Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yutong E12
(17-05-2024, 08:50 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Είναι μικρότερη η επιφάνεια των παραθύρων από τα leasing, αλλά έχει σχεδόν σε κάθε τζάμι, οπότε αερίζεται πιο εύκολα το όχημα. Επίσης, σε πολλές γραμμές τα ντιζελ και τα σιτελις έφταναν τα ηλεκτρικά. Δεν είναι πιο αργά οχήματα, το αντίθετο, αλλά ίσως δεν θα ξέρουν καλά οι οδηγοί και η διαδικασία επιβίβασης είναι λίγο πιο αργή να ανοίξει η πόρτα και να κλείσει
Ακριβώς αυτό είχε γίνει με το #9880 του Α15 και το Citaro #6133. Το #9880 είχε ξεκινήσει τουλάχιστον 5 λεπτά μπροστά από το Δάσος κι όμως το #6133 τον έφτασε και τον προσπέρασε πριν τη Θηβών!
Απάντηση
(17-05-2024, 07:05 PM)Citaro Έγραψε: Πηρα το 9926 στο 235 (18:05 απο αφετηρια, 18:35 απο Ακαδημια). Αθόρυβο τελειως, απαλό ωραιο κλιματισμό χωρις να φυσαει κ να σε κρυωνει, θυρες usb στα καθισματα, ανετη ροπή στην ανηφορα της Γ.Ζωγραφου. Κύλιση ομαλότερη από αυτή των τρόλλεϋ. Το εσωτερικό σαφώς καλύτερο από τα Solaris κ τα Iveco CNG (όταν ήταν νεα), αν και το γκρι ειναι φτηνιαρικο στην όψη. Τα καθισματα όμορφα κ με καλή διαταξη. Μόνο καλές εντυπώσεις και καλορίζικα
Τα Citelis όταν είχα μπει πρώτη φορά (δεν θυμάμαι αν ήταν στο Α15 ή το 730) μου είχαν κάνει αρνητική εντύπωση γιατί κοπάναγαν πολύ για καινούρια λεωφορεία και οι δρόμοι ακόμα τότε ήταν τρίτος κόσμος στο Περιστέρι. 

Το εσωτερικό των Yutong μου φάνηκε μουντό πάντως. Σε κάθε περίπτωση μεγάλη αναβάθμιση από τα Ν2 σαν αίσθηση για τον επιβάτη. Επιτάχυνση έχουν σίγουρα αλλά λογικά θα θέλουν ένα διάστημα να τα συνηθίσουν και οι οδηγοί και να τα πηγαίνουν πιο άνετα.
Απάντηση
(17-05-2024, 08:50 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Είναι μικρότερη η επιφάνεια των παραθύρων από τα leasing, αλλά έχει σχεδόν σε κάθε τζάμι, οπότε αερίζεται πιο εύκολα το όχημα. Επίσης, σε πολλές γραμμές τα ντιζελ και τα σιτελις έφταναν τα ηλεκτρικά. Δεν είναι πιο αργά οχήματα, το αντίθετο, αλλά ίσως δεν θα ξέρουν καλά οι οδηγοί και η διαδικασία επιβίβασης είναι λίγο πιο αργή να ανοίξει η πόρτα και να κλείσει
Ισα ισα που το πήγαινε πολύ ωραία και άνετα ο οδηγος στο 235. Βέβαια, όταν εχεις να συγκρίνεις τις γκαζιέρες - ερείπια που για την ανηφορα θελουν τάμα, όσο φοβισμένα και να οδηγούν τα ηλεκτρικά, πάλι πιο γρηγορα θα φτασουν.
Απάντηση
Μόνο τα 9926 και 9933 δεν έχουμε δει από Ανθούσα αν δεν κάνω λάθος
Απάντηση
Το 9926 ήταν στο 235 χτες
Απάντηση
Καλησπέρα. Απορία που δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί πιο πριν (δεν βρήκα κάτι σε σχετική αναζήτηση). Το 2 που είναι μπροστά από τον κωδικό του οχήματος, σε ποιο αμαξοστάσιο ανήκει στα yutong? ευχαριστώ
Απάντηση
(18-05-2024, 03:01 PM)kostas260 Έγραψε: Καλησπέρα. Απορία που δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί πιο πριν (δεν βρήκα κάτι σε σχετική αναζήτηση). Το 2 που είναι μπροστά από τον κωδικό του οχήματος, σε ποιο αμαξοστάσιο ανήκει στα yutong? ευχαριστώ
Το 2 είναι για όλα τα yutong. Τα υπόλοιπα τρία ψηφία καθορίζουν από πού βγαίνουν αλλά ακόμα δεν έχουμε τελική εικόνα 

Από το 801-854 είναι Πειραιάς με κάποια Ρουφ-Βοτανικό ενδιάμεσα 
Μετά έχει κάποια κενά που μάλλον είναι για Μπραχάμι με κάποια Ράλλη Βοτανικό ξανά ενδιάμεσα 
Μετά στο 904 αρχίζει η Αττική 
Και στο 924-940 Ανθούσα
Απάντηση
Ο Βοτανικός δεν έχει Yutong μέσα. Ότι έχει βγει στις γραμμές του Βοτανικού είναι είτε από Ράλλη είτε (πιο πιθανό) από Ρουφ.
Απάντηση
(18-05-2024, 03:05 PM)ecoj Έγραψε: Ο Βοτανικός δεν έχει Yutong μέσα. Ότι έχει βγει στις γραμμές του Βοτανικού είναι είτε από Ράλλη είτε (πιο πιθανό) από Ρουφ.
Εφόσον του Ρουφ είναι οδηγοί βοτανικού σε γραμμές βοτανικού δεν πρέπει να τα ονομάζουμε Ρουφ-Βοτανικου;
Απάντηση
(18-05-2024, 03:10 PM)Leon377 Έγραψε: Εφόσον του Ρουφ είναι οδηγοί βοτανικού σε γραμμές βοτανικού δεν πρέπει να τα ονομάζουμε Ρουφ-Βοτανικου;
Θεωρητικά θα είχες δίκιο αλλά δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι ισχύει αυτό που λες. Δεν είμαι σίγουρος ότι όσοι βγήκαν στις γραμμές του Βοτανικού είναι αποκλειστικά από Βοτανικό ή και από Ράλλη.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)