Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
10/07

Χ1 901 902 906 911 914
01 404 422
03 705 732 744 945
04 663
05 706 708 871 879
07 818
09 547 567
10 789
12 618 773 916 937
14 629 631 643 736
17 549
18 409 672
19 659 670
20 211 459 694
25 492
26 692
27 609 614 633 819
28 478 548
29 377 379
31 939
32 271 560 572 584 613 622 868
33 443
34 554 585 606 721
37 556 288
39 683
42 479
45 503 505
52 460 693
58 653 658
59 551
64 205
66 686
67 446
69 450 451 546
70 863 864
71 726 810
72 730 737 822 870 876 878
77 578 697
77Η 429
79 439
81-89 229 235
82 239
86 369
87 430 564
88 428 696
91 370 507
92 573
Στο Χ1 και το 718 χωρίς τηλεματική και με την πρωμετοπίδα να γράφει 78!
Στο Χ1 αφού κάνανε την αλλαγή γιατί δεν το έγραψαν και στα αγγλικά να καταλάβουν οι τουρίστες?
(10-07-2018, 10:38 PM)irisbus57 Έγραψε: Στο Χ1 και το 718 χωρίς τηλεματική και με την πρωμετοπίδα να γράφει 78!
Στο Χ1 αφού κάνανε την αλλαγή γιατί δεν το έγραψαν και στα αγγλικά να καταλάβουν οι τουρίστες?

Θα ήταν και κάτι εύκολο μιας και που το ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ χωράει στην πρώτη σειρά και στη δεύτερη να το είχαν κυλιόμενο στα Αγγλικά.

Εν τω μεταξύ τα 78Α και 78Ν το είχαν κυλιόμενο ενώ τώρα στα Ν1 και Ν1Α είναι σταθερό.
Όντως θα μπορούσε να είναι η προμετωπίδα
Το Χ1:
ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
BUS ST.-AIRPORT
N1:
ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ (με κύλιση)
BUS ST.-AIRPORT - NIGHT SERVICE (με κύλιση)
(11-07-2018, 12:22 AM)vard_57 Έγραψε: Όντως θα μπορούσε να είναι η προμετωπίδα
Το Χ1:
ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
BUS ST.-AIRPORT
N1:
ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ (με κύλιση)
BUS ST.-AIRPORT - NIGHT SERVICE (με κύλιση)

Νομίζω η διπλή κύλιση μόνο μπερδεύει. Αρχικά δε θα συγχρονίζονται.
Τι θα λέγατε για
Χ1 προς Αεροδρόμιο να γράφει αεροδρόμιο airport και προς ΚΤΕΛ ΚΤΕΛ-BUS STATION ένα πράγμα σαν το 45
(11-07-2018, 12:51 AM)GiannisB Έγραψε: Τι θα λέγατε για
Χ1 προς Αεροδρόμιο να γράφει αεροδρόμιο airport και προς ΚΤΕΛ ΚΤΕΛ-BUS STATION ένα πράγμα σαν το 45

Ναι αυτό θα΄ταν πολύ καλό.
(11-07-2018, 12:22 AM)vard_57 Έγραψε: Όντως θα μπορούσε να είναι η προμετωπίδα
Το Χ1:
ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
BUS ST.-AIRPORT
N1:
ΚΤΕΛ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ (με κύλιση)
BUS ST.-AIRPORT - NIGHT SERVICE (με κύλιση)

Το Night Service πιστεύω ότι δεν θα «ενδιαφέρει» και πολύ τους τουρίστες!
Το Airport είναι το σημαντικό!
514 έμεινε πριν το Δερβένι με κατεύθυνση Θεσσαλονίκη επάνω στην Εγνατία (Θεσσαλονίκης - Καβάλας)
123 στο 81Α, B9L μετά από καιρό


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 47 Επισκέπτης (ες)