Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα δρομολογίων / Προσωρινές συγκοινωνιακές ρυθμίσεις
#21
Επειδή έχει να κάνει με πρόγραμμα το μεταφέρω εδώ

(10-01-2019, 10:29 AM)K.S. Έγραψε: Το 937 ήταν στο 27. Το 83 χθες ξεκινούσε από το τέρμα της Σταυρούπολης με 3 λεωφορεία με αλυσίδες. Ότι 500αρι υπήρχε κατέβηκε Σταυρούπολη και έκανε δρομολόγια εκεί. Το 513 μάλιστα έκανε Λαγκάδια δρομολόγια και άλλα 2-3 κάνανε στο 27. Επειδή όμως ο κόσμος ξέρει ότι τα 900αρια είναι του 27 και επειδή δεν κατέβαινε 83αρι στο κέντρο βάλανε στα 900αρια πινακίδα 83 και βάλανε στο ταμπλό ένα χαρτί που έλεγε και 27 και βάλανε στα 500αρια πινακίδα 27 και βάλανε στο ταμπλό ένα χαρτί που έλεγε και 83. Έτσι ώστε να εξυπηρετούν τα όλες οι στάσεις. Προς το βράδυ βέβαια τα γυρίσανε όλα να γράφουν 27 και κολλήσαμε χαρτί και 83 στο τζάμι. Μην αγχώνεστε το 937 δεν πήγε στο Λαγκαδά. Απλά έκανε δρομολόγιο του 27 με ταμπέλα 83.

Κατάλαβα, στυλάκι κομμένου 3 σε 70 και 71. Πατούσαν 70 ή 71,πηγαίναν μέχρι Ικέα για να ξέρει ο κόσμος ότι, έγινε το express δρομολόγιο. Το 83 γιατί μέχρι Σ.Μ.Σταυρούπολης; Ακόμα και έτσι πως ανεβαίνει-κατεβαίνει την περιφερειακή μπορούσε να βγει στον παράδρομο και μετά αριστερά για JUMPO
Απάντηση
#22
Και σήμερα, όπως κατάλαβα από την τηλεματική, τα 89 προς Ακροπόταμο φτάνουν έως τον Βαθύλακκο (πολύ πιθανό στην πλατεία - εκκλησία) και επιστρεφουν προς την ΚΤΕΛ
Απάντηση
#23
Και το 56 κατέβαινε Σταυρούπολη κάποια στιγμή αλλα προς το βράδυ ξανάρχισε κανονικά.
Απάντηση
#24
(10-01-2019, 11:44 AM)GiannisB Έγραψε: Επειδή έχει να κάνει με πρόγραμμα το μεταφέρω εδώ


Κατάλαβα, στυλάκι κομμένου 3 σε 70 και 71. Πατούσαν 70 ή 71,πηγαίναν μέχρι Ικέα για να ξέρει ο κόσμος ότι, έγινε το express δρομολόγιο. Το 83 γιατί μέχρι Σ.Μ.Σταυρούπολης; Ακόμα και έτσι πως ανεβαίνει-κατεβαίνει την περιφερειακή μπορούσε να βγει στον παράδρομο και μετά αριστερά για JUMPO

Άμα κατάλαβα καλά μετά την Σταυρούπολη χρειαζόταν αλυσίδες το όχημα! Οπότε μερικά οχήματα του 83 έκαναν δρομολόγιο Σταυρούπολη - Κέντρο χωρίς αλυσίδες και μερικά οχήματα του 83 έκαναν δρομολόγιο Σταυρούπολη - Λαγκαδάς με αλυσίδες! Το 937 έγραφε 83 απλά επειδή σε πήγαινε στο σημείο της μετεπιβιβασης! Μετά λύθηκε το ζήτημα και έγραφαν και τα 12m και τα 18m και 27 και 83!
Απάντηση
#25
Κανονικά λύση με το 27 δεν ήταν και η σωστή από την μια μεριά. Μπορούσαν μέσω τηλεματικών να ενημερώνουν τον κόσμο ότι το 83 λόγω του χιονιού και επειδή χρειάζονται αλυσίδες, θα ξεκινάει από Σ.Μ.Σταυρούπολης. Τηλεματικές όμως δεν έχει πολλές στην οδό Λαγκαδά. Σε αυτήν την περίπτωση ειδικά στο ρεύμα προς βόρεια, οι οδηγοί θα λένε τον κόσμο πάρτε 27 ή το 83 θα ξεκινάει από Σ.Μ.Σταυρούπολης

(10-01-2019, 12:41 PM)K.S. Έγραψε: Και το 56 κατέβαινε Σταυρούπολη κάποια στιγμή αλλα προς το βράδυ ξανάρχισε κανονικά.

