Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
(06-07-2018, 05:32 PM)Giannis93 Έγραψε: #170, #171, #172, #173, #174 οποίος ξέρει που πήγαν ας μας πει. Τι ωραία συντροφιά που ήταν όσο τα είχαμε στον Πειραιά.

Το #172 Μπραχάμι, ήταν σήμερα στο Α3.
Απάντηση
Αλλες 4 GN εχουν παει Ανθούσα απο Ελληνικό πρόκειται για τις:525,555,574,709.
Πλέον η Ανθούσα έχει 41 GN
Απάντηση
Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη!
Θα έρθω σύντομα στην Αθήνα και έτυχε να κατεβάσω την εφαρμογή της ΟΑΣΑ. Τα οχήματα φαινονται με πενταψήφια νούμερα. Υπάρχει κάπου αντίστοιχη επεξήγηση για το τι είναι το κάθε λεωφορείο (πχ τι είναι το 40210) (σε κάποιο forum) ή μπορεί κάποιος να μου τα εξηγήσει?
Απάντηση
(08-07-2018, 11:39 PM)irisbus57 Έγραψε: Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη!
Θα έρθω σύντομα στην Αθήνα και έτυχε να κατεβάσω την εφαρμογή της ΟΑΣΑ. Τα οχήματα φαινονται με πενταψήφια νούμερα. Υπάρχει κάπου αντίστοιχη επεξήγηση για το τι είναι το κάθε λεωφορείο (πχ τι είναι το 40210) (σε κάποιο forum) ή μπορεί κάποιος να μου τα εξηγήσει?

Αρχικά, όταν πρωτοφτιάχτηκε το σύστημα τηλεματικής στην Αθήνα στο πενταψήφιο νούμερο το πρώτο ψηφίο ήταν το αμαξοστάσιο του λεωφορείου ή τρόλεϊ και μετά είχε το αριθμό του που συνήθως προέκυπτε από την πινακίδα κυκλοφορίας! Θεωρητικά θα ήταν εύκολο να φτιάξει κάποιος ένα πίνακα με τα νούμερα ανά αμαξοστάσιο αλλά δυστυχώς τα πράγματα πλέον δεν είναι τόσο απλά. Από τότε που φτιάχτηκε το σύστημα άλλαξαν πολλά. Οι ατέλειωτες ελλείψεις σε οχήματα και ανταλλακτικά οδήγησε αρχικά σε δανεισμό οχημάτων και αργότερα σε μόνιμες μετακινήσεις. Πολλά οχήματα μετακινήθηκαν σε άλλα αμαξοστάσια αλλά δεν άλλαξε ποτέ το πρώτο ψηφίο τους (ούτε το νούμερο τους σε περίπτωση που το αμαξοστάσιο που πήγαιναν είχε άλλα λεωφορεία με τα ίδια νούμερα). Πρόσφατα ήρθε να προστεθεί το κλείσιμο του αμαξοστασίου Ελληνικού που ήταν το μεγαλύτερο της ΟΣΥ και οδήγησε σε μετακίνηση ένα μεγάλο μέρος του στόλου οπότε εκ τοτε τα πάντα έχουν ανακατευτεί πολύ! Και οι ατέλειωτες ελλείψεις τα ανακατεύουν περισσότερο. Εμείς τα ξέρουμε εμπειρικά και καταλαβαίνουμε τι είναι τι αλλά δύσκολο να το εξηγήσεις πλέον. Πχ το #40210 που γράφεις σαν παράδειγμα αντιστοιχεί σε αρθρωτό Volvo του αμαξοστασίου της Ράλλη.
Απάντηση
(08-07-2018, 11:39 PM)irisbus57 Έγραψε: Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη!
Θα έρθω σύντομα στην Αθήνα και έτυχε να κατεβάσω την εφαρμογή της ΟΑΣΑ. Τα οχήματα φαινονται με πενταψήφια νούμερα. Υπάρχει κάπου αντίστοιχη επεξήγηση για το τι είναι το κάθε λεωφορείο (πχ τι είναι το 40210) (σε κάποιο forum) ή μπορεί κάποιος να μου τα εξηγήσει?

