Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yutong E12
Εμφανιστηκαν και εχθές στον Πειραιά τα νέα στις παρακάτω γραμμές

049, 831, 838, 904 και 909.

https://www.youtube.com/watch?v=Xo4u0ls0Pa8

Ειδικά στο 904 ήταν ριγος συγκίνησης!
Απάντηση
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, να είστε καλά. Μου φαίνεται απίστευτο που μετά από 20 χρόνια περίπου τα 904 και 909 απέκτησαν άλλους τύπους λεωφορείων εκτός από τα κλασσικά irisbus που μπαίνανε μόνιμα από το 2004 και μετά. Λογικά θα τα δούμε και σε άλλες γραμμές του Πειραιά.
Απάντηση
Η Ράλλη έχει πάρει μέσα στο αμαξοστάσιο οχήματα;

Αν ναι τότε το 9875 που είναι σήμερα πέραμα και χθες 049 είναι σίγουρα μέσα, μαζί με τα 9877 9878 που έκαναν εμφάνιση σε 049 Β2

Επίσης σήμερα πριν καμια ώρα η σολαρονταλικα 904 έφτασε και πέρασε το yutong 9883 στο 049 στους Αγίους Ασωματους (προς Ομόνοια)
Απάντηση
Μη ξεχνάμε πως για μέγιστη εκμετάλλευση της εμβέλειας των ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να όδηγούνται με ένα πιο συντηρητικό στύλ. Χώρια που από ότι θυμάμαι σε ένα άρθρο που είχα διαβάσει, τα οχήματα παρακολουθούνται με ένα συστήμα τηλεμετρίας από τα κεντρικά. Οπότε δεν έχει ταρζανίες xD
Απάντηση
Σήμερα κατέγραψα πρώτη φορά μόνο τα 9832, 9914, 9915 και 9917. Αν κάνω λάθος διόρθωστε με

Με αυτά μαζί, τα yutong που έχουν βγει στην κυκλοφορία ανέρχονται στα τουλάχιστον 65
Απάντηση
Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν κάνει και γραμμές του ΒΟΤ και του ΠΕΙΡ. Συγκεκριμένα τουλάχιστον τα 9819, 9822, 9825, 9826, 9827, 9829, 9830, 9833, 9834, 9835, 9849 και 9850. Οι γραμμές της Ράλλη και του Βοτανικού πιθανόν να βγαίνουν από Ρουφ και οι δύο, αλλά του Πειραιά πως μπερδεύονται με του Βοτανικού; Επίσης στο Μπραχάμι γιατί δεν έχουν κυκλοφορήσει;
Απάντηση
Πιθανόν κάποια που βγαίνουν σε γραμμές του Ρέντη βγαίνουν από Ρουφ ενώ κάποια άλλα στην αρχή της αρίθμησης κατευθείαν από Ρέντη.

Επίσης το #9917 έχει κυκλοφορήσει από χτες.
Απάντηση
(20-05-2024, 01:08 PM)ecoj Έγραψε: Πιθανόν κάποια που βγαίνουν σε γραμμές του Ρέντη βγαίνουν από Ρουφ ενώ κάποια άλλα στην αρχή της αρίθμησης κατευθείαν από Ρέντη.

Επίσης το #9917 έχει κυκλοφορήσει από χτες.
Ωραίος είμαι. Το είχα γράψει χθες σε δημοσίευση το 9917
Απάντηση
(18-05-2024, 06:04 PM)Thanos2265 Έγραψε: Μη ξεχνάμε πως για μέγιστη εκμετάλλευση της εμβέλειας των ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να όδηγούνται με ένα πιο συντηρητικό στύλ. Χώρια που από ότι θυμάμαι σε ένα άρθρο που είχα διαβάσει, τα οχήματα παρακολουθούνται με ένα συστήμα τηλεμετρίας από τα κεντρικά. Οπότε δεν έχει ταρζανίες xD

Μπήκα από την Παρασκευή μέχρι χθές σε τέσσερα - πεντε δρομολόγια στα 224, 220, 235. Δεν διαπίστωσα σε κανένα να πηγαίνει επιτηδευμένα αργά κάποιος οδηγός. Όλοι οδηγούσαν με συνετό και σωστό τρόπο (ούτε γκαζοφονιάδες, ούτε χελώνες). Ίσως τρώει λίγο χρόνο παραπάνω η σχετική καθυστέρηση στο άνοιγμα/κλείσιμο των θυρών, αλλά μέχρι εκεί.

Σίγουρα τα οχήματα πηγαίνουν πιο "σβέλτα" απ' ότι οι γκαζιέρες, σε καμία όμως περίπτωση τα Yutong δεν διαταράσσουν την κυκλοφορία των γραμμών. Αν κόλλησε Solaris νταλίκα πίσω από 12μετρο Yutong στο 049, τότε απλούστατα εξηγείται από το γεγονός ότι το ένα όχημα είναι μικρότερο και αργεί η απο/επιβίβαση. Το αν, πάλι, κάποιοι οδηγοί πάνε τις νταλίκες "του σκοτωμού" δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό.
Απάντηση
Πρώτη βόλτα με Yutong και για μένα, με το 9909 στο Α8. Αρκετά καλή διαρρύθμιση στο εσωτερικό και γενικώς πολύ ομαλό κατά την κίνηση του. Μόνη μου παρατήρηση το ποσό βασανιστικά αργά ανοιγοκλεινουν οι πόρτες (το οποίο δεν ξέρω αν είναι αρνητικό ή αν απλά εγώ είχα συνηθίσει να ανοιγοκλεινουν σαν γκιλοτίνες κι όποιον πάρει ο χάρος).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)