Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
Ολα αυτά που γίνονται είναι η απάντηση σε κάποιους που ''πανηγύριζαν'' για το κλείσιμο του Ελληνικού, για το δήθεν συμμάζεμα της ΟΣΥ , για τους χαρακτηρισμούς σε εργαζόμενους και την κάθε μορφής πολιτική προπαγάνδα εις βάρος των επιβατών και της συγκοινωνίας.

Εξ'αρχής, είχαμε πει πως ΔΕΝ χωράνε τα 325 οχήματα του Ελληνικού στα υπόλοιπα Α/Σ. Οχήματα που είχαν βλάβες επισκευάσιμες, έφυγαν για το Θριάσιο για να δημιουργηθεί χώρος για το ''συμμάζεμα''. Παράδειγμα χαρακτηριστικό το στολίδι Ν2 667 που πριν φύγουν από την Ράλλη, του έβγαζαν μέχρι και τις λάμπες. Και πόσες Παλιές Γκαζιέρες έφυγαν έτσι επίσης..

Ο Βοτανικός (που πάντα έλεγα από το παλιό forum ακόμα, πως με τις δυνάμεις που έχει και τις δυσκολίες είναι το καλύτερο Α/Σ), έδωσε εντολή από την πρώτη μέρα να μην βγει κανένα Ν2 του ΑΜ ΡΑΛ για δρομολόγιο, αν δεν ελεγχθεί και αν δεν εγκριθεί από τους τεχνικούς ότι είναι εντάξει. Γι'αυτό και εμφανίζονται σταδιακά τα Ν2 του ΑΜ ΡΑΛ τώρα.

Με 35 GN η Ανθούσα τι να πρωτοκαλύψει? Με θερινό πρόγραμμα και η Λούτσα έχει μικρά!! Έχει πάει ποτέ κανείς από όσους ''πανηγυρίζουν'' καθημερινή (δεν μιλάω καν για ΣΚ) ,ας πούμε στο Τέρμα του 305 να δει τι γίνεται στην επιστροφή? Που αφήνει από το Τέρμα κόσμο έξω η νταλίκα και το επόμενο είναι σε μισή ώρα! Και τώρα έχει μικρά!! Για να γυρνάνε άδειες στο 242, στο 250, στο 237, στο 164, στο Β9, αλλά να είναι συμμαζεμένα και ''να μην μπορεί η Ράλλη να βγάζει Ν2 στο Β9, στο Α7''

Στις θεωρίες συνομωσίας, ξαναλέω πως στην Ανθούσα δεν κατασκευάστηκε λάκκος για νταλίκες, συνεπώς ο έλεγχος που τους γίνεται είναι ο πλέον βασικός.

