Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Αθήνα, 09 Δεκεμβρίου 2010
Την Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου και ώρα 21:45, η αμαξοστοιχία 1426 που εκτελούσε το δρομολόγιο Άργος – Τρίπολη, εκτροχιάστηκε κοντά στο Σιδηροδρομικό Σταθμό του Αχλαδόκαμπου.
Στην αμαξοστοιχία επέβαιναν 7 άτομα (4 επιβάτες και 3 μέλη του προσωπικού), με 3 από τους επιβάτες να εγκλωβίζονται στην αμαξοστοιχία.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ για τον απεγκλωβισμό των 3 επιβατών, διαδικασία η οποία ολοκληρώθηκε στις 23:55. Από το συμβάν αναφέρθηκε ο θανάσιμος τραυματισμός του ενός επιβάτη, καθώς και ο τραυματισμός των δύο επιβαινόντων που απεγκλωβίστηκαν από την Πυροσβεστική.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκφράζει την οδύνη της για το συμβάν καθώς και τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς και τα οικεία πρόσωπα του θανόντα.
Άμεσα συγκροτείται επιτροπή από τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη διεξαγωγή έρευνας προκειμένου να εξακριβωθούν τα ακριβή αίτια του εκτροχιασμού της αμαξοστοιχίας και πολύ σύντομα θα εκδοθεί και το σχετικό πόρισμα.
Όλα τα δρομολόγια στη γραμμή Κόρινθος – Άργος – Τρίπολη – Ναύπλιο αναστέλλονται μέχρι νεωτέρας.
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Σε ανθρώπινο λάθος οφείλεται σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις ο εκτροχιασμός της αμαξοστοιχία στον Αχλαδόκαμπο που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας 44χρονος επιβάτης και να τραυματιστούν πέντε ακόμη ατομα.
Ο εκτροχιασμός της αμαξοστοιχίας όπως δείχνουν οι έρευνες οφείλεται στην υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει το τρένο το οποίο έτρεχε με 90 χιλιόμετρα την ώρα,σε σημείο που το ανώτατο όριο είναι 50 χιλιόμετρα την ώρα. Το τραγικό συμβάν σημειώθηκε στις 21:40 το βράδυ της Πέμπτης, στη θέση Ανδρίτσα, ένα χλμ. μετά τον σταθμό Αχλαδόκαμπου. Τα σωστικά συνεργεία που έφθασαν στο δύσβατο σημείο, λίγες ώρες αργότερα, ανέσυραν ένα 44χρονο επιβάτη νεκρό και απεγκλώβισαν ακόμη δύο επιβαίνοντες που είχαν εγκλωβιστεί στο βαγόνι. Τραυματίες είναι ένας 50χρονος κι ένας 47χρονος, υπάλληλοι του ΟΣΕ. Επίσης ένας 36χρονος, ένας 30χρονος κι ένας 22χρονος, που επέβαιναν στην αμαξοστοιχία, νοσηλεύονται εκτός κινδύνου στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης. Εξαιτίας του δυστυχήματος, ανεστάλησαν όλα τα δρομολόγια στη γραμμή Κόρινθος- Άργος- Τρίπολη- Ναύπλιο.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
Δυστυχώς, με τα χάλια του δικτύου και τις ελλείψεις που υπάρχουν, ήταν θέμα χρόνου να συμβεί κάποιο ατύχημα. Λυπάμαι που το λέω, αλλά μάλλον είναι καλύτερα που σταμάτησαν τα δρομολόγια.
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Η γραμμη εκει ειναι πληρως ανακαινισμενη. Περσι δοθηκε στη κυκλοφορια.
Το εθνικο δικτυο σε ορισμενα σημεια ειναι σε πολυ χειροτερη κατασταση απο την κατασταση του σημειου που εγινε το ατυχημα.
2 ζητηματα παιζουν κυριως.. Δολιοφθορα ή ανθρωπινο λαθος.
Το δρομολογιο ηταν απο τα.. σχολασμενα που απλα παιρνουν επιβατες για να μην πανε πισω στο μηχανοστασιο κενα υλικου. Να θυμισω τι λεμε για τα σχολασμενα λεωφορεια και πως πηγαινουν απο τα τερματα στα αμαξοστασια..?
