Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΕΘΝΟΣ] «Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
#1
Συγχώνευση ή κατάργηση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές με χαμηλή ζήτηση, μείωση της συχνότητας των νυχτερινών δρομολογίων σε όλα τα μέσα με βάση την επιβατική κίνηση, ενίσχυση των λεωφορειολωρίδων, αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων σε περιοχές υψηλής ζήτησης και δρομολόγηση μικρότερων οχημάτων σε τοπικά δίκτυα περιλαμβάνει το σχέδιο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας, στόχος του οποίου είναι έως το 2013 το 40% των μετακινήσεων να γίνεται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Την ίδια στιγμή, ο Οργανισμός προσδοκά μείωση των λειτουργικών δαπανών κατά περίπου 8 έως 10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από τη συρρίκνωση στις βάρδιες οδηγών, αλλά και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, συνεπεία του προγράμματος αναδιάρθρωσης των δρομολογίων που θα θέσει σε λειτουργία από τον Δεκέμβριο και προβλέπει αλλαγές σε 38 λεωφορειακές γραμμές του δικτύου.

[Εικόνα: assets_LARGE_t_420_37399536_type11104.jpg]Η διοίκηση του Οργανισμού εκτιμά πως το νέο πρόγραμμα θα μειώσει κατά 150 τα 380 ημερήσια δεδουλευμένα ρεπό οδηγών, ενώ παράλληλα θα σμικρύνει τη διανυόμενη διαδρομή με λεωφορεία.

Σχετικές μελέτες που έχουν ήδη εκπονηθεί υπολογίζουν ότι το 2011:

-Η ημερήσια ζήτηση για μετακινήσεις θα ανέλθει σε 7,2 εκατομμύρια έναντι 6,8 εκατομμυρίων το 2006.

-Περίπου 3 εκατομμύρια επιβιβάσεις ημερησίως θα καταγράφονται στα αστικά μέσα.

-Με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα εξυπηρετείται περίπου το 60%-65% της ημερήσιας επιβατικής κίνησης με τις δημόσιες συγκοινωνίες, ποσοστό το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 2 εκατομμύρια επιβάτες έναντι 1,8 εκατομμυρίου το 2007.

Στον νέο σχεδιασμό, μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ θα αποτελέσουν τη «ραχοκοκαλιά» της σύνδεσης με το κέντρο της Αθήνας καθώς θα μειωθούν δραστικά οι λεωφορειακές γραμμές που θα συνδέουν τα προάστια με το κέντρο και είτε θα συγχωνευθούν είτε θα περικοπεί το μήκος της διαδρομής τους και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές των μέσων σταθερής τροχιάς.

Παράλληλα θα συγχωνευτούν γραμμές με παράλληλες ή όμοιες διαδρομές, ενώ θα περιοριστούν ή θα συγχωνευτούν τις Κυριακές και τις αργίες γραμμές που καλύπτουν βιομηχανίες, σχολεία ή περιοχές με αυξημένες ανάγκες τις καθημερινές.

Ταυτόχρονα θα γίνουν κινήσεις βελτίωσης της ταχύτητας των λεωφορείων. Ο ΟΑΣΑ φιλοδοξεί να έχει ενισχύσει το δίκτυο των λωρίδων αποκλειστικής κίνησης λεωφορείων με επιπλέον 30 χιλιόμετρα έως το τέλος του 2011, ενώ θα υπάρχει συνεχής αστυνόμευση τόσο των λεωφορειολωρίδων όσο και της παράνομης στάθμευσης.

Βάσει του νέου προγράμματος οι περιοχές στις οποίες θα μειωθούν γραμμές θα ακολουθήσουν την πληθυσμιακή μετατόπιση. Ετσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συλλέξει ο ΟΑΣΑ, μείωση συχνοτήτων και γραμμών αναμένεται στα όρια των δήμων Αθηναίων και Πειραιά, αλλά και στους «προσφυγικούς» δήμους της Δραπετσώνας, του Κερατσινίου, του Ταύρου, της Καισαριανής, του Αιγάλεω, της Νέας Ιωνίας, της Δάφνης και της Μεταμόρφωσης.

