Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#31
(04-10-2018, 11:41 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όσον αφορά την τηλεματική/ηλ. εισιτήριο στα ΚΤΕΛ, το νομοθετικό κείμενο αναφέρει πως τα συστήματα αυτά πρέπει να είναι "συμβατά". Άρα όχι και ίδια. Δίνει λοιπόν την δυνατότητα στα ΚΤΕΛ να επιλέξουν αυτά την εταιρεία που θα τους εγκαταστήσει την πρόσθετη υποδομή.

Πρακτικά εφαρμογές τηλεματικής στην Ελλάδα φτιάχνει μια εταιρία. Αν δει κανείς τις εφαρμογές (στο playstore) του ΟΑΣΘ, ΟΑΣΑ, αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ έχουν ακριβώς το ίδιο interface με άλλα χρώματα. Φυσικά και έχουν δικαίωμα να επιλέξουν αυτά ποια εταιρία θέλουν, είτε με διεθνή διαγωνισμό είτε ακόμα και με απευθείας ανάθεση, αλλά λογικά η ίδια εταιρία θα πάρει τη δουλειά (για να είναι και απόλυτα συμβατή).
Στην υπόλοιπη επεξήγηση κειμένου γενικά συμφωνώ.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#32
(04-10-2018, 11:41 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δεν καταλαβάινω προς τι η έκπληξη... Τα ΚΤΕΛ θα έχουν έως και πέντε μήνες (εάν λάβουμε υπόψιν και το ά. 42 παρ. 1 Σ.) για να προχωρήσουν στην παραπάνω επένδυση. Λογικός είναι ο χρόνος υλοποίησης.

Αν πάνε με διαγωνισμό μέχρι να ολοκληρωθεί και ειδικά αν υπάρξουν προφυγές, ενστάσεις κλπ. και μετά να ολοκληρωθεί η προμήθεια, η εγκατάσταση και η λειτουργία δεν φτάνει ούτε ένας χρόνος και 5 μήνες...

Επίσης, δεν διευκρινίζεται ποιος θα πληρώσει για όλα αυτά.. Γιατί το ΚΤΕΛ δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει μόνο του το χέρι στην τσέπη..

(04-10-2018, 11:41 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Καιρός να σοβαρευτεί και να πιεστεί η ΟΣΥ, αλλά και το ΚΤΕΛ Αττικής, με τους νέους κανόνες του παιχνιδιού. Άλλωστε, η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους επί της παρούσας τροπολογίας αναγράφει στην παράγραφο "Β" ότι "από τις προτεινόμενες διατάξεις, προκαλείται ενδεχόμενη αύξηση εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού, από την είσπραξη τυχόν επιβαλλόμενων προστίμων στις εταιρείες Ο.ΣΥ. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. ή Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε., στην περίπτωση μη εκτέλεσης καθορισμένων δρομολογίων." . Επομένως μιλάμε για ένα καθαρά φοροεισπρακτικό μέτρο από μέρους της Κυβέρνησης, σε περίπτωση αθέτησης συμβατικής υποχρέωσης, προς τους παρόχους του μεταφορικού έργου στην Αθήνα. 

"Καθορισμένα δρομολόγια" είναι τα δρομολόγια που προβλέπονται και που εμφανίζονται δημόσια στο επιβατικό κοινό μέσω επίσημων ιστοσελίδων, εφαρμογών κλπ. Δεν υπάρχει κάποια ασάφεια ή έλλειψη. Επίσης, το όργανο που δέχεται αναφορές και ελέγχει την εκτέλεση ή μη δρομολογίου είναι, βάσει του Ν. 3920/2011 (ά. 5, παρ. 1, περ. ζ'), ο ΟΑΣΑ.

Η τροπολογία τώρα αναφέρει συγκεκριμένα: "Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών επιβάλλεται πρόστιμο στις εταιρείες Οδικές Συγκοινωνίες Ανώνυμη Εταιρεία (ΟΣΥ Α.Ε.) ή Σταθερές Συγκοινωνίες Ανώνυμη Εταιρεία (ΣΤΑΣΥ Α.Ε.) ή Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε. όταν δεν εκτελούν καθορισμένο δρομολόγιο, ποσού δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής πρόστιμο ποσού τεσσάρων χιλιάδων (4.000) ευρώ. Τα πρόστιμα αυτά επιβάλλονται μετά από προηγούμενη ακρόαση των ως άνω εταιρειών". Άρα το πρόστιμο επιβάλλεται μόνο από τον εκάστοτε υπουργό με απόφασή του και μόνο μετά από προηγούμενη ακρόαση των εταιρειών. Με λίγα λόγια το πρόστιμο δε θα επιβάλλεται μαγικά, σαν μια κλήση της Τροχαίας, αλλά με υπουργική παρέμβαση. Επίσης, στην προηγούμενη ακρόαση, θα μπορούν οι εταιρείες προφανώς να προβάλλουν ειδικούς λόγους μη εκτέλεσης, όπως έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, κυκλοφοριακές συμφορίσεις, ελλείψεις σε προσωπικό και οχήματα κλπ. Στην πράξη δηλαδή δε θα επιβάλλονται τόσο εύκολα τα πρόστιμα. Απλά ο νομοθέτης, αλλά και η πολιτική εξουσία, θέλει να επιδείξει ότι υπάρχει (και καλά) κατασταλτικός τιμωριτικός μηχανισμός. Νομοθετικές φανφάρες δηλαδή.

