12-06-2021, 06:23 PM
Το Ν1 #243 έχει βλάβη στην πίσω αριστερή ρόδα ένα μήνα και... Μάλλον πλησιάζει η απόσυρση του
Mercedes-Benz O405N (N1)
|
12-06-2021, 06:23 PM
Το Ν1 #243 έχει βλάβη στην πίσω αριστερή ρόδα ένα μήνα και... Μάλλον πλησιάζει η απόσυρση του
31-08-2021, 05:46 AM
Τη τελευταία περίοδο εμφανίζονται όλο και περισσότερα, θυμίζοντας περασμένα έτη σε κάποιες γραμμές των Νοτίων Προαστίων.
10-12-2021, 05:24 PM
Ενδιαφέρον ότι φαίνεται να ανανεώθηκαν οι ασφάλειες και σε Ν1 που έχουν να κυκλοφορήσουν αρκετές μέρες όπως πχ τα #106, #128 κλπ που εμφανίστηκαν τελευταία φορά τέλη Νοέμβρη.
29-12-2021, 09:43 PM
Από αύριο το Νο137 επαντάσσεται στο στόλο της ΟΣΥ.. Είναι ένα από τα τέσσερα Ο405Ν που είχαν έρθει στην Πάτρα για λογαριασμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ..
01-01-2022, 01:55 PM
Να πούμε συγχαρητήρια στα Ν1 που φαίνεται πως κυκλοφορούν για ακόμα μία χρονιά. Όσα έχουν μείνει βέβαια γιατί μέσα στο 2021 κόπηκαν αρκετά.
01-01-2022, 09:24 PM
(01-01-2022, 01:55 PM)ecoj Έγραψε: Να πούμε συγχαρητήρια στα Ν1 που φαίνεται πως κυκλοφορούν για ακόμα μία χρονιά. Όσα έχουν μείνει βέβαια γιατί μέσα στο 2021 κόπηκαν αρκετά.Καλά, δεν ήταν θα και καμία ιδιαίτερη έκπληξη αυτό... Από τον Απρίλιο το έχουμε πει (πρώτοι εδώ!) και βεβαίως και επιβεβαιώνεται παρά την αμφισβήτηση και την ειρωνεία ορισμένων... https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...5#pid50075
02-01-2022, 12:41 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-01-2022, 12:44 AM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Το ξέρω ότι το είχες πει πρώτος αλλά είναι αλήθεια ότι μέσα στο 2021 αποσύρονταν συνεχώς Ν1. Δηλαδή τα Ν1 που έχουν μείνει είναι αρκετά λιγότερα σε σχέση με αυτά που ήταν στην αρχή του 2021 με αρκετά να κόπηκαν τον Απρίλιο και άλλα τον Μαίο, το καλοκαίρι, το Σεπτέμβριο κλπ. Το πρώτο που κόπηκε μέσα στο 2021 πρέπει να ήταν το #222 στις 1/1 και τα τελευταία μάλλον τέλη Νοεμβρίου (#106, #128 κλπ). Θα δείξει βέβαια πόσα και πόσο θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν μιας και σήμερα μόνο 1-2 πρέπει να ήταν έξω αλλά θα φανεί καλύτερα όταν αρχίσουν καθημερινές.
02-01-2022, 01:28 AM
(02-01-2022, 12:41 AM)ecoj Έγραψε: Το ξέρω ότι το είχες πει πρώτος αλλά είναι αλήθεια ότι μέσα στο 2021 αποσύρονταν συνεχώς Ν1. Δηλαδή τα Ν1 που έχουν μείνει είναι αρκετά λιγότερα σε σχέση με αυτά που ήταν στην αρχή του 2021 με αρκετά να κόπηκαν τον Απρίλιο και άλλα τον Μαίο, το καλοκαίρι, το Σεπτέμβριο κλπ. Το πρώτο που κόπηκε μέσα στο 2021 πρέπει να ήταν το #222 στις 1/1 και τα τελευταία μάλλον τέλη Νοεμβρίου (#106, #128 κλπ). Θα δείξει βέβαια πόσα και πόσο θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν μιας και σήμερα μόνο 1-2 πρέπει να ήταν έξω αλλά θα φανεί καλύτερα όταν αρχίσουν καθημερινές.Τα Ν1 αποσύρονται σταδιακά εδώ και μια δεκαετία. Ωστόσο ακόμα και μετά την υποτιθέμενη οριστική τους απόσυρση στο δρόμο είναι 69/300, not bad ειδικά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι υπόλοιποι τύποι της γενιάς τους έφυγαν από την κυκλοφορία πριν την ώρα τους καλά καλά όντας ακόμη αξιόμαχα οχήματα. Από εκεί και πέρα είναι αυτονόητο ότι οτιδήποτε βγάζει την παραμικρή βλάβη φεύγει από την κίνηση, καθώς δεν υπάρχει περίπτωση να αγοραστεί ούτε μία βίδα για αυτοκίνητα που έχει καλέσει ο σκραπατζής την κλάση τους εδώ και χρόνια. Από αυτό όμως μέχρι το υποτιθέμενο "τέλος" τους από ορισμένους εντός του 2021 υπάρχει μεγάλη απόσταση - εσύ αν μη τι άλλο το καταλαβαίνεις πιστεύω... Όπως και να 'χει 2023 δεν υπάρχει περίπτωση να δουν ανεξαρτήτως εξελίξεων αναφορικά με το τροχαίο υλικό της ΟΣΥ, μέσα στην χρονιά θα φύγει και το τελευταίο. Ήδη η κατάσταση τους είναι επιεικώς απερίγραπτη...
