Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης
#1
Σε αυτό το θέμα θα γράφουμε για τις γραμμές που θα πρέπει να δημιουργηθούν για μέσα στο κέντρο και για τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν στις ήδη υπάρχουσες γραμμες ώστε να μην κάνουν όλες τέρμα μέσα στο κέντρο και να υπάρχει ανταπόκριση με το μέτρο
Απάντηση
#2
Πιστέυω πως το τμήμα της Θεσσαλονίκης έχει υπερκορεστεί από νέα threads. Καλό είναι να επιδεικνύετε μεγάλη προσοχή στο άνοιγμα νέου thread και να αναλογίζεστε πόσο χρήσιμο θα είναι, μιας και υπάρχει ο κίνδυνος απώλειας του ελέγχου ως προς το περιεχόμενο. Ήδη έχω πετάξει στον κάδο αρκετά τέτοια threads τα οποία ήταν κενά περιεχομένου και άνευ ουσιαστικής σημασίας, τα οποία έχουν ως σκοπό (απ' ότι τουλάχιστον ερμηνεύω) απλά να φαίνεται το όνομα του δημιουργού στο πρώτο ποστ.

Εάν λοιπόν κρίνετε πως λείπει ένα θέμα και πρέπει να το ανοίξετε, φροντίστε τουλάχιστον το πρώτο ποστ να έχει κάποιο ουσιώδες περιεχόμενο, το οποίο θα δίνει χρήσιμες πληροφορίες στον αναγνώστη, όπου θα του παρουσιάζετε λίγο κάποια πράγματα (δομή τη σκέψης σας, πως είχαν τα πράγματα πριν, πως έχουν τα πράγματα τώρα, σημαντικές ιστορικές πληροφορίες, κάτι τελος πάντων) ώστε να μην πετάτε ένα ξερό "εδω θα συζητάμε γι' αυτό" και τέλος. Για παράδειγμα, στα threads που άνοιξε ο nickbill_777 για την πολιτιστική γραμμή 50 και τη γραμμή της Άνω Πόλης, θα μπορούσε τόσο ο ίδιος όσο και άλλος χρήστης να παρουσιάσει κάποια στοιχεία των γραμμών αυτών (από που περνάνε, τι οχήματα έχουν, πόσο κάνει το εισιτήριο, παράθεση βίντεο όπου παρουσιάζεαι η διαδρομή κλπ) ώστε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον κάποιου αναγνώστη, ειδικά εάν αυτός δεν είναι σαλονικιός. Πχ όταν ημουν Θεσσαλονίκη, έτρεχα στον Τερκελή για τσουρέκια (παρόλο που έχει και στην Αθήνα), έτρωγα πίτες-καλαμάκια (χαχα!) και βόλταρα στην οδό Νίκης και τον Ασπρόπυργ... εχμ τον Λευκό Οίκ... Πύργο (όχι Ηλείας)και δεν είχα τον χρόνο να πάρω το 50 ή το 22. Εάν έβλεπα ένα άρτιο θέμα για τις παραπάνω γραμμές, πραγματικά θα μου κέντριζε το ενδιαφέρον να το διαβάσω.

Όσον αφορά το παρόν θέμα, το μετονόμασα, καθώς πράγματι λείπει ένα thread το οποίο να έχει να κάνει με τις προτάσεις αναδιάταξης των λεωφορειακών γραμμών όταν με το καλό ανοίξει το μετρό. Εδώ λοιπόν αξίζει να εκθέσετε ότι ιδέες έχετε για το πως θα μπορούσε να αλλάξει το δίκτυο των γραμμών (κεντρικών και τροφοδοτικών, όχι τοπικών) μετά την ολοκλήρωση κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης. Για το εάν πρέπει για παράδειγμα μια γραμμή να απομακρυνθεί από το κέντρο και να γίνει τροφοδοτική, έαν πρέπει να αλλάξουν τα τέρματα των γραμμών του κέντρου ελέω μετρό κλπ. 

Για οποιαδήποτε άλλη πρόταση, ιδεά, έμπνευση κλπ έχετε, η οποία δεν έχει σχέση με το άνοιγμα του μετρό (πχ εάν πρέπει να πηγαίνει λεωφορείο στον Χορτιάτη και απο που θα περνάει, έαν τα λεωφορεία που πάνε Τούμπα πρέπει να περνάνε από εδώ ή απο εκεί), μπορείτε να τα εκθέσετε στο γενικό θέμα με τίτλο "Προστάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ".