Τα δρομολόγια ο ΟΑΣΑ άμα θέλει τα αλλάζει αύριο το πρωί και αφήνει και τις μισές γραμμές με 1 όχημα.. Σίγουρα πρέπει τα δρομολόγια που ανακοινώνονται να τηρούνται, το έχουμε κάνει όλοι θέμα πολλάκις.. Το να υπάρχουν όμως πρόστιμα από το κράτος (Κεντρική κυβέρνηση) στο κράτος (ΟΣΥ) είναι το λιγοτερο τραγελαφικό.. Αν τελικώς ισχύσει περισσότερο για το ΚΤΕΛ πιστεύω "χτυπάει η καμπάνα"..

(04-10-2018, 11:41 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Γιατί ανέκδοτα; Καιρός δεν είναι τα ΚΤΕΛ να εναρμονιστούν με τα συγκοινωνιακά δεδομένα των λοιπών συγκοινωνιακών μέσων της Αθήνας; Καιρο τώρα δε λέμε να τοπικοποιθούν τα ΚΤΕΛ σε σταθμους μετρό, να πληρώνεις με το ίδιο εισιτήριο τη διαδρομή σου και άλλα;

Όσον αφορά την τηλεματική/ηλ. εισιτήριο στα ΚΤΕΛ, το νομοθετικό κείμενο αναφέρει πως τα συστήματα αυτά πρέπει να είναι "συμβατά". Άρα όχι και ίδια. Δίνει λοιπόν την δυνατότητα στα ΚΤΕΛ να επιλέξουν αυτά την εταιρεία που θα τους εγκαταστήσει την πρόσθετη υποδομή.

Όσον αφορά τις γραμμές τύπου 310, 314 και 535, με τη νέα νομοθετική ρύθμιση μπορεί να τις αναλάβει το ΚΤΕΛ Αττικής. Θα μπορούσε επίσης το ΚΤΕΛ Αττικής να αναλάβει και γραμμές τύπου 122, 123, 304/305, 322/323, 861. Δεν αποκλείεται και οι υφιστάμενες γραμμές των ΚΤΕΛ Αττικής να αριθμηθούν και να ενταθχούν στον χάρτη του ΟΑΣΑ.

Τέλος, όποιος θέλει να δει αυτούσιο το νομοθετικό κείμενο, το παραθέτω παρακάτω:

https://www.hellenicparliament.gr/UserFi...842385.pdf


Τα ΚΤΕΛ για να φύγουν από το Κέντρο ζητάνε ανταλλάγματα αφού θα χάσουν έσοδα.. Επίσης, το έχουμε ξαναπει ότι γραμμές του ΟΑΣΑ όπως τα 122, 304/5 είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να τις δουλέψουν τα ΚΤΕΛ λόγω ακαταλληλότητας των λεωφορείων που διαθέτουν. Δεν κλείνουν οι πόρτες στις νταλίκες με συχνότητες του 15λεπτου και θα χωρέσουν όλοι αυτοί σε πούλμαν των 50 θέσεων.. Εκτός αν πάνε στα ΚΤΕΛ και αγοράσει/νοικιάσει το ΚΤΕΛ 18μετρα αστικά όπως είχε πετάξει κάποιος σαν ιδέα κάποτε.. ROFL

Επίσης, τα 322/323 είναι από τις λίγες πραγματικά κερδοφόρες γραμμές της Ο.ΣΥ. καθότι πληρώνει ο δήμος.. Για ποιο λόγο να χαθούν και αυτά τα έσοδα όταν η Ο.ΣΥ. είναι σε κακή οικονομική κατάσταση;

Εννοείται βέβαια ότι μιλάμε σε υποθετικό επίπεδο καθώς καμιά γραμμή ΔΕΝ φεύγει από την Ο.ΣΥ. Γι' αυτό και όλα τα παραπάνω σχεδόν είναι ανέκδοτα..
Απάντηση
#33
(04-10-2018, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Αν πάνε με διαγωνισμό μέχρι να ολοκληρωθεί και ειδικά αν υπάρξουν προφυγές, ενστάσεις κλπ. και μετά να ολοκληρωθεί η προμήθεια, η εγκατάσταση και η λειτουργία δεν φτάνει ούτε ένας χρόνος και 5 μήνες...

Επίσης, δεν διευκρινίζεται ποιος θα πληρώσει για όλα αυτά.. Γιατί το ΚΤΕΛ δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει μόνο του το χέρι στην τσέπη..

Τα ΚΤΕΛ δεν είναι δημόσιο ούτε ΔΕΚΟ, επομένως ότι κάνει δεν θα το κάνει με λογική και πρακτικές δημοσίου. Και σίγουρα θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με την πολιτική ηγεσία τον επόμενο καιρό, μιας και δεν θα θέλουν να βγουν χαμένοι.

