Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Ν. Αχαΐας
#71
Λογικά αυτό θα είναι..
Απάντηση
#72
Παρελθόν αποτελούν τα Νο20,Νο51 & Νο119
Απάντηση
#73
Τα Νο20 και Νο51 (50 ήθελα να γράψω) κυκλοφορούν κανονικά. Το Νο119 έχει κοπεί εδώ και 1,5 μήνα και δεν έχει ακόμα αντικατασταθεί..
Απάντηση
#74
Το Νο119 μεταχειρισμένο ΜΑΝ δεκαετίας πιθανόν και παλαιότερο..Το Νο70 irizar pb αλλάζει με μεταχειρισμένο irizar i6s .. Σας το αφήνω έκπληξη
Απάντηση
#75
Το Νο70 irizar pb αντικαταστάθηκε από irizar i6 μοντέλο του 2016.. Το παλιό 70 πωλήθηκε σε τουριστικό γραφείο πιθανόν της Θεσσαλονίκης
Απάντηση
#76
Το Νο70 πήρε αριθμό κυκλοφορίας ΑΖΝ-1010. Στο αμαξοστάσιο υπάρχει ένα tourismo III χωρίς πινακίδες
Απάντηση
#77
Το tourismo III χωρίς πινακίδες αντικαθιστά tourismo III στο παρμπρίζ Νο43.
Απάντηση
#78
Το Νο43 πήρε αριθμό κυκλοφορίας ΑΖΝ-1011
Απάντηση
#79
Την Κυριακή στο εκδοτήριο του ΚΤΕΛ στα Καλάβρυτα έγινε χαμός.. Ένα γκρουπ τουριστών είχε κλείσει για να φύγει για Αθήνα με το δρομολόγιο των 18:00 το οποίο κάνει ανταπόκριση στην Ακράτα. Το λεωφορείο είναι όμως βανάκι και είχε ήδη γεμίσει. Έφυγε κανονικά στην ώρα του προς Ακράτα αφήνοντας τους τουρίστες αμανατι..Ο πράκτορας ή ο υπάλληλος του ΚΤΕΛ τους είπε ότι θα τους εξυπηρετήσει 3 ώρες αργότερα. Δηλαδή το βανάκι να πάει Ακράτα να γυρίσει και να ξαναφύγει. Αυτοι ζητούσαν τα χρήματα πίσω. Το πρόβλημα το δημιούργησε ο υπάλληλος αφού άκουσα ότι τους είχε πει να έρθουν λίγο πριν τις 18:00 στο εκδοτήριο για να φύγουν με το τακτικό δρομολόγιο.. Εν τέλη δεν γνωρίζω τη συνέχεια διότι έφυγα για Πάτρα..
Απάντηση
#80
Το Νο96 ένα Irizar Century 2 αποτελεί παρελθόν από 03/06/2024 και αντικαταστάθηκε από MAN Lion's Coach. Το παλιό πήγε στην Ελληνική Αεροπορία.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)