Αξιολόγηση Θέματος:
  • 25 Ψήφοι - 2.56 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
#91
Ωραία.....το τμήμα αυτό ανοίγει..... Και οι αποβάθρες σε Πευκάκια και Περισσό ανοίγουν..... και το Αττική-Μοναστηράκι πάει για τα Χριστούγεννα (το Πάσχα δηλαδή...) Τώρα άρχισαν να σκάβουν πριν και μετά το ΚΑΤ (Προς Κηφισιά). Και καλά κάτω και μέσα στον σταθμό... Υποτίθεται όμως ότι το κομμάτι Κηφισιά - ΚΑΤ δεν θα φτιάχνονταν, λόγω πρρπτικής υπογειοποίησης! Τι κάνουν εκεί τότε;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
#92
Δεν εξασφαλιστηκαν οι απαραιτητοι ποροι για την επεκταση του ΗΣΑΠ στον Αγιο Στεφανο κι ετσι το ολο εγχειρημα επιασε πατο.

Ετσι ειναι πολυ πιθανο να αλλαχθουν και οι γραμμες στο κομματι ΚΑΤ - Κηφισια.
#93
ο ησαπ αρχισε να ανεβαζει ταχυτητα. σημερα εκανα απο αγιο νικολαο ως ηρακλειο μολις 10 λεπτα! με τετοια ταχυτητα σε ολο το δικτυο μπορει ανετα να καλυφθει η διαδρομη αττικη-κηφισια σε 18 λεπτα, το δε αττικη πειραιας σε αλλα τοσα. δηλαδη πειραιας-κηφισσια σε 35-37 λεπτα!
#94
Έτυχε!

Η κατάσταση στον ΗΣΑΠ, έχει καταντήσει αηδία. Μεγάλες καθυστερήσεις, πολλές μετεπιβιβάσεις, ανυπόφορες βραδυπορίες (ήδη το κομμάτι Άνω Πατήσια-Νεραντζιώτισσα διαρκεί γύρω στα 25 λεπτά) και η απάθεια των υπαλλήλων που σε αντιμετωπίζουν σαν τον...χειρότερο εχθρό τους!
Χαρακτηριστικό στιγμιότυπο χτες πρωϊ (20-10-2010), στο σταθμό της Νεραντζιώτισσας. Δύο επιβάτισσες (από το σύνολο των επιβατών που είχαν νωρίτερα αντιπαρατεθεί φραστικά με υπαλλήλους ΗΣΑΠ στην Ειρήνη), είπανε χαρακτηριστικά για οδηγό ΗΣΑΠ που στεκότανε στην πόρτα της καμπίνας οδήγησης:"...να, κοιτάει ο μ....κας!".

Δε φταίει μόνο η εργολήπτρια εταιρεία και το αρμόδιο υπουργείο για την καθυστέρηση των έργων. Φταίει και η ανοργανωσιά των ΗΣΑΠ, διότι δεν κοιτάνε να λειτουργούν τα ανοιχτά τμήματα της γραμμής με καλύτερο συντονισμό και μεγαλύτερες ταχύτητες, ώστε να συντομευθεί η αναμονή των επιβατών και η ταλαιπωρία τους.

Σε καθημερινή βάση, μπινελίκια "πάνε & έρχονται" στην Ειρήνη. Φωνές, αψιμαχίες και πλέον δεν πρέπει να θεωρούμε απίθανο αν δούμε να πέφτει και ξύλο από τους επιβάτες.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
#95
Ξέρει κανείς πότε έχουμε deadline για τα έργα στο ΚΑΤ;;; (ΌΧΙ ότι έχει καμία πρακτική σημασία, αλλά λέεεεεεεμε.......)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
#96
(21-10-2010, 03:20 PM)Cmaniac Έγραψε: Ο διευθύνων σύμβουλος, Χαράλαμπος Αραμπατσάκος, δεσμεύτηκε ότι από την επόμενη εβδομάδα οι συρμοί και στις δυο κατευθύνσεις στο σταθμό ΚΑΤ θα επιβιβάζουν και αποβιβάζουν επιβάτες, θα εξετάσει άμεσα τη δυνατότητα ενίσχυσης του δρομολογίου με επιπλέον συρμούς.
#97
Τις τελευταίες μέρες χρησιμοποιώ τον Η.Σ.Α.Π. αναγκαστικά στο τμήμα Αττική - Ειρήνη, όπου μετεπιβιβάζομαι στο 020 για το σπίτι μου. Μπορεί βέβαια να είναι λόγω της ώρας (πάντα μετά τις 9:00 μ.μ.) αλλά στο έτοιμο τμήμα Αττικής - Ειρήνης διαπιστώνω μια σημαντική αύξηση της ταχύτητας.

Δεν καταλαβαίνω όμως πού αποσκοπεί η αλλαγή τρένου στην Ειρήνη. Οι εργασίες γύρω από τον σταθμό φαίνεται να έχουν ολοκληρωθεί. Γιατί δεν συνεχίζει το ίδιο τρένο βόρεια της Ειρήνης, αντί να πρέπει να παίρνουμε άλλο;
#98
Λογω της μονογραμμισης στο ΚΑΤ, ειναι προτιμοτερο να γινεται αλλαγη στην Ειρηνη, για να μην επηρεαζεται το νοτιως της Ειρηνης κομματι. Κατ εμε, καλα κανουν.

Τους εκοψε αυτη τη φορα..
#99
(26-10-2010, 04:26 PM)panos81 Έγραψε: Τις τελευταίες μέρες χρησιμοποιώ τον Η.Σ.Α.Π. αναγκαστικά στο τμήμα Αττική - Ειρήνη, όπου μετεπιβιβάζομαι στο 020 για το σπίτι μου. Μπορεί βέβαια να είναι λόγω της ώρας (πάντα μετά τις 9:00 μ.μ.) αλλά στο έτοιμο τμήμα Αττικής - Ειρήνης διαπιστώνω μια σημαντική αύξηση της ταχύτητας.

Ακριβώς το ίδιο παρατήρησα κι εγώ. Δε ξέρω αν είναι τυχαίο. Για παράδειγμα: ώρα περίπου 8:20μμ, απόγευμα Δευτέρας η διαδρομή Ν.Φάληρο->Θησείο έγινε σε 9 με 9,5 λεπτά αντί για 11,5 που είναι το κανονικό με βάση το site του ΗΣΑΠ. Αν κάνουμε μια αναγωγή στα 51 λεπτά, που υποτίθεται ότι ήταν η διάρκεια του Πειραιάς-Κηφισιά προ έργων, καταλήγουμε ότι μετά τα έργα η νέα διάρκεια της διαδρομής μπορεί κάλλιστα να είναι γύρω στα 42 λεπτά!
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΣΤΙΣ 20 & 21/11/2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Της 16/11/2010

Η ΑΕ ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω εργασιών ανακαίνισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής το ΣΑΒΒΑΤΟ 20 και την ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010 θα παραμείνει κλειστό το τμήμα

ΕΙΡΗΝΗ-ΚΗΦΙΣΙΑ

για το ανωτέρω τμήμα το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με την λεωφορειακή γραμμή Χ5 .

Υπενθυμίζουμε ότι συνεχίζει να είναι εκτός λειτουργίας το τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ.

Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού 210-3293000 κάθε μέρα.

Ζητάμε την κατανόηση του επιβατικού μας κοινού.

ΓΙΑ ΤΗΝ A.E. Η.Σ.Α.Π.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)