Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.24 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
(11-06-2018, 10:16 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: 25 GN ανήκουν και επίσημα πλέον στο αμαξοστάσιο της Ανθούσας, μετά και την αλλαγή του κωδικού τους στην τηλεματική. Πρόκειται για τις: #411, #414, #417, #419, #471, #474, #481, #482, #484, #486, #487, #488, #490, #496, #501, #504, #505, #507, #510, #512, #513, #514, #523, #564, #595

Στο στόλο του αμαξοστασίου Ανθούσας εντάσσονται και οι GN #448, #492 και #506 που εμφανίζονται με νέο κωδικό (60xxx) στην τηλεματική
Απάντηση
#20412 & 20594 στο Β5
#20452 στο 843
#20473 στο Α7
#20485 στο 703
Νομίζω αυτές δεν ήταν Ράλλη
Απάντηση
(11-06-2018, 06:40 PM)aliance Έγραψε: #20412 & 20594 στο Β5
#20452 στο 843
#20473 στο Α7
#20485 στο 703
Νομίζω αυτές δεν ήταν Ράλλη

Η Ράλλη δεν είχε GN απλά έπαιρνε κάθε βδομάδα κάποιες δανεικές και τις επέστρεφε τα Σαββατοκύριακα! Άγνωστο αν αυτές που αναφέρεις είναι με αυτή τη μορφή ή μεταφέρθηκαν!
Απάντηση
Τα Solaris (μικρά - μεγάλα) που θα πάνε ξέρουμε?
Απάντηση
Τα μεγάλα γιατί να μετακινηθούν ? Καλά δεν είναι στη Ράλλη ?
Απάντηση
(11-06-2018, 10:43 PM)meganium Έγραψε: Τα Solaris (μικρά - μεγάλα) που θα πάνε ξέρουμε?

Για τα μεγάλα (18μ), όπως είπε και ο ecoj, δεν υπάρχει λόγος να μετακινηθούν. Η Ράλλη νταλικοαμαξοστάσιο θα παραμείνει οπότε δεν έχουν να πάνε αλλού (και που να πάνε?!?).

Για τα μικρά (midi) νομίζω ότι σίγουρα κάποια θα πρέπει να πάρει το Μπραχάμι για να βγάζει 162, 142, 101, 201, 212, 131, 910. Από τα υπόλοιπα, θα πρέπει να πάρει η Ανθούσα για να αναλάβει όλα τα Βόρεια προάστια (Τοπ. Κηφισιάς, 541, Πεύκη, Τοπ. Ηρακλείου, 605, 610, 410, 418) και τα Άνω Λιόσια για να αναλάβουν τις γύρω περιοχές (Τοπ. Αχαρνών, Τοπ. Α. Λιοσίων, Τοπ. Καματερού, 747 και γιατί όχι και το Θριάσιο) μήπως και περιορίσουν κάπως τα περιττά "νεκρά" χιλιόμετρα.
Απάντηση
(12-06-2018, 01:15 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για τα μεγάλα (18μ), όπως είπε και ο ecoj, δεν υπάρχει λόγος να μετακινηθούν. Η Ράλλη νταλικοαμαξοστάσιο θα παραμείνει οπότε δεν έχουν να πάνε αλλού (και που να πάνε?!?).

Έστω ότι από 01/07 (ή το προσεχές διάστημα, εν πάσει περιπτώσει) κλείσει πράγματι το Α/Σ Ελληνικού. Από πού θα δρομολογούνται οι γραμμές των νοτίων προαστίων που παίρνουν 18μετρα;  122, 171, Α2 ; 
Ας σκεφτούμε το πρώτο πρωϊνο δρομολόγιο Σαρωνίδας, να ξεκινάκει πχ από Πέτρου Ράλλη !!! 42,7 km δίνει το google maps, δηλαδή 1h20min για ανάληψη υπηρεσίας.
Από Ανθούσα, 35,6 km χωρίς Αττική Οδό (από Λαυρίου, Μαρκοπούλου και Καλύβια) - 33,7 km με Αττική Οδό. (1h10min για ανάληψη υπηρεσίας)


