Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.09 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
#1
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε σημερα το απογευμα την εναρξη λειτουργιας του Προαστιακου σιδηροδρομου με ηλεκτροκινητους συρμους τυπου Siemens Desiro και νεους χαμηλοτερους χρονους ταξιδιου απο 12/12/2010.

Ενδεικτικα

Απ' ευθειας συνδεεται το Αεροδρομιο Ελευθεριος βενιζελος με το Κιατο και συνολικο χρονο διαδρομης 1 ωρα και 30 λεπτα.

Με μια ανταποκριση στα Ανω Λιοσια συνδεεται ο Πειραιας με το Κιατο με συνολικο χρονο διαδρομης 1 ωρα και 30 λεπτά.

Περισσότερα για τα δρομολογια στα συνημμενα αρχεια.


Συνημμένα αρχείο(α)
.pdf   PKIA-EBEN.pdf (Μέγεθος: 48,93 KB / Λήψεις Αρχείων: 367)
.pdf   PKIA-ALIK-PEIR.pdf (Μέγεθος: 34,32 KB / Λήψεις Αρχείων: 482)
.pdf   PEIR-ALIK-PKIA.pdf (Μέγεθος: 34,02 KB / Λήψεις Αρχείων: 406)
.pdf   EBEN-PKIA.pdf (Μέγεθος: 44,53 KB / Λήψεις Αρχείων: 405)
Απάντηση
#2
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!! Τη στιγμή που 15λεπτη συχνότητα στην αστική ζώνη είναι μεγάλη, πάνε και την κάνουν 20! Δεν ξέρω αν εξυπηρετείται "καλύτερα" το υπόλοιπο κομμάτι, αλλά τη στιγμή που ήδη πολύς κόσμος κατέφυγε στο προαστιακό λόγω των έργων στον ΗΣΑΠ, είναι ένα τεράστιο λάθος για την Αθήνα, και για το αεροδρόμιο!!!!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#3
Υπηρχε λαθος στις ωρες... Angel

Πραγματι Cmegas αραιωσαν λογω τεχνικων προβληματων που υπηρχαν και υπαρχουν ακομη. Ομως αυτα τα δρομολογια ειναι προσωρινα και θα αλλαξει ξανα το πλεγμα πιστευω το πρωτο τριμηνο του 2011.
Απάντηση
#4
Και έπεσε στη χειρότερη εποχή.......που δεν έχει και ΗΣΑΠ
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#5
Δεν προσέξατε ότι από τα 3 δρομολόγια που φεύγουν την ώρα από το Αεροδρόμιο ένα πάει Κιάτο, ένα Μαγούλα και ένα Άνω Λιόσια.

(07-12-2010, 10:09 PM)Cmaniac Έγραψε: Πραγματι Cmegas αραιωσαν λογω τεχνικων προβληματων που υπηρχαν και υπαρχουν ακομη. Ομως αυτα τα δρομολογια ειναι προσωρινα και θα αλλαξει ξανα το πλεγμα πιστευω το πρωτο τριμηνο του 2011.

Όπως γνωρίζετε μετακινούμε καθημερινά μεταξύ των σταθμών Δουκίσσης Πλακεντίας και Κηφισίας. Τα δρομολόγια (από τότε που ξανάγιναν 4 την ώρα) κρατούνται σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό:
  • Με αυτή την αλλαγή δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση μεταξύ Αθηνών/Πειραιά και Πελοπονήσου
  • τα 15λεπτα δρομολόγια για αστική διαδρομή ήταν στο όρια του ανεκτού. Τώρα θα ξαναγίνουν προβληματικές οι μετακινήσεις. Ένα άλλο θέμα είναι ότι τις ώρες που μετακινούμε οι συρμοί είναι πολύ γεμάτοι. Πλέον δεν θα χωρούν οι επιβάτες.
  • Το τρένο που θα έρχεται από το Κιάτο δεν μαζεύει καθυστερήσεις και θα είναι σπάνια στο 20λεπτο μεταξύ των άλλων συρμών.

Τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα ιδιαίτερα και μετά την κατάργηση του Ε7.
Απάντηση
#6
Εμενα κατι αλλο μου εκανε αλλο εντυπωση η εναρξη λειτουργιας του προαστιακου με ηλεκτροκινητους συρμους τι να πω αλλες χωρες τα εχουν για δεκαετιες αυτα, οι διοικουντες του οργανισμου τωρα ανακαλυψαν την φωτια αντε σιγα σιγα θα εφευρουν και τον τροχο, και ζητω συγνωμη αν ξεφυγα λιγο απο το αρχικο θεμα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#7
Όντως είναι απαράδεκτη η 20λεπτη συχνότητα στο τμήμα Άνω Λιοσίων - Αεροδρομίου, χώρια που αν αναρτήσουν αυτούς τους πίνακες δρομολογίων όπως είναι, πολύς κόσμος θα μπερδεύεται. Είναι πολύπλοκοι.

