Δημοσιεύσεις: 158
Θέματα: 3
Εγγραφή: 16-04-2021
Thank you! You write that the 34 and 44 are Koch on a Sprinter 616CDI chassis, but with one door. The 616CDI chassis itself has a double rail on the rear axle, and using such a chassis would be unsustainable for a single door bus, but I can't find pictures of these buses to confirm my assumptions. Are you sure it's really 616? (it's just out of my interest haha)
Also, the Sprinter City 35 is made on different chassis (type C906.655 / C906.657 and chassis used start from 313 ending with 516 CDI and BlueTec), do you know the exact chassis for these buses?
I'm also trying to put together approximate replacement dates right now, but the dates don't add up. Am I correct in assuming that the current #32 was delivered on 09.2013?
Thanks again!
Δημοσιεύσεις: 17
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-11-2011
(01-11-2022, 05:31 PM)reshz Έγραψε: Thank you! You write that the 34 and 44 are Koch on a Sprinter 616CDI chassis, but with one door. The 616CDI chassis itself has a double rail on the rear axle, and using such a chassis would be unsustainable for a single door bus, but I can't find pictures of these buses to confirm my assumptions. Are you sure it's really 616? (it's just out of my interest haha)
Also, the Sprinter City 35 is made on different chassis (type C906.655 / C906.657 and chassis used start from 313 ending with 516 CDI and BlueTec), do you know the exact chassis for these buses?
I'm also trying to put together approximate replacement dates right now, but the dates don't add up. Am I correct in assuming that the current #32 was delivered on 09.2013?
Thanks again!
Αναφορικά με τα Νο 34 & Νο 44 είναι 616 CDI.
Τα Sprinter City 35 είναι τύπου C906.KA50
To No 32 είχε έρθει, εάν θυμάμαι καλά, μέσα Σεπτέμβρη του 2013.
Δημοσιεύσεις: 158
Θέματα: 3
Εγγραφή: 16-04-2021
Regarding Sprinter City, I didn't really mean that, but anyway
Thank you for your help!
Δημοσιεύσεις: 211
Θέματα: 2
Εγγραφή: 10-04-2016
(31-10-2022, 11:34 PM)Veterioan Έγραψε: Επειδή κάνεις πολύ καλή προσπάθεια, σε ότι αφορά την Ήπειρο, όποτε -χρονικά- μπορώ θα σε βοηθώ. Τα τσέκαρα όλα είναι σωστά, πάμε σε κάποιες μικροδιορθώσεις:
1. τα αρθρωτά ΜΒ, όπως αναγράφονται και εργοστασιακά η πλήρης ονομασία τύπου είναι Ο530 G CITARO ή CITARO FL αναλόγως τι έχουμε. Για εδώ ισχύει για τα 28, 29, 33, 49 και 54. Αντίστοιχα για τα φυσικού αερίου ο τύπος είναι: O530 CNG CITARO.
2. #29 - ΙΝΟ3194
3. #32 - MAN A23B1NN - ΙΝΧ5783
4. Για τα 34, 44, 45 & 46 ο τύπος τους είναι: MB 616 CDI SPRINTER KOCH. Τα 2 πρώτα με μία πόρτα και τα άλλα 2 2πορτα.
5. #37 - ΜΑΝ NG 312. Μπορείς να δεις τη διαφορά στο πίσω μέρος όπου όλα τα NG 312 έχουν μεγαλύτερα φανάρια και υψηλότερο χώρο στη μηχανή και συνεπώς παρπρίζ μικρότερου ύψους. Αυτή τη διαφορά θα τη δεις και σε σχέση με το #35 ή το πρώην #28. Τόσο το 35 όσο και το 37 είναι όπως πολύ σωστά γράφεις Α11 series, αλλά από τη στιγμή που βάζεις το NG.. δεν χρειάζεται το Α11. Το ίδιο ισχύει και για τα Α23.