Αντίθετα, ακολουθώντας την πληθυσμιακή «ροή», ενίσχυση της συχνότητας των υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών μελετάται:

Στα βόρεια και βορειοανατολικά προάστια (Μαρούσι, Πεύκη, Νέα Πεντέλη, Ηράκλειο, Μελίσσια, Βριλήσσια, Φιλοθέη, Κηφισιά, Εκάλη, Χολαργός, Παπάγου, Αγία Παρασκευή και Χαλάνδρι).

Στις νοτιοανατολικές περιοχές (Παλαιό Φάληρο, Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη).

Στα Μεσόγεια.

Σε περιαστικά κέντρα όπως το Μενίδι, το Ζεφύρι και τα Ανω Λιόσια.

Για τον επανασχεδιασμό των γραμμών λαμβάνονται επίσης υπόψη οι νέες ανάγκες που γεννά η ίδρυση και λειτουργία νοσοκομείων, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, υπουργείων κ.λπ., αλλά και οι αναπλάσεις περιοχών όπως ο Βοτανικός και το Ελληνικό.

ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Απάντηση
#2
Ευχαριστουμε τον Meganium για την επισημανση της ειδησης.
Απάντηση
#3
Προσέξτε ότι στον πίνακα η 134 παρουσιάζεται μαζί με την 137 και η 135 μαζί με την 136.
Απάντηση
#4
Σε γενικες γραμμες μπορω να συμφωνησω με οσα βλεπω στην παραπανω δημοσιευση.

Ειδικα ομως δεν καταλαβα τι ακριβως εχουν σκοπο να κανουν στο 057, ενω με ποια λογικη θελουν να αραιωσουν τα νυχτερινα δρομολογια, την ωρα που ηδη ειναι αρκετα αραια και ημιεξυπηρετουν.

Η Αθηνα ειναι μια πολη που ζει και την νυχτα και αυτο ειναι κατι το οποιο δεν λαμβανουν υποψιν απ οσο μπορω να καταλαβω. Οι φοιτητες ειναι οι πρωτοι που θα χρησιμοποιησουν τα ΜΜΜ αν αυτα τους βολεψουν και σε αυτη την κατευθυνση πρεπει να κινηθουν τα νυκτερινα δρομολογια.

Περιοχες οπως του Ψυρρη, ο Κεραμεικος (Γκαζι), το Περιστερι (πλατεια Μπουρναζιου, Θηβων) αλλα και η Πανορμου θα επρεπε τη νυχτα να εξυπηρετουνται απο τα ΜΜΜ επαρκως, ομως με αυξημενο εισιτηριο.
Απάντηση
#5
αντε να δουμε τι θα δουμε......
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#6
Λογικά οι γραμμές θα έχουν ως εξής :
Α4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ (Πρώην Α4-208)
024 ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
136 ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ-ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ Β
137 ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ-ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ Α
206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ
236 ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Πρώην Β4)
237 ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ
542 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ (Πρώην Α9)
708 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ-ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ (Πρώην Β13)
715 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (Πρώην Α11)

Απορία οι γραμμές 811-812,Γ16-866 γιατί δεν τροποποιούντε?

Γραμμές 106-126 έμαθα από το αμαξοστάσιο ότι η αλλαγή θα είναι ως εξής,οι γραμμές ενώνονται σε μια με την εξης διαδρομη :