(04-10-2018, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα δρομολόγια ο ΟΑΣΑ άμα θέλει τα αλλάζει αύριο το πρωί και αφήνει και τις μισές γραμμές με 1 όχημα.. Σίγουρα πρέπει τα δρομολόγια που ανακοινώνονται να τηρούνται, το έχουμε κάνει όλοι θέμα πολλάκις.. Το να υπάρχουν όμως πρόστιμα από το κράτος (Κεντρική κυβέρνηση) στο κράτος (ΟΣΥ) είναι το λιγοτερο τραγελαφικό.. Αν τελικώς ισχύσει περισσότερο για το ΚΤΕΛ πιστεύω "χτυπάει η καμπάνα"..

Σωστά, το κράτος δε θα τιμωρήσει το κράτος. Άλλωστε "κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει" όπως μαθάιναμε και στο Διοικητικό Δίκαιο. Βέβαια ούτε και με τα ΚΤΕΛ θα πέσουν καμπάνες πιστεύω. Γιατί ποιος υπουργός θα ρισκάρει την πολιτική του καριέρα αλλά και το κόμμα του και θα βάλει πρόστιμο σε μια "κάστα", η οποία ως κλειστό επάγγελμα αποτελεί χρόνια τώρα δεξαμενή ψηφοφόρων και υποστηρικτών; Κανείς μάλλον.

(04-10-2018, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα ΚΤΕΛ για να φύγουν από το Κέντρο ζητάνε ανταλλάγματα αφού θα χάσουν έσοδα..  Επίσης, το έχουμε ξαναπει ότι γραμμές του ΟΑΣΑ όπως τα 122, 304/5 είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να τις δουλέψουν τα ΚΤΕΛ λόγω ακαταλληλότητας των λεωφορείων που διαθέτουν. Δεν κλείνουν οι πόρτες στις νταλίκες με συχνότητες του 15λεπτου και θα χωρέσουν όλοι αυτοί σε πούλμαν των 50 θέσεων.. Εκτός αν πάνε στα ΚΤΕΛ και αγοράσει/νοικιάσει το ΚΤΕΛ 18μετρα αστικά όπως είχε πετάξει κάποιος σαν ιδέα κάποτε.. ROFL

Την ιδέα αυτή παίζει να την πέταξα εγώ, συγκρίνοντας τα αντίστοιχα "ΚΤΕΛ Αττικής" της Ισπανίας! Αν η εταιρεία πρέπει να αναλάβει μια γραμμή όπου απαιτείται 18μετρο όχημα, θα το κάνει. Αλλιώς αν δεν το κάνει το ΚΤΕΛ, θα εμφανιστεί τώρα ο Τσόκας ή ο Στεφανάκης ή ο Παπαδάκης Μπρος να δηλώσει στο Υπουργείο ότι με βάση το ισχύον νομικό πλαίσιο διαθέτει υποδομή είναι έτοιμος να το κάνει. 

Επίσης σκέψου τι πληρότητες θα είχαν 304/5 και 122 αν ο οπερέιτορ ήταν ιδιώτης με εισπράκτορα και εισιτήριο άνω των 2€! Θα έβλεπες μάλλον πληρότητες χειμώνα και τις παραλίες από Φλοίσβο μέχρι Βούλα τίγκα από επιβάτες Α2/Β2. Μη ξεχνάς ότι λόγω των συνθηκών στο 122 τα καλοκαίρια όλοι τζάμπα μετακινούνται...

(04-10-2018, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, τα 322/323 είναι από τις λίγες πραγματικά κερδοφόρες γραμμές της Ο.ΣΥ. καθότι πληρώνει ο δήμος.. Για ποιο λόγο να χαθούν και αυτά τα έσοδα όταν η Ο.ΣΥ. είναι σε κακή οικονομική κατάσταση;

Ή τα δίνεις στα ΚΤΕΛ ως πεσκέσι για να εγκαταλέιψουν την Πλ. Αιγύπτου!
Απάντηση
#34
(04-10-2018, 03:26 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Τα ΚΤΕΛ δεν είναι δημόσιο ούτε ΔΕΚΟ, επομένως ότι κάνει δεν θα το κάνει με λογική και πρακτικές δημοσίου. Και σίγουρα θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με την πολιτική ηγεσία τον επόμενο καιρό, μιας και δεν θα θέλουν να βγουν χαμένοι.


Σωστά, το κράτος δε θα τιμωρήσει το κράτος. Άλλωστε "κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει" όπως μαθάιναμε και στο Διοικητικό Δίκαιο. Βέβαια ούτε και με τα ΚΤΕΛ θα πέσουν καμπάνες πιστεύω. Γιατί ποιος υπουργός θα ρισκάρει την πολιτική του καριέρα αλλά και το κόμμα του και θα βάλει πρόστιμο σε μια "κάστα", η οποία ως κλειστό επάγγελμα αποτελεί χρόνια τώρα δεξαμενή ψηφοφόρων και υποστηρικτών; Κανείς μάλλον.


Την ιδέα αυτή παίζει να την πέταξα εγώ, συγκρίνοντας τα αντίστοιχα "ΚΤΕΛ Αττικής" της Ισπανίας! Αν η εταιρεία πρέπει να αναλάβει μια γραμμή όπου απαιτείται 18μετρο όχημα, θα το κάνει. Αλλιώς αν δεν το κάνει το ΚΤΕΛ, θα εμφανιστεί τώρα ο Τσόκας ή ο Στεφανάκης ή ο Παπαδάκης Μπρος να δηλώσει στο Υπουργείο ότι με βάση το ισχύον νομικό πλαίσιο διαθέτει υποδομή είναι έτοιμος να το κάνει. 

