Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.47 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Πεύκης
#21
Ο προγραμματισμός της προμετωπίδας είναι θέμα του μισθωτή - χρήστη. Δεν έχει να κάνει με τον εκμισθωτή.

Πάντως μάλλον κάποιος στον Δήμο Πεύκης μας διαβάζει εδώ μέσα, καθώς χθες τις προγραμμάτισαν να γράφουν ΗΛΙΑΚΟ-ΚΑΤ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ
Απάντηση
#22
(17-09-2010, 02:19 PM)panos81 Έγραψε: Πάντως μάλλον κάποιος στον Δήμο Πεύκης μας διαβάζει εδώ μέσα, καθώς χθες τις προγραμμάτισαν να γράφουν ΗΛΙΑΚΟ-ΚΑΤ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ

Τωρα ειναι πιο σωστο Wink
Απάντηση
#23
Πριν μερικές μέρες έκαναν ακόμα μια αλλαγή στις προμετωπίδες για να μην υπάρχει σύγχυση στο τμήμα επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, όπου περνούν τα λεωφορεία και προς τις δύο κατευθύνσεις. Έτσι, ανάλογα με το πού κατευθύνονται, γράφουν ΗΛΙΑΚΟ-ΚΑΤ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ ή ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ-ΚΑΤ-ΗΛΙΑΚΟ.

Σε δημοσίευμα του τοπικού τύπου αναφέρεται ότι προγραμματίζεται η εγκατάσταση τηλεματικής και η δημιουργία μιας γραμμής ακόμα. Η τηλεματική μου φαίνεται απλά προεκλογική φούσκα, ενώ για την δεύτερη γραμμή δεν βγαίνει με τον υφιστάμενο στόλο, εκτός αν επαναφέρουν στην κυκλοφορία το MAN-Sfakianakis που κυκλοφορούσε μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, το οποίο και έχουν κρατήσει. Βέβαια με την επικείμενη συνένωση της Πεύκης και της Λυκόβρυσης μπορεί να γίνει αναδιάρθρωση της δημοτικής συγκοινωνίας.
Απάντηση
#24
Χθες ο Δήμος Πεύκης έβγαλε και έντυπο με τον χάρτη και τα δρομολόγια (ωράρια) της δημοτικής συγκοινωνίας. Μιλάμε για έγχρωμο έντυπο σε σκληρό γυαλλιστερό χαρτί, κάτι που στον Δήμο Πεύκης γίνεται για πρώτη φορά (μόνο όταν έφεραν τα MAN-Sfakianakis τον Σεπτέμβρη του 2002 είχαν τυπώσει το σχετικό απόσπασμα από την ιστοσελίδα και το μοίραζαν σε φωτοτυπίες).

Αν δεν ήμασταν σε προεκλογική περίοδο θα τολμούσα να πω ότι επιτέλους το πήραν λίγο στα σοβαρά το θέμα.
Απάντηση
#25
Μια φωτογραφία από τα Solaris Urbino 8.6 του Δήμου Πεύκης
Η φωτογραφία είναι από το: dhmospefkis.gr

[Εικόνα: SYGOINONIA.JPG]
Απάντηση
#26
Χθες και σήμερα κυκλοφορεί μόνο το ένα από τα δύο Solaris, ενώ στην θέση του δεύτερου κυκλοφορεί το παλιό MAN-Sfakianakis (κράτησαν το ένα από τα δύο ως εφεδρικό).

Δεν ξέρω αν το δεύτερο Solaris έπαθε βλάβη ή τράκκαρε ή λείπει για άλλο λόγο. Ιδώμεν.
Απάντηση
#27
Νεότερα... και τα δύο Solaris είναι σταθμευμένα σήμερα στο Δημαρχείο, και κανένα δεν φαίνεται τρακαρισμένο.