Η μείωση της συχνότητας στο τμήμα Άνω Λιοσίων - Αεροδρομίου προφανώς οφείλεται στο ότι θα πρέπει να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες σε ηλεκτροκινούμενα τρένα χωρίς να αυξηθούν αυτά.

Οπότε, αφού δεν επαρκεί το τροχαίο υλικό, τι στην οργή ενεργοποιούν την ηλεκτροκίνηση προς Κιάτο; Για μόστρα; Ας τα αφήναν όπως είναι. Τον κόσμο δεν τον νοιάζει αν το τρένο κινείται με ηλεκτρισμό ή πετρέλαιο. Θα προτιμήσει πετρελαιοκίνητο τρένο, ακόμα κι ατμοκίνητο άμα λάχει, προκειμένου να μην έχει στριμωξίδι.

Αν θέλουν ντε και καλά ηλεκτροκίνηση, να κάνουν απευθείας δρομολόγιο Αεροδρομίου - Κιάτου με ηλεκτροκίνητη μηχανή και συρόμενα βαγόνια, που να μπορεί να έχει και μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτήν του Desiro.

Το μόνο θετικό είναι το ότι οι κάτοικοι Θριασείου/Ασπροπύργου και Μαγούλας θα έχουν συχνότερα δρομολόγια (2 την ώρα αντί 1) προς τα ανατολικά. Όσο για την εναρξη λειτουργείας του Σ.Κ.Α., θα ήταν θετική μόνο αν λειτουργούσαν και οι πλατφόρμες στην γραμμή Πειραιά - Θεσσαλονίκης και ίσχυαν τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών τουλάχιστον ως εκεί (αν και κανονικά θα έπρεπε να ισχύουν μέχρι Άγιο Στέφανο), έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα ανταπόκρισης και των τρένων από/προς Χαλκίδα, Οινόη και Στυλίδα με αυτά του άξονα Αεροδρομίου - Κιάτου.
Απάντηση
#8
Τελικα το ΣΚΑ δεν θα δοθει στο κοινο με την εναρξη των νεων δρομολογιων. Η ΕΡΓΟΣΕ δεν εχει παραδοσει ακομα τον σταθμο και υπαρχουν καποιες καθυστερησεις στο ζητημα. Απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μιλουν για Ιανουαριο..

Αυτοι ειναι οι τελικοι πινακες που θα περιεχονται στα φυλλαδια (βιβλιαρακια) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τα δρομολογια του 2011.

Οσον αφορα την ηλεκτροκινηση, υπαρχουν καποια υπερ και καποια κατα. Τα κατα ειναι οτι η ΔΕΗ δεν δινει ρευμα δωρεαν. Με λιγα λογια το ρευμα το οποιο καταναλωνεται πληρωνεται και το ρευμα το οποιο δεν καταναλωνεται, πληρωνεται επισης με διαφορετικους συντελεστες.

Οι ηλεκτραμαξες δεν ειναι ο,τι πιο ενεργειακα efficient μπορει να μπει στο αεροδρομιο Κιατο. Μιλαμε για 5.000kW σε πληρη ισχυ.. Αφηστε που δεν υπαρχουν βαγονια για προαστιακη συγκοινωνια.

Απο την αλλη, τα railbus εχουν φτασει σε απιστευτα οριακο σημειο ηδη απο το περσινο καλοκαιρι, ενω φετος δεν υπηρχε δρομολογιο το οποιο ειχε αφιχθει στην ωρα του, λογω προβληματων.

Περυσι υπηρχε προβλημα γιατι εμπαιναν μονά, με αποτελεσμα οι μοναδες να χαλουν και να υπαρχει ζητημα ακινητοποιησης του συρμου. Αυτο αντιμετωπιστηκε, αλλα δεν λυθηκε, συνδεοντας 2 ή και 3 μοναδες και ετσι ειχαμε και την δυνατοτητα διπλης ή και τριπλής χωρητικοτητας απο τον συρμο μονο του αλλα και μεγαλυτερα ποσοστα επιτυχια του δρομολογιου.

Ομως φετος τα πραγματα εγιναν χειροτερα. Εσβηναν (χαλουσαν) οι 2 απο τις 3 μοναδες ή ακομα και οι 3 απο τις 3, κυριως λογω υπερθερμανσεων των κινητηρων. Τα Railbus ειναι προβληματικα Τραινα, ενω στην ηδη προβληματικη κατασταση ηρθε να προστεθει και η μη συντηρηση που πραγματοποιειται απο τον ΟΣΕ.

