Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
(24-06-2023, 11:31 PM)georgio Έγραψε: Το πρόβλημα ειναι στο γεγονός ότι όταν έκαναν τη σύμβαση πριν 3 χρόνια περίπου, δεν αναφερόταν ΡΗΤΑ ότι απαιτείται δρομολόγηση αποκλειστικά 18μετρων λεωφορείων. Το πρόβλημα υπήρχε πάντα με αυτές τις δυο γραμμές και όταν ήταν στην ΟΣΥ. Θυμάστε τα Ν1 της Ανθούσας στο 122 μέσα Μαιου; 
Τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε και κλασσικά θα δούμε καλοκαιριάτικα πάλι γραμμές τις ΟΣΥ (608,Β5,Β9,Α7,Α1) με 12μετρα εν μέσω υψηλών θερμοκρασιών και Θερινού 1….

Μάλλον εννοείς στα 304/305 τα Ν1 της Ανθούσας. Στο 608 αποκλείεται να μπει 12μετρο. Μόνο όταν χιονίζει.  Tongue
Απάντηση
(24-06-2023, 11:35 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Μάλλον εννοείς στα 304/305 τα Ν1 της Ανθούσας. Στο 608 αποκλείεται να μπει 12μετρο. Μόνο όταν χιονίζει.  Tongue
Ν1/Ν2 στο 608 εχουν μπει πολλες φορες τα καλοκαιρια. Και επι Ράλλη που κλασσικά δεν είχαν νταλίκες και επι Ανθούσας όταν είχε πρωτοπάει το 2018.
Απάντηση
(24-06-2023, 11:05 PM)MrVanHool Έγραψε: Το 122/Θ θα συνεχίσει να εκτελείται από το ΚΤΕΛ Αττικής.. 

Δεν είναι ότι βουλιαξε. Είναι πως δεν έχει διαθέσιμα αρθρωτα και σε συνδυασμό με την έλλειψη οδηγών, ο Οργανισμός αποφάσισε να δώσει λύση στο πρόβλημα (εδώ γελάμε γιατί ούτε η ΟΣΥ μπορεί να αναλάβει παραπάνω έργο, τουλάχιστον όμως θα δρομολογεί αρθρωτά).

Γενικά, θα υπάρχουν εξελίξεις.. Το έργο της Αττικής θα ενισχυθεί προσεχώς από συνεργαζομενα ΚΤΕΛ.
Αν το 122/Θ συνεχίσει μόνο το 171 θα πάει ΟΣΥ;
Απάντηση
Το θετικό θα είναι ότι όλες οι νταλίκες πλέον θα μπουν Λούτσα και έτσι θα φύγουν και τα 12μ για τις υπόλοιπες γραμμές.... Το αρνητικό θα είναι για τις νταλικογραμμες της ΟΣΥ...
Απάντηση
Ήρθε η ώρα..Να δω αν τολμήσουν τα ΚΤΕΛ να κατέβουν στον διαγωνισμό με λεωφορεία euro6 έως και 5 ετών για διάστημα 7 ετών τα οποία οχήματα δεν θα ξεπερνούν τη 10ετία κατά την συμπλήρωση της σύμβασης..

https://www.oasa.gr/blog/%ce%b1%ce%bd%ce...%b9%ce%b1/
Απάντηση
(29-06-2023, 02:45 PM)patrinos Έγραψε: Ήρθε η ώρα..Να δω αν τολμήσουν τα ΚΤΕΛ να κατέβουν στον διαγωνισμό με λεωφορεία euro6 έως και 5 ετών για διάστημα 7 ετών τα οποία οχήματα δεν θα ξεπερνούν τη 10ετία κατά την συμπλήρωση της σύμβασης... 


Νομίζω ότι είναι υπερβολικές οι απαιτήσεις στον στόλο, την ίδια στιγμή που η ΟΣΥ δεν μπορεί ακόμα να ξεφορτωθεί τα Ν1 που φτάνουν 30 χρονών...

Αν δεν έρθει κάποια μεγάλη ξένη εταιρεία, μάλλον άγονος θα βγει ο διαγωνισμός. Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο ΚΤΕΛ, να κάνει ένα τόσο μεγάλο άνοιγμα (με δάνεια κλπ), για να αγοράσει καινούρια λεωφορεία. Να τα βγάζει μετά Ασπρόπυργο και Μενίδι.  Tongue
Απάντηση
(29-06-2023, 05:42 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Νομίζω ότι είναι υπερβολικές οι απαιτήσεις στον στόλο, την ίδια στιγμή που η ΟΣΥ δεν μπορεί ακόμα να ξεφορτωθεί τα Ν1 που φτάνουν 30 χρονών...

Αν δεν έρθει κάποια μεγάλη ξένη εταιρεία, μάλλον άγονος θα βγει ο διαγωνισμός. Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο ΚΤΕΛ, να κάνει ένα τόσο μεγάλο άνοιγμα (με δάνεια κλπ), για να αγοράσει καινούρια λεωφορεία. Να τα βγάζει μετά Ασπρόπυργο και Μενίδι.  Tongue
Εγώ πιστεύω ότι έχει κλείσει η συμφωνία ήδη με ξένη εταιρεία και στην ουσία είναι φωτογραφικός ο διαγωνισμός και τα προαπαιτούμενα ώστε να μην μπορούν να ανταποκριθούν άλλοι
Απάντηση
Τελικά αύριο ποιες γραμμές θα πάνε κτελ και ποιές θα γυρίσουν ΟΣΥ;
Απάντηση
(30-06-2023, 12:22 PM)Leon377 Έγραψε: Τελικά αύριο ποιες γραμμές θα πάνε κτελ και ποιές θα γυρίσουν ΟΣΥ;
171 πήγε ΟΣΥ
Απάντηση
(01-07-2023, 07:06 PM)panos44 Έγραψε: 171 πήγε ΟΣΥ
Ναι το ξέρω αυτό το είχαμε πει τόσες φορές, εννοούσα καμία άλλη αλλαγή που τελικά δεν έγινε
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 54 Επισκέπτης (ες)