Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22 ΑΝΩ ΠΟΛΗ
#11
Ειναι city 35 με πορτα mobility 23 .το mobility δεν εχει προμετωπίδα.ειδικη παραγγελια μεσα εξω
Απάντηση
#12
(06-01-2019, 12:31 AM)dim_thess Έγραψε: Ισχυει,μεχρι το μαρτιο του 2010 που επανιδρυθηκε η 22 η αλλη γραμμη επισημα σε έγγραφα ηταν 22-23 ακροπολη αγιοι αναργυροι

Παλαιοτερα η 22 ειχε ονομασια ιουστινιανου(αρχαια αγορα) ακροπολη κ η 23 ιουστινιανου αγ.αναργυροι
Η 22 Δεν εμπαινε στις γειτονιες τις ανω πολης οπως τωρα η νεα. ακροπολεως κ αριστερα επταπυργιου στην παλαμιδου ηταν το τερμα. η 23 απο ακροπολεως δεξια επταπυργιου τερμα πανω απο αγ αναργυρους.

τα οχηματα της(101,102,103)
Να πουμε οτι ειναι 10 θεσια με 1 μηχανημα κερματοδεκτη εισητηριων κ 2 το ενα κατω απο το αλλο ακυρωτικα.αν το οχημα ειναι πληρης απο καθημενους απαγορευεται να επιβιβασει αλλους.


Η παλια διοικηση ενα διαστημα μετα την επαναλειτουργια εκανε συζητησεις για αγορα ακομη ενος οχηματος καπου μετα βαλτωσε η ιστορια.

Η αρχικη διαδρομη ηταν απο δυτικη ανω πολη προς κεντρικη και ανατολικη κ μεσω ολυμπιαδος πισω στη μουσχουντη ,μηνες αργοτερα προστεθηκε επεκταση στην υπαρχουσα προς κεντρο απο κασσανδρου αγ δημητριου αρχαια αγορα εγνατια βενιζελου φ δραγουμη ρακτιβαν ,τερμα ολυμπιαδος μουσχουντη
. Ο οσεθ κ ο οασθ γνωριζουν οτι υπαρχει ανάγκη αναδιαμόρφωσης .Επίσης τους βολευει να μην μας βολευει η γραμμη (θυμιζω μονο 10 ατομα ανα οχημα) γιατι δεν εχουν λεωφορεια αλλα να βαλουν κ το ευκολο προσχημα ειναι οτι δεν χωρανε europolis.

Καλά τι βλακεία είναι αυτή που απαγορεύει να μπουν πάνω από 10 άτομα σε μια γραμμή. Σκέψου να είστε στη στάση 2 άτομα και να είναι μέσα στο όχημα 9 άτομα. Ποιος θα μπει στο λεωφορείο? Και σίγουρα κανείς δεν προτίθεται να μείνει έξω.

Edit: Τώρα είδα τα οχηματα που δρομολογεί η γραμμή(συγγνώμη για την άπρεπη έκφραση στο πρώτο σκέλος της απάντησης μου) . Αν είναι δυνατόν και τα σχολικά είναι μεγαλύτερα από αυτά..Βαλτε κάνα σολαρινι όπως στην Αθήνα ήμαρτον πια
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#13
Το πρόβλημα είναι του μεγέθους. Ακόμα και το συγκεκριμένο λεωφορείο είναι ακριβώς ειδική παραγγελία έτσι ώστε να χωράει. Φαντάζομαι δεν το έχεις χρησιμοποιήσει, ή αν έχεις κυκλοφορήσει στην Άνω Πόλη, αλλά σε ένα σημείο κάνει και όπισθεν για να χωρέσει. Είναι ένα λεωφορείο (μια γραμμή) πολύ χρήσιμη για τους κατοίκους της περιοχής - ειδικά τους μεγαλύτερους σε ηλικία που δυσκολεύονται με τις ανηφόρες.
Απάντηση
#14
Δεν ειναι καθολου χρησιμη η γραμμή δυστυχώς .το πρόβλημα ειναι η μεταβαση απο το κεντρο κυριως.δεν ειναι δυνατον 3 στασεις μετα την Αριστοτέλους να ειναι το τερμα. Αν θες να ανεβεις ποιο ψηλα πρεπει να περιμενεις το ιδιο οχημα να ξεκινησει παλι απο την αφετηρια τερμα η να ανεβεις διοικητηριο
Για ολα ειναι ενημερωμένοι αλλα δεν κανουν τιποτε.με μικρες παρεμβασεις μπορει να μπει europolis.Επίσης εδω και πολλους μηνες εχει δρομολογιο ανα μια ωρα
Απάντηση
#15
(03-08-2019, 10:50 AM)dim_thess Έγραψε: Δεν ειναι καθολου χρησιμη η γραμμή δυστυχώς .το πρόβλημα ειναι η μεταβαση απο το κεντρο κυριως.δεν ειναι δυνατον 3 στασεις μετα την Αριστοτέλους να ειναι το τερμα. Αν θες να ανεβεις ποιο ψηλα πρεπει να περιμενεις το ιδιο οχημα να ξεκινησει παλι απο την αφετηρια τερμα η να ανεβεις διοικητηριο
Για ολα ειναι ενημερωμένοι αλλα δεν κανουν τιποτε.με μικρες παρεμβασεις μπορει να μπει europolis.Επίσης εδω και πολλους μηνες εχει δρομολογιο ανα μια ωρα