Αφετηρία 126,Αγ. Βαρβάρας,Αμφιθέας,Πικροδάφνης,Ρήγα Φεραίου,Μεσολογγιου,Ζαϊμη,Ναϊαδων,Αγ. Αλεξάνδρου,Ιωάννου Φιξ,Καλυψούς,Άρεως,Πλ. Ντάβαρη,Ναυσικάς,Γοργοποτάμου,Κύπρου,Κνωσσού,Χρυσοστόμου,Αγ. Ανδρέου,Κων. Παλαιολόγου,Μεγ. Αλεξάνδρου,Συγγρού,Στ. Συγγρού-Φιξ,Συγγρού,Φιλαρέτου,Δοϊράνης,Χρυσ. Σμύρνης,Κων. Παλαιολόγου,Μεγ. Αλεξάνδρου,Βυζαντίου,Αργειών,Τηλεμάχου,Κρήτης,Ναυσικάς,Πλ. Ντάβαρη,Αγ. Τριάδος,Ζησιμοπούλου,Πρωτέως,Αφροδίτης,Αμφιθέας,Αγ. Βαρβάρας,Διαδάλου.
Απάντηση
#7
(25-11-2010, 02:49 PM)Cmaniac Έγραψε: Η Αθηνα ειναι μια πολη που ζει και την νυχτα και αυτο ειναι κατι το οποιο δεν λαμβανουν υποψιν απ οσο μπορω να καταλαβω. ...Περιοχες οπως του Ψυρρη, ο Κεραμεικος (Γκαζι), το Περιστερι (πλατεια Μπουρναζιου, Θηβων) αλλα και η Πανορμου θα επρεπε τη νυχτα να εξυπηρετουνται απο τα ΜΜΜ επαρκως, ομως με αυξημενο εισιτηριο.

Αυτό δεν πρόκειται με τα μέτρα της τρόικας να συνεχιστεί για πολύ... με την κάθετη αύξηση των ωρών εργασίας και την εξίσου κάθετη μείωση των μισθών, κανείς πια δεν θα έχει ούτε τον χρόνο, ούτε τα λεφτά για διασκέδαση. Αν δουλεύεις 15-18 ώρες την μέρα μη συμπεριλαμβανομένων των - απλήτωτων βέβαια - υπερωριών, και παίρνεις € 450 - € 500 τον μήνα, τότε με τι κουράγιο θα πας να ξενυχτήσεις; Και με τι λεφτά;

Κι εγώ γενικά συμφωνώ με τις κινήσεις αυτές. Για το "τρίο" των Α12/Β12 και Χ42, προτείνω το Χ42 να αναδιαμορφωθεί στα πρότυπα των Χ40/Χ41, με αφετηρία στο Ο.Α.Κ.Α. αντί για την Πλακεντίας και τερματισμό στην Φυλή αντί για τα Άνω Λιόσια, ενώ το Α12 να τερματίζει στα Άνω Λιόσια. Όταν το Σ.Κ.Α. λειτουργήσει, τότε τα Χ40/Χ41/Χ42 μπορούν να ξεκινούν από εκεί.

Για τα Α11 και Β11 δεν προτείνω να καταργηθεί κανένα, αλλά να κοπούν ως την Αττική ή ως τα Κάτω Πατήσια (για να γλυτώνουν την Λιοσίων).
Απάντηση
#8
H είδηση αυτή μπορώ να πω ότι επιβεβαιώνει εν πολλοίς τις προτάσεις και τις σκέψεις μας επί του ζητήματος των άχρηστων λεωφορείων!

Εν τέλει εφαρμόζονται όλα αυτά, τα οποία εδώ και πολύ καιρό τα γράφουμε και τα προτείνουμε εδώ και σε άλλα forum.