Και για να το κλείσουμε, εδώ είναι ένας χώρος που μιλάμε οι φίλοι των λεωφορείων, κάποιοι μπορεί να ασχολούνται κιόλας. Καλό θα ήταν να κάνουμε πράξη ένα μήνυμα που περνάνε τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ από τις οθόνες τους : ''Φίλε επιβάτη, αναγνώρισε το έργο του οδηγού και γίνε φίλος μαζί του''. Αν στους 600 του Ελληνικού, οι 100 βολεύτηκαν στο Μπραχάμι δίπλα, οκ, αυτό είναι μια πραγματικότητα. Οι υπόλοιποι 500 όμως δεν πήγαν. Κι αν ο χ οδηγός που μένει στην Αργυρούπολη, βγάζει από ΑΜ ΡΑΛ 5άρι από 2α Κρυονερίου (0410 ΑΜ ΡΑΛ - 0505 2αΚΡΥ) και η βάρδια σχολάει Στουρνάρη, αυτός ξεκινάει από το σπίτι του στις 3 παρά, αν έχει υπηρεσιακό εκείνη την ώρα, σχολάει 1210 Στουρνάρη, για να φτάσει σπίτι του μια ώρα μετά τουλάχιστον. Μην μιλήσουμε γι'αυτούς που πιάνουν ΑΜ ΑΝΘ και σχολάνε ΣΤ.ΕΛΛ, γύρω στα 25 χιλιόμετρα μακριά και την μετάβαση στην Ανθούσα.. Λιγός σεβασμός και λίγη προσοχή στις γενικεύσεις και στις εκφράσεις μας λοιπόν, δεν βλάπτει, εκτός κι αν είμαστε κι εδώ η ίδια μάζα με τους επιβάτες που έχουν άγνοια για το πως λειτουργούν οι συγκοινωνίες.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(27-06-2018, 10:22 PM)MrVanHool Έγραψε: Και για να το κλείσουμε, εδώ είναι ένας χώρος που μιλάμε οι φίλοι των λεωφορείων, κάποιοι μπορεί να ασχολούνται κιόλας. Καλό θα ήταν να κάνουμε πράξη ένα μήνυμα που περνάνε τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ από τις οθόνες τους : ''Φίλε επιβάτη, αναγνώρισε το έργο του οδηγού και γίνε φίλος μαζί του''. Αν στους 600 του Ελληνικού, οι 100 βολεύτηκαν στο Μπραχάμι δίπλα, οκ, αυτό είναι μια πραγματικότητα. Οι υπόλοιποι 500 όμως δεν πήγαν. Κι αν ο χ οδηγός που μένει στην Αργυρούπολη, βγάζει από ΑΜ ΡΑΛ 5άρι από 2α Κρυονερίου (0410 ΑΜ ΡΑΛ - 0505 2αΚΡΥ) και η βάρδια σχολάει Στουρνάρη, αυτός ξεκινάει από το σπίτι του στις 3 παρά, αν έχει υπηρεσιακό εκείνη την ώρα, σχολάει 1210 Στουρνάρη, για να φτάσει σπίτι του μια ώρα μετά τουλάχιστον. Μην μιλήσουμε γι'αυτούς που πιάνουν ΑΜ ΑΝΘ και σχολάνε ΣΤ.ΕΛΛ, γύρω στα 25 χιλιόμετρα μακριά και την μετάβαση στην Ανθούσα.. Λιγός σεβασμός και λίγη προσοχή στις γενικεύσεις και στις εκφράσεις μας λοιπόν, δεν βλάπτει, εκτός κι αν είμαστε κι εδώ η ίδια μάζα με τους επιβάτες που έχουν άγνοια για το πως λειτουργούν οι συγκοινωνίες.

Φίλε συμφορουμίτη, όλοι αναγνωρίζουμε το έργο των οδηγών και γινόμαστε και φίλοι των οδηγών σε πάρα πολλά (όπως σωστά επισημαίνεις ο περισσότερος κόσμος έξω αρνείται να συλλάβει ακόμα και πολύ βασικά για τη λειτουργία των συγκοινωνιών), όπως και νομίζω αρκετοί -αν όχι οι περισσότεροι- από εδώ μέσα έχουμε και φίλους οδηγούς και ξέρουμε πολύ καλά τι βιώνουν.

Δυστυχώς κάθε αλλαγή έχει κι ένα κόστος. Και σίγουρα σέβομαι απεριόριστα αυτόν που πρέπει να βγάλει το 5αρι και του Α7 από Αγ. Στέφανο και του Α16 από Μάνδρα και του 122 από Σαρωνίδα (05:30) και πόσους ακόμα που ξυπνάνε την ώρα που εμείς μόλις έχουμε κοιμηθεί, αλλά δυστυχώς κάποια επαγγέλματα ούτε περιμένουν να πάει 9:00 για να πάνε για δουλειά, ούτε γνωρίζουν τι θα πει Κυριακή και αργία. Και ένα από αυτά είναι και του οδηγού λεωφορείων. Δυστυχώς κάποιοι θα εξυπηρετούνται καλύτερα και κάποιοι όπως λες θα πιάνουν βάρδια στην Ανθούσα και θα σχολάνε στο Ελληνικό ή και πιο μακριά (πχ. 123 υποθέτω ότι αλλαγή βάρδιας θα γίνεται στη Σαρωνίδα). Δυστυχώς το κλείσιμο του Ελληνικού έστειλε στο Θριάσιο οχήματα που θα μπορούν να είναι επισκευάσιμα, αλλά δυστυχώς κάποιοι δεν έκαναν τίποτα για να μείνει ανέπαφος ο χώρος του αμαξοστασίου του Ελληνικού ή ακόμα και να μεταφέρονταν σε άλλο σημείο της έκτασης αν εμπόδιζε. Τώρα είναι πολύ αργά για δάκρυα.