6. #43 - MAN NG313 - ΙΝΧ5774
7. #44 - MB 616 CDI SPRINTER KOCH - ΙΝΧ5804
8. #50 - MB SPRINTER CITY 35
9. #52 - MB O550 INTEGRO - INO3979
10. #53 - MB SPRINTER CITY 35 - ΙΝΟ4770
11. #55 & 56 MB SPRINTER 515 CDI
12. MB SPRINTER (INO-2329): δεν υπάρχει λεωφορείο με αυτές τις πινακίδες στο εδώ ΚΤΕΛ. Μήπως το μπερδεύεις με το 50 - ΙΝΟ3239;
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες!!! Ναι σαν ΙΝΟ-2329 το 50 εννοούσα, προφανώς λάθος αποτύπωση
(01-11-2022, 05:31 PM)reshz Έγραψε: Thank you! You write that the 34 and 44 are Koch on a Sprinter 616CDI chassis, but with one door. The 616CDI chassis itself has a double rail on the rear axle, and using such a chassis would be unsustainable for a single door bus, but I can't find pictures of these buses to confirm my assumptions. Are you sure it's really 616?
Όσα
MB 616 CDI SPRINTER KOCH είναι με μία πόρτα έχουν και άλλη μία πόρτα έκτακτης ανάγκης στο ίδιο σημείο που τοποθετείται η δέυτερη στα διπορτα. Τόσο το 34 όσο και το 44 έχουν άυτη την πόρτα.
Δημοσιεύσεις: 17
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-11-2011
(02-11-2022, 09:01 PM)0530 CITARO Έγραψε: Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες!!! Ναι σαν ΙΝΟ-2329 το 50 εννοούσα, προφανώς λάθος αποτύπωση
Όσα MB 616 CDI SPRINTER KOCH είναι με μία πόρτα έχουν και άλλη μία πόρτα έκτακτης ανάγκης στο ίδιο σημείο που τοποθετείται η δέυτερη στα διπορτα. Τόσο το 34 όσο και το 44 έχουν άυτη την πόρτα.
Όπου μπορώ να φανώ χρήσιμος, θα βοηθώ. Πολύ σωστή η τελευταία σου παρατήρηση για τα 616, έπρεπε να το αναφέρω παραπάνω.
Δημοσιεύσεις: 17
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-11-2011
Εντάχθηκε στα δρομολόγια εδώ και ένα περίπου μήνα το Νο 56 ένα Mercedes Benz Sprinter 515CDI με αριθμό κυκλοφορίας ΙΝΥ5670. Ακόμη παραμένει μπλε όπως αγοράστηκε μέχρι να βαφεί στα χρώματα της εταιρείας.
Δημοσιεύσεις: 211
Θέματα: 2
Εγγραφή: 10-04-2016
04-11-2023, 09:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-11-2023, 08:21 PM από 0530 CITARO. Edited 2 times in total.)
Κυκλοφορούν απο τα τέλη Αυγούστου ένα sprinter city 65 στο #35 (αντικατέστησε το NG312 με πινακίδες INΡ-8383) και ενα Citaro g Facelift με πινακίδες ΙΝΥ-9265 στο #43. Το παλίο #43 ΜΑΝ NG323 με πινακίδες ΙΝΧ-5774 κυκλοφορεί σε άλλη πόλη σύμφωνα με το gov.
Το ΙΝΥ-9265 είναι το #32 και αντικατέστησε το MAN A23 INX-5783.
Το #43 ΙΝΧ-5774 δουλεύει κανονικά.
Δημοσιεύσεις: 211
Θέματα: 2
Εγγραφή: 10-04-2016
Έχει γίνει ανταλλαγή τις τελευταίες δύο εβδομάδες μεταξύ των #27 και #51. Συγκεκριμένα το Ο405 ΙΝΧ-5555 μεταφέρθηκε στο #51 και το CITARO INO-3615 στο #27. Έχω ανεβάσει φωτογραφίες των δύο οχημάτων στην open gallery.
Δημοσιεύσεις: 944
Θέματα: 5
Εγγραφή: 20-11-2009
29-09-2024, 03:26 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-09-2024, 03:26 PM από patrinos.)
Αυτά είναι εταιρικα ή ιδιοκτητών ή το ένα ήταν εταιρικό και το άλλο ιδιοκτήτη; Και με ποια λογική έγινε ότι έγινε;
Δημοσιεύσεις: 211
Θέματα: 2
Εγγραφή: 10-04-2016
Το 27 ιδιόκτητο, το 51 εταιρικό. Δεν γνωρίζω τον λόγο ίσως κράτησαν το Ο405 ως εταιρικό περισσότερο για σχολικά δρομολόγια.