02-01-2022, 05:19 PM
02-01-2022, 06:43 PM
(02-01-2022, 05:19 PM)ecoj Έγραψε: Σχετικό είναι αυτό. Το 2009 αποσύρθηκαν αρκετά μαζί με τα αλλά μετά τόσο μαζικές αποσύρσεις Ν1 έγιναν ξανά το 2021.Το 2009 έφυγαν καμιά δεκαριά, ορισμένα από εξωγενείς αιτίες. Το 2010 έφυγαν γύρω στα είκοσι ως "πλεονάζοντα". Το 2013 μαζικά (σχεδόν) όλα τα ΥΕΗ, ακόμα και το ΥΕΙ που ήταν ταξινομημένο το 1994! Έκτοτε και μέχρι το 2021 έφευγαν σταδιακά από το στόλο κάθε χρονιά ορισμένα κυρίως λόγο της τραγικής τους κατάστασης. Ε, ναι το 2021 με τα εν λόγω οχήματα σε κατάσταση αποσύνθεσης πλέον μετά από 28 χρόνια χωρίς την παραμικρή φροντίδα και με την έστω και πλασματική αύξηση στόλου (τα ΚΤΕΛ και τα leasing δεν ισοψηφίζουν καν τα πρόωρα αποσυρμένα οχήματα) από τα 180 περίπου κυκλοφορούντα λεωφορεία της κλάσης τους είναι λογικό να φύγουν από την κυκλοφορία όσα βγάζουν σοβαρές ζημιές, πόσο μάλλον όταν έχουν ολοκληρώσει τον ωφέλιμο κύκλο ζωής τους ήδη από το 2008 - πριν αποσυρθεί το πρώτο! Επίσης ένας από τους βασικούς λόγους που παρέμειναν ενεργά είναι η πρόωρη απόσυρση του συνόλου σχεδόν των Agora του 2000-01 λόγω της κακής τους κατάστασης και των ακριβών επισκευών που απαιτούσαν. Η ουσία του θέματος είναι πάντως η εξής. Είναι τραγικό για συγκοινωνιακό φορέα ευρωπαϊκής μητρόπολης να βασίζει έστω και μερικώς το έργο του σε ερείπια 29 πλέον ετών και δεν συζητάμε καν τη μη προοπτική αντικατάστασης τους στο προσεχές μέλλον. Ακόμα και ο διαγωνισμός του ΥΜΕ για τα νέα λεωφορεία (που κατά την προσωπική μου εκτίμηση θα ακυρωθεί παράλληλα με την ανακοίνωση του επίσημου τέλους της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ) με τις χρονοβόρες διαδικασίες που έχει θα φέρει νέο όχημα στην Αθήνα (και την Θεσσαλονίκη) το νωρίτερο στις αρχές του 2024. Παράλληλα η επόμενη γενιά από τα Ν1, οι παραλαβές της περιόδου 1999-04 είναι ήδη υπερήλικα οχήματα εκ των οποίων είναι ζήτημα αν κυκλοφορεί το 60% του στόλου ενώ ακόμα και στα "μεσήλικα" λεωφορεία του 2009-10 το ποσοστό των οχημάτων που είναι εν υπηρεσία είναι της τάξης του 70-75%. Συνεπώς όταν λείπουν πολλά περισσότερα οχήματα από αυτά που ενίσχυσαν τον στόλο του ΟΑΣΑ δεν βλέπω με ποιο τρόπο θα δρομολογηθεί η απόσυρση των υπόλοιπων Ν1, δεν περισσεύουν απλά! Το θέμα είναι ότι παράλληλα δεν βλέπω και με ποιο τρόπο θα καταφέρουν να βγάλουν έστω τη χρονιά πλέον... |
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν (N2) | mercedes elbo | 199 | 117.921 |
8 ώρες πριν Τελευταία Δημοσίευση: Pantelis Tsigas |
|
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN | aliance | 112 | 146.471 |
12-02-2025, 05:07 PM Τελευταία Δημοσίευση: F. P Transporations |