Τα περί γενικεύσεων και έλλειψη σεβασμού επιμένω να μην τα καταλαβαίνω. Τις προάλλες όποιος τοποθετήθηκε, τοποθετήθηκε πολύ συγκεκριμένα. Και καμία από αυτές τις τοποθετήσεις δε νομίζω ότι αγγίζει αυτούς που δεν ξέρουν τι θα πει "διακοπές" γιατί η άδειά τους είναι δύο εβδομάδες και δεν περιμένουν πως και πως την αργία του Δεκαπενταύγουστου για να πάνε στο χωριό, γιατί στις 5:00 το ξημέρωμα θα βγάλουν δρομολόγιο.
Απάντηση
(27-06-2018, 11:20 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν μιλάω για κάποιον συγκεκριμένο, ούτε καν θυμάμαι ποιος έγραψε τι και δεν με νοιάζει άλλωστε. Δεν έχω να χωρίσω κάτι με κάποιον. Διάβασα απλά από 2-3 άτομα να χαίρονται που έκλεισε το Ελληνικό εμμέσως πλήν σαφώς, γιατί ''θα τακτοποιηθούν τα πράγματα'' και ''ας μην γκρινιάζουν που θα πιάνουν στην Ανθούσα στο χάραμα και θα σχολάνε Ελληνικό το μεσημέρι, άλλοι παίρνουν 500 ευρώ στην δουλειά τους και ξυπνάνε και δουλεύουν'' και διάφορα τέτοια χαζά. Επειδή υπάρχουν και χειρότερα τι σημαίνει? Πως δεν πρέπει να διαμαρτύρονται?! Για να μην μιλήσω για τους χαρακτηρισμούς σε γνωστό συνδικαλιστή και όσους συμφωνούν μαζί του, που θα μπορούσαν να είναι πιο ήπιοι. Η απόψη του καθενός είναι σεβαστή όταν εκφράζεται με τον ανάλογο τρόπο.

Και επειδή, κακώς, έγιναν πολιτικές αναφορές, ''κάποιοι δεν έκαναν τίποτα για να μείνει ανέπαφος ο χώρος του αμαξοστασίου του Ελληνικού ή ακόμα και να μεταφέρονταν σε άλλο σημείο της έκτασης αν εμπόδιζε'' και κάποιοι άλλοι υπέγραψαν την μεταφορά του συνόλου της Ελληνικό Α.Ε (μαζί και του ΑΜ ΕΛΛ) στο ΤΑΙΠΕΔ με σκοπό την αξιοποιήσή του, δηλαδή το ξεπούλησαν σε ιδιώτες. Οπότε, ας μείνουμε στις συγκοινωνιακές επιπτώσεις, ή έστω σε σχόλια που αφορούν την διοίκηση της Εταιρείας και ας μην παίξουμε κανένα κομματικό παιχνίδι εδώ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(27-06-2018, 11:20 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Φίλε συμφορουμίτη, όλοι αναγνωρίζουμε το έργο των οδηγών και γινόμαστε και φίλοι των οδηγών σε πάρα πολλά (όπως σωστά επισημαίνεις ο περισσότερος κόσμος έξω αρνείται να συλλάβει ακόμα και πολύ βασικά για τη λειτουργία των συγκοινωνιών), όπως και νομίζω αρκετοί -αν όχι οι περισσότεροι- από εδώ μέσα έχουμε και φίλους οδηγούς και ξέρουμε πολύ καλά τι βιώνουν.

Δυστυχώς κάθε αλλαγή έχει κι ένα κόστος. Και σίγουρα σέβομαι απεριόριστα αυτόν που πρέπει να βγάλει το 5αρι και του Α7 από Αγ. Στέφανο και του Α16 από Μάνδρα και του 122 από Σαρωνίδα (05:30) και πόσους ακόμα που ξυπνάνε την ώρα που εμείς μόλις έχουμε κοιμηθεί, αλλά δυστυχώς κάποια επαγγέλματα ούτε περιμένουν να πάει 9:00 για να πάνε για δουλειά, ούτε γνωρίζουν τι θα πει Κυριακή και αργία. Και ένα από αυτά είναι και του οδηγού λεωφορείων. Δυστυχώς κάποιοι θα εξυπηρετούνται καλύτερα και κάποιοι όπως λες θα πιάνουν βάρδια στην Ανθούσα και θα σχολάνε στο Ελληνικό ή και πιο μακριά (πχ. 123 υποθέτω ότι αλλαγή βάρδιας θα γίνεται στη Σαρωνίδα). Δυστυχώς το κλείσιμο του Ελληνικού έστειλε στο Θριάσιο οχήματα που θα μπορούν να είναι επισκευάσιμα, αλλά δυστυχώς κάποιοι δεν έκαναν τίποτα για να μείνει ανέπαφος ο χώρος του αμαξοστασίου του Ελληνικού ή ακόμα και να μεταφέρονταν σε άλλο σημείο της έκτασης αν εμπόδιζε. Τώρα είναι πολύ αργά για δάκρυα.