Επίσης, αναρτήθηκαν στις στάσεις πίνακες με τις ακριβείς ώρες διέλευσης των λεωφορείων. Καιρός ήταν από την μία, καθώς ως τώρα δινόταν η ιδέα ότι η συγκοινωνία της Πεύκης λειτουργεί με "άλλα μέτρα και σταθμά" από την Συγκοινωνία Αμαρουσίου και το διαδημοτικό 070, αλλά από την άλλη το χρονικό σημείο που έγινε η κίνηση (9 μέρες πριν τις δημοτικές εκλογές) αναιρεί την ουσία της κίνησης.

Τουλάχιστον, το είδος των σημάτων στάσης που έβαλε η Πεύκη, που είναι παρόμοιες και με της γειτονικής Λυκόβρυσης με την διαφορά ότι ο πίνακας δρομολογίων είναι κάθετος και πιο χαμηλά σε αυτές της Πεύκης, θα έπρεπε να αποτελέσουν παράδειγμα γι' αυτές του Αμαρουσίου όπου, όταν ιδρύθηκε η Συγκοινωνία Αμαρουσίου, οι στάσεις της ξεχώριζαν επειδή είχαν τα χρώματά της (κόκκινο-μπλε) με προθήκη για τις ώρες διέλευσης και, όταν η στάση είχε στέγαστρο, και χάρτη του δικτύου. Τώρα βάζουν γκρι στέγαστρα ίδια με του Ο.Α.Σ.Α., κάποια με προθήκη για τις ώρες διέλευσης, κάποια όχι, ενώ για τις στάσεις που δεν έχουν στέγαστρο βάζουν απλές πινακίδες Π-28 με κολλημένα τα ωράρια με σελοτέηπ, οπότε δύο τινά συμβαίνουν: ή μέσα σε λίγες ώρες έχουν κλαπεί ή πρέπει να είσαι ο Φασούλας ανεβασμένος σε σκαμπό για να τα διαβάσεις.

Επίσης, μερικές ακόμα φωτογραφίες από τα Solarινια της Πεύκης:

Σταθμευμένα στο Δημαρχείο πριν τεθούν σε υπηρεσία. Εκεί (μπροστά στο παλιό Δημαρχείο) παρκάρουν και τώρα.
[Εικόνα: buspefkisolaris1.jpg]
[Εικόνα: buspefkisolaris3.jpg]

Πρώτη μέρα κυκλοφορίας στην στάση "Παλαιό Τέρμα" (γωνία Λεωφ. Ειρήνης και Νικ. Πλαστήρα)
[Εικόνα: buspefkisolaris01.jpg]

Σταθμός Νερατζιώτισσας, αφότου έχουν ρυθμιστεί οι προμετωπίδες για να αναγράφουν την διαδρομή
[Εικόνα: buspefkisolaris03.jpg]

Και κάτι από τα παλιά: ο στόλος όπως ήταν από το 2002 μέχρι το 2009, με το MAN-Sfakianakis με ψηλό δάπεδο και πόρτες πούλμαν που χρησιμοποιείται σαν σχολικό (και έχει χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές και στα δρομολόγια της Δημοτικής Συγκοινωνίας) και τα δύο ημιχαμηλά MAN-Sfakianakis που κυκλοφόρησαν από το 2002 μέχρι το 2009. Το ένα τώρα έχει αποσυρθεί ενώ το δεύτερο έχει κρατηθεί για εφεδρικό.
[Εικόνα: buspefkiparked.jpg]

Το εσωτερικό των ημιχαμηλών ΜΑΝ κατ. 2002
[Εικόνα: 2809091757.jpg]

Ο χρωματισμός με το πράσινο και το κίτρινο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στα ημιχαμηλά ΜΑΝ το 2002. Πρωτύτερα, το ΕΛΒΟ-Μίδας με το οποίο ξεκίνησε η δημοτική συγκοινωνία το 1996 αλλά και το σχολικό ΜΑΝ είχαν διαφορετικούς χρωματισμούς:
[Εικόνα: buspefkielbomidasorigin.png] [Εικόνα: buspefkielbomidasorigin.png] [Εικόνα: buspefkischoolbusorigin.png]

