Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
Γενικά με όλες αυτές τις αλλαγές έχετε «αλλάξει τα φώτα» του ήδη υπάρχοντος χάρτη και των γραμμών! Προφανώς τα περισσότερα από όλα αυτά δεν πρόκειται να γίνουν σύντομα γιατί είναι γραμμες χωρίς μεγάλη βάση, χαζό δρομολόγιο και γενικά μεγάλη απόσταση ή καλύπτονται ήδη από γραμμες! Όποτε ο κύρος σκοπός αυτού του Forum είναι να αλλαξουν σε μικρό βαθμό ήδη υπάρχουσες γραμμες, όχι να δημιουργηθεί ότι γραμμή μας κατέβει στο κεφάλι! Φυσικά θα δημιουργηθούν και άλλες αλλά πολλές από αυτές που αναφέρονται είναι περιττές!
Απάντηση
(30-11-2018, 04:42 PM)irisbus57 Έγραψε: Γενικά με όλες αυτές τις αλλαγές έχετε «αλλάξει τα φώτα» του ήδη υπάρχοντος χάρτη και των γραμμών! Προφανώς τα περισσότερα από όλα αυτά δεν πρόκειται να γίνουν σύντομα γιατί είναι γραμμες χωρίς μεγάλη βάση, χαζό δρομολόγιο και γενικά μεγάλη απόσταση ή καλύπτονται ήδη από γραμμες! Όποτε ο κύρος σκοπός αυτού του Forum είναι να αλλαξουν σε μικρό βαθμό ήδη υπάρχουσες γραμμες, όχι να δημιουργηθεί ότι γραμμή μας κατέβει στο κεφάλι! Φυσικά θα δημιουργηθούν και άλλες αλλά πολλές από αυτές που αναφέρονται είναι περιττές!
Πώς θα έκανες τις γραμμές 5,6,7,10,11,26,27 ε;
Απάντηση
(30-11-2018, 04:42 PM)irisbus57 Έγραψε: Γενικά με όλες αυτές τις αλλαγές έχετε «αλλάξει τα φώτα» του ήδη υπάρχοντος χάρτη και των γραμμών! Προφανώς τα περισσότερα από όλα αυτά δεν πρόκειται να γίνουν σύντομα γιατί είναι γραμμες χωρίς μεγάλη βάση, χαζό δρομολόγιο και γενικά μεγάλη απόσταση ή καλύπτονται ήδη από γραμμες! Όποτε ο κύρος σκοπός αυτού του Forum είναι να αλλαξουν σε μικρό βαθμό ήδη υπάρχουσες γραμμες, όχι να δημιουργηθεί ότι γραμμή μας κατέβει στο κεφάλι! Φυσικά θα δημιουργηθούν και άλλες αλλά πολλές από αυτές που αναφέρονται είναι περιττές!

Πάντως ο χάρτης γραμμών χρειάζεται πολλές αλλαγές. Όλες αυτές που έχουμε πει εδώ μέσα και πολλά αλλά που δεν φανταζόμαστε
Απάντηση
(30-11-2018, 05:16 PM)GiannisB Έγραψε: Πάντως ο χάρτης γραμμών χρειάζεται πολλές αλλαγές. Όλες αυτές που έχουμε πει εδώ μέσα και πολλά αλλά που δεν φανταζόμαστε

Πώς θα έκανες τις γραμμές 5-6-7-10-11-17-26-31 ε;
Απάντηση
Ισχυει οτι τα περισσότερα που γραφονται ειναι ακυρα.αναφερουν μια περιοχη αφετηριας μια τερματισμου με διαδρομες λαστιχο.οι γραμμες που θα ανασχεδιαστουν ως επι το πλείστον θα εχουν μειωμενα δρομολογια και οχι δρομολογια απο τα διαβατα ως στην μικρα παραδειγμα.
Τα δυτικα στο σταθμο τα ανατολικά στην δεθ και γραμμες κορμου απο σταθμο εως αγγελακη απο εγνατια κ η αλλη απο μητροπολεως και πισω σταθμο.
Τα τοπικα προς κεντρο θελουν βελτιωση στις περιφερειες τους κ οχι στο κεντρο.δηλαδη να καλυπτουν κατα την μεταβαση στο κεντρο ενα μεγαλυτερο ευρος στην εκαστοτε περιοχη.
Απάντηση
(30-11-2018, 05:27 PM)nickbill_777 Έγραψε: Πώς θα έκανες τις γραμμές 5-6-7-10-11-17-26-31 ε;