Τα περί γενικεύσεων και έλλειψη σεβασμού επιμένω να μην τα καταλαβαίνω. Τις προάλλες όποιος τοποθετήθηκε, τοποθετήθηκε πολύ συγκεκριμένα. Και καμία από αυτές τις τοποθετήσεις δε νομίζω ότι αγγίζει αυτούς που δεν ξέρουν τι θα πει "διακοπές" γιατί η άδειά τους είναι δύο εβδομάδες και δεν περιμένουν πως και πως την αργία του Δεκαπενταύγουστου για να πάνε στο χωριό, γιατί στις 5:00 το ξημέρωμα θα βγάλουν δρομολόγιο.

Δεν μιλάω για κάποιον συγκεκριμένο, ούτε καν θυμάμαι ποιος έγραψε τι και δεν με νοιάζει άλλωστε. Δεν έχω να χωρίσω κάτι με κάποιον. Διάβασα απλά από 2-3 άτομα να χαίρονται που έκλεισε το Ελληνικό εμμέσως πλήν σαφώς, γιατί ''θα τακτοποιηθούν τα πράγματα'' και ''ας μην γκρινιάζουν που θα πιάνουν στην Ανθούσα στο χάραμα και θα σχολάνε Ελληνικό το μεσημέρι, άλλοι παίρνουν 500 ευρώ στην δουλειά τους και ξυπνάνε και δουλεύουν'' και διάφορα τέτοια χαζά. Επειδή υπάρχουν και χειρότερα τι σημαίνει? Πως δεν πρέπει να διαμαρτύρονται?! Για να μην μιλήσω για τους χαρακτηρισμούς σε γνωστό συνδικαλιστή και όσους συμφωνούν μαζί του, που θα μπορούσαν να είναι πιο ήπιοι. Η απόψη του καθενός είναι σεβαστή όταν εκφράζεται με τον ανάλογο τρόπο.

Και επειδή, κακώς, έγιναν πολιτικές αναφορές, ''κάποιοι δεν έκαναν τίποτα για να μείνει ανέπαφος ο χώρος του αμαξοστασίου του Ελληνικού ή ακόμα και να μεταφέρονταν σε άλλο σημείο της έκτασης αν εμπόδιζε'' και κάποιοι άλλοι υπέγραψαν την μεταφορά του συνόλου της Ελληνικό Α.Ε (μαζί και του ΑΜ ΕΛΛ) στο ΤΑΙΠΕΔ με σκοπό την αξιοποιήσή του, δηλαδή το ξεπούλησαν σε ιδιώτες. Οπότε, ας μείνουμε στις συγκοινωνιακές επιπτώσεις, ή έστω σε σχόλια που αφορούν την διοίκηση της Εταιρείας και ας μην παίξουμε κανένα κομματικό παιχνίδι εδώ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(27-06-2018, 11:40 PM)MrVanHool Έγραψε: Και επειδή, κακώς, έγιναν πολιτικές αναφορές, ''κάποιοι δεν έκαναν τίποτα για να μείνει ανέπαφος ο χώρος του αμαξοστασίου του Ελληνικού ή ακόμα και να μεταφέρονταν σε άλλο σημείο της έκτασης αν εμπόδιζε'' και κάποιοι άλλοι υπέγραψαν την μεταφορά του συνόλου της Ελληνικό Α.Ε (μαζί και του ΑΜ ΕΛΛ) στο ΤΑΙΠΕΔ με σκοπό την αξιοποιήσή του, δηλαδή το ξεπούλησαν σε ιδιώτες. Οπότε, ας μείνουμε στις συγκοινωνιακές επιπτώσεις, ή έστω σε σχόλια που αφορούν την διοίκηση της Εταιρείας και ας μην παίξουμε κανένα κομματικό παιχνίδι εδώ.

