Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz O405N (N1)
#81
(01-02-2019, 01:12 AM)ecoj Έγραψε: Σύγχρονα λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας θα εντάξει στο δυναμικό της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βλέπω!  ROFL
Δεν χρειάζεται κάτι καλύτερο για 10' διαδρομής στην Πάτρα, όπου οι κάτοικοι έχουν συνηθίσει από τα εξαιρετικά ξύλινα καθίσματα των Αλέξανδρων.

(01-02-2019, 07:51 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Για ποιο λόγο;

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προσπαθήσει να νοικιάσει / αγοράσει από τον ΟΑΣΑ λεωφορεία για τον Προαστιακό Πάτρας εδώ και 4-5 χρόνια, αλλά την έτρεχε στα δικαστήρια το Αστικό ΚΤΕΛ. Αφού τελικά κέρδισε την υπόθεση και μετά από ένα διάστημα απραξίας, είπε να εξασκήσει το δικαίωμά της να δρομολογήσει λεωφορεία αστικού τύπου (έχει πολλά υπεραστικά που κάθονται, αλλά δεν είναι και πολύ κατάλληλα) στις γραμμές Καστελόκαμπος - Πανεπιστήμιο - Νοσοκομείο και Ρίο - Αγ. Βασίλειος. Πρακτικά μιλάμε για την εφαρμογή μιας απόφασης που έχει ληφθεί εδώ και μια 5ετία.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#82
(01-02-2019, 03:02 PM)nikos1991 Έγραψε: Δεν χρειάζεται κάτι καλύτερο για 10' διαδρομής στην Πάτρα, όπου οι κάτοικοι έχουν συνηθίσει από τα εξαιρετικά ξύλινα καθίσματα των Αλέξανδρων.


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προσπαθήσει να νοικιάσει / αγοράσει από τον ΟΑΣΑ λεωφορεία για τον Προαστιακό Πάτρας εδώ και 4-5 χρόνια, αλλά την έτρεχε στα δικαστήρια το Αστικό ΚΤΕΛ. Αφού τελικά κέρδισε την υπόθεση και μετά από ένα διάστημα απραξίας, είπε να εξασκήσει το δικαίωμά της να δρομολογήσει λεωφορεία αστικού τύπου (έχει πολλά υπεραστικά που κάθονται, αλλά δεν είναι και πολύ κατάλληλα) στις γραμμές Καστελόκαμπος - Πανεπιστήμιο - Νοσοκομείο και Ρίο - Αγ. Βασίλειος. Πρακτικά μιλάμε για την εφαρμογή μιας απόφασης που έχει ληφθεί εδώ και μια 5ετία.
Σε σχέση με τα καθίσματα των Ν1 που σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις σαφώς και είναι εξαιρετικά τα καθίσματα των Αλέξανδρων οπότε η ειρωνεία είναι μάλλον άστοχη... Η επιλογή των οχημάτων ωστόσο είναι λογική, στην πράξη η διαφορά τους με τα πατρινά Ν1 (Α10 ή ότι άλλο) είναι η καθαριότητα και η συντήρηση

Στο δια ταύτα τώρα... Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ήδη ΑΓΟΡΑΣΕΙ πέντε Ο405Ν από την ΟΣΥ εδώ και χρόνια - και μάλιστα πανάκριβα για την κατάστασή τους. Δεν έγινε ποτέ κανένα δικαστήριο επίσης, πόσο μάλλον να το κερδίσει. Απλά ανέθεσε στο τοπικό Αστικό ΚΤΕΛ συγκεκριμένο το έργο όπως είναι το λογικό και φυσιολογικό και όπως ακριβώς κάνει κάθε σοβαρός operator. Προφανώς για να προβαίνει στην κίνηση αυτή είτε το ΚΤΕΛ για να ανανεώσει τη σύμβαση ζητάει κάποιο υπερβολικό ποσό, είτε θεωρεί ότι θα έχει μικρότερο κόστος αν μισθώσει και λειτουργήσει η ίδια τα απαιτούμενα λεωφορεία. Η περιορισμένη διάρκεια της μίσθωσης ίσως να δείχνει μάλιστα ότι πειραματίζεται και ότι θέλει να εξετάσει αν έχει νόημα να εκτελέσει τα τροφοδοτικά δρομολόγια με δικά της μέσα...
Απάντηση
#83
(01-02-2019, 03:34 PM)garvanitis Έγραψε: Σε σχέση με τα καθίσματα των Ν1 που σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις σαφώς και είναι εξαιρετικά τα καθίσματα των Αλέξανδρων οπότε η ειρωνεία είναι μάλλον άστοχη... Η επιλογή των οχημάτων ωστόσο είναι λογική, στην πράξη η διαφορά τους με τα πατρινά Ν1 (Α10 ή ότι άλλο) είναι η καθαριότητα και η συντήρηση

