Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 2.57 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέα Υόρκη
#1
Διάβασα το ακόλουθο άρθρο από στο New York Post:
NYC subway signal inspections falsified, shocking investigation finds
By HEATHER HADDON
Last Updated: 6:19 AM, November 20, 2010
Posted: 6:42 PM, November 19, 2010

It’s a disaster waiting to happen.

NYC Transit supervisors falsified thousands of vital signal inspections across the subway system for years, leaving straphangers at risk for deadly collisions like the one that killed nine people in Washington, D.C., The Post has learned.

Across every line in every borough, a cabal of managers in the signal department forced maintainers to fib on the inspections by threatening them with punishment like loss of overtime, according to a sweeping investigation by the MTA Inspector General.

At least one high-level chief, Tracy Bowdwin — the MTA’s highest earning signal department supervisor at $165,000-a-year — was demoted in the fallout, and managers are still being questioned, transit sources said.

The callous practice was in response to ramped up pressure from the MTA to meet federal standards that call for railway switches and signals to be inspected monthly, sources said.

"Instead of five signals to inspect, they would give you 15. There’s no way 15 could done, but they would say, ‘You had to do it,’¤" one signal maintainer said of the overzealous bosses. "It’s like, you think your car is fine after going to the mechanic, but they never looked at it."

Signal maintainers would routinely enter false inspection into their logbooks, which managers used to write reports. In some cases, managers would write a bogus report even if a worker refused to enter the fudged data in their books.

Workers who didn’t comply lost overtime privileges or got sent to the dirtiest, most leak-infested tunnels, sources said.

The MTA has thousands of signals across the transit system — and a false green can lead to potentially deadly rear-end collisions. The greatest risk is along the L-line, where trains are operated robotically and there are fewer fail-safes than other lines to prevent crashes.

A signal malfunction sparked the fatal June 2009 commuter rail crash in Washington, where a Metro train crashed into the back of another.

A signal maintainer makes a base salary of about $60,000 a year — with the highest overtime earners bumping it as high as $127,000 per year, according to MTA records. The managers, who don’t earn overtime, make up to $165,000 a year.

Falsification of records is a felony offense, though it’s unclear if these workers will face criminal charges.

Although the investigation is not yet complete, transit workers have been ordered to comb over all the signals, said MTA Inspector General Barry Kluger.

Αναρωτιέμαι εάν υπάρχουν αντίστοιχα φαινόμερα και στους ΗΣΑΠ και ΑΜΕΛ λόγω περικοπών.
Απάντηση
#2
Προβληματα στα συστηματα ΜΕΤΡΟ εχουμε ακομα και στην Ευρωπη (Θυμιζω το αναλογο ποστ για το Βερολινο).

Στην Ελλαδα, εξ αιτιας της μικρης ηλικιας του υπογειου σιδηροδρομου, ενω το παλιο κομματι επιγειου ειναι υπο ανακαινιση, θεωρω λιγοτερο πιθανο να υπαρξουν τετοιου ειδους προβληματα - οχι ομως και αδυνατο.

Αν και η σημοτοδοτηση των δρομων δεν λειτουργει με τον ιδιο τροπο, ειδαμε τι προβληματα δημιουργηθηκαν οταν διαπιστωθηκε ελλειψη ανταλλακτικων προ ημερων.
Απάντηση
#3
Εγώ δεν επικεντρώνομαι σε τεχνικά προβλήματα που είνα φυσικό να προκύψουν, αλλά στην μη-πραγματοποίηση προγραμματισμένω ελέγχων λαι συντηρήσεων και των κινδύνων που μπορούν να προκύψουν από αυτά.
Απάντηση
#4
Γεια και πάλι! Όπως κάποιοι από εσάς ίσως γνωρίζετε, είμαι καινούργιο μέλος στα forum. Με αφορμή, λοιπόν, την αγάπη που έχω για το μετρό της Νέας Υόρκης, θεωρώ πως αυτό είναι το κατάλληλο θέμα για να παραθέσω μερικά βιντεάκια μου, που έχω τραβήξει κατά τις επισκέψεις μου στην πόλη. Σύντομα, μάλιστα πρόκειται να μετακομίσω εκεί, αφού κατά κάποιο τρόπο "κρατάω από εκεί".
Πριν προχωρήσω στα βίντεο να πω 2 λόγια για το μετρό. Το μετρό της Νέας Υόρκης είναι ένα από τα παλιότερα και πιο εκτεταμένα δίκτυα μαζικής μεταφοράς στον κόσμο. Επίσης, είναι ένα από τα λίγα που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο. Το πρώτο υπόγειο τμήμα του λειτούργησε το 1904 ενώ το παλαιότερο υπέργειο τμήμα του χρονολογείται από το 1885. Περίπου το 40% της έκτασης των γραμμών του μετρό της Νέας Υόρκης είναι υπέργειο, πάνω σε γέφυρες. Το μετρό της Νέας Υόρκης έχει περάσει πολλές "φάσεις" στην ιστορία του με χειρότερη αυτήν της δεκαετίας 70-80. Έκτοτε, τα πράγματα έχουν βελτιωθεί άρδην, παρ' όλο που εντελώς λανθασμένα υπάρχουν ακόμη κάποιες στερεοτυπικές αντιλήψεις γι αυτό το συγκλονιστικό πραγματικά σύστημα. Εδώ, μπορείτε να δείτε μερικά ατυχήματα που έχουν συμβεί στο σύστημα και γενικά σε αυτή την ιστοσελίδα μπορείτε να μάθετε τα πάντα για το σύστημα. Ορίστε και τα βιντεάκια. Ό,τι θελήσετε να με ρωτήσετε, είμαι στη διάθεσή σας.