Kαι είναι βέβαιο ότι κάποιοι τα διαβάζουν. Απλά, έπρεπε να χρηματοδοτηθεί η σχετική μελέτη Angry , να πληρωθούν ορισμένα λαμόγια, για να καταλήξουν σε αυτά τα οποία εμείς ως απλοί επιβάτες - ενδιαφερόμενοι για το αντικείμενο, τους τα προσφέρουμε τσάμπα και με πιστοποιητικό . . . Angry

Τέλος πάντων, ας δούμε την είδηση αναλυτικά :

1. Το Α4/208 είχε επισημανθεί σε αυτό το φόρουμ ότι θα γίνει, και έτσι θα παραμείνει μια βασική σύνδεση της Ηλιούπολης με το κέντρο της Αθήνας. Θεωρώ την κίνηση αυτή πολύ σωστή, γιατί αφ' ενος θα ενωθούν καλύτερα η Ηλιούπολη με την Αργυρούπολη, σε υποστήριξη του 140, και αφ' ετέρου παραμένει η σύνδεση με την Αθήνα δύο σημαντικών περιοχών (για να μην γκρινιάζουν και οι δήμαρχοι).

2. Για το 103/141 περισσεύει κάθε σχόλιο πλέον, αρκετά το κουράσαμε και αρκετά μας κούρασε . . .

3. Για το 113 : Όπως το καταλαβαίνω το πινακάκι, σημαίνει κατάργηση και ενίσχυση του 109, που του κόψανε λεωφορείο.

4. Για το Χ42 : Κι εδώ μάλλον κατάργηση εννοούν (και καλώς το εννοούν).

5. Το Β13 ορθώς κονταίνει. Δεν πρόσφερε τίποτα όσο καιρό κατέβαινε μαζί με το Α13 στην Αθήνα. Εξάλλου, την μεγάλη ζήτηση την έχει το 12 που πάει κέντρο, και όχι το Α13 που πάει . . . Πακιστάν!

6. Το Α12 θα είναι η τρίτη φορά που επιχειρείται το κόψιμό του και η εφαρμογή τοπικού Φυλής, αλλά πολύ φοβάμαι πως οι Αρβανίτες έχουν άλλη γνώμη και θα βγάλουν πάλι τα πιστόλια!!

7. Για το Β4 ισχύουν όσα λέμε για τις άλλες γραμμές των Νοτίων Προαστείων : Καιρός ήταν !

8. Για το Α9/Β9 αμφιβάλλω αν είναι σωστή η κίνηση να καταργηθεί το Α και να δοθούν τα οχήματα στο Β. Αυτό θα σημάνει την γενική αραίωση της συχνότητας στο τμήμα Μεταμόρφωση - Αθήνα. Έπειτα, μην περιμένουμε και κανένα θαύμα από το 542 : Μαντεύω ότι θα έχει κάτι συχνότητες άσ' τα να πάνε.

9. Το 213, απ' ότι φαίνεται θα το αναλάβει το 212 με μια μικρή περιπορεία γύρω από το Νεκρ. Βύρωνα. Ανάσα θα δώσει οπωσδήποτε το όχημα του 213, που θα προστεθεί στα (κομμένα) του 212.

10. Τα 100/200 θεωρώ ότι έχουν χάσει το λόγο ύπαρξής τους (σύνδεση του εμπορικού κέντρου), αφού εμπορικό κέντρο πλέον δεν υπάρχει . . . Μαντεύω πως θα κόψουν τα τμήματα των γραμμών αυτών που διέρχονται κάτω από την Ομόνοια.

11. Το 057, αν κατάλαβα καλά, πάει για "σπάσιμο" σε δύο γραμμές : Μια τοπική Σεπόλια - Ομόνοια και μια άλλη Συγγρού/Φίξ - Δάφνη, που θα αναλάβει και το τμήμα της Βρεσθένης - Φραντζή του 024. Αν γίνει έτσι, είναι πολύ σωστή κίνηση.

12. Το 024 ορθώς κόβεται στην Αττική. Το κομμάτι της Λιοσίων - Χαλκοκονδύλη - Ακαδημία το καλύπτει το 732 με καλές συχνότητες, και το κομμάτι της Βρεσθένης - Φραντζή, απ' ότι φαίνεται πάει στο 057, με όποια μορφή αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει.

13. Για τις γραμμές της Ιεράς Οδού Α/Β17, 839, 851 δεν σχολιάζω, ισχύουν όσα και για το 103 (δηλ. αργήσατε τρία χρόνια !!)