Για να συγκρίνουμε : Από Α/Σ Ελληνικού η Σαρωνίδα είναι 29 km και η αμέσως πιό μακρινή ανάληψη υπηρεσίας (Κηφισιά ) είναι 24,5 km.
Απάντηση
Και οι GN #435, #468 και #556 μετακινήθηκαν στο αμαξοστάσιο της Ανθούσας

Τις προηγούμενες ημέρες εντάχθηκαν στο στόλο του αμαξοστασίου αυτού και οι GN: #411, #414, #417, #419, #448#471, #474, #481, #482, #484, #486, #487, #488, #490, #492#496, #501, #504, #505, #506#507, #510, #512, #513, #514, #523, #564, #595
Απάντηση
(12-06-2018, 09:39 AM)Citaro Έγραψε: Έστω ότι από 01/07 (ή το προσεχές διάστημα, εν πάσει περιπτώσει) κλείσει πράγματι το Α/Σ Ελληνικού. Από πού θα δρομολογούνται οι γραμμές των νοτίων προαστίων που παίρνουν 18μετρα;  122, 171, Α2 ; 
Ας σκεφτούμε το πρώτο πρωϊνο δρομολόγιο Σαρωνίδας, να ξεκινάκει πχ από Πέτρου Ράλλη !!! 42,7 km δίνει το google maps, δηλαδή 1h20min για ανάληψη υπηρεσίας.
Από Ανθούσα, 35,6 km χωρίς Αττική Οδό (από Λαυρίου, Μαρκοπούλου και Καλύβια) - 33,7 km με Αττική Οδό. (1h10min για ανάληψη υπηρεσίας)

Για να συγκρίνουμε : Από Α/Σ Ελληνικού η Σαρωνίδα είναι 29 km και η αμέσως πιό μακρινή ανάληψη υπηρεσίας (Κηφισιά ) είναι 24,5 km.

Αρχικά δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι που να δείχνει ότι το Ελληνικό δε θα κλείσει. Η επένδυση πρέπει να προχωρήσει, τους επόμενους μήνες θα πρέπει να καταβληθεί προς το Ελληνικό Δημόσιο και η πρώτη δόση (300εκ. €) από τον επενδυτή οπότε κανείς δε θα ρισκάρει -πέρα από τη γραφειοκρατία- να υπάρξουν επιπλέον καθυστερήσεις λόγω μίας άρνησης (από ποιον θα ρωτήσει κάποιος?) απομάκρυνσης των εγκαταστάσεων των ΟΣΥ στο Ελληνικό. Άλλωστε τα σωματεία αρκέστηκαν στο να μπλοκάρουν 2-3 νύχτες τη μετακίνηση κάποιων GN, αλλά και 83 οδηγοί ανήκουν πλέον στο Α/Σ Ανθούσας και μαζί και περισσότερες από 30 GN και 20 N1. Και σιγά σιγά θα φύγουν κι άλλα.

Για την περίπτωση της Σαρωνίδας σίγουρα καλύτερη είναι η επιλογή του Α/Σ Ανθούσας για να αναλάβει τις βάρδιες με το κλείσιμο του Ελληνικού και απορώ γιατί δεν το έκαναν ήδη από τώρα. Το αν τελικά θα πάει στη Ράλλη ή θα βγει μισό-μισό θα το δείξουν οι επόμενες ημέρες. Πάντως και πριν είχαμε ουκ ολίγα "νεκρά" χιλιόμετρα λόγω δρομολόγησης γραμμών Λούτσας (304/305/316) από το Ελληνικό, με το λεωφορείο που είχε το δρομολόγιο των 04:45 του 305 από τέρμα (Αγ. Νικόλαο) να βγαίνει από Ελληνικό στις 03:30 και να διανύει μία απόσταση 38χλμ (μέσω Κατεχάκη, Μεσογείων, Μαραθώνος).
Απάντηση
Δύσκολη πλέον η πιθανότητα να μην κλείσει το Ελληνικό! Βγήκε λίστα με ονόματα 66 οδηγών του Ελληνικού που μετακινούνται στο Μπραχάμι!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)