Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
(20-06-2024, 10:57 PM)ecoj Έγραψε: Μέχρι τώρα μάλλον έχουν πάει τα Irisbus ως #729 στο Μπραχάμι (όσα δουλεύουν προφανώς).
Η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου όμως είναι αν αποσύρονται και λειτουργικά Ν2 ταυτόχρονα. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι, το 709 είχα να δω καιρό το είδα σήμερα
Απάντηση
Καλά είναι πολύ λίγα ακόμα τα Irisbus στο Μπραχάμι για να αποσύρουν Ν2 λειτουργικά. Άλλωστε κάποια έχουν τεθεί εκτός ήδη αφού έχουν να κυκλοφορήσουν από Απρίλιο και Μάιο και δεν νομίζω να τα ξαναδούμε έξω.
Απάντηση
(20-06-2024, 11:39 PM)ecoj Έγραψε: Καλά είναι πολύ λίγα ακόμα τα Irisbus στο Μπραχάμι για να αποσύρουν Ν2 λειτουργικά. Άλλωστε κάποια έχουν τεθεί εκτός ήδη αφού έχουν να κυκλοφορήσουν από Απρίλιο και Μάιο και δεν νομίζω να τα ξαναδούμε έξω.
Έχεις ένα δίκιο δεν βγάζουν πολλά αγκορα από τα πρώτα μόνο το 707 βγαίνει συνέχεια
Απάντηση
30729 στο 106 αυτή τη στιγμή και συνεχίζουμε...
Απάντηση
Irisbus Agora Diesel με αριθμό "906" στις 11 παρά είδαμε στην Ολυμπίου και Αγίας Σοφίας, έστριβε προς την κάθοδο της Αγίας Σοφίας προς Πειραιά και Αμφιθέας. Μήπως δρομολογήθηκε κάπου ;
Απάντηση
Ακούγεται ότι (δυστυχώς) οι φορτιστές στο Μπραχάμι είναι σχεδόν έτοιμοι και θα μεταφερθούν εκεί περί τα 35 yutong, αυτά της Ανθούσας και κάποια από τα υπόλοιπα (μάλλον της Ράλλη). Αν μπορεί να μας διαφωτίσει ο alliance

(Από την άλλη η μείωση 12μετρων στην Ανθούσα ίσως οδηγήσει σε μεταφορά γραμμών τύπου Ιλίσια και 203 204 211 στον Βοτανικό)

Επίσης ακούω ότι οι οδηγοί του Βοτανικού έχουν σοβαρό θέμα με τις εισαγωγές εξαγωγές yutong από τον Πειραιά ειδικά με τις εισαγωγές τις βραδινές ώρες
Απάντηση
(06-09-2024, 01:17 AM)Leon377 Έγραψε: Ακούγεται ότι (δυστυχώς) οι φορτιστές στο Μπραχάμι είναι σχεδόν έτοιμοι και θα μεταφερθούν εκεί περί τα 35 yutong, αυτά της Ανθούσας και κάποια από τα υπόλοιπα (μάλλον της Ράλλη). Αν μπορεί να μας διαφωτίσει ο alliance

(Από την άλλη η μείωση 12μετρων στην Ανθούσα ίσως οδηγήσει σε μεταφορά γραμμών τύπου Ιλίσια και 203 204 211 στον Βοτανικό)

Επίσης ακούω ότι οι οδηγοί του Βοτανικού έχουν σοβαρό θέμα με τις εισαγωγές εξαγωγές yutong από τον Πειραιά ειδικά με τις εισαγωγές τις βραδινές ώρες
Ισχύει λογικά από Οκτώβριο θα έρθουν.
Απάντηση
(06-09-2024, 01:17 AM)Leon377 Έγραψε: Ακούγεται ότι (δυστυχώς) οι φορτιστές στο Μπραχάμι είναι σχεδόν έτοιμοι και θα μεταφερθούν εκεί περί τα 35 yutong, αυτά της Ανθούσας και κάποια από τα υπόλοιπα (μάλλον της Ράλλη). Αν μπορεί να μας διαφωτίσει ο alliance

