Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
Οι οδηγοί δεν ξύπνησαν χθες το πρωί και αποφάσισαν να απεργήσουν. Συμμετείχαν σε 24ωρη απεργία που είχε προκηρύξει η δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση που εκπροσωπεί γενικά τον κλάδο των μεταφορών και στην οποία μετέχουν δια αντιπροσώπων, ενώ την ίδια ώρα (σχεδόν?) το σύνολο των επιχειρησιακών σωματείων τους (Συνδικάτο ΟΑΣΑ, Σωματείο Τεχνικών, Ένωση ΗΛΠΑΠ, Σωματείο Υπαλλήλων Διοίκησης, Σύλλογος Υπαλλήλων πρ. ΗΛΠΑΠ, Σωματείο "Η Εναέριος"), οι διοικήσεις αυτές δηλαδή που αποτελούνται καθαρά από εργαζομένους των ΟΣΥ και εκλέγονται άμεσα από τους ίδιους, δήλωναν την ξεκάθαρη διαφωνία τους για την απεργιακή κινητοποίηση, χαρακτηρίζοντάς την ανύπαρκτη! Άξιοι της μοίρας τους.

Έψαξα να βρω κάποια σημαντική αντίδραση ή έστω ουσιαστική τοποθέτηση της Ομοσπονδίας αυτής τις μέρες που τα λεωφορεία εξαφανίζονταν, όταν κάποιοι επέβαλαν μία βεβιασμένη μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, απαξιώνοντας μία σημαντική επένδυση, ακόμα και όταν άνοιγε η πόρτα για είσοδο ιδιωτών στην επισκευαστική βάση των ΟΣΥ (ο ανάδοχος θα έπαιρνε τη συντήρηση για 12 χρόνια) με τη διαβούλευση των προδιαγραφών του διαγωνισμού για την προμήθεια νέων λεωφορείων. Ή είναι καλά "κρυμμένα" ή κάποιοι είχαν χρόνο να ασχοληθούν μέχρι και με τα εθνικά θέματα, αλλά όχι με αυτά που πραγματικά απαξίωναν τη Δημόσια Αστική Συγκοινωνία και ξύπνησαν το 2020. Αν πάντως κάποιος έχει αντίθετη ενημέρωση, ανακαλώ.

Τα ΚΤΕΛ όπως και κάθε ιδιωτική εταιρεία που αναλαμβάνει έργα για λόγο του Δημοσίου, είναι εργοδότες οι οποίοι (θα πρέπει να) ελέγχονται από τους αρμόδιους φορείς (ΣΕΠΕ κλπ). Το αν στην εταιρεία X που αναλαμβάνει την εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του δημοσίου δεν τηρούνται τα καθορισμένα ωράρια ή στην εταιρεία Y που αναλαμβάνει την εξυπηρέτηση ενός σημαντικού τηλεφωνικού κέντρου φορέα του Δημοσίου δεν τηρούνται τα υγειονομικά μέτρα ή στην εταιρεία Z που αναλαμβάνει την κατασκευή ενός μεγάλου έργου ανάπλασης δεν υπάρχει συνέπεια στην καταβολή των αποδοχών των εργαζομένων, είναι ζητήματα που πρέπει να καταγγέλλονται αρμοδίως, να ελέγχονται και να επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις.

Τα παράδοξα του ελληνικού Δημοσίου, τόσο με τη στενή όσο και με την ευρύτερη έννοια (ΔΕΚΟ, ΟΤΑ) τα ξέρουμε και δεν πρόκειται να αλλάξουν. Ζούμε σε ένα μητροπολιτικό κέντρο που ο Δήμος X μπορεί να δρομολογεί δημοτική συγκοινωνία με κοινή διαδρομή με την αστική, χωρίς ο αρμόδιος φορέας (ΟΑΣΑ) να επιβάλει έναν υποτυπώδη συντονισμό των δρομολογίων μεταξύ των δύο και ακόμα και να υπήρχε αυτός, έχουμε το παράδοξο του να μη μπορεί η συγκοινωνία του Δήμου X και να κάνει στάσεις εντός των ορίων του γειτονικού Δήμου Y αν και πρέπει να διέλθει από αυτόν για να προσεγγίσει σταθμό ΜΣΤ. Όταν δεν υπάρχει ευελιξία σε κάτι τόσο απλό, πως να προχωρήσει μία διαδικασία μαζικών προσλήψεων αρκετών εκατοντάδων εργαζομένων (οδηγοί, τεχνικοί) ή προμήθειας ενός μεγάλου αριθμού οχημάτων που απαιτούνται για να πάρει ανάσα το συγκοινωνιακό δίκτυο στο Λεκανοπέδιο της Αθήνας;

ΥΓ: Οι συμβάσεις για τα ΣΔΙΤ του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής προέβλεπαν την εγκατάσταση του εξοπλισμού σε 2000 οχήματα των ΟΣΥ. Υπάρχουν αλήθεια τόσα αξιόμαχα λεωφορεία και τρόλεϊ στα αμαξοστάσια, ώστε να μην μπορούν να εξοπλιστούν τα οχήματα των ΚΤΕΛ; Ή αγοράστηκαν για να τα τρώει η σκόνη στις αποθήκες;
Απάντηση
Οι προηγούμενες τέσσερις αναρτήσεις όχι μόνον είναι εκτός θέματος, αλλά τείνουν να δώσουν πολιτική χροιά στην συζήτηση. Οφείλω λοιπόν να σας υπενθυμίσω ότι βρίσκεστε στο "Πρόγραμμα Δρομολογίων ΟΣΥ". 