14. Για τα 106/126, αν ισχύει μόνο η μεταφορά τους στο Φίξ έχει καλώς, αν όμως μιλάμε για συγχώνευση, τότε θα προκύψει ένα τοπικό "μακαρόνι", για τη χρησιμότητα του οποίου δεν είμαι και τόσο σίγουρος.

15. Ομοίως και για τα 136/37. Σωστή η μεταφορά τους στο μετρό "Φίξ".

16. Για τα 206/237 τα' χουμε πει πολλές φορές, ισχύουν όσα και για το 103 και για τα λοιπά ακτινικά, δηλ. καιρός ήταν!

17. Για το Α11/Β11 διαφωνώ. Πρέπει να έχει ώρες αναχώρησης από κέντρο, δηλ. στάνταρ αφετηρία και στάνταρ τέρμα. Αν το κάνουν κυκλικό, θα γίνει μπάχαλο. Συνεπώς, έστω και στη Σουρμελή ή στο Στ. Λαρίσης, που λέει ο λόγος, αλλά πρέπει να έχει αφετηρία.
Για το θέμα του Β11 δεν γνωρίζω. Πιστεύω όμως ότι "περπατιέται" το κομμάτι από το Θέατρο Πέτρας μέχρι εκεί που βρίσκει το Β13.

18. Για τις νυχτερινές γραμμές, ας μην το σχολιάσω. Κάναμε αμάν να δούμε κανα δυο λεωφορεία τη νύχτα (τα οποία είναι το ΣΚ γεμάτα) και πάνε να τα αραιώσοουν. Αντιπρόταση : Αραίωση τις καθημερινές, αν δεν βγαίνει το πελατολόγιο, αλλά διαφορετικό (πυκνότερο) δρομολόγιο Παρασκευή και Σάββατο. Οπωσδήποτε το ΣΚ μία το μισάωρο, αλλιώς δεν κάνουμε τίποτα.

19. Υπάρχουν και "παράπλευρες" πληροφορίες , οι οποίες προκαλούν απορία:
μείωση συχνοτήτων και γραμμών αναμένεται στα όρια των δήμων Αθηναίων και Πειραιά, αλλά και στους «προσφυγικούς» δήμους της Δραπετσώνας, του Κερατσινίου, του Ταύρου, της Καισαριανής, του Αιγάλεω, της Νέας Ιωνίας, της Δάφνης και της Μεταμόρφωσης.

Δεν ξέρω τι γίνεται στη Δραπετσώνα και στο Κερατσίνι, αλλά να πληροφορήσω τους "γνώστες" του ΟΑΣΑ ότι της Καισαριανής τα χαμόσπιτα γίνανε οκταόροφα θηρία, που σημαίνει ότι στεγάζεται πολύ περισσότερος κόσμος πλέον εκεί. Πού την είδαν τη μείωση πληθυσμού, δεν μπορώ να καταλάβω. . . Το 224 πάντως "βογκάει" όλες τις ώρες!

