Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-05-2018
(02-12-2019, 12:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Από την έξοδό σου από τον Σταθμό Λαρίσης από τις κλίμακες χωρίς επικύρωση έως την επανείσοδό κανονικά από τις πύλες, δεν κάνεις ΚΑΜΙΑ άλλη χρήση της κάρτας;
Αναλογως. Καποιες φορες την χτυπαω και στο λεωφορειο μετα, αλλα δεν εχω παρατηρησει καποια διαφορα. Βεβαια εχω μηνιαια καρτα, οποτε ισως ειναι και αυτο.
ΠΑ.Δ.Α Πανεπιστημιουπολη 2.
Δημοσιεύσεις: 1.117
Θέματα: 61
Εγγραφή: 10-10-2009
(01-12-2019, 11:36 PM)garvanitis Έγραψε: Την Τετάρτη πάντως στον σταθμό Λαρίσης που ΔΕΝ πέρασα την κάρτα στην έξοδο μια χαρά έκανε επανείσοδο χωρίς το παραμικρό...
(02-12-2019, 11:21 AM)TeiPir Έγραψε: Κατεβαινω Σταθμο Λαρισης σχεδον καθε μερα για να παω σχολη. Ποτε δεν το επικυρωνω στην εξοδο, και ποτε δεν εχω προβλημα. Νομιζω οτι η ρυθμιση που εχουν κανει ειναι να μην μπορεσεις να βγεις αμα δεν το εχεις επικυρωσει οταν εχεις μπει, και δεν φαινεται να ισχυει το αντιστροφο.
Προσυπογράφω. Σχεδόν καθημερινά κατεβαίνω στον σταθμό Πανεπιστήμιο και δεν επικυρώνω κατά την έξοδο μιας και οι πύλες είναι ανοιχτές (μάλλον λόγω ώρας αιχμής). Ουδέποτε αντιπετώπισα πρόβλημα σε επόμενη είσοδό μου, ακόμη κι αν αυτή έγινε μέσα σε λίγο διάστημα από την έξοδο.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 49
Εγγραφή: 21-02-2012
(02-12-2019, 03:30 PM)TeiPir Έγραψε: Αναλογως. Καποιες φορες την χτυπαω και στο λεωφορειο μετα, αλλα δεν εχω παρατηρησει καποια διαφορα. Βεβαια εχω μηνιαια καρτα, οποτε ισως ειναι και αυτο.
Όταν γίνει επικύρωση σε άλλο μέσο, καταγράφεται η μετεπιβίβαση και αυτομάτως έχει ολοκληρωθεί η προηγούμενη διαδρομή. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι πύλες δε μπορούν να ανοίξουν αν δεν έχει ολοκληρωθεί η προηγούμενη (επικύρωση στην έξοδο) ή δεν έχει ξεκινήσει η τρέχουσα διαδρομή (επικύρωση στην είσοδο), όπως μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει σε ώρες αιχμής με επιβάτες να "εγκλωβίζονται" ή να μη μπορούν να εισέλθουν στο Μετρό βλέποντας την ειδοποίηση σφάλματος και "κλήσης βοήθειας".
Δημοσιεύσεις: 137
Θέματα: 3
Εγγραφή: 13-10-2009
Ξέρει κανείς αν χρειάζεται να κάνεις κάτι ιδιαίτερο για να πάρεις τη δωρεάν ανανέωση της προσωποποιημένης κάρτας για 30 ημέρες αν έχεις αχρησιμοποίητες λόγω του κορονοϊού; Και αν γίνεται σε ταμεία και αυτόματα μηχανήματα, αν θέλει προσοχή σε κάποια διαδικασία κ.λπ.;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Δημοσιεύσεις: 104
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
(02-06-2020, 06:03 PM)amoran Έγραψε: Ξέρει κανείς αν χρειάζεται να κάνεις κάτι ιδιαίτερο για να πάρεις τη δωρεάν ανανέωση της προσωποποιημένης κάρτας για 30 ημέρες αν έχεις αχρησιμοποίητες λόγω του κορονοϊού; Και αν γίνεται σε ταμεία και αυτόματα μηχανήματα, αν θέλει προσοχή σε κάποια διαδικασία κ.λπ.;
Είναι αρκετά απλό (προσωπικά πήγα σε αυτόματο μηχάνημα σταθμού Μετρό): πατάς την επιλογή "Επιδότηση" στο μενού επιλογών (όχι "Αγορά Κομίστρου" ή κάτι αντίστοιχο), τοποθετείς την κάρτα στην υποδοχή ανάγνωσης, και, εφόσον δικαιούσαι, θα σου βγάλει μια επιλογή "Ενιαίο, 30 ημερών covid-19". Απλά επιλέγεις αυτήν την επιλογή και επαναφορτίζει αυτόματα. Δεν (μου) χρειάστηκε κάτι άλλο. Τέλος, στην εκτυπωμένη απόδειξη θα γράφει "Ενιαίο, 30 ημερών covid-19".