Εεε όχι και σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις... Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, οι ταπετσαρίες των Αθηναϊκών Ν1 είναι σε καλή κατάσταση και αυτές που φθείρονται αντικαθιστώνται σχετικά άμεσα (και ανά τακτά διάστηματα). Το γελοίο είναι εν έτη 2019 να μεταφέρεις κόσμο σε καθισματα απο φορμαικα...
Απάντηση
#84
(01-02-2019, 05:35 PM)mercedes elbo Έγραψε: Εεε όχι και σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις... Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, οι ταπετσαρίες των Αθηναϊκών Ν1 είναι σε καλή κατάσταση και αυτές που φθείρονται αντικαθιστώνται σχετικά άμεσα (και ανά τακτά  διάστηματα). Το γελοίο είναι εν έτη 2019 να μεταφέρεις κόσμο σε καθισματα απο φορμαικα...

Δεν θέλεις να μάθεις τι "ζει" στις "σε καλή κατάσταση" ταπετσαρίες των καθισμάτων των Ο405Ν της Αθήνας, πίστεψε με...
Το "γελοίο" έχει εφαρμοστεί καθαρά και μόνο για λόγους απολύμανσης... Το ευκολότερο πράγμα να αλλαχτεί σε ένα λεωφορείο είναι το σαλόνι του - για κάποιο λόγο δεν το κάνουν...
Απάντηση
#85
Τα Ν1 #708 και #996 (πρώην #338) επέστρεψαν στις γραμμές της Γλυφάδας 164 και Α3 . (από χθεσινό πόστ στην ομάδα "ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ(ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ)" . Τώρα το #708 εμφανίζεται στη γραμμή 205 και σύμφωνα με τη τηλεματική του "mesametaforas" έχει να κινηθεί από τον Ιανουάριο του 2018 στη νυχτερινή 790 !
Απάντηση
#86
Στα Ν1 με αριθμό κυκλοφορίας ΖΚΖ-9986 και ΥΝΤ-9951 έχει αλλάξει ο αριθμός παρμπρίζ και έχει γίνει 986 και 951 αντίστοιχα, ακολουθώντας τον αριθμό κυκλοφορίας τους. Ο παλιός αριθμός παρμπρίζ τους ήταν 230 και 213 αντίστοιχα.
Απάντηση
#87
Χτες, 26-6-2019, στο προτελευταίο Α3 από ΑΚΑΔ, το λατρεμένο Ν1 υπ'αρ. 283, το οποίο έχει πρόβλημα στο σασμάν. Ως εκ τούτου, το αποτέλεσμα ήταν α) να κοπανιέται όλο το όχημα σε κάθε αλλαγή και β) να ανεβάζει ο κινητήρας 10000 στροφές μέχρι να γίνει η αλλαγή ταχύτητας!
Απάντηση
#88
Η Ν1 #222 (αυτή που ανακαινίστηκε το 2014 επί Α/Σ Ελληνικού) στο 137 στις 05:40 διατηρείται ακόμα σε άψογη κατάσταση χωρίς επέμβαση στα καθίσματα με καλό κλιματισμό και άνεση στην μετακίνηση του επιβάτη !
Απάντηση
#89
Στο Μπραχάμι επίσης υπάρχει το Ν1 #951 με πινακίδα ΥΝΤ-9951 και στη σειρά με τα εφτάρια υπάρχει και το #708
Απάντηση
#90
Το Ν1 #283 με φτιαγμένο σασμάν να τρέχει στα στενά του Μπραχαμίου χθες στο δρομολόγιο του 219 στις 0845. Στην προηγούμενη χρήση του όταν πήγαινε παραπάνω από κάποια ταχύτητα έτρεμε ολόκληρο, γι' αυτό και έμπαινε συνέχεια στο 131, άντε και στο 136-137 ή και στο 217-229.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν (N2) mercedes elbo 241 127.274 18-04-2025, 05:07 PM
Τελευταία Δημοσίευση: F. P Transporations
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN aliance 130 151.131 17-04-2025, 03:30 PM
Τελευταία Δημοσίευση: F. P Transporations

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)

#
Reset
R
G
B
H
S
B
SAVE