04-04-2024, 09:33 PM
ΚΤΕΛ Ν. Μεσσηνίας
|
05-06-2024, 10:51 PM
ΚΜΧ-8475 στο "νέο" #75, ένα ΜΑΝ Lion's Coach
22$Λ$06123$000$MAN$LION'S$06060$10518$18000$051$02$000$000$-$1$2$20240604$Μ$0$1 Αντικαθιστά το Travego που δεν κράτησε ούτε δύο χρόνια στο παρμπρίζ αυτό... Η διαγραφή του Travego έγινε χθες Τρίτη 4/6 όπως και η ταξινόμηση του ΜΑΝ.
12-08-2024, 03:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-08-2024, 03:11 PM από eliasfp. Edited 1 time in total.)
Αντικατάσταση και στο #21 με Volvo 9700H, οι πινακίδες του είναι ΚΜΧ-8821.
25-09-2024, 05:56 AM
ΚΜΧ-9089 στο "νέο" #18, άλλο ένα ΜΑΝ Lion's Coach
22$Λ$06123$000$MAN$LION'S COACH$00000$12419$18600$051$02$000$000$2008/74K$1$2$20240924$Μ$0$1 Αντικαθιστά παρόμοιο παλιότερο ΜΑΝ RHC414 Lion`s Coach, πρώην #57 Μαγνησίας που είχε αρ. κυκλοφορίας ΚΜΡ-4445. Η διαγραφή του παλιού έγινε και αυτή χθες Τρίτη 24/9/24. Προχθές ταξίδεψα με το νεοφερμένο Volvo 9700 στο #21. Πολύ καλύτερο από το Beulas ΜΑΝ που αντικαθιστά από άποψη άνεσης και θορύβου από τη μηχανή αν και δεν παύει να είναι λεωφορείο σχεδόν 15 ετών (είναι του 2/2010) και στις μεγάλες ταχύτητες ακουγόταν ένας ενοχλητικός θόρυβος κύλισης. Είχε το 12άρι I-Shift της Volvo που έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το AS-Tronic της ZF και αλλάζει πολύ εύκολα τις "μισές" ταχύτητες, απολαυστικό στις εκκινήσεις ή μετά από διόδια. Είναι υποκειμενικό βέβαια αλλά ως αμάξωμα μου φαίνεται το πιο όμορφο Βόλβο εδώ και πολλά χρόνια.
12-04-2025, 08:15 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-04-2025, 08:16 AM από O302S. Edited 1 time in total.)
ΚΜΙ-1211 στο "νέο" #90, ένα μεταχειρισμένο Temsa MD9:
22$Λ$06297$000$TEMSA$MD9$00000$06871$14440$041$02$000$000$-$1$2$20250411$Μ$0$1 Πήρε πινακίδες χθες 11/4/25, την ίδια μέρα που έγινε η διαγραφή του προηγούμενου #90, Setra S312HD με πινακίδες κυκλοφορίας ΚΜΤ-7391 (πρώην ΚΜΡ-2755). |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)