Αυτά τα ολίγα.  Tongue

N1Ellinikou
Απάντηση
#3
Σταθμός Μετεπιβίβαση Δ.Ε.Θ.
6 ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ - Δ.Ε.Θ. (Επιστροφή μέσω ΔΕΛΦΩΝ)
17 ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ - ΣΤ. ΕΚΘΕΣΗ
27 ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - Δ.Ε.Θ. (να πηγαίνει σε 2 Σ.Μ.)
39 ΚΗΦΙΣΙΑ - Δ.Ε.Θ.
58 Δ.Ε.Θ. - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ

Λευκός Πύργος
15 40 ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ - ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ
24 ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ - 1000 ΔΕΝΤΡΑ
50 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας / Στ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
7 ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΠΑ.ΜΑΚ. (Επιστροφή από εγνατία)
33 ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ - ΠΑ.ΜΑΚ.
37 ΚΡΥΟΝΕΡΙ - ΣΤ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Σ.Μ. Νέα Δικαστηρια
20 ΜΕΝΕΜΕΝΗ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (κυκλική διαδρομή)
21 ΕΥΟΣΜΟΣ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
34 ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - Α. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
35Κ ΠΟΛΙΧΝΗ - ΜΕΤΕΩΡΑ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
57 ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
Χ83 (ΧΩΡΙΑ ΛΑΓΚΑΔΑ) - ΛΑΓΚΑΔΑ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (EXPRESS ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΘΑ ΕΧΕΙ)


Τ.Σ. Πανεπιστήμιο
12 Κ. ΤΟΥΜΠΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
28 ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ - ΣΥΚΙΕΣ


Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
26 ΚΑΛΛΙΘΕΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
Και οι άλλες γραμμές που είναι

Αριστοτέλους
5 Ν. ΚΡΗΝΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
23 ΔΕΘ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
25 ΦΙΛΥΡΟ - ΝΕΑΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ (ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟ 64)
32 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΕΛΟΥΣ


Νέα γραμμή : 74 (ΣΥΚΙΕΣ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ) με 2 οχήματα
48 (ΣΤ. Ελβετίας - Ελαιώνες)
49 (Α.Σ. ΙΚΕΑ - Ηράκλεια)
97 (Στ. Ελβετίας - ΚΤΕΛ Χαλκιδικής)
62 (Κ.Τ.Ε.Λ. - Ν. ΚΡΗΝΗ) μέσω ΔΕΛΦΩΝ express 4 οχήματα
75 (Τριανδρία - Νέα Παραλία ) Θα πηγαίνει κάθετα! Με 4 λεωφορεία θα είναι!
73 (ΣΤ. Ευκλείδης - Α.Σ. ΙΚΕΑ) μέσω ΔΕΛΦΩΝ. Θα είναι μία γραμμή που θα συνδέει το ΙΚΕΑ με την Δελφών
Απάντηση
#4
Το 58 όπως και το 11 καλό θα ήταν από Χαριλάου

Γραμμές 15,16,24 είναι κέντρου επομένως ως έχουν. Για το 23,27 καλά ακούγονται

Σ.Μ στα δικαστήρια δεν έχει νόημα υπάρχει ο ΝΣΣ αρκετά κοντά. Αφού θα αδειάσει ο ΝΣΣ από 11,14,17,23,37, μήπως 20,21,25,26,29,34,35,57,83 να μετακομίσουν εκεί ; Αντίθετα το 5 μέχρι Δεθ στόχος είναι να αδειάσει το κέντρο από λεωφορεία


Πάμε στις νέες γραμμές
74:Δεν υπάρχει λόγος υπάρχει το 28 και το 23 έτσι πως το είπες
48:ούτε καν λόγος. Υπάρχει γραμμή από ΙΚΕΑ
49: Μάλιστα
97: υπάρχει το 4
62,73,75: εντελώς άκυρες γραμμές
Απάντηση
#5
Το 11 μέχρι παπαναστασίου το είχε πει και ο πρόεδρος παπας : 11 "ΠΥΛΑΙΑ - ΣΤ. ΠΑΠΑΦΗ"
Απάντηση
#6
5 - 6 ΔΕΘ τότε:

5 κανονικά θα πηγαίνει μέχρι Αγγελάκη. Επιστροφή από Εγνατία 3ης σεπτεμβρίου και από Λεωφ. Μεγ. Αλεξανδρού κανονικά.

6 Από εγνατία Μετάβαση και επιστροφή από Δελφων για ΔΕΘ και

7 (ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΣΤ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ) Μετάβαση ΔΕΛΦΩΝ και Επιστροφή Εγνατία


Κανονικά πρέπει μία γραμμή της Καλαμαριάς να πηγαίνει μέχρι Κέντρο - Αριστοτέλους το 5 αν πάνε στην ΔΕΘ η μητροπόλεως δεν θα έχει λεωφορεία και το 39 κανονικά να πηγαίνει
Απάντηση
#7
(04-01-2019, 09:56 AM)nickbill_777 Έγραψε: Σ.Μ. Νέα Δικαστηρια
20 ΜΕΝΕΜΕΝΗ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (κυκλική διαδρομή)
21 ΕΥΟΣΜΟΣ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
34 ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - Α. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
35Κ ΠΟΛΙΧΝΗ - ΜΕΤΕΩΡΑ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
57 ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
Χ83 (ΧΩΡΙΑ ΛΑΓΚΑΔΑ) - ΛΑΓΚΑΔΑ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (EXPRESS ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΘΑ ΕΧΕΙ)