Δημοσιεύσεις: 137
Θέματα: 3
Εγγραφή: 13-10-2009
(02-06-2020, 06:41 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Είναι αρκετά απλό (προσωπικά πήγα σε αυτόματο μηχάνημα σταθμού Μετρό): πατάς την επιλογή "Επιδότηση" στο μενού επιλογών (όχι "Αγορά Κομίστρου" ή κάτι αντίστοιχο), τοποθετείς την κάρτα στην υποδοχή ανάγνωσης, και, εφόσον δικαιούσαι, θα σου βγάλει μια επιλογή "Ενιαίο, 30 ημερών covid-19". Απλά επιλέγεις αυτήν την επιλογή και επαναφορτίζει αυτόματα. Δεν (μου) χρειάστηκε κάτι άλλο. Τέλος, στην εκτυπωμένη απόδειξη θα γράφει "Ενιαίο, 30 ημερών covid-19".
Τέλεια, ευχαριστώ πολύ!
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 49
Εγγραφή: 21-02-2012
Πέρα από την προσέλευση στα αυτόματα μηχανήματα, οι χρήστες smartphones με NFC μπορούν να φορτίσουν το δωρεάν κόμιστρο στην κάρτα τους και από την εφαρμογή της Athena Card.
Δημοσιεύσεις: 119
Θέματα: 10
Εγγραφή: 01-06-2020
Εεε συγγνώμη δεν ξέρω αν πρεπει να το γράψω εδώ αλλά μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει για των 30 ημερών μειωμένο τι πρεπει να κάνω από πρωτη Ιουνίου για τι στο διάστημα της καραντίνα ς έχασα διαδρομές
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 49
Εγγραφή: 21-02-2012
Με τα γνωστά ΑΜΕΚ της Hellas Smart Ticket (ή για την ακρίβεια της Sigma SpA, που είναι η κατασκευάστρια) θα λειτουργήσει και η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά. Ήδη έχει πραγματοποιηθεί η τοποθέτησή τους στις αποβάθρες του τερματικού (Ακτή Ποσειδώνος) και των στάσεων "Αγ. Τριάδα" και "Ευαγγελίστρια".
Το ένα εξ' αυτών είναι το 328, το οποίο ήταν ανάμεσα στα τρία που είχαν μεταφερθεί στο Μετρό του Συντάγματος για να αντιμετωπίσουν την αυξημένη ζήτηση. Συνολικά 7 υφιστάμενα ΑΜΕΚ θα μετεγκατασταθούν στον Πειραιά, ενώ στις 29/6/2021 υπεγράφη σύμβαση μεταξύ ΟΑΣΑ και HST για προμήθεια ακόμη 7 για ισάριθμες στάσεις του νέου δικτύου (Μ. Ασίας, Λαμπράκη, Ευαγγελίστρια, Πλ. Ιπποδαμείας,
34ου Συντάγματος, Ανδρούτσου, Ομ. Σκυλίτση).
Να σημειωθεί ότι, αν και η AMCO το 2017 είχε ανακοινώσει ότι η ίδια θα αναλάμβανε την κατασκευή των ΑΜΕΚ της επέκτασης προς Πειραιά, φαίνεται πως δεν προχώρησε η προμήθεια αυτή. Μάλιστα στη διαγωνιστική διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη για την προμήθεια επιπλέον εξοπλισμού ΑΣΣΚ έχουν συμπεριληφθεί και 20 ΑΜΕΚ για το νέο δίκτυο του Τραμ.