Το καλοκαιρι υπηρχε περιοδος που καθημερινα τα δρομολογια εφταναν καθυστερημενα πανω απο 20 λεπτα ενω μαλιστα βρεθηκα σε Railbus που παρ'ολο που ηταν τριπλο (3 συρμοι ενωμενοι) ειχαν χαλασει οι 2 (!), ο ενας που τελικα εκκινουσε κατα διαστηματα ηταν αυτος ο οποιος ειχε κλιματισμο, ενω στους αλλους 2 οι επιβατες εβραζαν, γιατι χωρις κινητηρα δεν υπαρχει και παροχη ρευματος στο καθε τρενο ξεχωριστα και χωρις ρευμα κλιματισμος δεν υφισταται, ενω φυσικα λογω μειωμενης ισχυος ειχαμε ηδη μαζεψει καθυστερηση 50 λεπτων, σε σημειο δηλαδη να εχουμε διαλυσει ολοκληρο το πλεγμα δρομολογιων του προαστιακου και να υπαρχει προβλημα και στα εθνικα τραινα.

Τελος αναγκαστηκαμε στο ρουφ να περιμενουμε 10 λεπτα για να μπορεσει να εκκινησει αλλη μια μοναδα (αλλα και να κρυωσει ο κινητηρας της λειτουργικης, γιατι ειχε φτασει σε οριακο σημειο καθως καλουνταν να δουλευει σε υψηλοτερες στροφες απο το κανονικο για να μπορεσει να κινησει τον συρμο - σηκωνε τριπλο βαρος απο αυτο που ειναι κανονικα σχεδιασμενος) ωστε να συνεχισουμε απροβληματιστα για Πειραια. Τοτε μαλιστα μου ειχαν πει οτι υπηρχε περιπτωση με ενα συρμο να μην μπορεσουμε να βγαλουμε την ανηφορα του Ρεντη..

Ενα δευτερο ζητημα που εγειρεται ειναι η καταναλωση πετρελαιου.

Δεν ειναι δοκιμο να υπαρχει καταναλωση πετρελαιου στην γραμμη Κιατο Πειραιας, ενω ταυτοχρονα να πληρωνεται οπως προειπα ρευμα (ως επιστροφη στη ΔΕΗ) για την ιδια γραμμη.

Ετσι αν θελει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξαλειψει τον ελειμματικο της χαρακτηρα τοτε πρεπει να καταφυγει σε συγκεκριμενες κινησεις και μια απ αυτες ειναι η ελαχιστοποιηση του κοστους κινησης των τραινων με ολους τους τροπους.

Τελος, οσον αφορα τα Desiro, ειναι πενταδυμα, δηλαδη εχουν 5 βαγονια τα οποια εχουν την ικανοτητα να μεταφερουν κοσμο, σε συγκριση με τα railbus που εχουν... 1μιση.

Αυτο σημαινει οτι ενα Desiro χωραει οσα ατομα χωρουν περιπου 4 railbus μαζι. Ισως και παραπανω..

Αυτα τα ολιγα..
Απάντηση
#9
Πράγματι, είχα ζήσει κι εγώ βασανιστικές στιγμές τον 15αύγουστο στα Railbus.
Αλλά από την άλλη, θέλω να επικεντρωθώ σε 2 βασικά σημεια:
1) Ήταν μεγάλο ΛΑΘΟΣ να έχουμε Desiro μόνο στο κομμάτι Α. Λιόσια - Κιάτο! Έπρεπε οπωσδήποτε να μπει ηλεκτροδότηση άμεσα ΚΑΙ στο τμήμα μέχρι τον Πειραιά! Στο κάτω - κάτω, όσον αφορά την σιδηροδρομική εξυπηρέτηση της Πελοποννήσου, το τμήμα Πειραιάς - Λιόσια - Κιάτο υποκαθιστά το Εθνικό Δίκτυο στο ίδιο τμήμα. Και αυτός θα έπρεπε να είναι ο βασικός άξονας του Προαστιακού προς τα δυτικά. 'Η έστω πριν παραδοθεί το ΣΚΑ, για ένα αξιοπρεπές "σταυροδρόμι".
2) Με εξαίρεση περιόδους διακοπών / προεκλογικές / γιορτές, δεν έχω παρατηρήσει τέτοια κίνηση (αν κάνω λάθος εδώ, διορθώστε με) προς Κιάτο, που να δικαιολογεί συρμό με 5 βαγόνια, σε σύγκριση με το 1,5 που είχαμε ως τώρα. Ο μόνος λόγος που δικαιολογεί κάτι τέτοιο είναι η άθλια κατάσταση των πετρελαιοκίνητων, και το μαρτύριο των επιβατών μέσα σε αυτά.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#10
Συζητώντας σήμερα με ένα συνάδελφο σχετικά με την αραίωση των δρομολογίων που έθεσε ένα ακόμη θέμα. Μέχρι τώρα αν έχανε το τρένο για λίγο έπερνα το Χ42 από Δουκίσσης Πλακεντίας. Από την στιγμή που έχει καταργηθεί η συγκεκριμένη γραμμή, εάν κάποιος χάσει για λίγο το τρένο οι επιλογές του είναι είτε να καθυστερήσει 20 λεπτά ή να πάρει ταξί.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ypodomes] Το δράμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις κλοπές καλωδίων - Tο μέλλον του σιδηρόδρομου GeorgIrisbus 0 2.668 01-06-2012, 12:46 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)