Δεν παίζουμε κάποιο κομματικό παιχνίδι. Υπάρχουν κάποιοι που γούσταραν να βλέπουν το Ελληνικό να παραμένει μία τεράστια γκρι έκταση πάνω στο χάρτη της Αθήνας, με κάποιες άναρχες τοποθετημένες αθλητικές εγκαταστάσεις. Υπάρχουν άλλοι "ευαίσθητοι" που ήλπιζαν να το μετατρέψουν σε αποθήκη ψυχών και άφηναν του πρόσφυγες να πεθαίνουν στο κρύο. Υπάρχουμε κι εμείς που χαιρόμαστε βλέποντας ότι 17 χρόνια μετά το κλείσιμο του Αεροδρομίου του Ελληνικού θα υπάρξει αξιοποίηση.

Στα των συγκοινωνιακών, απ' όταν ξεκίνησε η συζήτηση για το Ελληνικό μέχρι και σήμερα έχουν περάσει διάφορα άτομα από τη θέση του χαρτοφυλακίου των Μεταφορών, η ΟΣΥ έχει αλλάξει διοίκηση ξανά και ξανά, το ίδιο φαντάζομαι και τα σωματεία των εργαζομένων. Όταν μοιράζονταν τα οικόπεδα και η ΕΜΥ και το Τραμ εξασφάλιζαν "ασυλία", πού ήταν ΟΛΟΙ αυτοί; Και "πράσινοι" και "μπλε" και "ροζ-πορτοκαλί" και "κόκκινοι" κι ό,τι θες. ΠΟΥΘΕΝΑ! Το θυμήθηκαν πριν 20-25 μέρες που άρχισαν να παίρνουν τις νταλίκες και νόμιζαν ότι με περιφρούρηση (εδώ γελάμε!) θα καταφέρουν τι; Να ευαισθητοποιήσουν τον Λάτση να πει "χάρισμά σας"; Όχι απλά δε θα τους το χάριζε (ακόμα και το Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού εξασφάλισε απλά κάποιο χρόνο παραμονής στην έκταση που φιλοξενείται, μέχρι να λυθεί το θέμα της μετεγκατάστασής του), αλλά θα αξίωνε απίστευτα ποσά! Γιατί απλά κάποιοι δε φρόντισαν ούτε εν είδει αντισταθμιστικού οφέλους να εξασφαλίσουν κάποιο χώρο για αμαξοστάσιο. Και αυτοί οι κάποιοι δε βρίσκονται μόνο στους προηγούμενους, αλλά και στους τωρινούς που ευαισθητοποιήθηκαν μόνο και μόνο για να σώσουν τα υπόστεγα και τον υδατόπυργο στη Βουλιαγμένης.
Απάντηση
(27-06-2018, 11:40 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν μιλάω για κάποιον συγκεκριμένο, ούτε καν θυμάμαι ποιος έγραψε τι και δεν με νοιάζει άλλωστε. Δεν έχω να χωρίσω κάτι με κάποιον. Διάβασα απλά από 2-3 άτομα να χαίρονται που έκλεισε το Ελληνικό εμμέσως πλήν σαφώς, γιατί ''θα τακτοποιηθούν τα πράγματα'' [...] Για να μην μιλήσω για τους χαρακτηρισμούς σε γνωστό συνδικαλιστή και όσους συμφωνούν μαζί του, που θα μπορούσαν να είναι πιο ήπιοι. Η απόψη του καθενός είναι σεβαστή όταν εκφράζεται με τον ανάλογο τρόπο.

Ένας από αυτούς που εκφράστηκα θετικά - κρίνοντας εκ του αποτελέσματος - για τη μεταφορά του ΑΜ ΕΛΛ είμαι εγώ. Συγκριτική απεικόνιση της δρομολόγησης οχημάτων έκανα και κατέληξα ότι η εξειδίκευση αμαξοστασίων σε έναν τύπο οχημάτων (Ράλλη = 18μετρα, Βοτανικός = 12μετρα) είναι θετική καθώς εξασφαλίζει σωστότερη διάθεση οχημάτων.

