Δημοσιεύσεις: 249
Θέματα: 3
Εγγραφή: 25-06-2015
10-09-2018, 12:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2018, 04:28 AM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
33 μεταβαση και επιστροφη απο δελφων
5 ανεβαινει απο 3ης σεπτεμβριου εγνατια και τερματιζει στον Ν.Σ.Σ.
δημιουργουνται τα Κ1 και Κ2 με το πρωτο να ακουλουθει την παλια 3 αλλα να συνεχισει μεσω 26ης σεπτεβριου στα κτελ
και το 2ο να πηγαινει οπως το 2 εως τα κτελ μεσω μοναστηριου
πως σας φαινονται οι νεες αλλαγες;
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(10-09-2018, 12:11 PM)Pavlos.S Έγραψε: 33 μεταβαση και επιστροφη απο δελφων
5 ανεβαινει απο 3ης σεπτεμβριου εγνατια και τερματιζει στον Ν.Σ.Σ.
δημιουργουνται τα Κ1 και Κ2 με το πρωτο να ακουλουθει την παλια 3 αλλα να συνεχισει μεσω 26ης σεπτεβριου στα κτελ
και το 2ο να πηγαινει οπως το 2 εως τα κτελ μεσω μοναστηριου
πως σας φαινονται οι νεες αλλαγες;
Για τα μπάζα. Μάλλον πρέπει να κάνουμε καμία πορεία για να μην γίνουν. Δεν μπορεί όλα να πηγαίνουν στα ΚΤΕΛ και ένα στον σταθμό.
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
10-09-2018, 12:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2018, 04:30 AM από N1Ellinikou. Edited 3 times in total.
Τροποποίηση Αιτιολογίας: [edit mod] Right posts on correct thread.
)
Που ανακοινώθηκαν αυτά; Αν και δεν μπορώ να κρίνω άμεσα πόσο καλά ή κακά είναι αυτό που επισημαίνω είναι ότι πρέπει οι γραμμές με γράμμα - αριθμό να εμφανίζονται όπως είναι στην τηλεματική όχι το Χ1 που εμφανίζεται σαν 01Χ και το Ν1 σαν 01Ν
Αν έρθουν και γραμμές τύπου Κ1 / Κ2 τότε θα υπάρξει αρκετό μπέρδεμα
Άρα καταλήξουμε: Κ1 Α.Σ. ΙΚΕΑ - ΚΤΕΛ Μακεδονία και Κ2 Α.Σ. ΙΚΕΑ - ΚΤΕΛ Μακεδονία μέσω Εγνατίας
421 στο 61 (από το 425 που είναι το σύνηθες)
484 στο 58
613 στο 31
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
275(χωρίς τηλεματική ),492 στο 56
130 στο 33 τραγικό
http://www.voria.gr/article/to-teliko-sc...-tou-oasth
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
πριν κάποιο καιρός είχα ανεβάσει ένα Google MyMap για τις τότε Ε1, Ε2 γραμμές.
Ορίστε ανανεωμένο τώρα:
https://drive.google.com/open?id=1PhKWwsxZ2TAFdjwjYjotFcfGEcaoGi8D&usp=sharing
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
Επίσης το 5 τι νόημα έχει να πάει από Εγνατία για ΝΣΣ. Τσιμισκη για σταθμό μένει κενή. Είναι μεγάλη αποτυχία περιορισμός λεωφορείων και περισσότερα χιλιόμετρα. Και το Κ1 γιατί ΚΤΕΛ και όχι σταθμό. Οι γραμμές του ΝΣΣ 9,19,38,40,51,52,54,56,64 που δεν διέρχονται από κέντρο συγκεντρώνουν περισσότερη κίνηση από 80,81,82,89. Χωριά Που κάποιος φοιτητής ΤΕΙ από την άλλην μεριά θα πρέπει να παίρνει μόνο το Κ2 για να πάει σταθμό. Αλλιώς πως ; Θα παίρνει Κ1 και μετά 80 που δε έχει καλή συχνότητα ;
Το ζήτημα αν είναι περιορισμός των λεωφορείων στον ΝΣΣ το θέμα είναι ένα. 23,11,(17 η 37) μέχρι το πέταλο και τελειώνει εδώ
Δημοσιεύσεις: 249
Θέματα: 3
Εγγραφή: 25-06-2015
θα μπορουσε αφου θελουν το 5 να πηγαινει στον σταθμο να πηγαινει αλλα απο τσιμισκη, σαν το παλιο 3 για να εξυπηρετηται και η τσιμισκη με λεωφορειο που παει σταθμο
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(10-09-2018, 03:26 PM)Pavlos.S Έγραψε: θα μπορουσε αφου θελουν το 5 να πηγαινει στον σταθμο να πηγαινει αλλα απο τσιμισκη, σαν το παλιο 3 για να εξυπηρετηται και η τσιμισκη με λεωφορειο που παει σταθμο
Και αυτό θα μπορούσε το 5 που λες. Το σωστό θα ήταν ως έχουν η το 3 προς ΙΚΕΑ από μεγάλου Αλεξάνδρου από Σταθμό και το 2 ας πηγαίνει ΚΤΕΛ με συγχώνευση 2/8. Πιο σωστό είπε ένας στο insta. Άμα θέλουν περισσότερα λεωφορεία στο ΚΤΕΛ από ΙΚΕΑ ας πάει το 31 ΙΚΕΑ
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
11-09-2018, 09:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-09-2018, 10:13 PM από vard_57. Edited 1 time in total.)
Δημοσιεύσεις: 211
Θέματα: 0
Εγγραφή: 30-01-2012
Έτσι όπως βλέπω ζωγραφισμένο τον χάρτη, σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να βλέπαμε όλες τις γραμμές σαν διαδρομές επάνω σε ένα χάρτη ταυτόχρονα. Έτσι μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη εικόνα για το ποιές περιοχές απαιτούν αρκετό ποδαρόδρομο για την πλησιέστερη στάση. Vard, θα σε ενδιέφερε να κάνεις κάτι τέτοιο??