Τέλος, για τις Κυριακές που λένε ό,τι λένε, τι να πώ; Ποιές είναι οι περιοχές που έχουν αυξημένη ζήτηση τις καθημερινές ; ΟΛΕΣ!! Πλην της παραλιακής, ίσως ! Και τι εννούν, δηλαδή; Ότι θα αφήσουν την Κηφισίας με ένα λεωφορείο το μισάωρο, επειδή την Κυριακή δεν εργάζεται κόσμος εκεί;
Δεν εννοούν να καταλάβουν ότι την Κυριακή ο κόσμος θελει να πάει μια βόλτα χωρίς να πάρει κατ΄ανάγκη το αυτοκίνητο. Πώς να το κάνει όμως όταν μου αφήνεις πχ το 140 με δρομολόγια ανά 40' ;; Δηλαδή ο Βυρωνιώτης ή ο Ζωγραφιώτης δεν έχει δικαίωμα να χαζέψει βιτρίνες στη Γλυφάδα ή να πιεί έναν καφέ στην παραλία;;
Η Κυριακή, γενικά, έχει μπεί στο στόχαστρο λόγω της προσαύξησης στο μισθό (75%) των οδηγών, αλλά το έχουν παρακάνει!! Προχθές κοίταγα τα δρομολόγια του Παγκρατίου και διαπίστωσα ότι έχουν αφήσει το 2 το 4 και το 11 με δρομολόγια ανά 20 - 25' !!
Και άσε τον κόσμο που πήγε μια βόλτα στο κέντρο να περιμένει με τις ώρες να γυρίσει σπίτι . . . την ώρα που όλη η Ευρώπη τις Κυριακές έχει συχνότητες σχεδόν τις ίδιες με τις καθημερινές εκτός αιχμής, και η Θεσσαλονίκη στέλνει το πρωί (καφές στην Αριστοτέλους) και το απόγευμα (βόλτα παραλία) σε όλες τις γραμμές ενισχυτικά και έχει συχνότητες 10λεπτές !!!


Σε γενικές γραμμές καλά τα πάνε με τις τροποποιήσεις. Όσο για την απορία του alliance για τα 811/12, πιθανολογώ ότι ήθελαν να αφήσουν κάτι στην Ιερά Οδό, κυρίως για να στηριχθεί η Γεωπονική, που θα ξέμενε με 5 διελέυσεις την ώρα (4 χ 856 και 1χ Α16). Το Γ16 / 866 δεν συγχωνεύονται αφού το ένα πάει από Καβάλας, το άλλο πάει από Ιερά Οδό. Να κόψεις την Καβάλας; Έχει ζήτηση. Να κόψεις την Ιερά; Μα δεν έμεινε και τίποτα να σε βγάλει από Ιερά Οδό στο Δαφνί.

Άλλο πράγμα με εξοργίζει : Το 155 που πάλι το κάνουν γαργάρα!
Απάντηση
#9
(25-11-2010, 02:49 PM)Cmaniac Έγραψε: Ειδικα ομως δεν καταλαβα τι ακριβως εχουν σκοπο να κανουν στο 057, ενω με ποια λογικη θελουν να αραιωσουν τα νυχτερινα δρομολογια, την ωρα που ηδη ειναι αρκετα αραια και ημιεξυπηρετουν.

Εγώ το διαβάζω ότι θα κοπεί στα δύο: ένα μέχρι Ομόνοια κάι ένα μέχρι το Σταθμό Συγγρού-Φίξ.
Απάντηση
#10
Από πού να αρχίσω, και πού να τελειώσω.....

1) Δεν βλέπω να γίνεται τίποτα με τις νότιες γραμμές! Ένα "συμμάζεμα" στα τοπικά που ξεκινούν από τη Γλυφάδα και στα Α3/Β3 δεν θα έπρεπε να γίνει; To μόνο που ελπίζω είναι να γίνει αυτό όταν (λέμε, όταν) ανοίξει το μετρό του Ελληνικού (έχω στο μυαλό μου ένα "μοντέλο" σαν το σταθμό του Νομισματοκοπείου).
2) Η περικοπή των νυκτερινών δρομολογίων είναι τουλάχιστον απαράδεκτη!! Ειδικά τη στιγμή που οι υφιστάμενες γραμμές δεν επαρκούν!.
3) Για ενίσχυση γραμμών που έχουν γονατίσει, ούτε λόγος! Κανείς δεν σκέφτηκε να δώσει μερικά δρομολόγια στο 230, στο 224, στο Ε22 και σε πάμπολλα άλλα που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ypodomes.com] Έρχονται τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας GeorgIrisbus 0 2.222 30-12-2011, 06:33 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Τα Νέα] «Φωτιά» στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας ανάβουν οι νέες ΣΣΕ Cmaniac 0 2.831 05-07-2011, 12:10 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)