Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
@Citaro
Η τωρινή κατανομή γραμμών ανά αμαξοστάσια έχει προκύψει με βάση το περσινό θερινό και όχι το χειμερινό που προηγήθηκε! Όταν έρθει η ώρα για χειμερινό θα ξαναμοιραστούν λογικά οι γραμμές με βάση τα προηγούμενο χειμερινό οπότε μπορεί να δεις κάποιες από αυτές τις γραμμές να μην τις έχει η Ράλλη ή να πάρει άλλες!
Απάντηση
(26-06-2018, 12:38 AM)TeiPir Έγραψε: Απο post σε λεωφοριομαδα στο FB:

"παιδιά σήμερα το πρωί είδα Renault πρώτης γενιάς φυσικού αερίου στη λιοσίων μετά από τόσα χρόνια και τώρα είναι αραγμένα στο αμαξοστάσιο των τρόλλεϋ της πλατείας αττικής... Γραμμή δε πρόσεξα δυστυχώς γιατί ερχόμουν απο στενό..."

Ξερουμε τιποτα παραπανω για αυτη την μετακινηση, γιατι μου φαινεται περιεργη;

Λειτουργικά ή μη ? Έχει σημασία αυτό!  Tongue
Απάντηση
(26-06-2018, 12:40 AM)ecoj Έγραψε: Λειτουργικά ή μη ? Έχει σημασία αυτό!  Tongue

Αποτι λεει τουλαχιστον ενα περασε και δουλευε..
ΠΑ.Δ.Α Πανεπιστημιουπολη 2.
Απάντηση
(26-06-2018, 12:33 AM)Citaro Έγραψε: Με αυτές θα κληθεί να βγάλει από Σεπτέμβρη (κατά προσέγγιση)

Θα συμφωνήσω με τον ecoj που λέει ότι η παρούσα δρομολόγηση ακολουθεί στο περίπου τα χνάρια του περυσινού Θερινού. Από Σεπτέμβρη για παράδειγμα η Ανθούσα δε θα καλείται να επανδρώσει με GN (όποτε το θυμάται!) τα 304-305, άρα θα μπορεί να αναλάβει πολύ περισσότερες βάρδιες στο Β5 (με το Θερινό είναι μισό-μισό με Ράλλη), ίσως ακόμα και κάποιες του 550. Να διορθώσω επίσης τη λίστα που έχεις ως προς το ότι το Χ97 βγαίνει από Ανθούσα. Και έχουμε και περιπτώσεις όπως του Β9 που νομίζω ότι αν έχει πλήρη επάνδρωση και δώσει και μία χείρα βοηθείας και ο Κοκ. Μύλος επανδρώνοντας με αρθρωτά το τρόλεϊ 6, μπορεί να αντέξει με 12μετρα (πχ μισό Βοτανικό, μισό Λιόσια).

Μην ξεχνάμε επίσης ότι μέσα στον επόμενο ένα χρόνο περιμένουμε επεκτάσεις των ΜΣΤ τόσο όσο αφορά το Τραμ (επέκταση Ν. Φάληρο - Πειραιάς - ΣΕΦ) που αναμένεται και πιο άμεσα και θα επηρεάσει το Α1 (δε θα πρέπει να έχει ανάγκη πλέον τα 18μ) όσο και με το Μετρό που θα φτάσει έως τη Νίκαια και θα επηρεάσει άμεσα και τα Β18-Γ18 (θα προτιμήσει κάποιος Περαματιώτης ή Κερατσινιώτης να χάσει περίπου 40' για να φτάσει στο Κέντρο της Αθήνας με λεωφορείο ή να είναι σε 15' με το Μετρό), άρα μήνα με το μήνα θα πρέπει να βλέπουμε αρθρωτά να απελευθερώνονται από κάποιες γραμμές και να κατευθύνονται προς άλλες και την κατάσταση να βελτιώνεται.
Απάντηση
(26-06-2018, 03:04 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Θα συμφωνήσω με τον ecoj που λέει ότι η παρούσα δρομολόγηση ακολουθεί στο περίπου τα χνάρια του περυσινού Θερινού. Από Σεπτέμβρη για παράδειγμα η Ανθούσα δε θα καλείται να επανδρώσει με GN (όποτε το θυμάται!) τα 304-305, άρα θα μπορεί να αναλάβει πολύ περισσότερες βάρδιες στο Β5 (με το Θερινό είναι μισό-μισό με Ράλλη), ίσως ακόμα και κάποιες του 550. Να διορθώσω επίσης τη λίστα που έχεις ως προς το ότι το Χ97 βγαίνει από Ανθούσα. Και έχουμε και περιπτώσεις όπως του Β9 που νομίζω ότι αν έχει πλήρη επάνδρωση και δώσει και μία χείρα βοηθείας και ο Κοκ. Μύλος επανδρώνοντας με αρθρωτά το τρόλεϊ 6, μπορεί να αντέξει με 12μετρα (πχ μισό Βοτανικό, μισό Λιόσια).