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(10-12-2010, 10:47 PM)Cmaniac Έγραψε: Η γραμμη εκει ειναι πληρως ανακαινισμενη. Περσι δοθηκε στη κυκλοφορια.
Το εθνικο δικτυο σε ορισμενα σημεια ειναι σε πολυ χειροτερη κατασταση απο την κατασταση του σημειου που εγινε το ατυχημα.
2 ζητηματα παιζουν κυριως.. Δολιοφθορα ή ανθρωπινο λαθος.
Το δρομολογιο ηταν απο τα.. σχολασμενα που απλα παιρνουν επιβατες για να μην πανε πισω στο μηχανοστασιο κενα υλικου. Να θυμισω τι λεμε για τα σχολασμενα λεωφορεια και πως πηγαινουν απο τα τερματα στα αμαξοστασια..?
Το "ανακαινισμένη" στην Ελλάδα δεν μου λέει τίποτα. Για παράδειγμα, επειδή είχα ταξιδέψει πριν ένα χρόνο, είχα παρατηρήσει οτι σε πολλές διαβάσεις δεν λειτουργούσαν οι μπάρες, ούτε τα φώτα, ώστε να είναι καθαρά θέμα τύχης που δεν συνέβη κάποιο ατύχημα. Ειδικά εάν περνάνε 3 δρομολόγια την ημέρα, κανείς δεν υπολογίζει το ενδεχόμενο να πετύχει τρένο. Δεν ξέρω εάν το πρόβλημα διορθώθηκε σήμερα, αλλά θεωρώ εγκληματικό που κυκλοφορούσαν για καιρό τα τρένα έτσι.
Σχετικά με το συγκεκριμένο ατύχημα δεν ξέρουμε ακόμη τι συνέβη, αλλά όσο καλά στρωμένη και να είναι η γραμμή, εάν υπάρχουν όρια 40 και 50 χλμ/ωρα τι να το κάνεις; Θα βρεθεί ο "μάγκας" μηχανοδηγός που θα υπερβεί το όριο, εάν δεν υπάρχει σύστημα ελέγχου να τον σταματήσει.
Το ενδεχόμενο δολιοφθοράς δεν θα το σχολιάσω πριν μάθουμε τι έγινε.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(10-12-2010, 10:47 PM)Cmaniac Έγραψε: Η γραμμη εκει ειναι πληρως ανακαινισμενη. Περσι δοθηκε στη κυκλοφορια.Το εθνικο δικτυο σε ορισμενα σημεια ειναι σε πολυ χειροτερη κατασταση απο την κατασταση του σημειου που εγινε το ατυχημα.
Και μάλιστα διάβασα σήμερα σε εφημερίδα, ότι θεωρείται από τις καλύτερα διατηρημένες μετρικές της Ευρώπης.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Η υπερβολική ταχύτητα ευθύνεται, σύμφωνα με τον ΟΣΕ, για το τραγικό δυστύχημα του τρένου λίγο πριν το σταθμό του Αχλαδόκαμπου, το βράδυ της Πέμπτης, που στοίχισε τη ζωή ενός 44χρονου ανθρώπου.
Αυτό είναι το συμπέρασμα της έρευνας του οργανισμού, όπως το παρουσίασε στην “Ελευθερία της Δευτέρας“, ο Χρήστος Ρετσινάς, διευθυντής αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέλος της 3μελούς επιτροπής του ΟΣΕ που διενήργησε την έρευνα για τα αίτια.
«Δεν έφταιγε το ρέιλ μπας. Ηταν άριστα συντηρημένο. Δεν είχε κανένα πρόβημα με κάποιον τροχό του», είπε ο κ. Ρετσινάς και σημείωσε:
«Το καταγραφικό έδειξε ότi το ρέιλ μπας πήγαινε με 101, σ’ ένα σημείο που επιτρέπεται να πηγαίνει με 60. Ούτε ο ίδιος ο μηχανοδηγός δεν κατάλαβε πώς έφυγε. Αν πήγαινε μέχρι 85, δε θα υπήρχε πρόβλημα. Και η γραμμή δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.
Την επόμενη Παρασκευή θα εκδοθεί το πόρισμα. Τα στοιχεία είναι δεδομένα. Είναι ξεκάθαρο το πράγμα».