5,6,7,17 μέχρι ΔΕΘ ή Δημαρχιακό
10 επέκταση ΚΤΕΛ 
11 μέχρι Χαριλάου
31 ως έχει
Απάντηση
(30-11-2018, 06:15 PM)GiannisB Έγραψε: 5,6,7,17 μέχρι ΔΕΘ ή Δημαρχιακό
10 επέκταση ΚΤΕΛ 
11 μέχρι Χαριλάου
31 ως έχει

5: Ν.ΚΡΗΝΗ - ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ 
6: ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ - ΣΤ. ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ  μέσω εγνατίας επιστροφή 
7: ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΣΤ. ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ - Δ.Ε.Θ.  μετάβαση από εγνατία και επιστροφή από ΔΕΛΦΩΝ 
10: όπως το είπες 
11: ΠΥΛΑΙΑ - ΣΤ. ΠΑΠΑΦΗ
11Β: ΠΥΛΑΙΑ - ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΚΗΦΙΣΙΑ 
31: κανονικά
39: κανονικά
33: ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ
Απάντηση
(30-11-2018, 06:23 PM)nickbill_777 Έγραψε: 5: Ν.ΚΡΗΝΗ - ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ 
6: ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ - ΣΤ. ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ  μέσω εγνατίας επιστροφή 
7: ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΣΤ. ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ - Δ.Ε.Θ.  μετάβαση από εγνατία και επιστροφή από ΔΕΛΦΩΝ 
10: όπως το είπες 
11: ΠΥΛΑΙΑ - ΣΤ. ΠΑΠΑΦΗ
11Β: ΠΥΛΑΙΑ - ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΚΗΦΙΣΙΑ 
31: κανονικά
39: κανονικά
33: ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ

Οι γραμμές που θα μπαίνουν κέντρο θα είναι 2Κ,3Κ,10,27,31. Οι υπόλοιπες είτε δυτικά στον ΝΣΣ οπως λέει ο dim_thess η Νεάπολη Βλέπε πχ 57 είτε ανατολικά στην ΔΕΘ, Λευκος Πυργος όπου τελος πάντων σχεδιαστεί εκτός 11 και 58 από Χαριλάου
Απάντηση
(30-11-2018, 07:08 PM)GiannisB Έγραψε: Οι γραμμές που θα μπαίνουν κέντρο θα είναι 2Κ,3Κ,10,27,31. Οι υπόλοιπες είτε δυτικά στον ΝΣΣ οπως λέει ο dim_thess η Νεάπολη Βλέπε πχ 57 είτε ανατολικά στην ΔΕΘ, Λευκος Πυργος όπου τελος πάντων σχεδιαστεί εκτός 11 και 58 από Χαριλάου
12: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ  - ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ 
Το 14;;;;;;
11: ΠΥΛΑΙΑ - ΣΤ. ΠΑΠΑΦΗ
58: ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ
Απάντηση
(30-11-2018, 07:56 PM)nickbill_777 Έγραψε: 12: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ  - ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ 
Το 14;;;;;;
11: ΠΥΛΑΙΑ - ΣΤ. ΠΑΠΑΦΗ
58: ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ

Το 58 δεν έχει νόημα έτσι γιατί η διαδρομή Χαριλάου Κηφισιά καλύπτεται από 2Κ και 39. Μέχρι Χαριλάου καλά είναι

Το 14 όπως το 12
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 373 304.345 22-11-2024, 11:10 AM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 42.768 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)