Δημοσιεύσεις: 159
Θέματα: 0
Εγγραφή: 28-01-2014
Τον αριθμο των λεωφορειων ανακοίνωσε ο σπιρτζης σε συνεδριο.δεν θα βγει προκήρυξη στο οασθ.gr
O διαγωνισμος θα γινει δια μεσου του υπουργειου γιατι θα αφορα λεωφορεια κ για τον οασα.επισης ο οασθ δεν μπορει να κανει διαγωνισμο όντας υπο εκκαθάριση.η διαδικασια ειναι στην φαση διαβουλευσης.απριλιο μαιο τα πρωτα οχηματα.οχι ολα
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Κάτι μου λέει ότι θα δούμε μόνο τα πρώτα που θα έρθουν (15-20) και μετά άλλα δε θα δούμε, αλλά ας ελπίσουμε ότι θα γίνει κάποιο θαύμα (κι ας μην ξεχνάμε τις οποιεσδήποτε πολιτικές καταστάσεις)
Δημοσιεύσεις: 315
Θέματα: 39
Εγγραφή: 13-10-2018
01-12-2018, 04:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-12-2018, 04:51 PM από nickbill_777. Edited 1 time in total.)
Τα IVECO είναι φθηνά και τα citaro με φυσικό αέριο είναι καλά;;;
Εγώ λέω να πάρουν:
112 solaris ηλεκτρικίνητα 12m
125 citaro με φυσικό αέριο 12m και
113 solaris με πετρέλαιο 18m.
350 οχήματα σύνολο.
Ένα από τα καινούργια να είναι στις γραμμές : 4-6-7-11-33-39-69
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
15 με 20 τι μας κάνουν τουλάχιστον 90 για αρχή να πάρουν μπουλο αλεκοι και σκανια
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την παραλαβή νέων λεωφορείων αν ισχύει για την Θεσσαλονίκη αλλά και για Αθήνα. Ειπώθηκε από τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ ότι πρώτο τρίμηνο του 2019 θα παραλάβουν τα νέα λεωφορεία. Τώρα λογικά για λογαριασμό του ΑΣΥΘ θα παρθούν. Διορία μέχρι 31/3/2019 έχουν, μένει τώρα να δούμε τι θα γίνει μέχρι τότε
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Τι θα γίνει; Κάτι μου λέει ότι δεν θα γίνει τίποτα
Δημοσιεύσεις: 159
Θέματα: 0
Εγγραφή: 28-01-2014
Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι κανεις δεν σκεφτηκε οτι πρεπει να γινει αγορα και μινι μπας;
Απο ενημερωση που ειχα πριν λιγους μηνες ξερω οτι ο μισος στολος των europolis ειναι off η σχεδον off.
Η 23 θελει μινι μπας οπωσδήποτε οπωσ κ η 22 θελει ενίσχυση
15 κ 16? Ακομα κ σε περιπτωση συγχωνευσης που εχει πεσει στο τραπεζι τοτε ειναι που θελει μινι διαφορετικα μονο απεξω την ευαγγελιστρια.
24? Αδειο πανω κατω με τα12μ παει,
Κατι 42 και 59 και 43 και 04 θεωρουν οτι δεν τρεχει κ τιποτε να κυκλοφορουν συνήθως με 12μ?
Δημοσιεύσεις: 315
Θέματα: 39
Εγγραφή: 13-10-2018
05-01-2019, 08:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-01-2019, 08:12 PM από nickbill_777. Edited 1 time in total.)
Μπορούν να παραγκείλουν sollaris 11m ή citaro 11m με ειδική παραγκελία τα solaris!
175 στην Σταυρούπολη θα μπορούν να πάρουν τα τοπικά ή οι γραμμές 81-84-85-86 και 175 στο Φοίνικα που θα μπορεί να πάρει το 4 νέα λεωφορεία!
Solaris 18μ
solaris 12m - 11m (15-16-23)
citaro φυσικο αέριο
Αυτά λέω να πάΡει ο ΟΑΣΘ
Δημοσιεύσεις: 159
Θέματα: 0
Εγγραφή: 28-01-2014
Εγω μιλαω αποκλειστικά για μινι μπας που σε καποιες γραμμες πρεπει να ειναι η μονη λυση.το ενα μετρο λιγότερο απο τα 12 δεν κανει την διαφορα .σε στενους δρομους κ περιοχες τα μινι ειναι η καλυτερη λυση κ για να μην υπαρχουν κολληματα αλλα συμβαλουν κ στην βελτίωση του κυκλοφοριακου
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(05-01-2019, 09:00 PM)dim_thess Έγραψε: Εγω μιλαω αποκλειστικά για μινι μπας που σε καποιες γραμμες πρεπει να ειναι η μονη λυση.το ενα μετρο λιγότερο απο τα 12 δεν κανει την διαφορα .σε στενους δρομους κ περιοχες τα μινι ειναι η καλυτερη λυση κ για να μην υπαρχουν κολληματα αλλα συμβαλουν κ στην βελτίωση του κυκλοφοριακου
Φυσικά πρέπει να πάρουν και 12μ και 18μ αλλά σίγουρα πρέπει να πάρουν και 8,5 περίπου μέτρα! Το 15 δεν έχει θέμα να πάρει 12μ, το 16 μπορεί να πάρει 11μ! Υπάρχουν γραμμες βέβαια που λόγω κόσμου χρειάζονται mini bus και δεν μπαίνει λόγω απόστασης (το europolis δεν μπορεί να κάνει 5ωρο δρομολόγιο γιατί δεν είναι καθόλου άνετο)