Επίσης σκέψου τι πληρότητες θα είχαν 304/5 και 122 αν ο οπερέιτορ ήταν ιδιώτης με εισπράκτορα και εισιτήριο άνω των 2€! Θα έβλεπες μάλλον πληρότητες χειμώνα και τις παραλίες από Φλοίσβο μέχρι Βούλα τίγκα από επιβάτες Α2/Β2. Μη ξεχνάς ότι λόγω των συνθηκών στο 122 τα καλοκαίρια όλοι τζάμπα μετακινούνται...


Ή τα δίνεις στα ΚΤΕΛ ως πεσκέσι για να εγκαταλέιψουν την Πλ. Αιγύπτου!


Αυτό που γράφεις για 2€ κόμιστρο στα 122 και 304/5 είναι ΑΔΥΑΝΤΟΝ να συμβεί.. Οι εν λόγω γραμμές δεν χρησιμοποιούνται μόνο απ όσους θέλουν να πάνε Λαγονήσι, Σαρωνίδα, Λούτσα αλλά κυρίως από αυτούς που πάνε Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη, Αγία Παρασκευή, Παλλήνη κλπ. που είναι εντός αστικού ιστού και ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αυξηθεί το εισιτηρίο.. Εννοείται βέβαια ότι εισπράκτορας δεν μπορεί να δουλέψει όταν το λεωφορείο έχει στάσεις ανά 300 μέτρα με συνεχή επιβίβαση και αποβίβαση διψήφιου αριθμού επιβατών..

Ο δήμος Αρτέμιδας έχει συνάψει σύμβαση με την Ο.ΣΥ. όχι με το ΚΤΕΛ οπότε στην υποθετική περίπτωση θα έπρεπε να συναφθεί άλλη σύμβαση που αμφιβάλλω αν θα γινόταν.. Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ είναι ακατάλληλα για ενδοδημοτική συγκοινωνία που στο λεωφορείο μπαίνουν καρότσια μωρου, καρότσια λαικής, υπερήλικες με κινητικές δυσκολίες κλπ.


Φυσικά όλα αυτά κατά 99,99% δεν πρόκειται να εφαρμοστούν ούτε κατ' ελάχιστο οπότε θεωρώ περιττό να αναλωνόμαστε πάνω σε υποθετικές καταστάσεις. Η Ο.ΣΥ. πρόσφατα έβαλε γραμμή σε κατ' εξοχήν περιοχές του ΚΤΕΛ (Μάτι, Μαραθώνας, Νέα Μάκρη) με σαφώς καλύτερες συχνότητες και ωράριο από το ΚΤΕΛ και με μηδενικό κόμιστρο, η οποία δεν παίζει να κοπεί.. Προφάνως υπάρχουν αντιδράσεις από τα ΚΤΕΛ και ίσως προσπαθούν μέσω νομοθετικών ρυθμίσεων προ των εκλογών να τους "γλυκάνουν" ασχέτως αν θα εφαρμοστούν..
Απάντηση
#35
(03-10-2018, 10:10 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Υπερψηφίστηκε απόψε από την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια και οδικές μεταφορές, στον οποίο ενσωματώθηκε και τροπολογία για τον ΟΑΣΑ που προβλέπει συνοπτικά:
  • Ο Όμιλος ΟΑΣΑ μπορεί να αναλαμβάνει αυτοτελώς ή μέσω κοινοπραξιών επίβλεψη και υλοποίηση μελετών για οδικά δίκτυα και μέσα σταθερής τροχιάς τόσο στις γύρω Περιφέρειες όσο και στο εξωτερικό.
  • Για μη εκτέλεση καθορισμένου δρομολογίου θα επιβάλλεται με απόφαση του Υπ. Υποδομών πρόστιμο ύψους 2.000€ σε ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ ή εταιρείες ΚΤΕΛ. Σε περίπτωση υποτροπής, το πρόστιμο θα διπλασιάζεται (4.000€).
  • Στις περιοχές αρμοδιότητας ΟΑΣΑ μπορούν ορισμένα δρομολόγια να εκτελούνται από τα ΚΤΕΛ, τους ΟΤΑ ή άλλον οδικό μεταφορέα, κατόπιν σύναψης σύμβασης. Αντιστοίχως και στη Θεσσαλονίκη.
  • Στις περιοχές αρμοδιότητας ΟΑΣΑ μπορούν ειδικά τοπικά δρομολόγια να εκτελούνται από τα ΚΤΕΛ ή από άλλον οδικό μεταφορέα, κατόπιν σύναψης σύμβασης. Αντιστοίχως και στη Θεσσαλονίκη.
  • Τα ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσ/νίκης υποχρεούνται εντός τεσσάρων μηνών από τη δημοσίευση του νόμου (!!!) να εγκαταστήσουν συστήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Δώστε ένα τηλέφωνο και με ένα πενιχρό και αμελητέο 10% επί του προστίμου αναλαμβάνω να ενημερώνω άμεσα για τα δρομολόγια που δεν εκτελούνται. Κουίζ: σε πόσες μέρες θα γίνω εκατομμυριούχος μόνο από το 307;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
#36
Τις τελευταίες μέρες αναρτήθηκαν οι εκθέσεις πεπραγμένων των ΟΑΣΑ και ΟΣΥ στις αντίστοιχες σελίδες. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχουν τα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το 2018 όχι μόνο δεν υπήρξε καμιά αύξηση εσόδων από εισιτήρια και κάρτες αλλά αντιθέτως υπήρξε μείωση εσόδων κατά 1,28 εκατομμύρια σε επίπεδο ομίλου. Και κάπου εδώ καταρρέουν και επίσημα όλα τα αφηγήματα περί του ηλεκτρονικού εισητηρίου και των πυλών που θα αύξαναν τα έσοδα, της γελοιότητας της μπροστινής πόρτας, της υποχρεωτικής έκδοσης μειωμένων κομίστρων μόνο με προσωποποιήμενη και φυσικά των δελτίων τύπου του ΟΑΣΑ για τα έσοδα που συνεχώς αυξανόταν!!
Απάντηση
#37
(14-11-2019, 05:13 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τις τελευταίες μέρες αναρτήθηκαν οι εκθέσεις πεπραγμένων των ΟΑΣΑ και ΟΣΥ στις αντίστοιχες σελίδες. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχουν τα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το 2018 όχι μόνο δεν υπήρξε καμιά αύξηση εσόδων από εισιτήρια και κάρτες αλλά αντιθέτως υπήρξε μείωση εσόδων κατά 1,28 εκατομμύρια σε επίπεδο ομίλου. Και κάπου εδώ καταρρέουν και επίσημα όλα τα αφηγήματα περί του ηλεκτρονικού εισητηρίου και των πυλών που θα αύξαναν τα έσοδα, της γελοιότητας της μπροστινής πόρτας, της υποχρεωτικής έκδοσης μειωμένων κομίστρων μόνο με προσωποποιήμενη και φυσικά των δελτίων τύπου του ΟΑΣΑ για τα έσοδα που συνεχώς αυξανόταν!!