Και εδώ είναι το ΕΛΒΟ-Μίδας με τα νέα χρώματα. Αποσύρθηκε το 2006, ώντας ήδη σε πολύ κακή κατάσταση μηχανικά και εσωτερικά, παρότι εδώ δεν φαίνεται...
[Εικόνα: buspefki6.jpg]
Απάντηση
#28
(31-10-2010, 01:14 PM)panos81 Έγραψε: Τουλάχιστον, το είδος των σημάτων στάσης που έβαλε η Πεύκη, που είναι παρόμοιες και με της γειτονικής Λυκόβρυσης με την διαφορά ότι ο πίνακας δρομολογίων είναι κάθετος και πιο χαμηλά σε αυτές της Πεύκης, θα έπρεπε να αποτελέσουν παράδειγμα γι' αυτές του Αμαρουσίου όπου, όταν ιδρύθηκε η Συγκοινωνία Αμαρουσίου, οι στάσεις της ξεχώριζαν επειδή είχαν τα χρώματά της (κόκκινο-μπλε) με προθήκη για τις ώρες διέλευσης και, όταν η στάση είχε στέγαστρο, και χάρτη του δικτύου.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι πάνω στις στάσεις εμφανίζεται και το έτος (2010). Το έχω δει σε δημοτικά οχήματα, αλλά πρώτη φορά σε στάση (που μάλιστα λειτουργεί από παλαιότερα ως στάση της ΕΘΕΛ).
Απάντηση
#29
Όντως γράφουν το 2010 και στο μεταλλικό σήμα αλλά και στα ωράρια διέλευσης. Ίσως είναι για να θυμούνται οι Πευκιώτες το σωτήριον έτος 2010 που απέκτησαν (να δούμε για πόσο) μια δημοτική συγκοινωνία ελαφρώς της προκοπής... Big Grin Big Grin Big Grin

Επίσης, περνώντας σήμερα από μια στάση επί της οδού Βύρωνος στα σύνορα Κάτω Πεύκης - Αμαρουσίου, η οποία είναι κοινή για Ο.Α.Σ.Α. (642), Δημοτική Συγκοινωνία Πεύκης και Συγκοινωνία Αμαρουσίου (020), φαίνεται ξεκάθαρα η αντιστρόφως ανάλογη πορεία Αμαρουσίου και Πεύκης όσον αφορά τις δημοτικές συγκοινωνίες όσον αφορά τις στάσεις (που όμως αποτελούν το νο. 2 σημείο προβολής μετά τα οχήματα). Η Πεύκη πλέον έχει στάσεις που παρέχουν μια αρκετά πλήρη πληροφόρηση για τα δρομολόγια, εκτός από χάρτη που όμως κι αυτός αν τυπωθεί σε χαρτί Α4 χωράει άνετα να μπει στις προθήκες), χωρίς να είναι πολύπλοκες ή ακριβές κατασκευές. Αντίθετα, η πάλαι ποτέ πρωτοπόρος Συγκοινωνία Αμαρουσίου έχει απλά κολλήσει μια φωτοτυπία των δρομολογίων του 020 από την στάση αυτή πάνω στο στέγαστρο του Ο.Α.Σ.Α. με αυτοκόλλητη ταινία από αυτήν που συσκευάζουμε δέματα...
Απάντηση
#30
Μια σκέψη για την αναμόρφωση και ενσωμάτωση της Δημοτικής Συγκοινωνίας του πρώην Δήμου Λυκόβρυσης σε αυτή της Πεύκης

Όπως ίσως γνωρίζετε, από την 1.1.2011 στα πλαίσια του Σχεδίου "Καλλικράτης", η Πεύκη και η Λυκόβρυση αποτελούν έναν Δήμο, με έδρα την Πεύκη.

Και οι δύο πρώην Δήμοι έχουν δημοτική συγκοινωνία, που όμως διαφέρει αρκετά από τον ένα στον άλλο. Στην Πεύκη μετά από αρκετό καιρό έγιναν ουσιαστικές κινήσεις αναβάθμισης και βελτίωσης της δημοτικής συγκοινωνίας, με την προμήθεια των νέων Solaris Urbino 8.6 και την αναβάθμιση των στάσεων, όπου τώρα αναγράφεται και η ακριβής ώρα διέλευσης. Με δεδομένο ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα που συναντούν τα λεωφορεία είναι λίγα, συνήθως οι ώρες αυτές τηρούνται. Επίσης ξαναεπανήλθε η 30λεπτη συχνότητα έως τις 17:30.

