Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
(27-01-2021, 03:04 PM)vard_57 Έγραψε: Η απόφαση που περιμέναμε!
https://diavgeia.gov.gr/doc/90%CE%93746%...nline=true
ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ!
Απάντηση
Αρκετά προχειροδουλειά θεωρώ, κάποια δρομολόγια λείπουν, δεν αναγράφονται οι ώρες αναχώρησης από το Ν.Σ.Σ., δεν είναι αναλυτικό το δρομολόγιο, για κάποιο λόγο επιλέχτηκε να κάνει αυτόν τον κύκλο από τη Θεσσαλονίκης και της Δυτικής Παράπλευρης Εγνατίας Οδού, αντί να πηγαίνει κατευθείαν από την ΕΟ Θεσσαλονίκης - Καβάλας και να βγαίνει στη Λαγκαδά. Επίσης αν διάβασα καλά σε ανάρτηση της Ενωτικής Κίνησης Πολιτών Δρυμού, το όχημα ήταν προγραμματισμένο να παίρνει και από τη Σταυρούπολη (Τ.Σ. Σταυρούπολης) πριν φτάσει στο Σταθμό
Απάντηση
(27-01-2021, 07:41 PM)irisbus57 Έγραψε: Αρκετά προχειροδουλειά θεωρώ, κάποια δρομολόγια λείπουν, δεν αναγράφονται οι ώρες αναχώρησης από το Ν.Σ.Σ., δεν είναι αναλυτικό το δρομολόγιο, για κάποιο λόγο επιλέχτηκε να κάνει αυτόν τον κύκλο από τη Θεσσαλονίκης και της Δυτικής Παράπλευρης Εγνατίας Οδού, αντί να πηγαίνει κατευθείαν από την ΕΟ Θεσσαλονίκης - Καβάλας και να βγαίνει στη Λαγκαδά. Επίσης αν διάβασα καλά σε ανάρτηση της Ενωτικής Κίνησης Πολιτών Δρυμού, το όχημα ήταν προγραμματισμένο να παίρνει και από τη Σταυρούπολη (Τ.Σ. Σταυρούπολης) πριν φτάσει στο Σταθμό
Δε λείπουν δρομολόγια, μειώνονται! Ώρες αναχώρησης σε γράφονται από Ν.Σ.Σ. γιατί πέρα από τα 3 πρώτα θα είναι κυκλική γραμμή από Μελισσοχώρι. Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να πηγαίνει μέχρι τον Τ.Σ. Σταυρούπολης, αλλά το άλλαξαν, επίσης άγνωστο γιατί δεν ακολουθεί τη διαδρομή π.χ. του 83Β, δηλαδή μετά από τη στάση Ανθόκηποι να κάνει στροφή Καρατάσου. Προφανώς για τους 2-3 μες τη μέρα που θέλουν να κατέβουν στις υπόλοιπες στάσεις.
Απάντηση
Άρα καταργείται το Α και το Β και γίνεται μια γραμμή 84: Μελισσοχώρι - Θεσσαλονίκη ή Ν.Σ Σταθμός (Κυκλική);

Τα δρομολόγια από τη στιγμή που τα λεωφορεία είναι 3 - όσα και πριν - και η απόσταση έχει γίνει σαφώς μεγαλύτερη είναι λογικό να μειωθούν - κοπούν αλλά είναι, κατά την άποψη μου, λίγο βλακωδώς προγραμματισμένα. Δεν γίνεται να έχεις γκρουπάκια 3 δρομολογίων ανά περίπου 20 λεπτά και μετά να χρειάζεται να περιμένεις 1 με 1,5 ώρα.
Απάντηση
(27-01-2021, 08:45 PM)irisbus57 Έγραψε: Άρα καταργείται το Α και το Β και γίνεται μια γραμμή 84: Μελισσοχώρι - Θεσσαλονίκη ή Ν.Σ Σταθμός (Κυκλική);

Τα δρομολόγια από τη στιγμή που τα λεωφορεία είναι 3 - όσα και πριν - και η απόσταση έχει γίνει σαφώς μεγαλύτερη είναι λογικό να μειωθούν - κοπούν αλλά είναι, κατά την άποψη μου, λίγο βλακωδώς προγραμματισμένα. Δεν γίνεται να έχεις γκρουπάκια 3 δρομολογίων ανά περίπου 20 λεπτά και μετά να χρειάζεται να περιμένεις 1 με 1,5 ώρα.
Για το πρώτο που λες, θα συνεχίσει να υπάρχει κανονικά το Α και το Β, απλά πλέον, στο Β οι κάτοικοι Δρυμού και στο Α οι κάτοικοι Μελισσοχωρίου, θα πρεπει να περιμένουν (;!) μέσα (Wink στο λεωφορείο για 10-20 ή μπορεί και παραπάνω λεπτά. 