Για το θέμα της αναγκαστικής μετακίνησης των οδηγών δεν εξέφερα άποψη. Όντως, αρκετοί μένουν στα νότια προάστια και είχαν φτιάξει τη ζωή τους γύρω από το ΑΜ ΕΛΛ. Όπως, όμως, σε κάθε εταιρεία ιδιωτικού δικαίου κινδυνεύεις με αλλαγή έδρας, έτσι και εδώ είναι ένα γεγονός το οποίο είναι δυσάρεστο μεν, αλλά μέσα στα γενικά πλαίσια τοποθέτησης του προσωπικού.

Για το ειδικότερο θέμα των άστοχων ενάρξεων - λήξεων βαρδιών, είναι ζήτημα που μπορεί και πρέπει να επιλύσει η ΟΣΥ. Σε πρώτη φάση, ας επιλέγονται για τα πολύ πρωϊνά δρομολόγια άνθρωποι που μένουν πιό κοντά στα νεα αμαξοστάσια και ας φτιαχτούν τα σχολάσματα, ώστε να είναι σε πιό κεντρικά σημεία και όχι σε μακρινά σημεία τερματισμού των γραμμών .

Συνδικαλιστές δεν ονομάτισα προσωπικά (αν και πολύ θα ήθελα ως έχων ίδια γνώση). Η φρασεολογία που χρησιμοποίησα είναι συνειδητά επιλεγμένη και αντικατοπτρίζει την εικόνα που έχει ο μέσος πολίτης αυτής της χώρας για τη "φυλή" αυτή. Επαναλαμβάνω και από το σημείο αυτό ότι δεν υφίσταται υγιής συνδικαλισμός στο ευρύτερο δημόσιο, παρά μόνο ο παρακμιακός των κομματικών στρατών που κάνει ζημιά πρωτίστως στους εργαζόμενους.

Πάνω από 13 χρόνια γράφω στο forum (και στο προηγούμενο), δεν πιστεύω ότι μου λείπει συγκροτημένη γνώση γύρω από τα ΜΜΜ της Αθήνας .
Απάντηση
Από ποιο αποτέλεσμα έκρινες θετικά το κλείσιμο του ΑΜ ΕΛΛ?!
Ότι από το κάθε Α/Σ οι γερανοι σηκωσαν από 70 λεωφορεία, ακόμα και λεωφορεία που θα μπορούσαν να επισκευαστουν τα πήραν για παλιοσιδερα οριστικά?
Από την "τακτοποίηση" των τύπων ανά Α/Σ που η Ράλλη δεν έχει πάλι οχήματα και δανείζεται από τον Πειραιά ακόμα μικρά, ενώ στις γραμμές με νταλίκες της Ανθούσας είναι όλα μικρά?
Από την αλλαγή ζωής 600 και πλεον εργαζομένων (γιατί είναι αυτοί από το Δ'κυκλωμα του ΑΜ ΡΑΛ) που καλούνται να σχολανε 25 χλμ μακριά απ'οπου ξεκίνησαν την βαρδια τους?
Από την συρρικνωση του μεγέθους της εταιρείας, που πλέον δεν θα υπάρχει ανάγκη για τόσους οδηγούς και τόσες βαρδιες αφού έκλεισε ένα ολόκληρο Α/Σ, άρα την εκ των πραγμάτων αραιωση των δρομολογίων?

Οι βάρδιες βγαίνουν κυκλικα κατά κύριο λόγο και σίγουρα δεν μπορείς να βάζεις αυτόν που μένει Αργυρούπολη να δουλεύει 0900-1700 στην Π.Ράλλη, γιατί έτσι θα χάνει όλη την ημέρα του.