(Από την άλλη η μείωση 12μετρων στην Ανθούσα ίσως οδηγήσει σε μεταφορά γραμμών τύπου Ιλίσια και 203 204 211 στον Βοτανικό)

Επίσης ακούω ότι οι οδηγοί του Βοτανικού έχουν σοβαρό θέμα με τις εισαγωγές εξαγωγές yutong από τον Πειραιά ειδικά με τις εισαγωγές τις βραδινές ώρες

Αυτό το "δυστυχώς" δεν το έχω καταλάβει. Γιατί να είναι "κακό" να πάνε Yutong στο μπραχάμι; 

Ίσα ίσα, βγάζει πολύ περισσότερο νόημα να βρίσκονται σε ένα αμαξοστάσιο μέσα στην πόλη, με την συντριπτική πλειοψηφία των γραμμών που εξυπηρετεί να έχουν αφετηρία ή τέρμα σε απόσταση το πολύ 10-15 λεπτά από αυτό, κάτι που συνεπάγεται ελάχιστα νεκρά χιλιόμετρα και πολύ πιο εύκολη διαχείριση πχ σε περιπτώσεις όπου η μπαταρία μπορεί να μην φτάνει μέχρι το τέλος της βάρδιας και να χρειαστεί αντικατάσταση. 

Σε αντίθεση πχ με την Ανθούσα όπου ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Βρίσκεται εντελώς εκτός πόλης, σχεδόν όλες οι γραμμές που εξυπηρετεί είναι αρκετά χιλιόμετρα μακριά από αυτή με αποτέλεσμα πολλά νεκρά χιλιόμετρα και μεγαλύτερη δυσκολία στη διαχείριση
Απάντηση
(06-09-2024, 05:59 PM)Alex37 Έγραψε: Αυτό το "δυστυχώς" δεν το έχω καταλάβει. Γιατί να είναι "κακό" να πάνε Yutong στο μπραχάμι; 

Ίσα ίσα, βγάζει πολύ περισσότερο νόημα να βρίσκονται σε ένα αμαξοστάσιο μέσα στην πόλη, με την συντριπτική πλειοψηφία των γραμμών που εξυπηρετεί να έχουν αφετηρία ή τέρμα σε απόσταση το πολύ 10-15 λεπτά από αυτό, κάτι που συνεπάγεται ελάχιστα νεκρά χιλιόμετρα και πολύ πιο εύκολη διαχείριση πχ σε περιπτώσεις όπου η μπαταρία μπορεί να μην φτάνει μέχρι το τέλος της βάρδιας και να χρειαστεί αντικατάσταση. 

Σε αντίθεση πχ με την Ανθούσα όπου ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Βρίσκεται εντελώς εκτός πόλης, σχεδόν όλες οι γραμμές που εξυπηρετεί είναι αρκετά χιλιόμετρα μακριά από αυτή με αποτέλεσμα πολλά νεκρά χιλιόμετρα και μεγαλύτερη δυσκολία στη διαχείριση
Δυστυχώς γιατί ως οχήματα έχουν απαίσια εσωτερική δομή και η διαφορά στην ταχύτητα τους είναι εμφανής. Με τα Ν2 Μπραχαμίου τα οποία θα αντικαταστήσουν θα είναι η μέρα με τη νύχτα. Όπου και να πάνε δυστυχώς είναι βασικά
Απάντηση
Διάφορα ταχύτητας δεν υπάρχει, ίσα ίσα η επιτάχυνση είναι ταχύτερη. Αυτό που κάνει μεγάλη διαφορά είναι οι πόρτες που στο Ν2 κλείνουν πριν καν ανοίξουν. Όσο για τις γραμμές στην Ανθούσα πάντα στο κέντρο τα έστελνε Α5, 220/221 κλπ και επίσης στο Μπραχάμι ήδη μαζί με τα N2 κυκλοφορούν 2πορτα βολβο
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)