Απάντηση
#5
Αν και το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου του Μετρό της Νέας Υόρκης λειτουργεί κανονικά, υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις. Ο τυφώνας Sandy άφησε τα ίχνη του σε ολόκληρη την πόλη και φυσικά στο Μετρό. Στις παρακάτω φωτογραφίες και βίντεο θα δείτε την επαναλειτουργεία του σταθμού South Ferry.
Το 2009, ο παρακάτω σταθμός έπαψε να λειτουργεί, καθώς κατασκευάστηκε ένας νέος ακριβώς από κάτω του με το ίδιο όνομα. Ο λόγος για τον οποίο κατασκευάστηκε ήταν ότι ο παλιός σταθμός δε μπορούσε πλέον να αντεπεξέρθει στις σύγχρονες απαιτήσεις. Χωράει μόνο 5 από τα 10 βαγόνια των συρμών και δε μπορούσε να τροποποιηθεί ώστε να είναι προσβάσιμος σε άτομα περιορισμένης κινητικότητας. Ο σταθμός αυτός έχει μια αποβάθρα. Πρόκειται για ένα σταθμό στον οποίο οι συρμοί "γυρίζουν" για να εκτελέσουν το δρομολόγιο προς την αντίθετη κατεύθυνση. Γι αυτό είναι σε στροφή. Ο νέος σταθμός καταστράφηκε ολοσχερώς απ τη Sandy και έτσι επανήλθε ο παλιός έως ότου επισκευαστεί ($600.000.000) ο καινούργιος.. (πεταμένα λεφτά...)

[Εικόνα: DSC01691_zpsdc08f471.jpg]

[Εικόνα: DSC01692_zps2f433d20.jpg]

[Εικόνα: DSC01695_zps6010c30a.jpg]

[Εικόνα: DSC01696_zps5c1f74e5.jpg]

[Εικόνα: DSC01703_zpsb13b60db.jpg]



Απάντηση
#6
Εγώ αυτό που ξεχωρίζω είναι οι κινητές ράμπες για να καλύπτεται το κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας. Γιατί μπορεί ο σταθμός να είναι παλιός, αλλά τουλάχιστον έχουν φροντίσει να τον κάνουν όσο σύγχρονο μπορούν.
Αντίθετα στην ευρωπαϊκή Ελλάδα του 21ου αιώνα, χρυσοπληρώσαμε ανακαίνιση του ΗΣΑΠ, ωστόσο ακόμη στο Μοναστηράκι το μόνο που υπάρχει είναι η ηχητική αναγγελία ("Προσοχή στο κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας") και μία προειδοποίηση στο δάπεδο της αποβάθρας.

Αλήθεια, τί ζημιές έχει αφήσει πίσω του ο τυφώνας στο δίκτυο του Μετρό; Τί έχει υποστεί ο νέος σταθμός;
Απάντηση
#7
(05-04-2013, 09:58 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εγώ αυτό που ξεχωρίζω είναι οι κινητές ράμπες για να καλύπτεται το κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας. Γιατί μπορεί ο σταθμός να είναι παλιός, αλλά τουλάχιστον έχουν φροντίσει να τον κάνουν όσο σύγχρονο μπορούν.
Αντίθετα στην ευρωπαϊκή Ελλάδα του 21ου αιώνα, χρυσοπληρώσαμε ανακαίνιση του ΗΣΑΠ, ωστόσο ακόμη στο Μοναστηράκι το μόνο που υπάρχει είναι η ηχητική αναγγελία ("Προσοχή στο κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας") και μία προειδοποίηση στο δάπεδο της αποβάθρας.

Αλήθεια, τί ζημιές έχει αφήσει πίσω του ο τυφώνας στο δίκτυο του Μετρό; Τί έχει υποστεί ο νέος σταθμός;

Οι ράμπες υπήρχαν εδώ και πολλά χρόνια αλλά δε νομίζω απ την αρχή. Όσο για τον καινούργιο σταθμό...

Επίσης ο χάρτης αυτός σου δείχνει που δεν έχει αποκατασταθεί ακόμα η κυκλοφορία.
Απάντηση
#8
Για τη Ν.Υόρκη υπάρχει site με την κυκλοφορία των λεωφορείων της MTA. Αριστερά θα γράψετε τον αριθμό της γραμμής που σας ενδιαφέρει π.χ.Μ15 και θα σας βγάλει τη διαδρομή και σε ποιο σημείο βρίσκονται τα λεωφορεία της συγκεκριμένης γραμμής. http://bustime.mta.info/#M15.

Απάντηση
#9
Καλά ο σταθμός στο μοναστηράκι δεν έχει τόσο μεγάλο κενό σε σχέση με τον σταθμό τις Ν.ΥΟΡΚΗΣ για ράμπα,μην τρελαθούμε!!!!!.
Απάντηση
#10
(27-03-2014, 11:39 PM)chris747 Έγραψε: Καλά ο σταθμός στο μοναστηράκι δεν έχει τόσο μεγάλο κενό σε σχέση με τον σταθμό τις Ν.ΥΟΡΚΗΣ για ράμπα,μην τρελαθούμε!!!!!.

Ο συγκεκριμένος σταθμός έχει όντως τεράστιο κενό αφού είναι loop. Ειναι δηλαδή μονή γραμμή όπου τα τρένα ουσιαστικά κάνουν αναστροφή για να επιστρέψουν στο δρομολόγιό τους προς την αντίθετη κατεύθυνση. Σα σταθμός έχει ενδιαφέρον αλλά εξαιτίας της μεγάλης καμπύλης μόνο τα 5 από τα 10 βαγόνια των συρμών μπορούν να επιβιβάσουν και να αποβιβάσουν επιβάτες! Το μοναστηράκι σαφώς και δε συγκρίνεται αφού όλα γίνονται ανετότατα..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)