Και επίσης, ιστορικό υπάρχει για να δείτε το ύφος των απαντήσεων. Νομίζω, φίλε Citaro, πως δεν ήσουν αυτός που χαρακτήρισε με άσχημο τρόπο τον συνδικαλιστη, αλλά μικρή σημασία έχει ποιος ήταν. Δεν είμαστε δικαστήριο και δεν είναι προσωπικό το θέμα. Δεν διαφωνώ καθόλου με το αποτέλεσμα των περισσότερων συνδικαλιστικων δράσεων, διαφωνώ με το ύφος των χαρακτηρισμων εδώ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(28-06-2018, 08:37 AM)MrVanHool Έγραψε: Από ποιο αποτέλεσμα έκρινες θετικά το κλείσιμο του ΑΜ ΕΛΛ?!
Ότι από το κάθε Α/Σ οι γερανοι σηκωσαν από 70 λεωφορεία, ακόμα και λεωφορεία που θα μπορούσαν να επισκευαστουν τα πήραν για παλιοσιδερα οριστικά?
Από την "τακτοποίηση" των τύπων ανά Α/Σ που η Ράλλη δεν έχει πάλι οχήματα και δανείζεται από τον Πειραιά ακόμα μικρά, ενώ στις γραμμές με νταλίκες της Ανθούσας είναι όλα μικρά?
Από την αλλαγή ζωής 600 και πλεον εργαζομένων (γιατί είναι αυτοί από το Δ'κυκλωμα του ΑΜ ΡΑΛ) που καλούνται να σχολανε 25 χλμ μακριά απ'οπου ξεκίνησαν την βαρδια τους?
Από την συρρικνωση του μεγέθους της εταιρείας, που πλέον δεν θα υπάρχει ανάγκη για τόσους οδηγούς και τόσες βαρδιες αφού έκλεισε ένα ολόκληρο Α/Σ, άρα την εκ των πραγμάτων αραιωση των δρομολογίων?

Οι βάρδιες βγαίνουν κυκλικα κατά κύριο λόγο και σίγουρα δεν μπορείς να βάζεις αυτόν που μένει Αργυρούπολη να δουλεύει 0900-1700 στην Π.Ράλλη, γιατί έτσι θα χάνει όλη την ημέρα του.

Και επίσης, ιστορικό υπάρχει για να δείτε το ύφος των απαντήσεων. Νομίζω, φίλε Citaro, πως δεν ήσουν αυτός που χαρακτήρισε με άσχημο τρόπο τον συνδικαλιστη, αλλά μικρή σημασία έχει ποιος ήταν. Δεν είμαστε δικαστήριο και δεν είναι προσωπικό το θέμα. Δεν διαφωνώ καθόλου με το αποτέλεσμα των περισσότερων συνδικαλιστικων δράσεων, διαφωνώ με το ύφος των χαρακτηρισμων εδώ.

Όλα αυτά τα οχήματα που μπορούσαν να τα επισκευάσουν όπως αναφέρεις, γιατί δεν το κάνουν τόσα χρόνια; Η κλασική καραμέλα έλλειψη προσωπικού / ανταλλακτικών έχει καταντήσει βαρετή. Όταν είχες προσωπικό δρομολογούσες σχεδόν 2.000 οχήματα την ημέρα, ενώ σήμερα μετά βίας ξεπερνούν τα 1.000, άρα αυτόματα θα έπρεπε να εχει μειωθεί και η αναλογία οχημάτων ανά τεχνίτη. Μήπως αρκετοί από τους εργαζόμενους, που τόσο πολύ συμπαθείς δεν κόπτονται για το καλό της επιχείρησης; Επίσης από τα 70 οχήματα που λες ότι σήκωσαν από κάθε Α/Σ (λογικά Ράλλη - Ανθούσα - Βοτανικό και κάποια λίγα από Μπραχάμι, γιατί ο Πειραιάς είχε χώρο και τα Λιόσια δεν πήραν ούτε ένα όχημα), πόσα ήταν όντως επισκευάσιμα; Εγώ είδα κατά κόρον χαλασμένες Volvo, γκαζιέρες (η Ανθούσα είχε καταντήσει νεκροταφείο οχημάτων) και Neoplan Midi που ειδικά ο Βοτανικό έχει σε τελευταία μοίρα (ειδικά προ κλεισίματος ΕΛΛ υπηρχαν μέρες που κυκλοφορούσε μονοψήφιος αριθμός Neoplan).
Η Ράλλη κατ΄ εξοχήν είναι Α/Σ που ακόμα και 1.000 λεωφορεία να είχε θα κυκλοφορούσαν 150 με το ζόρι. Θυμάσαι πέρσυ το καλοκαίρι που λόγω της αναρρωτικής άδειας του ψυκτικού (καλά να ναι ο άνθρωπος, δεν μου φταίει σε τίποτα), κυκλοφορούσαν σχεδόν όλα τα λεωφορεία μέχρι την Ανατολή και μετα τη Δύση του ηλίου. Γιατί αν δεν το θυμάσαι να σε βοηθήσω με αριθμούς: 2 Solaris στο 703, 1 στο 843, και Κυριακή με 3 οχήματα (2 N2) στο 608. 
Η αλλαγή στη ζωή των εργαζομένων λόγω της έδρας της επιχείρησης, συμβαίνει κατά κόρον στον ιδιωτικό τομέα και συνήθως με ένα κενό διάστημα, το οποίο βρίσκεσαι ως άνεργος στον ΟΑΕΔ. Δεν έχει διαφορά αν το ζήσουν οι 600 αυτοί εργαζόμενοι, καθώς το βιώνουν κάθε καλοκαίρι χιλιαδες άνθρωποι στο χώρο του τουρισμού και της εστίασης που μεταναστεύουν στα νησιά για εύρεση εργασίας.
Το ότι έκλεισε ένα Α/Σ δεν οδηγεί σε ουσιαστική μείωση του συγκοινωνιακού έργου. Σίγουρα θα έχουμε παραπάνω νεκρά χιλιόμετρα, αλλά το συγκοινωνιακό έργο έχει ήδη μειωθεί σχεδόν στο μισό από το 2009, χωρίς να κλείσει κανένα Α/Σ, οπότε μετά από αυτό δεν φοβόμαστε τίποτα. Το μόνο που ελπίζουμε είναι η παράδοση του ΤΡΑΜ στον Πειραιά και των 3 σταθμών μετρό να κόψει κάποιες ανάγκες σε οχήματα, ώστε να έχουμε ουσιαστική αντιστάθμιση.
Ο κυριος που δουλεύει 9:00 - 17:00 στη Ράλλη, μπορεί αν θέλει να γνωρίσει μια συμπαθέστατη συνάδελφό μου που μένει Άνω Πατήσια και χρήσιμοποιώντας ΜΜΜ (και όχι το ΙΧ, σαν το σωστό οδηγό του ΟΑΣΑ) δουλεύει στο Χαλάνδρι 9:00 - 19:00. Εκεί μπορούν να του λυθούν οι απορίες για το πώς είναι να χάνεις τη μέρα σου.