Έλα όμως που μας λένε πολλά (παρόλο που είναι γραμμένα κυριολεκτικά στο πόδι με νούμερα που αν τα αθροίσεις δεν ανταποκρίνονται στα αναγραφόμενα) αν ξέρεις να τα διαβάσεις.

Ειδικά για την ΟΣΥ μας λέει ότι αύξηση στα έσοδα της τάξης του 14,27% προερχόμενη από αύξηση εισιτηρίων κατά 11,42% (από την "γελοιότητα" της εισόδου από την πρώτη πόρτα που άλλωστε εφαρμόζουν όλες οι "γελοίες" πόλεις ανά την υφήλιο), ΜΕΙΩΣΗ 19,52% από τις κάρτες (γιατί δεν εφαρμόζεται στο 90% των περιπτώσεων με σημαντικές απώλειες για την ΟΣΥ έναντι της ΣΤΑΣΥ στην ποσόστωση αυτών - είναι και δείκτης παράλληλα για την εισιτηριοδιαφυγή αυτό), αύξηση κατά 184,27% (!) από τις επιδοτήσεις των μειωμένων εισιτηρίων από τα αρμόδια υπουργεία (χάρη στην προσωποποιημένη κάρτα που δίνει το πραγματικό ποσό που δικαιούται η εταιρία και όχι κατ' εκτίμηση) και πολλά ακόμα...
Απάντηση
#38
(14-11-2019, 05:59 PM)garvanitis Έγραψε: Έλα όμως που μας λένε πολλά (παρόλο που είναι γραμμένα κυριολεκτικά στο πόδι με νούμερα που αν τα αθροίσεις δεν ανταποκρίνονται στα αναγραφόμενα) αν ξέρεις να τα διαβάσεις.

Ειδικά για την ΟΣΥ μας λέει ότι αύξηση στα έσοδα της τάξης του 14,27% προερχόμενη από αύξηση εισιτηρίων κατά 11,42% (από την "γελοιότητα" της εισόδου από την πρώτη πόρτα που άλλωστε εφαρμόζουν όλες οι "γελοίες" πόλεις ανά την υφήλιο), ΜΕΙΩΣΗ 19,52% από τις κάρτες (γιατί δεν εφαρμόζεται στο 90% των περιπτώσεων με σημαντικές απώλειες για την ΟΣΥ έναντι της ΣΤΑΣΥ στην ποσόστωση αυτών - είναι και δείκτης παράλληλα για την εισιτηριοδιαφυγή αυτό), αύξηση κατά 184,27% (!) από τις επιδοτήσεις των μειωμένων εισιτηρίων από τα αρμόδια υπουργεία (χάρη στην προσωποποιημένη κάρτα που δίνει το πραγματικό ποσό που δικαιούται η εταιρία και όχι κατ' εκτίμηση) και πολλά ακόμα...

