Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
(06-03-2024, 08:32 PM)Citaro Έγραψε: A, ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Άρα ξαναγυρνάμε σε κομμένες βάρδιες, μηδεν ευελιξία στη δρομολόγηση ... κρίμα και την πήγατε υποδειγματικά την γραμμή. 

Απο τα συμφραζόμενα καταλαβαίνω ότι, σε πρώτη φάση, τα ηλεκτρικά θα βγούν σε γραμμές κοντά στο Α/Σ Αγ. Άννης;
Ελλείψεις και κομμένες βάρδιες στο 51; Όλα τα αμάξια έβγαιναν, ακόμα κι όταν το είχε ο Βοτανικός. Σπάνιες να ήταν οι φορές που έλειπε αμάξι, κι αν δεν υπήρχε leasing λόγω βλάβης, έβαζαν ΕΛΒΟ, όπως βάζουν και σε άλλες γραμμές
Απάντηση
Πάντως ισχύει ότι το ΚΤΕΛ έκανε άψογη δουλειά στο 051 (όπως και στις περισσότερες γραμμές). Επί ΟΣΥ είχε συνήθως 3/4 οχήματα με κύκλο 42 δλδ ανά 14 λεπτά. Χωρίς να μετράμε καθυστερήσεις, ακατάλληλα οχήματα (LE, LEÜ). Αντίθετα με το ΚΤΕΛ στάνταρ 5 οχήματα με κύκλο 40 ανά 8. Αλλά η μεγάλη διαφορά είναι στα 3ημερα και αργίες που γεμίζει το ΚΤΕΛ. Στα κτελ αντί για 4 οχήματα, βάζουν 5 με κύκλο 35 και έχει 7 λεπτά. Ενω η ΟΣΥ λόγω αργίας συνήθως είχε 1/4
Απάντηση
(06-03-2024, 08:56 PM)Pantelis Tsigas Έγραψε: Ελλείψεις και κομμένες βάρδιες στο 51; Όλα τα αμάξια έβγαιναν, ακόμα κι όταν το είχε ο Βοτανικός. Σπάνιες να ήταν οι φορές που έλειπε αμάξι, κι αν δεν υπήρχε leasing λόγω βλάβης, έβαζαν ΕΛΒΟ, όπως βάζουν και σε άλλες γραμμές
Πότε είχε πλήρη δρομολόγηση; Με 3 οχήματα το αφηναν μετα το μεσημέρι , δεν μιλάμε για αργίες όπου τύχαινε να κόβει βόλτες το εξής .. ένα όχημα. Όαση ήταν τα ΚΤΕΛ Κορινθίας στη γραμμή. 
Ή το 052, που τα ΚΤΕΛ βγαζουν 2η βάρδια τις παραμονές μεγάλων εξόδων; Πότε το έκανε αυτό η ΟΣΥ;
Απάντηση
Είδα μόλις στην Αγία Παρασκευή ενα citaro του ΚΤΕΛ Αργολίδας στο 305. Έχουν μπει ενισχυτικά στο Αττικής ή έχει γίνει κάτι αλλο?
Απάντηση
(09-03-2024, 02:53 PM)akis Έγραψε: Είδα μόλις στην Αγία Παρασκευή ενα citaro του ΚΤΕΛ Αργολίδας στο 305. Έχουν μπει ενισχυτικά στο Αττικής ή έχει γίνει κάτι αλλο?
Όντως φαίνεται και στην τηλεματική το 4877, κανονική δρομολόγηση είναι όχι ενίσχυση. Μάλλον πήρε βάρδια η Αργολίδα, άλλωστε το ΚΤΕΛ Αττικής πλέον έχει καταρρεύσει, δεν έχει πάνω από 30 διαθέσιμα οχήματα
Απάντηση
Πρόκειται 3πορτο Citaro για όποιον μπορεί να ενδιαφέρεται. Χαρακτηριστικό του η ευθεία προμετωπίδα που παραπέμπει στο 6094 της ΟΣΥ. Μπάνιο απ'εξω δεν πρέπει να έχει κάνει από όταν το φέρανε.
Απάντηση
(09-03-2024, 06:10 PM)ecoj Έγραψε: Πρόκειται 3πορτο Citaro για όποιον μπορεί να ενδιαφέρεται. Χαρακτηριστικό του η ευθεία προμετωπίδα που παραπέμπει στο 6094 της ΟΣΥ. Μπάνιο απ'εξω δεν πρέπει να έχει κάνει από όταν το φέρανε.
Γελάω με το τελευταίο με έπιασε εντελώς απροετοιμαστο

Το είδα τώρα σε φώτο. Εντάξει υπάρχουν και πολύ χειρότερα δυστυχώς
Απάντηση
Απ' ότι φαίνεται με βάση τα ποσοστά των ΚΤΕΛ που δημοσιεύτηκαν (αν ισχύουν) στην νέα εταιρία, φαίνεται ότι το ΚΤΕΛ Κορινθίας θα έχει 63 οχήματα, το Χανίων 61, το Σαλαμίνας 27, το Smile Acadimos 23, το Maroulis Travel 10, το Θήβας 10 και το Αργολίδας 6 στο σύνολο 211 οχημάτων
Απάντηση
(09-03-2024, 07:14 PM)Leon377 Έγραψε: Γελάω με το τελευταίο με έπιασε εντελώς απροετοιμαστο

Το είδα τώρα σε φώτο. Εντάξει υπάρχουν και πολύ χειρότερα δυστυχώς
Στην ίδια φάση ήταν και το 2146 του ΚΤΕΛ Σαλαμίνας που πέτυχα στο 308 σήμερα. Δίπορτο Citaro συνηθυσμένο αυτό.
Απάντηση
Έχω μια απορία..Όλο αυτά τα λεωφορεία που κυκλοφορούν τώρα από τα ΚΤΕΛ που θα καταλήξουν όταν αλλαχθούν;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)