Τ.Σ. Πανεπιστήμιο
12 Κ. ΤΟΥΜΠΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
28 ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ - ΣΥΚΙΕΣ


Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
26 ΚΑΛΛΙΘΕΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
Και οι άλλες γραμμές που είναι

Αριστοτέλους
5 Ν. ΚΡΗΝΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
23 ΔΕΘ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
25 ΦΙΛΥΡΟ - ΝΕΑΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ (ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟ 64)
32 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΕΛΟΥΣ


Νέα γραμμή : 74 (ΣΥΚΙΕΣ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ) με 2 οχήματα
48 (ΣΤ. Ελβετίας - Ελαιώνες)
49 (Α.Σ. ΙΚΕΑ - Ηράκλεια)
97 (Στ. Ελβετίας - ΚΤΕΛ Χαλκιδικής)
62 (Κ.Τ.Ε.Λ. - Ν. ΚΡΗΝΗ) μέσω ΔΕΛΦΩΝ express 4 οχήματα
75 (Τριανδρία - Νέα Παραλία ) Θα πηγαίνει κάθετα! Με 4 λεωφορεία θα είναι!
73 (ΣΤ. Ευκλείδης - Α.Σ. ΙΚΕΑ) μέσω ΔΕΛΦΩΝ. Θα είναι μία γραμμή που θα συνδέει το ΙΚΕΑ με την Δελφών

Το 28 θα το λέω συνέχεια ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να πηγαίνει μέχρι την Σταυρούπολη! Είναι σαν να λες ότι το 6 θα πηγαίνει μέχρι το αεροδρόμιο, κάτι που δεν έχει ούτε λογική και επίσης θα μεγαλώσει πολύ τη διάρκεια του δρομολογίου και θα μειωθεί κατά πολύ η συχνότητα της γραμμής (ποσο πια να μειωθεί και η συχνότητα...)

Τα δικαστήρια δεν έχουν χώρο για όλες αυτές τις γραμμές! Ας πάνε στον Σταθμό!

Επίσης το 57 πρέπει να κάνει τέρμα στην Αριστοτελους και όχι στο σταθμό ή στα δικαστήρια, γιατί κουβαλάει παρά πολύ κόσμο από όλες τις περιοχές! Το 25 δεν έχει σχεδόν καθόλου κόσμο γιατί το 64 είναι τις περισσότερες φορές άδειο και πολύ κόσμο του 25 (Νεάπολης) τον κουβαλάει το 57!

Όσο αναφορά τις καινούργιες γραμμες: 74 & 48 & 73 & 97 υπάρχουν ήδη ή με μια πολύ μικρή επέκταση ήδη υπαρχόντων γραμμών θα γίνουν!

Το 75 είναι το 30 με άλλο όνομα! Τώρα μιας που Ηράκλεια είναι σε άλλο νόμο και εξυπηρετείτε από το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής (σε αντίθεση με τη Ραχώνα που όντως δεν ανήκει στο νόμο Θεσσαλονίκης αλλά δεν εξυπηρετείτε από ΚΤΕΛ άμα δεν κάνω λάθος) όποτε αυτό δεν μπορεί να γίνει! Παρολα αυτά μπορεί να γίνει μια επέκταση της 69Ν!
Απάντηση
#8
Γραμμές κέντρου:

15: 40 εκκλησιές - Διοικητήριο - μέσω Παλαιάς Λαχαναγοράς, Αγίου Δημητρίου, Αγίων Πάντων πάει ΝΣΣ - Δικαστήρια - Πλατεία Αριστοτελους - Λευκός Πύργος - ΔΕΘ - 40 Εκκλησιές (θα έχει 12μ)
16: Ευαγγελίστρια - Πανεπιστήμια - ΔΕΘ - Πλατεία Αριστοτελους - Διοικητήριο και Αγίου Δημητρίου όπως το 23 - Ευαγγελίστρια - Τέρμα (θα έχει 11μ)
24: Πανεπιστήμια - Χίλια Δέντρα - Κασσάνδρου - Ίωνος Δραγούμη - Εγνατία (Πλατεία Αριστοτελους) - Πανεπιστήμια
(50: όπως είναι τώρα μέχρι την Ελένης Ζωγράφου μετά αντί να στρίβει Αποστόλου Παύλου θα συνεχίζει από Κασσάνδρου - Ίωνος Δραγούμη - Λιμάνι (Πλατεία Ελευθερίας) - Λεωφόρος Νίκης - Λευκός Πύργος
Απάντηση
#9
Το 5 αριστοτέλους;;;
Απάντηση
#10
(04-01-2019, 12:19 PM)nickbill_777 Έγραψε: Το 5 αριστοτέλους;;;

Η Αριστοτελους θα είναι για τις γραμμές της δυτικής Θεσσαλονίκης γιατί οι γραμμές της ανατολικής δεν έχουν πρόσβαση στην Αριστοτελους μιας που η στροφή αριστερά στην Εγνατία με κατεύθυνση προς τον ΝΣΣ εκτός από τη Δωδεκανήσου απαγορεύεται! Όποτε όχι!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 166.737 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)