Η αύξηση εσόδων από ειστήρια και η ταυτόχρονη μέιωση από κάρτες (που δεν είναι φετινό φαινόμενο αλλά συμβαίνει εδώ και τουλάχιστον μια 5ετια) το μόνο που δηλώνει είναι ότι ο ΟΑΣΑ χάνει σταθερούς "πελάτες" λόγω κακών υπηρεσιών οι οποίοι γίνονται περιστασιακοί. Είναι αυτονόητο όταν ο μέσος εργαζόμενος με τις συνθήκες που επικρατούν (άθλια δρομολόγια που κάθε χρόνο μειώνονται περαιτέρω στην ΟΣΥ, διάλυση από το 2018 ακόμα και του μετρό όταν έχουμε ουρές για να εκδόσεις εισητήριο, μηχανήματα δεν υπάρχουν, συρμοί εκτός λειτουργίας και κενά 15λεπτα ακόμα και σε ώρες αιχμής και πολλά ακόμα) δεν μπορεί να βασιστεί στα ΜΜΜ πλέον έχει στραφεί κυρίως στο ΙΧ αφού δεν υπάρχει αξιοπιστία πλέον ενώ άλλοτε κινούταν με τις κάρτες απεριορίστων..

Κάπου το χάνεις.. Η πρώτη πόρτα που σε καμια περίπτωση δεν εφαρμόζεται παντού στον κόσμο και αλλου που εφαρμόζεται δεν περιλαμβανει έλεγχο το μόνο που άλλαξε είναι την πόρτα εισόδου των επιβατών και όχι αν θα επικυρώσουν κόμιστρο ή όχι. Και το μόνο που προσέφερε τους πρώτους μήνες εφαρμογής που εφαρμόστηκε κατά πλειοψηφία είναι εκατοντάδες χαμένα δρομολόγια κάθε μέρα και αρκετούς διαπληκτισμούς οδηγών-επιβάτων αφού μερίδα των πρώτων εκάνε ότι τους κατέβαινε...

Το 2017 είχε δοθεί επιπλέον 40+ εκατ. έκτακτη επιχορήγηση (όπως και σε προηγούμενα έτη) κάτι που το 2018 δεν συνέβη και δόθηκαν παραπανω λεφτά από υπουργεία.. Σε καθε περίπτωση αστείο το να αναφέρεται ολο αυτό, λες και ο ΟΑΣΑ και τα υπουργεία δεν ανηκουν και τα 2 στο κράτος..
Απάντηση
#39
(14-11-2019, 08:06 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η αύξηση εσόδων από ειστήρια και η ταυτόχρονη μέιωση από κάρτες (που δεν είναι φετινό φαινόμενο αλλά συμβαίνει εδώ και τουλάχιστον μια 5ετια) το μόνο που δηλώνει είναι ότι ο ΟΑΣΑ χάνει σταθερούς "πελάτες" λόγω κακών υπηρεσιών οι οποίοι γίνονται περιστασιακοί. Είναι αυτονόητο όταν ο μέσος εργαζόμενος με τις συνθήκες που επικρατούν (άθλια δρομολόγια που κάθε χρόνο μειώνονται περαιτέρω στην ΟΣΥ, διάλυση από το 2018 ακόμα και του μετρό όταν έχουμε ουρές για να εκδόσεις εισητήριο, μηχανήματα δεν υπάρχουν, συρμοί εκτός λειτουργίας και κενά 15λεπτα ακόμα και σε ώρες αιχμής και πολλά ακόμα)  δεν μπορεί να βασιστεί στα ΜΜΜ πλέον έχει στραφεί κυρίως στο ΙΧ αφού δεν υπάρχει αξιοπιστία πλέον ενώ άλλοτε κινούταν με τις κάρτες απεριορίστων..

Κάπου το χάνεις.. Η πρώτη πόρτα που σε καμια περίπτωση δεν εφαρμόζεται παντού στον κόσμο και αλλου που εφαρμόζεται δεν περιλαμβανει έλεγχο το μόνο που άλλαξε είναι την πόρτα εισόδου των επιβατών και όχι αν θα επικυρώσουν κόμιστρο ή όχι. Και το μόνο που προσέφερε τους πρώτους μήνες εφαρμογής που εφαρμόστηκε κατά πλειοψηφία είναι εκατοντάδες χαμένα δρομολόγια κάθε μέρα και αρκετούς διαπληκτισμούς οδηγών-επιβάτων αφού μερίδα των πρώτων εκάνε ότι τους κατέβαινε...

Το 2017 είχε δοθεί επιπλέον 40+ εκατ. έκτακτη επιχορήγηση (όπως και σε προηγούμενα έτη) κάτι που το 2018 δεν συνέβη και δόθηκαν παραπανω λεφτά από υπουργεία.. Σε καθε περίπτωση αστείο το να αναφέρεται ολο αυτό, λες και ο ΟΑΣΑ και τα υπουργεία δεν ανηκουν και τα 2 στο κράτος..
Αναφέρομαι στην ΟΣΥ και όχι στον ΟΑΣΑ και η μείωση είναι καταφανέστατα (προκύπτει από το ποσοστό της μείωσης) από τις μη επικυρώσεις των χρονικών εισιτηρίων που έχει συνέπεια την μείωση της ποσόστωσης της στην κατανομή των εσόδων έναντι της ΣΤΑΣΥ. Ο "δυσαρεστημένος" πελάτης αν επιλέξει να απομακρυνθεί από τα ΜΜΜ (πληρώνοντας πολλαπλάσια σε καύσιμα) ή να γίνει τσαμπατζής ΔΕΝ κόβει ποτέ ξανά εισιτήριο. Δεν αυξάνονται τα μεμονωμένα εισιτήρια λοιπόν από αυτό αλλά από νέους περιστασιακούς χρήστες των μέσων ή τζαμπατζήδες που για τον χ λόγο (φόβος ελέγχου ή ότι άλλο) άρχισαν να κόβουν εισιτήριο έστω και περιστασιακά.

