Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Μιας και βρήκα χρόνο, είπα να κοιτάξω τα threads της Θεσσαλονίκης και να προβώ σε αλλαγές, όπου αυτό κρίθηκε απαραίτητο.
Στην παρούσα φάση μετέφερα όλα τα posts που είχαν να κάνουν με τα Κ1, Κ2 κλπ κλπ από το thread "Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές".
Έτσι λοιπόν, το παρόν thread βαφτίζεται "ΟΑΣΘ: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών", κινούμενος στην φιλοσοφία των thread της Αθήνας ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη σαφήνεια στον τίτλο και να μην προκαλείται σύγχυση ως προς το περιεχόμενο. Πλέον εδώ θα μπορείτε από εδώ και στο εξής να καταγράφετε και να αναλύετε οποιαδήποτε μεταβολή στο δίκτυο των γραμμών του ΟΑΣΘ.
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(24-09-2018, 06:12 PM)irisbus57 Έγραψε: Επίσης δεν νομίζω ότι θα ισχύσει η αλλαγή των γραμμών 2, 3, 8 από 1η Οκτωβρίου, ούτε έχουμε δει κάτι για περισσότερες νυχτερινές γραμμές όπως επίσης είχε ακουστεί! Ίσως να γίνει μια πολύ μεγάλη αλλαγή από αρχές του χρόνου!
Καλά για αυτό ρώτησα ανθρώπους του ΟΑΣΘ στην ΔΕΘ και η απάντηση ήταν ότι είναι παραμύθια αυτά.Ομως αυτό που θα κάνουν που το είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ στην ΕΡΤ3 είναι σύστημα μετεπιβιβασεων σε πολλές γραμμές. Παράδειγμα 5,6,7 δεν θα μπαίνουν μέχρι μέσα στο κέντρο αλλά μέχρι Βουλγαρη.
Δημοσιεύσεις: 105
Θέματα: 2
Εγγραφή: 19-12-2010
(24-09-2018, 06:26 PM)GiannisB Έγραψε: Καλά για αυτό ρώτησα ανθρώπους του ΟΑΣΘ στην ΔΕΘ και η απάντηση ήταν ότι είναι παραμύθια αυτά.Ομως αυτό που θα κάνουν που το είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ στην ΕΡΤ3 είναι σύστημα μετεπιβιβασεων σε πολλές γραμμές. Παράδειγμα 5,6,7 δεν θα μπαίνουν μέχρι μέσα στο κέντρο αλλά μέχρι Βουλγαρη.
Αυτό που λες μόνο αν λειτουργήσει το μετρό έχει πιθανότητες να συμβεί, γιατί αν πάνε να φορτώσουν τον κόσμο του 5/6/7 στα διερχόμενα 3/8, πάει να πει ότι οι άνθρωποι είναι εντελώς ανόητοι και συγκοινωνιακά επικίνδυνοι, εκτός κι αν καταφέρουν να έχουν 3/8 ανά δύο λεπτά (και είδαμε πόσο έχουν καταφέρει να τηρούν τα υπάρχοντα δρομολόγια).
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
25-09-2018, 02:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2018, 02:18 PM από GiannisB. Edited 2 times in total.)
(25-09-2018, 08:38 AM)O530lover Έγραψε: Αυτό που λες μόνο αν λειτουργήσει το μετρό έχει πιθανότητες να συμβεί, γιατί αν πάνε να φορτώσουν τον κόσμο του 5/6/7 στα διερχόμενα 3/8, πάει να πει ότι οι άνθρωποι είναι εντελώς ανόητοι και συγκοινωνιακά επικίνδυνοι, εκτός κι αν καταφέρουν να έχουν 3/8 ανά δύο λεπτά (και είδαμε πόσο έχουν καταφέρει να τηρούν τα υπάρχοντα δρομολόγια).
Αφετηρίες ή τέρματα από εκείνη την μεριά της Θεσσαλονίκης για μετεπιβίβαση 5,6,7 ή στην Βούλγαρη ή στην Χαρίλαου. Δηλαδή έχουν την δυνατότητα μετεπιβίβασης στις γραμμές 2,3,8,10,31 τα οποία είναι ΗΔΗ επιβαρυμένα. Και δεν είναι μόνο αυτές οι γραμμές. Τα 57/58 θα πηγαίνουν μέχρι Νεάπολη/Χαριλαού και πίσω και ο άλλος από Χορτιάτη 61; Ή ακόμα χειρότερα επιβαρυνση και στις γραμμές 25,28.Και το πιο σημαντικό είναι θέλουν να τα κάνουν πριν το μετρό για να είναι έτοιμα που ακόμα μετρό δεν έχει γίνει τίποτα.
