Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(18-02-2023, 02:22 AM)kostas720 Έγραψε: Η λύση δεν ήταν ξήλωμα , αλλά ανακαίνιση υποδομής , παραλαβή νέων συρμών , πρόσληψη προσωπικού και οδηγών , τροποποίηση χαράξεων και αύξηση των δρομολογίων. Αυτό πρέπει να γίνει και στα τρολει. Δεν εξηγούνται ούτε δικαιολογούνται έως και μιαμιση ώρα κενά σε ώρες αιχμής σε κεντρικές γραμμές όπως το 3 , το 5 και το 10
Όλα αυτά είναι από την απαξίωση του κράτους για την συγκοινωνία ... Δεν την ενδιαφέρει την κάθε κυβέρνηση οπότε θα πάμε και σε χειρότερα
Απάντηση
Υπάρχει και χειρότερα? Πόσο χειρότερα ακόμα!
Απάντηση
(18-02-2023, 02:22 AM)kostas720 Έγραψε: Η λύση δεν ήταν ξήλωμα , αλλά ανακαίνιση υποδομής , παραλαβή νέων συρμών , πρόσληψη προσωπικού και οδηγών , τροποποίηση χαράξεων και αύξηση των δρομολογίων. Αυτό πρέπει να γίνει και στα τρολει. Δεν εξηγούνται ούτε δικαιολογούνται έως και μιαμιση ώρα κενά σε ώρες αιχμής σε κεντρικές γραμμές όπως το 3 , το 5 και το 10
Για να γίνουν όλα αυτά χρειάζεται να επενδυθούν χρήματα και προσωπικά δεν είμαι σίγουρος ότι αξίζει να πέσουν τόσα λεφτά στα τρόλει που σαν μέσο έχει μια σειρά αρνητικά. Βέβαια δεν μπορούν να αφεθούν στη μοίρα τους άξονες που στηρίζονται σε αυτά όπως η Πατησίων εφόσον δεν επενδύονται πλέον καθόλου χρήματα στο συγκεκριμένο μέσο. Θα πρέπει να στηριχτούν εναλλακτικές λύσεις μέχρι να μπουν σε τροχειά κατάργησης τα τρόλει.
Απάντηση
(18-02-2023, 02:22 AM)kostas720 Έγραψε: Η λύση δεν ήταν ξήλωμα , αλλά ανακαίνιση υποδομής , παραλαβή νέων συρμών , πρόσληψη προσωπικού και οδηγών , τροποποίηση χαράξεων και αύξηση των δρομολογίων. Αυτό πρέπει να γίνει και στα τρολει. Δεν εξηγούνται ούτε δικαιολογούνται έως και μιαμιση ώρα κενά σε ώρες αιχμής σε κεντρικές γραμμές όπως το 3 , το 5 και το 10
Δυστυχώς αν συνεχίσουμε τη συζήτηση θα βγούμε εκτός θέματος. Απλά μη σκέφτεσαι με τα σημερινά δεδομένα, αλλά με τα δεδομένα της τότε εποχής που οδήγησαν σε ανάλογες λύσεις πολλές άλλες πόλεις όπως το Παρίσι, το Λονδίνο, το Αμβούργο, το Δυτικό Βερολίνο κλπ
Απάντηση
Από την Δευτέρα 6/3, το 211 επιστρέφει στο ΑΜ ΒΟΤ
Απάντηση
Νέο πρόγραμμα δρομολόγησης για τα Τ.ΚΑΡ (734-735-878/9) από 1/4 για Δευ-Σαβ.
879: Καθ από τα 70' στα 75' στην αιχμή και αναχωρήσεις από Ελευσίνα προς Μενίδι με συνδυασμένη δρομολόγηση από την Πλ.Ασπροπύργου (όχι από την Ελευσίνα, αφού η διαδρομή του 879 είναι μεγαλύτερη)
735: Καθ από 85' στα 90' στην πρωινή και μεσημεριανή αιχμή
Σαβ 1230-1430 από 80' στα 85'.

Επίσης από 1/4, θα εφαρμοστεί και η ενίσχυση του 721/7 με 7 οχήματα εκτός απροόπτου.
Απάντηση
Έρχεται τσεκούρι στις γραμμές της ΟΣΥ από 1/4..
Θα κοπούν περισσότερα από 50 οχήματα από γραμμές του δικτύου. Και έχουμε μέλλον!
Απάντηση
(28-03-2023, 07:45 PM)MrVanHool Έγραψε: Έρχεται τσεκούρι στις γραμμές της ΟΣΥ από 1/4..
Θα κοπούν περισσότερα από 50 οχήματα από γραμμές του δικτύου. Και έχουμε μέλλον!
Δυσάρεστο να ακούγεται και τραγικό να βρίσκεται η ΟΣΥ πάλι σε τέτοιο σημείο, μετά από εξοικονόμηση 250 οχημάτων συν τα leasing. Αλλά έπρεπε να γίνει καθώς λείπουν πολλά οχήματα σε κάθε γραμμή. Από το να έχεις μια γραμμή με 9/13 και άλλη με 5/8, καλύτερα να είναι με 9/11 και 5/6 καθώς θα είναι καλύτερα μοιρασμένα τα κενά
Απάντηση
(28-03-2023, 07:45 PM)MrVanHool Έγραψε: Έρχεται τσεκούρι στις γραμμές της ΟΣΥ από 1/4..
Θα κοπούν περισσότερα από 50 οχήματα από γραμμές του δικτύου. Και έχουμε μέλλον!
Λογικά θα αφαιρεθούν τα οχήματα/φαντάσματα. Πχ στο 235 κ στα 220/1, το ενα όχημα λείπει εδώ και δυο χρόνια σταθερά. Αντίστοιχο φαινόμενο έχουμε και σε άλλες γραμμές. 
Το ερώτημα είναι "γιατί πάλι τα ίδια;" . Οδηγούς δεν πήραν; Οχήματα δεν έφεραν; Τι φταίει πάλι;
Απάντηση
(28-03-2023, 07:45 PM)MrVanHool Έγραψε: Έρχεται τσεκούρι στις γραμμές της ΟΣΥ από 1/4..
Θα κοπούν περισσότερα από 50 οχήματα από γραμμές του δικτύου. Και έχουμε μέλλον!

Τραγικό μεν, καλύτερα έτσι δε. Γιατί όπως γράφει και ο Lion's City, με τον ημερήσιο προγραμματισμό υπάρχουν τεράστια κενά, ακόμα και στα λεωφορεία. Στα τρόλεϊ είναι τραγικοτερη η κατάσταση.

Από καιρό τώρα, βλέπουμε χοντρικά πχ το 608 με <20 οχήματα αντί 26 στην πανδημία, τα 036/203 με 5 αντί 7-8, το 653 μόνιμα με 1/2, στο μετρό Χαλάνδρι (405/450/451/460/461) μόνιμα κομμένα 1-2 κλπ. Τα κενά ξεπερνούν τη 1 ώρα. Απλά τώρα θα γίνει "επίσημο" και λιγότερο μπάχαλο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 47 Επισκέπτης (ες)