Για το δεύτερο, έχεις απόλυτο δίκαιο. Θα περνάνε 3 λεωφορεία εντός ώρας και πολλές φορές μαζί, και μετά 1+ ώρα για να περάσει το επόμενο!
Απάντηση
Αυτό που θα πρότεινα εγώ - χωρίς να γνωρίζω ακριβώς τι γίνεται με τα Α και Β και πως το σκέφτηκαν - είναι να ξεκινάνε ταυτόχρονα ένα από το Σταθμό και ένα από το Μελισσοχώρι περίπου την ώρα που το τρίτο θα είναι στη μέση της διαδρομής είτε από είτε προς το Σταθμό (προφανώς δεν εννοώ να ελέγχουν που είναι, απλώς να προγραμματιστεί κάπως έτσι) ώστε να υπάρχει μια κυκλικότητα και σωστά διαμοιρασμένα δρομολόγια για σωστή εξυπηρέτηση του κοινού.
Απάντηση
(27-01-2021, 09:04 PM)irisbus57 Έγραψε: Αυτό που θα πρότεινα εγώ - χωρίς να γνωρίζω ακριβώς τι γίνεται με τα Α και Β και πως το σκέφτηκαν - είναι να ξεκινάνε ταυτόχρονα ένα από το Σταθμό και ένα από το Μελισσοχώρι περίπου την ώρα που το τρίτο θα είναι στη μέση της διαδρομής είτε από είτε προς το Σταθμό (προφανώς δεν εννοώ να ελέγχουν που είναι, απλώς να προγραμματιστεί κάπως έτσι) ώστε να υπάρχει μια κυκλικότητα και σωστά διαμοιρασμένα δρομολόγια για σωστή εξυπηρέτηση του κοινού.
Δε συμφέρει αυτό που λες. Το πιο καλό θα ήταν όλο το ωράριο του 2ου λεωφορείου να πάει μπροστά 20 λεπτά και του 3ου 40 (κατά προσέγγιση και τα 2) με κάποιες διαφοροποιήσεις μέσα στην ημέρα και για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής από 1 ώρα που είναι τώρα και για να «ανοίξει» παραπάνω ο χρόνος μεταξύ πρώτου πρωινού και τελευταίου βραδινού. Σκεφτείτε ότι με τον τωρινό προγραμματισμό το 1ο λεωφορείο καθημερινές θα δουλεύει 05:00-23:50!!
Απάντηση
Πάντως η απόφαση το αναφέρει ότι:
«Η υπόψη λεωφορειακή γραμμή από την έναρξη λειτουργίας της τελεί υπό διαδικασία ελέγχου και
οριστικών προσαρμογών»
Δηλαδή ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν είναι απαραίτητα και το μόνιμο
Απάντηση
Εφόσον έγινε το μεγάλο βήμα, τα επόμενα θα σταθεροποιηθούν σιγά σιγά. Παρολα αυτά νομίζω θα κατανοήσουν ότι το πρόγραμμα έχει θεματάκια
Απάντηση
(28-01-2021, 01:03 AM)irisbus57 Έγραψε: Εφόσον έγινε το μεγάλο βήμα, τα επόμενα θα σταθεροποιηθούν σιγά σιγά. Παρολα αυτά νομίζω θα κατανοήσουν ότι το πρόγραμμα έχει θεματάκια
Τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι όντως στο πρόγραμμα. Νομίζω ότι χωρίς ιδιαίτερο ζόρι αν η γραμμή γινόταν με μετάβαση επιστροφή και όχι κυκλική θα ήταν πολύ πιο ασφαλές. Επίσης νομίζω ότι χρειάζονται σταθερές ώρες διέλευσης από τα χωριά. Και βασικά να μην κάνεις διαλείμματα 10λεπτα, 20λεπτα και τα συναφή στο Μελισσοχώρι, από το οποίο να έχει άμεση αναχώρηση όπως τώρα, αλλά στο Σταθμό. Μετά ίσως και η διαδρομή να θέλει λιγάκι αλλαγή αλλά αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό όσο η δρομολόγηση κι αυτά που ανέφερα παραπάνω.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 166.800 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 11 Επισκέπτης (ες)