Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Την αναστολή λειτουργίας των λεωφορειακών γραμμών
408 «ΚΥΚΛΙΚΗ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ» και
901 « ΣΤ ΗΣΑΠ Ν.ΦΑΛΗΡΟ - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ», λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης, ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ
Επίσης συγχωνεύονται οι λεωφορειακές γραμμές
307 Στ. Δουκ. Πλακ.-Γλ. Νερά ΣΕΑ Αττ. Οδού και
310 Στ. Δουκ. Πλακεντίας-Προαστ. Κορωπίου
σε μία νέα γραμμή με την ονομασία
307 Στ. Δουκ. Πλακεντίας-Γλ. Νερά Προαστ. Κορωπίου.
Όπως διευκρινίζεται στη σχετική ανακοίνωση, η γραμμή 307 θα συνδέει τους σταθμούς ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ και ΚΟΡΩΠΙΟΥ, με συχνότητα δρομολογίων ανά 20 λεπτά κατά τις ώρες αιχμής.
Επίσης στο Δήμο Γλυκών Νερών, θα ακολουθεί τη διαδρομή της παλαιάς γραμμής 307 και δεν θα διέρχεται από το σταθμό Κάντζα και τα ΣΕΑ της Αττ. Οδού, παρέχοντας συντομώτερη σύνδεση με το Μετρό και τον Προαστιακό στους κατοίκους της περιοχής.
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
Το 901 απο καιρο επρεπε να ειχε ανασταλει.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Η Κάντζα υποβαθμίζεται συγκοινωνιακά, καθώς παραμένει με το άγονο 324 που δε λειτουργεί Κυριακές.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Σωστή η κατάργηση των 408 και 901. Μάλιστα απ'ότι είδα η δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας ήταν μέσα στις προτεραιότητες του νεοεκλεγέντος δημάρχου της Αγίας Παρασκευής. Τώρα περιπτώσεις όπως της στατιστικής υπηρεσίας, ή και του υπουργείου παιδείας (Ε14) ακόμα, δεν θα έπρεπε να απασχολούν τον Ο.Α.Σ.Α. εκτός και αν συνδυάζονταν με την εξυπηρέτηση και άλλων περιοχών (π.χ. να επανέλθει το Ε7 ως γραμμή περιορισμένων στάσεων της Λεωφ. Κηφισίας, να κοπούν τα Ε6 και Ε14, και να γίνει μια τοπική γραμμή από το δαχτυλίδι του Ο.Τ.Ε. ή τον Άγιο Θωμά που θα περνά από το Υπουργείο Παιδείας και μετά να κατευθύνεται προς άλλη περιοχή, π.χ. Λυκόβρυση, Μεταμόρφωση ή ακόμα καλλίτερα Γαλάτσι, για να καλύψει το βόρειο τμήμα της Λεωφ. Κύμης). Αλλιώς το Υπουργείο Παιδείας, η Στατιστική Υπηρεσία κ.ά. να μισθώσουν πουλμανάκια από ιδιωτικά γραφεία όπως κάνουν πολλοί άλλοι φορείς, αν πρόκειται αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση των εργαζομένων τους και μόνο για συγκεκριμένες ώρες.
Για την περίπτωση του 324 συμφωνώ ότι πρέπει να καταργηθεί όπως είναι τώρα και να γίνει μια σωστή τοπική γραμμή στην Παλλήνη και τις γύρω περιοχές, με αφετηρία τον σταθμό Παλλήνης ή την Δουκίσσης Πλακεντίας. Θα επανέλθω στο topic για τις συγκοινωνιακές προτάσεις για τον τομέα 3 μόλις ευκαιρήσω.
Δημοσιεύσεις: 16
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-07-2010
Επειδή έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές το 307 η αλήθεια είναι ότι η επιβατική κίνηση που παρουσίαζε στην περιοχή της Κάντζας ήταν ελάχιστη. Αφήνοντας όμως ολόκληρη την περιοχή μόνο με το 324 που και αραιό είναι και δε λειτουργεί Κυριακή υποβαθμίζεται σημαντικά η εξυπηρέτηση των κατοίκων, δεδομένου ότι ο Προαστιακός απέχει αρκετά από πολλά σημεία της Κάντζας. Στα συν βέβαια η 20λεπτη συχνότητα της νέας γραμμής.
Αυτό το 901 πάντως πάντα μου δημιουργούσε εντύπωση με τη δεκάλεπτη συχνότητα και την πολύ μικρή διαδρομή του! Εξυπηρετούσε πραγματικά τη Στατιστική υπηρεσία? Παρουσίαζε καθόλου κίνηση?
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
Εγώ θέλω να σχολιάσω ότι πλέον έχουμε ανά δεκαπενθήμερο καταργήσεις και συγχωνεύσης λεωφορειακών γραμμών.
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Ας γίνεται τουλάχιστον μια σταδιακή αναδιάρθρωση και δεν είναι ανάγκη να γίνει εν μία νυκτί σε όλη την Αθήνα.