Δημοσιεύσεις: 131
Θέματα: 3
Εγγραφή: 17-06-2023
Γιατί το εισιτήριο άργησε 11 χρόνια να γίνει πραγματικά ηλεκτρονικό; Έρχεται και ψηφιοποίηση των Athena Card; | Tap2Ride
Σύναψη:Η σύμβαση ΣΔΙΤ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις συγκοινωνίες της Αθήνας υπεγράφη το 2014, με τα πρώτα νέα εισιτήρια να εκδίδονται το 2017. Χρειάστηκε όμως να περάσουν άλλα 8 χρόνια προκειμένου το εισιτήριο αυτό να γίνει ηλεκτρονικό στην πράξη, χωρίς να απαιτείται δηλαδή η έκδοση κάποιας χάρτινης ή πλαστικής κάρτας για τη μετακίνηση.
Ο κύριος λόγος για την καθυστέρηση αυτή ήταν πως κάτι τέτοιο δεν περιλαμβάνονταν στις αρχικές προδιαγραφές του διαγωνισμού, οι όροι του οποίου συντάχθηκαν πριν από μία δεκαπενταετία, όταν η τεχνολογία ήταν διαφορετική. Επιπλέον, οι συμβάσεις ΣΔΙΤ δεν επιτρέπουν εύκολες και γρήγορες αλλαγές, αφού κάθε φορά απαιτείται ο έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η έλλειψη ευελιξίας σε συνδυασμό με το κόστος των 14 εκατ. ευρώ που απαιτήθηκε (κατά 50% μέσω ΕΣΠΑ) για τη μετατροπή 6.500 επικυρωτικών σε smart POS έφερε την καθυστέρηση αυτή.
Και ο ΟΑΣΑ όμως από τη δική του πλευρά μπορεί να προσδοκά σε οφέλη. Καθημερινά, εκδίδονται 150.000 χάρτινα εισιτήρια τα οποία έχουν σημαντικό κόστος για τον οργανισμό. Επιπλέον, το 70% των πωλήσεων εισιτηρίων αφορά μονά εισιτήρια (ούτε καν πακέτο δύο εισιτήριων “και για το γυρισμό”). Έχει προφανώς μείνει αποτυπωμένη η συνήθεια αγοράς νέου εισιτηρίου πριν από κάθε διαδρομή, κάτι που σύμφωνα με υπολογισμούς του ΟΑΣΑ σημαίνει πως ο κάθε επιβάτης ξοδεύει μισή μέρα ανά έτος για αναμονή σε ουρές για έκδοση εισιτηρίων. Τέλος, ο ΟΑΣΑ περιμένει και αύξηση των επιβατών (σε συνδυασμό με κάποια μείωση της εισιτηριοδιαφυγής) αφού πλέον οι επιβάτες δεν θα χρειάζεται ούτε να αναζητούν εισιτήρια ούτε και να σκέφτονται τι εισιτήριο θα χρησιμοποιήσουν.
Έρχεται και ψηφιοποίηση των Ath.ena Card: Στην παρούσα φάση, το σύστημα tap2ride δεν απευθύνεται σε κατόχους μειωμένου εισιτηρίου (και βεβαίως δωρεάν μετακίνησης) για τους οποίους η χρήση προσωποποιημένων καρτών Ath.ena Card αποτελεί μονόδρομο. Επιπλέον, όσοι μετακινούνται καθημερινά και για το λόγο αυτό προμηθεύονται κάρτες των 30 ημερών (και πάνω) επίσης θα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τις προσωποποιημένες κάρτες. Στο αμέσως επόμενο διάστημα όμως ο ΟΑΣΑ θα ξεκινήσει σταδιακά τις διαδικασίες ψηφιοποίησης και των καρτών αυτών οι οποίες θα περάσουν στο ‘ηλεκτρονικό πορτοφόλι’ των κινητών. Μέσα στην άνοιξη αναμένεται να ακούσουμε περισσότερα για το σχεδιασμό του οργανισμού.
https://www.athenstransport.com/2025/01/...eisitirio/
|