Σε όλες τις πόλεις που έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο παρεχόμενης υπηρεσίας από τα ΜΜΜ η επιβίβαση γίνεται από την πρώτη πόρτα... Προφανώς δεν αναφέρομαι σε πόλεις σε Banana Republics ούτε σε "σοσιαλιστικά" κατάλοιπα όπου η εξυπηρέτηση του κοινού είναι κατά πολύ χειρότερη της Αθήνας και η παρασυγκοινωνία (ταξί, μαρσρούτκες) οργιάζουν - όσοι έχουν ταξιδέψει λίγο στη ζωή τους τα γνωρίζουν αυτά... Προφανώς από μόνο του ως μέτρο δεν μηδενίζει την εισιτηριοδιαφυγή, προϋποθέτει ταυτόχρονα και σοβαρό έλεγχο (το πώς γίνεται αυτός είναι άλλη κουβέντα, αν θέλεις ευχαρίστως να την κάνουμε). Και βέβαια τα "χαμένα δρομολόγια" είναι μηδενικά με passenger flow 3 δευτερόλεπτα ανά άτομο (και πολύ λέμε για low floor λεωφορείο) ακόμα και σε extreme συνθήκες αναμονής επιβατών γεμίζεις αρθρωτό λεωφορείο σε έξι λεπτά! (πολύ λιγότερο απ' όσο θα χάσει σε φανάρια και ανασχέσεις κατά τη διαδρομή του). Όσο δε για την μερίδα των οδηγών που δεν ήθελε (ποιος τους ρώτησε) να εφαρμόσει το μέτρο (και σήμερα στο 90% των περιπτώσεων δεν το εφαρμόζει) η λύση είναι πολύ απλή, πειθαρχικό και 20ημερη αργία στους δέκα πρώτους και ενδέκατος δεν πρόκειται να υπάρξει...

Η έκτακτη επιχορήγηση του 2017 (η οποία μεταξύ άλλων είναι ένα σκάνδαλο από μόνη της) δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με την επιδότηση της κοινωνικής πολιτικής από τα αρμόδια κατά περίπτωση Υπουργεία... Το ποσό που αποδίδεται στην ΟΣΥ αφορά επακριβώς τη διαφορά του κομίστρου για τις μετακινήσεις των δικαιούχων - κάτι που για πρώτη φορά είναι μετρήσιμο. Και όχι δεν είναι το ίδιο αν τα πληρώνει το Κράτος στην μία ή στην άλλη περίπτωση, ακριβώς όπως ακριβώς όταν έχεις δύο μαγαζιά που το ένα φέρνει έσοδα και το άλλο είναι κερδοφόρο δεν χρηματοδοτείς με τα κέρδη του ενός τις ζημιές του άλλου! ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ επίσης είναι στο ΤΑΙΠΕΔ, με ότι σημαίνει αυτό...

Προς το παρόν μιλάμε για τα έσοδα της ΟΣΥ, αν αναλύσουμε τις δαπάνες να δεις για πότε θα γίνει καταφανέστατο ότι αυτό το μοντέλο λειτουργίας συνολικά των συγκοινωνιών της Αθήνας πρέπει να τελειώσει "χθες"...
Απάντηση
#40
(14-11-2019, 08:49 PM)garvanitis Έγραψε: Αναφέρομαι στην ΟΣΥ και όχι στον ΟΑΣΑ και η μείωση είναι καταφανέστατα (προκύπτει από το ποσοστό της μείωσης) από τις μη επικυρώσεις των χρονικών εισιτηρίων που έχει συνέπεια την μείωση της ποσόστωσης της στην κατανομή των εσόδων έναντι της ΣΤΑΣΥ. Ο "δυσαρεστημένος" πελάτης αν επιλέξει να απομακρυνθεί από τα ΜΜΜ (πληρώνοντας πολλαπλάσια σε καύσιμα) ή να γίνει τσαμπατζής ΔΕΝ κόβει ποτέ ξανά εισιτήριο. Δεν αυξάνονται τα μεμονωμένα εισιτήρια λοιπόν από αυτό αλλά από νέους περιστασιακούς χρήστες των μέσων ή τζαμπατζήδες που για τον χ λόγο (φόβος ελέγχου ή ότι άλλο) άρχισαν να κόβουν εισιτήριο έστω και περιστασιακά.

