Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
2Κ είναι το 2 απλά μέχρι το ΚΤΕΛ
3Κ μετάβαση όπως το 3 και τέρμα στον ΝΣΣ και επιστροφή όπως το 8 (παραλιακά)
33 & 39: Όπως τα βλέπουμε τώρα στην τηλεματική!
Απάντηση
Επίσης από 72Β πήγαμε σε 72Ε με περισσότερα δρομολόγια!
Απάντηση
(25-10-2018, 04:43 PM)irisbus57 Έγραψε: 2Κ είναι το 2 απλά μέχρι το ΚΤΕΛ
3Κ μετάβαση όπως το 3 και τέρμα στον ΝΣΣ και επιστροφή όπως το 8 (παραλιακά)
33 & 39: Όπως τα βλέπουμε τώρα στην τηλεματική!

οφ για το 3Κ ευτυχώς δεν θα πάει 26ης Οκτωμβρίου.

Γιατί απλά δεν αλλάζουν τα την διαδρομή του 3 και 8 καλύτερα να μην υπάρχουν και αλλαγές στα controller; Ας πούμε το 3 για ανατολικά παραλιακά, το 8 όπως το 2 και το 2 καταργείται 

Περιμένω ανάρτηση στο site του ΟΑΣΘ
Απάντηση
Καλησπέρα!
1. Έχουμε μπει στην κακή συνήθεια τα νούμερα των γραμμών να συνοδεύονται από γράμματα!
2. Οι νέες διαδρομές των 33 και 39 ,εξυπηρετούνταν μέχρι τώρα με αρθρωτό. Με τις αλλαγές θα μπορεί το 12μετρο να πάρει τόσο κόσμο? Θα μπορούσε να μπει 18μετρο στις γραμμές αυτές?
3. Αφού αλλάζουν την μετάβαση του 39, το ιδανικό τελείωμα της διαδρομής του θα μπορούσε να είναι Εγνατία-αριστερά Αναγεννήσεως-δεξιά Γιαννιτσών-αριστερά Βουτυρά-αριστερά Σταθμού-αριστερά 26ης Οκτωβρίου και τέρμα. Το τελείωμα της γραμμής 12 όταν πήγαινε από Ερμού. Έτσι θα εξυπηρετούνταν ο κόσμος που ήθελε να πάει από Εγνατία στην Γιαννιτσών.
Απάντηση
Και το 39 δυο φορές στην Δωδεκανήσου μπερδέματα θα έχουμε
Απάντηση
Πολυ καλυτερες οι αλλαγες.ηταν απλο να αυξησουν τις διελευσεις του 31 απο το να στειλουν το 3.
12λεωφορεια για 31 δεν ειναι λιγα;ποσα ειχε δηλαδη;
Θα ηθελα να ηξερα τι τους εκανε εν τελει να καταληξουν σε αυτη την πιο απλοϊκή αλλαγη.
Επισης σημαντικό οτι το 5 θα παραμεινει ως εχει,διαφορετικα με το 6 θα.υπηρχε σοβαρο προβλημα απο ελευθεριας,ισως επαιξε κ αυτο ρολο.
Θα υπαρχει θεμα ομως στην ελευθεριας οταν ξεκινήσουν τα εργα.ο οασθ ζήτησε μεταφορα των τερματικων στο λιμανι κ απο κει τους ειπαν δεν γίνεται.
Απάντηση
Σαφώς και καλύτερη αλλαγή από τα να στείλεις 34 λεωφορεία στο ΚΤΕΛ στέλνεις 17 αλλά και πάλι. Το 8 δεν νομίζω να βγαίνει με 17 λεωφορεία, στέλνει τώρα λιγότερα από ΙΚΕΑ για ΚΤΕΛ. Η να μείνουν ως έχουν η τουλάχιστον το 8 να ακουλουθει την διαδρομή του 2. Έχει όμως κενά όπως για να πάει κάποιος Βας Ολγας για ΚΤΕΛ μόνο με το Χ1. Που εκεί αν κάποιος δεν έχει κάρτα πληρώνεις 2€.

Πάμε τώρα στην ψυχολογία επιβάτη στην οδό Δελφων. Για να πάει από κει κάποιος στο κέντρο η θα πάρει το 7,33,39 η θα περπατήσει κάτω Βας Ολγας για 3,5,6,8. Όμως για να γυρίσει πίσω θα πάρει το 3,39 που τώρα θα επιστρέφει το 33 με 12μ και με λιγότερα λεωφορεία.

Για το τέρμα πλατεία Ελευθερίας προβλέπω να σταματάν στάση Βενιζέλου επι Μητροπόλεως και να φεύγουν κατευθείαν σαν το πέταλο Αριστοτελους
Απάντηση
θα γινει η αναπλαση με τα λεωφορεια να παραμενουν ελευθεριας.αυτος προς στιγμην ειναι ο σχεδιασμος ενα μικρο κομματι θα κλεισει

Και οντως ειναι θεμα το ολγας κτελ
Απάντηση
Στην επίσημη εφαρμογή όπως και στην ιστοσελίδα εξακολουθεί να μην υπάρχει ανακοίνωση για την αλλαγή των γραμμών!
Απάντηση
(26-10-2018, 12:43 AM)GiannisB Έγραψε: Και το 39 δυο φορές στην Δωδεκανήσου μπερδέματα θα έχουμε

Πιστεύω σύντομα στη 1 από τις 2 διαδρομές θα κάνει τη στάση Δημόκριτος αντί για Φράγκων.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 166.590 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)