Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yutong E12
Θεωρώ πολύ πιθανή την μεταφορά ακόμα περίπου 4 yutong στην Ανθούσα τα οποία ίσως είναι τα 9870-9873

Μέχρι το 9867 τα έχουμε δει σε γραμμές Πειραιά και Βοτανικού (9868 9869 δεν τα έχουμε δει ποτέ) και από 9874 και ύστερα τα έχουμε δει σε γραμμές Ράλλη και Βοτανικού το οποίο δείχνει λίγο πολύ από που βγαίνουν αφού ο Βοτανικός δεν έχει μέσα ηλεκτρικά

Η Ανθούσα εκτός από τα 16 Ν2 άκουσα ότι απέσυρε και περίπου τόσες γκαζιέρες (17 άκουσα από οδηγό) οπότε αν θέλει να έχει τόσα οχήματα όσα άφησε: 17 ηλεκτρικά+12 Solaris 12μετρα+4 ακόμα ηλεκτρικά
Απάντηση
Μπήκα και γω σήμερα για πρώτη φορά στο 856.

Μπήκαν 2 παιδιά με παγωτό και στην επόμενη στάση ο οδηγός τους είπε να κατέβουν λόγω οχήματος.
856 / 703  Cool
Απάντηση
Το Μπραχάμι ξέρουμε γιατί δεν έχει βγάλει τα Yutong ακόμα;
Απάντηση
(27-05-2024, 01:17 PM)gregory Έγραψε: Το Μπραχάμι ξέρουμε γιατί δεν έχει βγάλει τα Yutong ακόμα;
Φαίνεται ότι δεν θα πάρει. Αν είδες άρχισαν να μεταφέρονται σε αυτό iris agora
Απάντηση
Νέα Yutong 9860 στο Β1 και 9842 στο 856

Τα 9871 9872 ξανά από Ανθούσα στο Α5
Απάντηση
Επειδή έλειπα από Αθήνα, μπήκα για σήμερα πρώτη φορά σε Yutong. Το #29934 που είναι στο Ε14.

Τώρα που είδα 3-4 από κοντά, είμαι σίγουρος ότι είναι άσχημα, ειδικά στο πίσω μέρος. Τα γκρι καθίσματα με τις μπλε γραμμές, μου αρέσουν όμως.

Σε γενικές γραμμές θυμίζει τρόλεϊ, χωρίς τις κεραίες. Έχει καλή επιτάχυνση και ακούγεται σαν τα Neoplan 8 και 9000. Το κακό είναι ότι έχει πολλά "μπλιμπλίκια", όπως όταν ανοίγουν ή κλείνουν οι πόρτες ή όταν είναι πατημένο το Stop, που είναι ενοχλητικά. Οι πόρτες είναι αρκετά αργές, ίσως περισσότερο από τις γκαζιερες Iris.

Αλλά σε γενικές γραμμές, είναι πολύ ανώτερο από όλα τα παλιά λεωφορεία της ΟΣΥ. Μόνο τα leasing MAN και Citaro είναι καλύτερά του.

Να δούμε πόσο θα κρατήσουν. Δεν νομίζω περισσότερο από τα Renault.  Tongue
Απάντηση
(31-05-2024, 12:30 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Επειδή έλειπα από Αθήνα, μπήκα για σήμερα πρώτη φορά σε Yutong. Το #29934 που είναι στο Ε14.

Τώρα που είδα 3-4 από κοντά, είμαι σίγουρος ότι είναι άσχημα, ειδικά στο πίσω μέρος. Τα γκρι καθίσματα με τις μπλε γραμμές, μου αρέσουν όμως.

Σε γενικές γραμμές θυμίζει τρόλεϊ, χωρίς τις κεραίες. Έχει καλή επιτάχυνση και ακούγεται σαν τα Neoplan 8 και 9000. Το κακό είναι ότι έχει πολλά "μπλιμπλίκια", όπως όταν ανοίγουν ή κλείνουν οι πόρτες ή όταν είναι πατημένο το Stop, που είναι ενοχλητικά. Οι πόρτες είναι αρκετά αργές, ίσως περισσότερο από τις γκαζιερες Iris.

Αλλά σε γενικές γραμμές, είναι πολύ ανώτερο από όλα τα παλιά λεωφορεία της ΟΣΥ. Μόνο τα leasing MAN και Citaro είναι καλύτερά του.

Να δούμε πόσο θα κρατήσουν. Δεν νομίζω περισσότερο από τα Renault.  Tongue
Οι πόρτες ειναι στο προτελευταίο στάδιο του επιπέδου αργοπορίας. Το τελευταίο είναι το 6082 του Μπραχαμίου που έχω την εντύπωση ότι το βγάζουν έξω μόνο στις μεγάλες ανάγκες
Απάντηση
Έχει δει κανείς ποια yutong βγήκαν πρώτη φορά τις τελευταίες 3 μέρες; Δεν είχα χρόνο να κοιτάξω

Σήμερα που ξανακοίταξα είδα πρώτη φορά τα 9804, 9824, 9828 και 9837
Απάντηση
Τα 9892 και 9894 σε γραμμές του ΑΜ ΒΟΤ σήμερα
Απάντηση
Μπήκα σήμερα πρώτη φορά σε Yutong στο 224. Η διαρρύθμιση δε μου άρεσε καθόλου, στη 3η πόρτα χωράνε μαξ 3 όρθιοι με τα σκαλιά για τη "γαλαρία". Στο υπόλοιπο όχημα υπάρχει χώρος για όρθιους όμως καμία σχέση με Ν2 ή ακόμα και citaro. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε είτε να μπούν τα καθίσματα μπροστά απτή γαλαρία πλάγια, όπως στα citaro είτε ο κινητήρας να τοποθετηθεί αριστερά σαν τα solaris. Τον κλιματισμό τον αισθάνθηκα λίγο αδύναμο αλλά ίσως να μην έχει ρυθμιστεί καλά. Τα παράθυρα είναι τραγικά καθώς δεν ανοίγουν ούτε σε γωνία 45 μοιρών οι πόρτες τους. Τα καθίσματα είναι πολύ αναπαυτικά και υπάρχει πολύς χώρος για τα πόδια. Απο θέμα ήχου, αν περνάει από δίπλα σου το καταλαβαίνεις εύκολα, δεν είναι αθόρυβο, αλλά δεν είναι όσο θορυβώδες όσο ένα ντίζελ. Γενικά δε μου έκαναν εντύπωση, αλλά είναι καλύτερο από το να μείνουμε μια ζωή με τα Ν2.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)