Μην ξεχνάμε επίσης ότι μέσα στον επόμενο ένα χρόνο περιμένουμε επεκτάσεις των ΜΣΤ τόσο όσο αφορά το Τραμ (επέκταση Ν. Φάληρο - Πειραιάς - ΣΕΦ) που αναμένεται και πιο άμεσα και θα επηρεάσει το Α1 (δε θα πρέπει να έχει ανάγκη πλέον τα 18μ) όσο και με το Μετρό που θα φτάσει έως τη Νίκαια και θα επηρεάσει άμεσα και τα Β18-Γ18 (θα προτιμήσει κάποιος Περαματιώτης ή Κερατσινιώτης να χάσει περίπου 40' για να φτάσει στο Κέντρο της Αθήνας με λεωφορείο ή να είναι σε 15' με το Μετρό), άρα μήνα με το μήνα θα πρέπει να βλέπουμε αρθρωτά να απελευθερώνονται από κάποιες γραμμές και να κατευθύνονται προς άλλες και την κατάσταση να βελτιώνεται.

Η καταγραφή που έκανα έχει σκοπό να καταδείξει ότι είμαστε σε πολύ οριακό επίπεδο διαθεσιμότητας 18μετρων. Οι ανάγκες για 18μετρα στο Θερινό Ι και στο Χειμερινό, είναι συγκριτικά παρόμοιες (αναφέρομαι στο συνδυασμό και των δυο Α/Σ, Ράλλη και Ανθούσα). Όσες νταλίκες εξοικονομούνται από τις κεντρικές γραμμές, κατεβαίνουν για ενίσχυση στις παραλίες και στο Αεροδρόμιο. Πράγματι, μπορεί από Σεπτέμβρη η Ανθούσα να επανδρώνει βάρδιες σε γραμμές που σήμερα δεν τις έχει (πχ 550), αυτό όμως δεν αλλάζει το συνολικό αριθμό 18μετρων. 

Όσο, τώρα, για τη λειτουργία των ΜΣΤ από το 2019, το Α1 θα πάει λογικά για κόψιμο. Το ΒΓ18 όντως θα εξυπηρετείται ικανοποιητικά από 12μετρα. Μέχρι εκεί όμως. Ούτε το 703 μπορεί να αλλάξει, ούτε το 040. Αντιθέτως, πρέπει επιτέλους να ενισχυθεί με 18μετρα το 049 που καλείται να εξυπηρετήσει ολόκληρο τον άξονα της Πειραιώς (Ταύρος, παρόδιες εμπορικές και πολιτιστικές χρήσεις, Σχολή Δημ. Διοίκησης, Σχολή Καλών Τεχνών κλπ., Factory Outlet) και το έχουν εγκατειλημμένο με αραιά δρομολόγια και ακατάλληλα οχήματα.
Το δε Β9, έχει σηκώσει μόνο του όλα τα Κάτω Πατήσια (το 6 δεν φτάνει και δεν βλέπω τρόπο να ενισχύεται, αφού δεν έχουν οδηγούς). Επίσης, είναι η μοναδική συγκοινωνία Μεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης. Βελτίωση θα έχει μόνο εφ' όσον στρώσει κάποια στιγμή το πλέγμα δρομολογίων του προαστιακού, ώστε ενδεχομένως να "σπάσει" και να δώσει τη θέση του σε μια ενωτική/τροφοδοτική γραμμή Κηφισιά - Μεταμόρφωση.

