Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
Στην Διαύγεια περιμέναμε τις αλλαγές στην γραμμή 84, αλλά ήρθε άλλη αλλαγή:
Από 01/01/2021 νέα γραμμή 11Τ: Πυλαία - Χαριλάου (το Τ λογικά από το Τοπικό), ενώ υπάρχει και τροποποίηση και στο ωράριο των 11 και 11Β
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A7%CE%A...nline=true

Και επίσημη ανακοίνωση από τον ΟΣΕΘ: http://oseth.com.gr/τα-πυλαιώτικα-αποκτο...ορειακή-σ/
Απάντηση
Ούτε το 15/12 τηρήθηκε για το 84, λογικά ούτε το 01/01/2021 θα τηρηθεί (από ότι φαίνεται μέχρι τώρα). Μάλλον η αλλαγή θα έρθει κάποια στιγμή με το νέο χρόνο
Απάντηση
Στη γραμμή 11Τ οι στάσεις εμφανίζονται μόνο στην εφαρμογή, στην ιστοσελίδα εμφανίζονται μόνο οι παλιές στάσεις και από τις καινούριες μόνο ο κωδικός αυτών
Απάντηση
Αναμένουμε την απόφαση του ΟΣΕΘ, σίγουρα θα δώσει μια ανάσα στους κατοίκους των περιοχών αυτών! Στο έγγραφο αναφέρεται και η γραμμή 55Τ, μια γραμμή για την οποία δεν έχουμε σχεδόν καμία πληροφορία καθώς πέρα από το έγγραφο του ΟΣΕΘ δεν έχει δημοσιευτεί πουθενά άλλου.

https://www.facebook.com/100035062272867...807270758/
Απάντηση
Η γραμμή 55Τ λειτούργησε όσο ήταν τα σχολεία ανοιχτά (από τις 21/9), γιατί ως σχολική γραμμή λειτουργεί με ένα δρομολόγιο μετάβασης το πρωί και ένα επιστροφής το μεσημέρι.
Επίσης, από όσο έχω μάθει εξυπηρετείται με υπεραστικό λεωφορείο της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
Απάντηση
Λόγω έργων το 81Ε δεν θα μπορεί να εισέρχεται στην Ελεούσα, όποτε ουσιαστικά τα οχήματα θα εκτελούν δρομολόγιο 81Α

https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΦΑΔ46ΜΩΜΖ-ΓΑΓ
Απάντηση
Σχεδόν ανέκαθεν - και επί ΟΑΣΘ δηλαδή, τα δρομολόγια 81Ε γίνονται ως 81Α. (Εκτός, αν θυμάμαι καλά - ίσως είναι γραμμένο εδώ στο forum, όταν ο ΟΑΣΘ χρησιμοποιούσε για τα 81Ε ένα Europolis)
Αυτό που πιθανώς θέλουν να επιτευχθεί είναι, μετά την ολοκλήρωση των έργων, να μπορέσουν να γίνονται τα δρομολόγια 81Ε
Απάντηση
Με βάση το άρθρο αυτό, περιμένουμε το 84 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου, με καθυστέρηση που οφείλεται στην έλλειψη ρεμιζών στο Ν.Σ.Σ. "Τελικά.... αποφασίστηκε να παραχωρηθεί χώρος στη στάση του "54" (φωτο), από την οποία θα ξεκινά και το "84". Χθες, στελέχη του Δήμου, του ΟΣΕΘ και της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε., διενήργησαν αυτοψία και ανακοίνωσαν την έναρξη του δρομολογίου την 1/2/2021."

Νομίζω ότι θα γίνει ένας μικρός χαμός στη «χαμένη» ρεμίζα του 54 γιατί σχεδόν πάντα υπάρχουν δυο λεωφορεία που περιμένουν και είναι και το 55Χ που χρησιμοποιεί την ρεμίζα.   

[προσωπικά θεωρώ ότι το λεωφορείο θα μπορούσε να σταματάει στην θέση του πρώην 2, εκεί που σταματάνε τα 70 & 71 το καλοκαίρι, αλλιώς θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει και τη ρεμίζα του 64]

https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2021/01/1.html
Απάντηση
Νομίζω πιο μεγάλος ντόρος για μεταφορά τέρματος γραμμής μπορεί να μην έχει ξαναγίνει!
Απάντηση
Η απόφαση:
https://diavgeia.gov.gr/doc/90%CE%93746%...nline=true
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 166.590 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)