ο κόσμος να το εμπιστεύεται.
Ναι σύμφωνοι αν γίνουν αυτά στο τραμ και αυξηθεί η συχνότητα αλλάζει το πράγμα. Δεν έχω δει ποτέ 9λεπτο σε ώρα αιχμής και αν τύχει να δω 11λεπτο το επόμενο θα είναι σε μισή ώρα
Απάντηση
#99
Επειδή έχω μετρήσει τους χρόνους του Τραμ και του Α1, στο κοινό τους κομμάτι, το τραμ είναι πιο γρήγορο από το κέντρο του Πειραιά (Αγία Τριάδα - Δημ.Θέατρο) μέχρι το Νέο Φάληρο καθώς κερδίζει έως και 8' (λόγω κίνησης και φαναριών). Στο κομμάτι από Νέο Φάληρο έως και Καλαμάκι είναι σχεδόν το ίδιο (χάνει το προβάδισμα των 8') αλλά στο κομμάτι από Άλιμο μέχρι Γλυφάδα χάνει 10' και άλλα 10' από Γλυφάδα μέχρι το Ασκληπιείο.

Φυσικά προσωπικά με κέρδιζε η συχνότητα γιατί ακόμα και τα συχνά 12' του τραμ είναι καλύτερα από τα 40' αναμονή ακόμα και αν κερδίζει 20' σε χρόνο το Α1.
Απάντηση
(02-07-2024, 06:18 PM)sgkatsos Έγραψε: Επειδή έχω μετρήσει τους χρόνους του Τραμ και του Α1, στο κοινό τους κομμάτι, το τραμ είναι πιο γρήγορο από το κέντρο του Πειραιά (Αγία Τριάδα - Δημ.Θέατρο) μέχρι το Νέο Φάληρο καθώς κερδίζει έως και 8' (λόγω κίνησης και φαναριών). Στο κομμάτι από Νέο Φάληρο έως και Καλαμάκι είναι σχεδόν το ίδιο (χάνει το προβάδισμα των 8') αλλά στο κομμάτι από Άλιμο μέχρι Γλυφάδα χάνει 10' και άλλα 10' από Γλυφάδα μέχρι το Ασκληπιείο.

Φυσικά προσωπικά με κέρδιζε η συχνότητα γιατί ακόμα και τα συχνά 12' του τραμ είναι καλύτερα από τα 40' αναμονή ακόμα και αν κερδίζει 20' σε χρόνο το Α1.
Καημό το έχω να δω απανωτά 12λεπτα τραμ δεν μου έχει τύχει ποτέ
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)