Τέλος να σε ενημερώσω ότι ανάμεσα στο οριστικό κλείσιμο του ΕΛΛ και την μετεγκατάστασή του σε άλλο χώρο στα Ν.Π, θα προτιμούσα το δεύτερο, αλλά δυστυχώς ο Οργανισμός με τα καλύτερα αντανακλαστικά στον κόσμο, δεν μερίμνησε να εξετάσει σοβαρά την εύρεση νέου χώρου για τη μετεγκατάσταση του Α/Σ ή την εξαίρεση του χώρου από την πώληση του Α/Σ. Όπως και να το κάνουμε, η κοινή γνώμη ξέρει ότι το αεροδρόμιο θα πουλιόταν από το 2004, ο ΟΑΣΑ πριν 3 μήνες το έμαθε;
Το ίδιο καλά αντανακλασικά επέδειξε και με το τέρμα του 314, όταν για πάνω από 6 μήνες γνώριζε ότι η Elbisko, λόγω επέκτασης της παραγωγικής μονάδας θα χρειαζόταν το χώρο που είχε παραχωρήσει δωρεάν στον ΟΑΣΑ. Τι έκανε ο ΟΑΣΑ; Έψαξε να βρει κάποιο χώρο για διαμόρφωση τέρματος στην περιοχή (ημιαστική περιοχή, με πληθώρα οικοπέδων); Όχι, απλά 10 μέρες πριν τη λήξη της διορίας ξεκίνησε τις επαφές με το δήμο για το θέμα και ο δήμος του πρότεινε μια θέση που χρησιμοποιείται απο τη δημοτική συγκοινωνία 6.1km μακριά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Πάντως για να επισκευαστούν λεωφορεία χρειάζονται ανταλλακτικά! Αγάπη και κέφι για δουλειά δεν φτάνουν!

Επίσης άκυρο αλλά από Ν1 Ελληνικού στο Βοτανικό μόνο το #101 και το #175 πήγαν τελικά?
Απάντηση
#170, #171, #172, #173, #174 οποίος ξέρει που πήγαν ας μας πει. Τι ωραία συντροφιά που ήταν όσο τα είχαμε στον Πειραιά.
856 / 703  Cool
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)