Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Ν. Κορινθίας
#11
(07-11-2011, 06:23 PM)NEW TRAVEGO Έγραψε: BOVA FUTURA II-III----> 13,32,51,76
#13 Neoplan N316U Euroliner (ΚΡΤ-6560)
#32 Scania K114EB4Χ2 / Irizar Century 12.35 (ΡΖΚ-3490) (πρώην #22 Πρέβεζας)
#51 Κυκλοφορεί ακόμα με πινακίδες ΚΡΚ-9430
#76 Bova Magiq (ΚΡΤ-7800)

MAN FRH362---->131
Αντικατάσταση με το πρώην #7 Neoplan N316SHD Euroliner (ΚΡΝ-7751) 

MB O303 RH----> 89,90
#89 Neoplan N316SHD Transliner (ΒΟΜ-9565) (πρώην #67 Μαγνησίας)
#90 Setra S315GT-HD (ΚΡΤ-4440)

MB O303 RHD----> 2,11,21,43,54,57,61,94,100,114,
#2 Temsa Safari HD (ΚΡΤ-9344)
#11 Mercedes-Benz O404 15RH (ΑΜΕ-3200)
#21 Bova Futura (MIX-2280) (πρώην #92 Τρικάλων)
#43 Bova Futura (ΚΑΜ-7280) (πρώην #4 Πρέβεζας)
#54 Πρέπει να έχει αποσυρθεί δεν ξέρω τι έχει έρθει στη θέση του
#57 Setra S315H (ΧΝΡ-5760) (πρώην #6 Χανίων-Ρεθύμνης)
#61 Mercedes-Benz O350-15RHD Tourismo (ΗΚΙ-1370) (πρώην #29 Ηρακλείου-Λασιθίου)
#94 Setra S215HR (ΜΕΖ-2180) (πρώην #92 Αιτωλοακαρνανίας)
#100 Μercedes-Benz O350 15RHD Tourismo (ΚΡΚ-2025) (πρώην #30)
#114 Neoplan N316SHD Euroliner (ΚΡΤ-8828)

MB O350----> 30
Αντικατάσταση με το πρώην #120 Μercedes-Benz O350 15RHD Tourismo (ΚΡΚ-1920) το ''παλιό'' συνεχίζει στο ΚΤΕΛ ως #100

MB O404 RH----> 68
Ήταν O303.Αντικαταστάθηκε με Temsa Safari RD πρώην #88 Αιτωλοακαρνανίας.

MB O404 RHD----> 85,109,124
Το #124 αντικαταστάθηκε με  Scania K124EB4X2 / Hispano Divo (ΚΡΤ-8300).

MB TOURISMO I----> 9,10,12,16,22,37,38,42,63,70,74,76,92,115,118,120,126,134,135
Το #120 αντικαταστάθηκε με Mercedes-Benz Tourismo 15RHD (ΑΖΒ-6793) (πρώην #93 Αχαΐας) το ''παλιό'' συνεχίζει στο ΚΤΕΛ ως #30.

MB TRAVEGO I----> 3,34,41,47,50,59,69,73,116
Το #3 έχει αντικατασταθεί με MAN RHxx3 Lion´s Star (Α03) (ΤΡΕ-1422).

MB TRAVEGO II----> 53,62,82,99,107,108
Το #62 έχει αντικασταθεί με Neoplan N1216HD Cityliner (ΜΕΗ-1880) πρώην #43 Αιτωλοακαρνανίας 

NEOPLAN EUROLINER 316 SHD---->7,18,20,44,77,104,123
#7 Temsa Safari HD (ΚΡΤ-8817) (Το πρώην #7 συνεχίζει στο ΚΤΕΛ ως #131)
#20 Neoplan N2216SHD Tourliner (ΙΕΖ-7000)

NEOPLAN TRANSLINER---->39,119
Το #39 έχει αντικατασταθεί με Mercedes Noge Touring (ΡΖΚ-2670) (πρώην #39 Πρεβέζης)
Το #119 έχει αντικασταθεί με νεότερο Transliner (ΕΜΖ-8161)

SCANIA HISPANO DIVO II---->28
Το #28 ήταν πάντα Volvo Irizar. Ενδεχομένως αναφέρεται στο πρώην #26 που έγινε FHR 362 και πλέον Lion's Coach (A13)

SETRA S415GT-HD----> 58 
Έχει αντικατασταθεί με Bova Futura (ΚΝ-5000) (πρώην #30 Καβάλας)

VOLVO IRIZAR----> 133
Century 1ης γενιάς ήταν.Έχει αντικατασταθεί με Mercedes-Benz Tourismo 
15RHD (ΜΕΗ-2050) πρώην #163 Αιτωλοακαρνανίας.

