Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Παιδιά, δεν προλαβαίνω να γράφω τις αλλαγές, με τον τρόπο που γίνονται..

Από αύριο 31/10 και το 878/9 (Αχαρναί - Ελευσίνα) από το ΚΤΕΛ Αττικής. Ήταν να ξεκίναγε σήμερα, αλλά ακόμα και το 866 βγήκε σχεδόν με την μισή δύναμη σήμερα... Με την ίδια παρτίδα οχημάτων Ουγγαρίας με ρυθμισμενες προμετωπίδες.

Η Αττική έχει σειρά, η Κόρινθος έχει δηλώσει πλήρη ετοιμότητα για το Ζηρίνειο και τέλος Νοέμβρη θα μπει η Χαλκίδα και η Θήβα.
Απάντηση
Από 1/11 και το 308 στα ΚΤΕΛ
Απάντηση
Από σήμερα 5/11 και το 314 στα ΚΤΕΛ.
Απάντηση
(28-10-2020, 09:38 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: 301,301B,324 και 330 από σήμερα στα ΚΤΕΛ

Γνωρίζει κάποιος με τι οχήματα εκτελούνται τα δρομολόγια και που αράζουν αυτά των ανατολικών προαστίων οι γραμμές;
Εχτές που επεστρεφα από το αεροδρόμιο με το Χ95 στην έξοδο της Αττικής οδού στην Μαραθώνος είδα λεωφορείο του 319 να στρίβει στο δρόμο προς το αμαξοστάσιο της Ανθούσας.παρκαρουν μέσα η υπάρχει κάποιος άλλος χώρος?
Απάντηση
Μετά από περίπου ένα μήνα που ήταν "επτασφράγιστο μυστικό" δημοσιεύτηκε χθες η σύμβαση ΟΑΣΑ - ΚΤΕΛ στη Διαύγεια.

Το κόστος ανά χλμ ορίζεται σε 1,41, χωρίς τον ΦΠΑ όμως, και προστίθενται και έξτρα 300.000€ για τα νεκρά χιλιόμετρα και 4% ποσοστό επί των κομίστρων που θα πωληθούν είτε από εκδοτήρια του ΚΤΕΛ (που ξαφνικά βρέθηκε εξοπλισμός όταν στο μετρό πριν 2 χρόνια έκλειναν λόγων έλλειψης εξοπλισμού) είτε από τους οδηγούς. Το τελευταίο ενδιαφέρον έχει το πως θα εφαρμοστεί σε γραμμές όπως τα 122, 171, 304/5, 308 κ.α. Επιπλέον, τραγική είναι η πρόβλεψη ότι στο Θερινό πρόγραμμα θα δρομολογούνται και 12μετρα αναλογικά στα 122/122Θ/171/304/305 χωρίς κάποια ιδιαίτερη ενίσχυση δρομολογίων.. Αρκεί να αναφερθεί ότι ακόμα και φέτος με τις νταλίκες μόνιμα, με κορονοϊό και με δρομολόγια συνδυασμένα ακόμα και ανά 5λεπτο σε 122/122Θ τα αμάξια συχνά πήγαιναν τίγκα ή στο 305 να έχει γεμίσει η νταλίκα ήδη από το Τέρμα. Ακόμα, απαράδεκτο είναι ότι στις τεχνικές προδιαγραφές δεν υπάρχει απαίτηση για ανοιγόμενα παράθυρα σε αστικά λεωφορεία τα οποία μεταφέρουν καθημερινά χιλιάδες διαφορετικούς επιβάτες. Και αυτό τη στιγμή που στην Ο.ΣΥ. υπάρχει υποχρέωση τα παράθυρα να είναι μόνιμα ανοιχτά και βρισκόμαστε εν μέσω πανδημίας και από αύριο σε γενικό lockdown ολόκληρη η χώρα...

Εντύπωση επίσης προκαλούν οι αρκετές ασυναρτησίες στο κομμάτι της ανάλυσης της "υπάρχουσας" κατάστασης της Ο.ΣΥ. ειδικά στον πίνακα με την ενίσχυση των γραμμών όπου μαθαίνουμε ότι το 024 από μέση συχνότητα αιχμής 16,1 (!) θα πάει σε 13,1, το 608 έχει υπάρχουσα συχνότητα αιχμής 19,1' θα "ενισχυθεί" σε 16', το 831 από συχνότητα 90' θα πάει σε 0' (!!!) και γενικότερα παίζει να μην υπάρχει ούτε μία γραμμή στον πίνακα με σωστή συχνότητα.. Αλλού αναφέρεται ότι το 543 έχει 2 οχήματα σήμερα προγραμματισμένα, τα 724/5/6 5 αμάξια ενώ τα έχουν μόνο το απόγευμα κ.α.
Απάντηση
Μεγάλη μπίζνα τόσο η αγορά των λεωφορείων οσο και το πέρασμα του ελέγχου από συγκεκρίμενα ΚΤΕΟ... Ειδικά το δεύτερο όποιος κατάλαβε κατάλαβε...
Απάντηση
7/11 η σειρά του 310
Απάντηση
(07-11-2020, 02:04 AM)aliance Έγραψε: 7/11 η σειρά του 310

Τα δρομολόγια του 310 ξαφνικά απέκτησαν συχνότητα 45-60 λεπτά αντί για 100-120 που ήταν. Μάλλον θα βάλουν 2 Midi λεωφορεία τα ΚΤΕΛ.
Απάντηση
Και το 308 είναι και επίσημα στα ΚΤΕΛ
Απάντηση
(07-11-2020, 04:26 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Τα δρομολόγια του 310 ξαφνικά απέκτησαν συχνότητα 45-60 λεπτά αντί για 100-120 που ήταν. Μάλλον θα βάλουν 2 Midi λεωφορεία τα ΚΤΕΛ.

Αυτά είναι τα προγραμματισμένα του δρομολόγια, απλά μονίμως είχε κομμένη την μία βάρδια και έβγαινε στα 100-120 λεπτά, άρα δεν έχει γίνει αύξηση δρομολογίων, απλά δεν λειτουργεί ο ημερήσιος προγραμματισμός για να ξέρουμε τι βγάζουν τα ΚΤΕΛ.
Θεωρητικά τα ΚΤΕΛ εκτελούν τα προγραμματισμένα δρομολόγια υποθέτω αλλά θα δείξει η πράξη.

(07-11-2020, 08:13 AM)giannaros88 Έγραψε: Και το 308 είναι και επίσημα στα ΚΤΕΛ

Το 308 είναι στα ΚΤΕΛ από 1/11
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 35 Επισκέπτης (ες)