Ο ecoj σ' εβαλε λίγο στο κλίμα ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει τέτοιο ανακάτεμα που τίποτα δεν είναι σίγουρο. Όμως, μπορείς στο περίπου να θυμάσαι:
100xx-101xx-102xxέως το 10220 είναι Solaris Midi (Βοτανικός)
102xxαπό το 10247 έως το 10282 είναι Mercedes O405N (Βοτανικός)
103xx-104xx είναι Neoplan midi (Βοτανικός-Ανθούσα)
105xx-106xx είναι Mercedes-ΕΛΒΟ C97.405N (Βοτανικός)
107xx είναι Mercedes-ΕΛΒΟ C99.405N (Βοτανικός)
200xx-206xx είναι Solaris midi (Βοτανικός-Πειραιάς)
201xx-202xx είναι Mercedes O405N (Βοτανικός-Αγ. Δημήτριος-Ανθούσα)
204xx-205xx-207xx είναι Mercedes-ΕΛΒΟ C97.405GN αρθρωτά (Π. Ράλλη-Ανθούσα)
302xx-303xx είναι Neoplan midi (Πειραιάς-Ανθούσα)
306xx είναι Solaris midi (Πειραιάς)
307xx-308xx-309xx είναι Irisbus Agora diesel (Πειραιάς)
401xx-402xx είναι Volvo B7LA αρθρωτά (Π. Ράλλη)
406xx-407xxέως το 40729 είναι Mercedes-ΕΛΒΟ C97.405N (Βοτανικός)
407xx: από το  40730 έως το 40735 είναι Mercedes-ΕΛΒΟ C99.405N (Βοτανικός)
408xx-409xx είναι Solaris Urbino 18 αρθρωτά (Π. Ράλλη)
50xxx είναι Mercedes O405N (Αγ. Δημήτριος-Ανθούσα)
67xxx είναι Renault Agora αερίου (Ανθούσα)
604xx-605xx είναι Mercedes-ΕΛΒΟ C97.405GN αρθρωτά (Ανθούσα)
608xx-609xx είναι Irisbus Agora αερίου (Ανθούσα)
77xxx είναι Renault Agora αερίου (Α. Λιόσια)
79xxx είναι Irisbus Citelis αερίου (Ανθούσα-Α. Λιόσια)
88xxx είναι τρόλεϊ Neoplan N6221 (Ν. Φιλαδέλφεια)
89xxx είναι τρόλεϊ Neoplan N6221 αρθρωτά (Ν. Φιλαδέλφεια)
06xxx είναι τρόλει Neoplan N6014 (Ρουφ)
07xxx είναι τρόλεϊ Vahool A300T (Ρουφ-Αττική)
(Στην παρένθεση αναφέρονται τα αμαξοστάσια που τα δρομολογούν)

Φυσικά τα παραπάνω και ειδικά ως προς τους κωδικούς 2xxxx που ανήκαν στο αμαξοστάσιο Ελληνικού, μπορεί να διαφοροποιηθούν στο προσεχές διάστημα ή μελλοντικά.
Απάντηση
Πολύ καλή εικόνα για την Αθηναϊκή τηλεματική μπορώ να πω!  Smile
Μόνες ίσως παρατηρήσεις είναι ότι Renault με 7 μπροστά υπάρχουν και στην Ανθούσα κάτι λίγα. Και GN με 6αρι μπροστά παίζει κάποιες να ήρθαν Ράλλη γιατί μία ήταν στο 703 σήμερα!
Απάντηση
Το Ελληνικό άδειασε τελικά ή όχι ακόμα?
Απάντηση
(09-07-2018, 09:49 AM)meganium Έγραψε: Το Ελληνικό άδειασε τελικά ή όχι ακόμα?

Από οδηγούς και λεωφορεία, ναι. Από μηχανήματα, εργαλεία, ανταλλακτικά και εργαζόμενους, όχι εντελώς.
Απάντηση
Φαίνεται ότι η ΟΣΥ κάνει αναδιανομή Tongue Ν1 στα αμαξοστάσια!

Το Ν1 #110 που ήταν Ανθούσα πλέον έχει έρθει Βοτανικό και έγινε #810.
Το #217 που ήταν Βοτανικό και είχε γίνει #817 πλέον πήγε Μπραχάμι!

Αν έχω καταλάβει το πλάνο καλά είναι: τα πρώτα νούμερα θα πάνε Βοτανικό και θα γίνουν #8ΧΧ για να μην μπλέκονται με τα midi! Τα μεσαία νούμερα θα μείνουν Ανθούσα και τα μεγάλα νούμερα στο Μπραχάμι!
Απάντηση
Λοιπόν, μιας και έτυχε να βρεθεί μπροστά μου το κατάλληλο έγγραφο, έχουμε και λέμε:
GN: 402-483 Ράλλη, 484-556 Ανθούσα, 557-719 Ράλλη
Ν1: 101-113 Βοτανικός, 114-175 Ανθούσα, 176-240 Μπραχάμι
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)