VOLVO SUNSUDEGUI SIDERAL ---->81,97
Το #81 ήταν Stylo και όχι Sideral. Έχει αντικατασταθεί με MAN  
RHxx3 Lion`s Coach (A13)  (ΗΜΙ-2171) πρώην  #71 Ημαθίας.
 Τα αστικά από ότι ξέρω κυκλοφορούν ακόμα το #146 Σφακιανακης του Δημου Λουτρακίου-Περαχώρας, το #149 Van Hool A508, νομίζω το #148 ΜΑΝ Midi και φυσικά τα 4 Scania.
Όλα τα υπόλοιπα είναι Citaro εκτός από το #150 που είναι Van Hool NEWA320. Επίσης υπάρχει πλέον και #156 στο οποίο βρίσκεται Citaro. Θα κάνω νεότερη ενημέρωση όταν ξαναεπισκεφθώ την Κόρινθο.

Υπάρχουν και άλλα 4 λεωφορεία του Τουριστικού γραφείου του ΚΤΕΛ Korinthos Tours τα οποία είναι:
#139 (T1) MAN RHCxx4 Lion`s Coach (ΚΡΜ-6084)
#140 (Τ3) MAN RHCxx4 Lion`s Coach (ΚΡΜ-6049)
#141 (Τ4) Bova Futura (ΒΙΜ-8501)
#142 (Τ2) 
MAN RHCxx4 Lion`s Coach (ΚΡΜ-7110)
Απάντηση
#12
Το VanHool A508 #147 έχει απομακρυνθεί από τον χώρο στάθμευσης των αστικών, μάλλον μας χαιρέτησε.

Επίσης, ο δεύτερος Sfakianakis του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας είναι το #143 (ΚΗΥ-2231), το οποίο είναι επίσης λειτουργικό.
Απάντηση
#13
(16-06-2020, 07:44 PM)MrVanHool Έγραψε: Το VanHool A508 #147 έχει απομακρυνθεί από τον χώρο στάθμευσης των αστικών, μάλλον μας χαιρέτησε.

Επίσης, ο δεύτερος Sfakianakis του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας είναι το #143 (ΚΗΥ-2231), το οποίο είναι επίσης λειτουργικό.

MrVanHool ευχαριστώ για τους αριθμούς παρμπρίζ στην gallery! Στο ΚΡΝ-4692 την πάτησα γιατί στην προμετωπίδα του υπάρχει αυτοκόλλητο με το νούμερο 138 οπότε υπέθεσα ότι αυτός ήταν ο αριθμός παρμπρίζ του.

Τα 2 Cito έχουν φύγει και αυτά;

Επίσης ξέρει κανείς γιατί τα ΚΗΥ-2231 και ΚΗΥ-2232 έχουν πορτοκαλί πινακίδες ενώ ανήκουν στο ΚΤΕΛ; Να φανταστώ άνηκαν σε δημοτική συγκοινωνία και μετά απλά πέρασαν στο ΚΤΕΛ χωρίς να αλλάξουν πινακίδες;
Απάντηση
#14
(16-06-2020, 08:38 PM)Giannis Έγραψε: MrVanHool ευχαριστώ για τους αριθμούς παρμπρίζ στην gallery! Στο ΚΡΝ-4692 την πάτησα γιατί στην προμετωπίδα του υπάρχει αυτοκόλλητο με το νούμερο 138 οπότε υπέθεσα ότι αυτός ήταν ο αριθμός παρμπρίζ του.

Τα 2 Cito έχουν φύγει και αυτά;

Επίσης ξέρει κανείς γιατί τα ΚΗΥ-2231 και ΚΗΥ-2232 έχουν πορτοκαλί πινακίδες ενώ ανήκουν στο ΚΤΕΛ; Να φανταστώ άνηκαν σε δημοτική συγκοινωνία και μετά απλά πέρασαν στο ΚΤΕΛ χωρίς να αλλάξουν πινακίδες;
Τα Σφακιανάκια ανήκουν στον Δήμο Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, γι' αυτό και έχουν πορτοκαλί πινακίδες...

Τα Scania (τουλάχιστον τα τρία από αυτά) είναι εκτός κυκλοφορίας και προς πώληση σε μάντρα στην Πιερία.
Απάντηση
#15
(16-06-2020, 08:38 PM)Giannis Έγραψε: Τα 2 Cito έχουν φύγει και αυτά;
 Ναι έχουν φύγει και τα δύο. Το #144 έχει αντικατασταθεί με Citaro και το #145 με MAN / Goppel NM223


(16-06-2020, 08:46 PM)garvanitis Έγραψε: Τα Scania (τουλάχιστον τα τρία από αυτά) είναι εκτός κυκλοφορίας και προς πώληση σε μάντρα στην Πιερία.
Το #152 κυκλοφορεί ακόμα και το #153 αντικαταστάθηκε με MAN Lion's City. Τα άλλα δύο δε γνωρίζω ακόμα την αντικαταστασή τους αλλά θα μάθω σύντομα.
Απάντηση
#16
Τα #154 και #152 τα έχουν αντικαταστήσει δυο Citaro Facelift από αυτά που προορίζονταν για τις γραμμές του ΚΤΕΛ Κορινθίας στην Αττική.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)