Μπορεί να γίνει κατι πιο απλό (δεν αλλάζει κατι ουσιαστικά): Η γραμμη να ξεκινάει απο Αριστοτελους και οπως κανει τωρα τη διαδρομη απο Διοικητηριο, να φτανει μεσω της Ανω Πολης παλι στην Αριστοτελους
Απάντηση
#16
Μια λυση ειναι αυτη που λες.
αλλη ειναι να ανεβει το τερμα ψηλα στην ανω πολη,κατω απο το επταπυργιο γιατι εχει μεινει απ εξω το κομματι αυτο της ανω πολης απο το σχεδιασμο. να γινει μια αναπροσαρμογη στο δρομολογιο,λογω ρυμοτομιας δεν υπάρχουν πολλές επιλογες αλλα δεν γινεται αυτο που κανει σημερα, απο δυτικη ανω πολη να ανεβαινει κεντρικα, να οδευει δυτικα ,να επιστεφει κεντρικα και να κατεβαινει κεντρο.το τερμα στο επταπυργιο θα εξυπηρετουσε καλυτερα με καποιες τροποποιησεις στο υπαρχον δρομολογιο αλλα θα έδινε και την δυνατοτητα του διαχωρισμου της γραμμης σε 22α και 22 β ,η μια θα κατεβαινε απο ανατολικα προς κεντρο και θα ανεβαινε απο δυτικα και η δευτερη θα εκανε το αντιστροφο.

Σημερα για να λεμε τα πραγματα οπως εχουν η γραμμη ειναι ζημιογόνος.εχουν κατατεθεί πολλες προτάσεις,πολλές τροποποιησεις και πολλες διαμαρτυριες αλλα δεν ειναι σε θεση να λυσουν το προβλημα γιατι 1ον αν βελτιωναν το δρομολογιο θα το χρησιμοποιουσε τριπλασιος κοσμος απο τι χωραει σημερα το οχημα 2ον τα λεωφορεια δεν επαρκουν σε περιπτωση ιδανικων τροποποιησεων και 3ον δεν υπαρχει ιδιαιτερη βουληση.
Να υπενθυμισω οτι το κομματι του 23 που κοπηκε και υποτιθεται ενισχυθηκε απο την 22 δεν ενισχυθηκε καθως κοψαν το δευτερο οχημα εδω και πολλους μηνες σε ολη τη γραμμη
Απάντηση
#17
Μπηκε και δευτερο οχημα,απο σημερα ξανα ανα μιση ωρα τα δρομολογια.
Edit
Μονο στις 3/9 ηταν το δευτερο οχημα στο 22 εως σημερα 19/09 δεν ξαναμπηκε αλλο
Απάντηση
#18
(28-09-2019, 04:26 PM)irisbus57 Έγραψε: Ίδρυση νέας στάσης στη γραμμή 22, άγνωστο το όνομα!

https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΛ0Λ46ΜΩΜΖ-ΗΛ2
Απάντηση
#19
Ειναι η σταση που αντικαθιστα την σταση ακροπολη του 23 .τους πηρε πολυ καιρο να την ιδρυσουν,σηματικη αλλα μονο αυτο δεν φτανει.
Απάντηση
#20
Τελικά Ακρόπολη το όνομα της νέας στάσης
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)