Ευχαριστώ!
Απάντηση
Από αύριο, το 543 έχει νέα δρομολόγηση με 2 οχήματα και τα ΣΚ, όσα έλεγε η σύμβαση παραχώρησης των γραμμών..

Το αστείο είναι ότι από Δευτέρα θα έχει εκ νέου νέα δρομολόγηση για τις καθημερινές με 1 όχημα, για να μπορέσει να βγει ο Κάραβος...
Απάντηση
Από χτες έχει ξεκινήσει η διαδικασία πύκνωσης πληθώρας λεωφορειακών γραμμών, που θα εφαρμοστεί από την Δευτέρα σε αρκετές γραμμές.

Από τότε, το 049 θα γυρίσει πίσω στον Πειραιά, καθώς η Ράλλη καλείται να ενισχύσει τις βασικές γραμμές της.

Τώρα θα φανεί η πραγματική εξοικονομηση οδηγών και οχημάτων από την παραχώρηση των περιφερειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ..
Απάντηση
(10-12-2020, 10:52 PM)MrVanHool Έγραψε: Από χτες έχει ξεκινήσει η διαδικασία πύκνωσης πληθώρας λεωφορειακών γραμμών, που θα εφαρμοστεί από την Δευτέρα σε αρκετές γραμμές.

Από τότε, το 049 θα γυρίσει πίσω στον Πειραιά, καθώς η Ράλλη καλείται να ενισχύσει τις βασικές γραμμές της.

Τώρα θα φανεί η πραγματική εξοικονομηση οδηγών και οχημάτων από την παραχώρηση των περιφερειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ..
Πόσο περισσότερο θα ενισχύσει τις γραμμές της η Ράλλη; 
Φτιάχτηκαν αμάξια ή θα δανείζετε απλά από Πειραιά;
Άρα αναμένουμε και άλλες αλλαγές γραμμών σε αμαξοστάσια;
Ουσιαστικά όλα τα αμαξοστάσια πλην Μπραχαμίου βγάζουν ικανοποιητικές βάρδιες πλεον. 

το Μπραχάμι με -10 αμάξια καθημερινα απο εξοικονόμηση στα τοπικά ΒΒΒ και άλλα 4 από το μισό 218, και άλλες 4 το ΣΚ απο το 203/4 βγάζει ακόμα πεισματικά στο 140 με 2 ή 3 αμάξια...
Απάντηση
(10-12-2020, 10:58 PM)georgio Έγραψε: Πόσο περισσότερο θα ενισχύσει τις γραμμές της η Ράλλη; 
Φτιάχτηκαν αμάξια ή θα δανείζετε απλά από Πειραιά;
Άρα αναμένουμε και άλλες αλλαγές γραμμών σε αμαξοστάσια;
Ουσιαστικά όλα τα αμαξοστάσια πλην Μπραχαμίου βγάζουν ικανοποιητικές βάρδιες πλεον. 

το Μπραχάμι με -10 αμάξια καθημερινα απο εξοικονόμηση στα τοπικά ΒΒΒ και άλλα 4 από το μισό 218, και άλλες 4 το ΣΚ απο το 203/4 βγάζει ακόμα πεισματικά στο 140 με 2 ή 3 αμάξια...
Εγώ αυτό που γνωρίζω από τον ΟΑΣΑ είναι πως ακόμα φτιάχνονται οι νέες δρομολογήσεις με τα παραπάνω οχήματα. Οδηγοί υπάρχουν, οχήματα λογικά φαντάζομαι θα ξαναβγάζει το Β9 με Iris..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
33 είναι οι λεωφορειακές γραμμές που πυκνώνουν από αύριο, μεταξύ των οποίων ενδεικτικά θα αναφέρω Α2, Α8, Α10, Α11, 608, 550, 732, 755, 826 κ.α.
Απάντηση
(13-12-2020, 08:23 AM)MrVanHool Έγραψε: 33 είναι οι λεωφορειακές γραμμές που πυκνώνουν από αύριο, μεταξύ των οποίων ενδεικτικά θα αναφέρω Α2, Α8, Α10, Α11, 608, 550, 732, 755, 826 κ.α.
Ξερουμε συνολικά πόσα εξτρα οχήματα θα βγούν;
Απάντηση
(13-12-2020, 08:23 AM)MrVanHool Έγραψε: 33 είναι οι λεωφορειακές γραμμές που πυκνώνουν από αύριο, μεταξύ των οποίων ενδεικτικά θα αναφέρω Α2, Α8, Α10, Α11, 608, 550, 732, 755, 826 κ.α.

Το 608, με τόση πύκνωση, σε λίγο θα περνάει πιο γρήγορα από το μετρό.  Tongue

Μακάρι να ενισχυθεί και το (αγαπημένο μου) Ε14, που το έχουν ξεφτιλίσει. Αν και με το ενισχυμένο 550, μάλλον δεν θα έχει τόσο κόσμο τώρα.
Απάντηση
Έγινε όντως αύξηση σε κάποιες γραμμές. Μερικές που θυμάμαι ότι είχαν λίγα οχήματα:

036: Με 7 τώρα, από 5 πριν
054: Με 5 τώρα, από 3-4 πριν
203: Με 7(!) τώρα, από 3-4 πριν
Ε14: Με 6 τώρα, από 3-4 πριν
237: Με 6 τώρα, από 5 πριν (και 3-4 παλιότερα)

Σίγουρα είναι κι άλλες γραμμές, που δεν θυμάμαι πόσα είχαν. Πάντως στα 550, 608 και Α7, δεν βλέπω άλλη αύξηση. Όχι ακόμα τουλάχιστον.

Επίσης, έχω την εντύπωση ότι πυκνώνουν και μερικές γραμμές των τρόλεϊ. Ειδικά η 3.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)