Τα δυτικά αν ισχύσει το σενάριο για τα ΚΤΕΛ 19,51,52,54 θα ξεκιναν από ΚΤΕΛ και 32,34 μέχρι ΝΣΣ ειναι ακόμα μακριά το μετρό. Αυτό παράδειγμα για το συμμάζεμα έτσι, δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα γίνει όπως τα γράφω
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
https://www.youtube.com/watch?v=Jb5MoAVzvrU
Στην επίσημη σελίδα του ΟΑΣΘ μέχρι στιγμής τίποτα
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
από Ε1/Ε2 σε Κ1/Κ2 σε 101/102, άκρη δεν βγάζουν. Τώρα το κατά πόσο θα ισχύσουν όντως αυτά από 1η Οκτωβρίου θα το δούμε.. αύριο, αν και δεν το νομίζω να συμβεί. Θυμάμαι έλεγαν πως αυτή τη φορά, σε αντίθεση με τα 78-78Ν σε Χ1-Ν1, θα υπάρχει αρκετός χρόνος από την ανακοίνωση μέχρι την εφαρμογή ώστε να εξοικειωθεί ο κόσμος.
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(30-09-2018, 08:12 PM)vard_57 Έγραψε: από Ε1/Ε2 σε Κ1/Κ2 σε 101/102, άκρη δεν βγάζουν. Τώρα το κατά πόσο θα ισχύσουν όντως αυτά από 1η Οκτωβρίου θα το δούμε.. αύριο, αν και δεν το νομίζω να συμβεί. Θυμάμαι έλεγαν πως αυτή τη φορά, σε αντίθεση με τα 78-78Ν σε Χ1-Ν1, θα υπάρχει αρκετός χρόνος από την ανακοίνωση μέχρι την εφαρμογή ώστε να εξοικειωθεί ο κόσμος.
Μετά από τόσα που έχουν ακουστεί το μόνο που μένει είναι να δούμε τι θα γίνει αύριο! Πιστεύω ότι δεν ονομάστηκαν ούτε Ε ούτε Κ γιατί είδαν ότι υπάρχει πρόβλημα με τα γράμματα και την εμφάνιση γραμμάτων στην τηλεματική! Πάντως οι αλλαγές είναι εν μέρει αρκετά καλές!
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
30-09-2018, 08:24 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-09-2018, 08:27 PM από vard_57. Edited 1 time in total.)
(30-09-2018, 08:19 PM)irisbus57 Έγραψε: Μετά από τόσα που έχουν ακουστεί το μόνο που μένει είναι να δούμε τι θα γίνει αύριο! Πιστεύω ότι δεν ονομάστηκαν ούτε Ε ούτε Κ γιατί είδαν ότι υπάρχει πρόβλημα με τα γράμματα και την εμφάνιση γραμμάτων στην τηλεματική! Πάντως οι αλλαγές είναι εν μέρει αρκετά καλές!
όντως, θυμάμαι που το λέγαμε για το πως το Χ1 και το Ν1 έγινε 01Χ και 01Ν και το Ν1Α δεν εμφανίζεται καν απ' ό,τι έχω δει. Άρα αυτές οι γραμμές θα μπέρδευαν περισσότερο την κατάσταση
Ανανεωμένο και πάλι το myMap https://drive.google.com/open?id=1PhKWwsxZ2TAFdjwjYjotFcfGEcaoGi8D&usp=sharing
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(30-09-2018, 08:24 PM)vard_57 Έγραψε: όντως, θυμάμαι που το λέγαμε για το πως το Χ1 και το Ν1 έγινε 01Χ και 01Ν και το Ν1Α δεν εμφανίζεται καν απ' ό,τι έχω δει. Άρα αυτές οι γραμμές θα μπέρδευαν περισσότερο την κατάσταση
Ανανεωμένο και πάλι το myMap https://drive.google.com/open?id=1PhKWwsxZ2TAFdjwjYjotFcfGEcaoGi8D&usp=sharing
Το Ν1Α δεν νομίζω ότι εκτελεί δρομολόγια!
Λογικά το 5 θα κάνει τέρμα εκεί που έκανε το 3 και το 102 θα σταματάει εκεί που σταματάει το Χ1, το 45 κτλ?
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
Βασικά το 102 θα μπαίνει ή όχι στον ΝΣΣ?
|