Η δημοτική συγκοινωνία της Λυκόβρυσης ήταν σε εμβρυακό στάδιο. Μέχρι στιγμής έχει ένα μόνο λεωφορείο, το οποίο είναι καινούριο και ιδιόκτητο (Irisbus GX124) και νομίζω ότι είναι και υβριδικό. Το χαρακτηριστικό στον Δήμο Λυκόβρυσης ήταν ότι υπήρχαν 4 διαφορετικές διαδρομές. Νωρίς το πρωϊ γίνονταν 2 δρομολόγια προς σταθμό ΚΑΤ, μετά τρία σχολικά δρομολόγια, κατόπιν εσωτερικά δρομολόγια μέσα στην Λυκόβρυση με δύο επιπλέον προς τον σταθμό του Προαστιακού στο Ηράκλειο, και τέλος επαναλαμβάνονταν τα σχολικά δρομολόγια το μεσημέρι.

Με δεδομένο ότι πλέον τα δρομολόγια προς το Ηράκλειο δεν χρειάζονται καθώς το Β9 και το 541 ενώνουν την Λυκόβρυση με τον σταθμό της Μεταμόρφωσης, θα πρότεινα η διαδρομή του λεωφορείου της Λυκόβρυσης να είναι πλέον η ίδια όλη την ημέρα. Να εξυπηρετεί τον σταθμό του ΚΑΤ και κατόπιν διερχόμενη από το Ηλιακό Χωριό να εξυπηρετεί τις γειτονιές της Λυκόβρυσης. Η γραμμή της Πεύκης είναι ικανοποιητική όπως έχει, όμως στον 2ο χάρτη απεικονίζεται ότι μπορεί, εφόσον η Άνω Πεύκη εξυπηρετείται από το λεωφορείο της Λυκόβρυσης που φτάνει και αυτό στον σταθμό ΚΑΤ, να σταματήσει η γραμμή της Πεύκης να πηγαίνει εκεί, κερδίζοντας περίπου 5 λεπτά διαδρομής που μπορούν να διατεθούν ώστε να εξυπηρετήσει καλλίτερα κάποιο άλλο τμήμα της Κάτω Πεύκης, π.χ. την Ελληνογαλλική Σχολή St. Joseph και τις περιοχές δυτικά της οδού Τρυπιά, όπου η ανηφόρα είναι σχετικά έντονη για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα και το λεωφορείο θα εξυπηρετούσε να διέρχεται από εκεί.

[Εικόνα: lykovrysi.png]


Ακόμα κάτι που σκέφτηκα είναι ότι στον χρωματικό κώδικα η Πεύκη ως τώρα είχε ως (βασικό) χρώμα το πράσινο ενώ η Λυκόβρυση το πορτοκαλί. Το χρώμα αυτό υπάρχει και στα λεωφορεία αλλά και στις στάσεις (με τα σήματά τους να είναι σχεδόν ίδια σε σχεδιασμό, εκτός από την χρήση των πιο πάνω βασικών χρωμάτων στον φόντο). Έτσι και για διευκόλυνση των ηλικιωμένων, η γραμμή της Πεύκης μπορεί να είναι η "πράσινη" γραμμή και της Λυκόβρυσης η "πορτοκαλί" γραμμή.

Πιστεύω πως με την διαδρομή που προτείνω για την Λυκόβρυση, μια 40λεπτη συχνότητα βγαίνει με ένα λεωφορείο. Τουλάχιστον μια μέρα που έκανα δοκιμαστικά την διαδρομή με αυτοκίνητο τηρώντας ταχύτητα 30 χλμ./ώρα σταθερά σκοπίμως, έκανα γύρω στα 25-30 λεπτά.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 26 Επισκέπτης (ες)