Συνήθως τα 56 πατάνε 27 από Ωραιόκαστρο
Απάντηση
#26
(10-01-2019, 12:43 PM)GiannisB Έγραψε: Κανονικά λύση με το 27 δεν ήταν και η σωστή από την μια μεριά. Μπορούσαν μέσω τηλεματικών να ενημερώνουν τον κόσμο ότι το 83 λόγω του χιονιού και επειδή χρειάζονται αλυσίδες, θα ξεκινάει από Σ.Μ.Σταυρούπολης. Τηλεματικές όμως δεν έχει πολλές στην οδό Λαγκαδά. Σε αυτήν την περίπτωση ειδικά στο ρεύμα προς βόρεια, οι οδηγοί θα λένε τον κόσμο πάρτε 27 ή το 83 θα ξεκινάει από Σ.Μ.Σταυρούπολης


Συνήθως τα 56 πατάνε 27 από Ωραιόκαστρο

Εμένα μου φάνηκε η καλύτερη λύση για έκτακτο περιστατικό!
Απάντηση
#27
(10-01-2019, 12:47 PM)irisbus57 Έγραψε: Εμένα μου φάνηκε η καλύτερη λύση για έκτακτο περιστατικό!

Πολύ απλά αντέστρεψαν τα οχήματα με τις γραμμές και πάνω κολλούσαν στο τζάμι την άλλη γραμμή... Δηλαδή τα αρθρωτά γράφανε 83 και είχαν στο τζάμι και 27 και τα 500αρια γράφανε 27 και είχαν στο τζάμι και 83... Από εκεί και έπειτα φεύγαμε από τη Σταυρούπολη τα 264, 487 και 692 ή 694 με αλυσίδες για Λαγκαδά... Ενώ του Ωραιοκάστρου έφευγαν κανονικά σαν 56 από σταθμό και έμπαιναν Σταυρούπολη και τα έπαιρνε το 654 με αλυσίδες για Ωραιόκαστρο.
Απάντηση
#28
(10-01-2019, 07:20 PM)K.S. Έγραψε: Πολύ απλά αντέστρεψαν τα οχήματα με τις γραμμές και πάνω κολλούσαν στο τζάμι την άλλη γραμμή... Δηλαδή τα αρθρωτά γράφανε 83 και είχαν στο τζάμι και 27 και τα 500αρια γράφανε 27 και είχαν στο τζάμι και 83... Από εκεί και έπειτα φεύγαμε από τη Σταυρούπολη τα 264, 487 και 692 ή 694 με αλυσίδες για Λαγκαδά... Ενώ του Ωραιοκάστρου έφευγαν κανονικά σαν 56 από σταθμό και έμπαιναν Σταυρούπολη και τα έπαιρνε το 654 με αλυσίδες για Ωραιόκαστρο.

Καμιά φώτο από αυτά υπάρχει; Smile

Στο 27 δεν είδα όμως 500αρι από τηλεματική έστω στο τέρμα 

Αφού τα 56 σπάστηκαν στα δυο αυτά από Ωραιόκαστρο-Σταυρούπολη και ανάποδα, ας πατούσαν 55 με διαδρομή 56 και οι οδηγοί ας ενημέρωναν τον κόσμο το τι διαδρομή θα έκαναν. Ήθελε το 651 μια φορά να το πάει μέσα από Ωραιόκαστρο και πάτησε 27Α. 

Το 654 τι ώρα φόρεσε τις αλυσίδες; Όταν το είδα πήγαινε σιγά προς ΝΣΣ χωρίς αλυσίδες.Δεν ξέρω, αν θα πήγε κέντρο κατά τις 6 ώρα το απόγευμα
Απάντηση
#29
(10-01-2019, 08:20 PM)GiannisB Έγραψε: Καμιά φώτο από αυτά υπάρχει; Smile

Στο 27 δεν είδα όμως 500αρι από τηλεματική έστω στο τέρμα 

Αφού τα 56 σπάστηκαν στα δυο αυτά από Ωραιόκαστρο-Σταυρούπολη και ανάποδα, ας πατούσαν 55 με διαδρομή 56 και οι οδηγοί ας ενημέρωναν τον κόσμο το τι διαδρομή θα έκαναν. Ήθελε το 651 μια φορά να το πάει μέσα από Ωραιόκαστρο και πάτησε 27Α. 

Το 654 τι ώρα φόρεσε τις αλυσίδες; Όταν το είδα πήγαινε σιγά προς ΝΣΣ χωρίς αλυσίδες.Δεν ξέρω, αν θα πήγε κέντρο κατά τις 6 ώρα το απόγευμα

Δυστυχώς δεν έχω φώτο γιατί επικρατούσε ένας πανικός και κοίταξα να βοηθήσω λίγο την κατάσταση.

Το 27 είχε πάρει τα 512 και 518, ενώ στο 86 είχε πάει το 513 και οι άλλοι 3 οδηγοί είχαν τα λεωφορεία με τις αλυσίδες.

Τι ώρα φόρεσε αλυσίδες δεν ξέρω πάντως από τις 9 και μετά έφτιαξε η κατάσταση. Εγώ που ήμουν στο τέρμα 8-9 ήρθε με αλυσίδες κάτω.
Απάντηση
#30
το 12 από πότε μετά τη Γιαννιτσών στρίβει δεξιά προς Κωλέττη και μετά Μοναστηρίου; (προς ΚΤΕΛ)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)