Σε όλες τις πόλεις που έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο παρεχόμενης υπηρεσίας από τα ΜΜΜ η επιβίβαση γίνεται από την πρώτη πόρτα... Προφανώς δεν αναφέρομαι σε πόλεις σε Banana Republics ούτε σε "σοσιαλιστικά" κατάλοιπα όπου η εξυπηρέτηση του κοινού είναι κατά πολύ χειρότερη της Αθήνας και η παρασυγκοινωνία (ταξί, μαρσρούτκες) οργιάζουν - όσοι έχουν ταξιδέψει λίγο στη ζωή τους τα γνωρίζουν αυτά... Προφανώς από μόνο του ως μέτρο δεν μηδενίζει την εισιτηριοδιαφυγή, προϋποθέτει ταυτόχρονα και σοβαρό έλεγχο (το πώς γίνεται αυτός είναι άλλη κουβέντα, αν θέλεις ευχαρίστως να την κάνουμε). Και βέβαια τα "χαμένα δρομολόγια" είναι μηδενικά με passenger flow 3 δευτερόλεπτα ανά άτομο (και πολύ λέμε για low floor λεωφορείο) ακόμα και σε extreme συνθήκες αναμονής επιβατών γεμίζεις αρθρωτό λεωφορείο σε έξι λεπτά! (πολύ λιγότερο απ' όσο θα χάσει σε φανάρια και ανασχέσεις κατά τη διαδρομή του). Όσο δε για την μερίδα των οδηγών που δεν ήθελε (ποιος τους ρώτησε) να εφαρμόσει το μέτρο (και σήμερα στο 90% των περιπτώσεων δεν το εφαρμόζει) η λύση είναι πολύ απλή, πειθαρχικό και 20ημερη αργία στους δέκα πρώτους και ενδέκατος δεν πρόκειται να υπάρξει...

Η έκτακτη επιχορήγηση του 2017 (η οποία μεταξύ άλλων είναι ένα σκάνδαλο από μόνη της) δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με την επιδότηση της κοινωνικής πολιτικής από τα αρμόδια κατά περίπτωση Υπουργεία... Το ποσό που αποδίδεται στην ΟΣΥ αφορά επακριβώς τη διαφορά του κομίστρου για τις μετακινήσεις των δικαιούχων - κάτι που για πρώτη φορά είναι μετρήσιμο. Και όχι δεν είναι το ίδιο αν τα πληρώνει το Κράτος στην μία ή στην άλλη περίπτωση, ακριβώς όπως ακριβώς όταν έχεις δύο μαγαζιά που το ένα φέρνει έσοδα και το άλλο είναι κερδοφόρο δεν χρηματοδοτείς με τα κέρδη του ενός τις ζημιές του άλλου! ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ επίσης είναι στο ΤΑΙΠΕΔ, με ότι σημαίνει αυτό...

Προς το παρόν μιλάμε για τα έσοδα της ΟΣΥ, αν αναλύσουμε τις δαπάνες να δεις για πότε θα γίνει καταφανέστατο ότι αυτό το μοντέλο λειτουργίας συνολικά των συγκοινωνιών της Αθήνας πρέπει να τελειώσει "χθες"...

Η κατανομή των εισπράξεων και των εισητηρίων/καρτών ανά φορέα πότε δεν ήταν ακριβής ούτε και αξιόπιστη αφού άλλοι επικυρώνουν εισιτήριο μόνο στο μετρό ή μόνο στο λεωφορείο κλπ. Νόημα βέβαια δεν έχει αφού οι εταιρείες θυγατρικές είναι του ΟΑΣΑ (κανονικά θα έπρεπε να ήταν μια, μην πω όλα να ανήκαν απευθείας στον ΟΑΣΑ αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση..) και αυτό που ενδιαφέρει είναι το ταμείο συνολικά, το οποίο είναι μείον.. Δυσαρεστημένοι είναι οι περισσότεροι, πληρώνουν δεν πληρώνουν.. Όταν φτάσεις σε σημείο να χάσεις τη δουλειά σου από τις καθυστερήσεις δεν θα σκεφτείς αν θα δίνεις το μήνα 10-20€ παραπάνω το μήνα σε καύσιμα (και περισσότερα εν ανάγκη) με δεδομένο ότι στις περισσότερες περιπτώσεις αυτοκίνητο/μηχανή ήδη υπάρχει και κυκλοφορεί.

Αλήθεια μπανανίες είναι στο Μιλάνο, στην Βιέννη, στην Πράγα, στην Πολωνία και σε άλλες πόλεις της Ευρώπης που δεν εφαρμόζεται η είσοδος από μπροστά;;; Επίσης, στη Θεσσαλονίκη όταν ο ΟΑΣΘ ήταν ιδιωτικός που είχε λεωφορεία και συχνότητες (με κρατική επιδότηση μεγαλύτερη και από του ΟΑΣΑ ολόκληρου με 5 διαφορετικά μέσα) γιατί δεν εφαρμοζόταν καθολικά παραμόνο σε ελάχιστες περιφερειακές γραμμές 5-10 ατόμων;; Η συζήτηση βέβαια χάνει όποια σοβαρότητα είχε (λέμε τώρα..) όταν σε αστική συγκοινωνία μιλάμε σοβαρά για 6 λεπτά αναμονή για να γεμίσεις μια νταλίκα... Μετά από αυτό χάνει το παραμικρό νόημα κάθε συζήτηση..

Όσο για το τελευταίο πέρα από τους μισθούς του προσωπικού είναι ελάχιστα αυτά που θα άλλαζαν με μια ιδιωτικοποίηση (που δεν πρόκειται να γίνει άλλα λέμε). Άλλωστε, υπάρχει και το παράδειγμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το πόσα βελτιώθηκαν με την ιδιωτικοποίηση της... ROFL
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 40.115 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)