Γι' αυτό και επιμένω ότι πρέπει άμεσα να βρεθεί λύση ώστε να επισκευαστούν τα Solaris που κάθονται και να βγούν στο δρόμο οι παροπλισμένες Volvo, οι οποίες "δεν έχουν φάει τα ψωμιά τους". Μια χαρά δουλεύουν όσες ανακατασκευάστηκαν και έχουν και πολύ καλύτερους χώρους επιβατών για "βαριές" γραμμές.
Απάντηση
(26-06-2018, 01:36 AM)TeiPir Έγραψε: Αποτι λεει τουλαχιστον ενα περασε και δουλευε..
Το βρήκα κι εγώ το ποστ αυτό! Αυτό που λέει αυτός που το πόσταρε (από όσο νόημα μπορεί να βγάλει κανείς) είναι ότι βρίσκονταν σε γραμμή οπότε πιθανόν τα Λιόσια έστειλαν κάποια Renault σε γραμμή έκπληξη και κανένας δεν το πήρε χαμπάρι! Αλλιώς άγνωστο.
Απάντηση
Μέχρι πριν λίγο καιρό (10 μέρες πριν) έφταναν οι GN να σηκώσουν όλη τη δρομολόγηση και τώρα κατέρευσαν; Πολύ ύπουλο... Εμένα μου μυρίζει κίνηση είτε από συνδικαλιστές είτε από γραφεία κίνησης για να δείξουν πόσο εφιαλτική είναι για το κοινό η απόφαση για το κλείσιμο του Ελληνικού. Εκτός αν με το που πήγαν στην Ανθούσα χάλασαν όλες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(26-06-2018, 10:13 PM)nikos1991 Έγραψε: Μέχρι πριν λίγο καιρό (10 μέρες πριν) έφταναν οι GN να σηκώσουν όλη τη δρομολόγηση και τώρα κατέρευσαν; Πολύ ύπουλο... Εμένα μου μυρίζει κίνηση είτε από συνδικαλιστές είτε από γραφεία κίνησης για να δείξουν πόσο εφιαλτική είναι για το κοινό η απόφαση για το κλείσιμο του Ελληνικού. Εκτός αν με το που πήγαν στην Ανθούσα χάλασαν όλες.

Ή απλά μπορεί να δίνονται βάρδιες σε οδηγούς που δεν έχουν δίπλωμα για νταλίκα λόγω αδειών σε νταλικοδηγούς! Επίσης εμφανίστηκαν απόγευμα όχι όλη μέρα!
Απάντηση
Επίσης μπορεί να υπάρχει διαφορετική λογική στη δρομολόγηση και το γραφείο κίνησης να μην επιλέγει να στείλει νταλίκα αν δεν είναι απόλυτα απαραίτητο. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσαν να διατηρούνται περισσότερο ετοιμοπόλεμες οι GN! Και μπορεί να ισχύει κάτι άλλο που πιστεύω θα φανεί κατά μήκος του υπόλοιπου θερινού!
Απάντηση
Βασικά, δεν αποκλείεται κάποια από αυτά να έχουν βλάβες γιατί οι περισσότεροι τεχνικοί της Ανθούσας μπορεί να μην τα γνωρίζουν καλά ή να μην έχουν τα κατάλληλα εργαλεία που χρειάζονται για κάποιες συγκεκριμένες εργασίες.
Το λέω αυτό γιατί θυμάμαι αρκετές φορές (λίγες μέρες πριν κλείσει το ελληνικό) να παίρνουν τηλέφωνο από Ανθούσα και Ράλλη γιατί δεν ήξεραν πως να διορθώσουν κάποιες βλάβες.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 92 Επισκέπτης (ες)