Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιές λεωφορειακές γραμμές έχετε χρησιμοποιήσει;
#11
Μας ανέστησες το θέμα και τώρα πρέπει να κάνουμε update τις γραμμές μας  Wink
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#12
Συγγνώμη! Απλά πραγματικά έπρεπε να υπάρχει κάποια λίστα με checks ώστε απλά να συμπληρώνεις κουτακια αντί να κάθεστε να γράφετε κατεβατά... Μιλάμε τώρα για λεωφορεία μιας ολόκληρης ζωής! Άλλα εκεί που μένεις, άλλα εκεί που σπουδάζεις, άλλα εκεί που δουλεύεις...
Απάντηση
#13
(06-06-2018, 04:53 PM)uptight Έγραψε: Συγγνώμη! Απλά πραγματικά έπρεπε να υπάρχει κάποια λίστα με checks ώστε απλά να συμπληρώνεις κουτακια αντί να κάθεστε να γράφετε κατεβατά... Μιλάμε τώρα για λεωφορεία μιας ολόκληρης ζωής! Άλλα εκεί που μένεις, άλλα εκεί που σπουδάζεις, άλλα εκεί που δουλεύεις...

Μη ζητάς συγγνώμη  Wink Καλοπροαίρετα το είπα... Πάντως η checklist δεν θα ήταν κακή ιδέα και θα κοιτάξω να δω αν μπορώ να τη φτιάξω, αλλιώς θα επικοινωνήσω με τη διαχείριση αν μπορούν να κάνουν εκείνοι κάτι αντίστοιχο. Θα είχε ενδιαφέρον να μπουν όσες περισσότερες γραμμές γίνεται (μαζί με τις κατηργημένες) για να τις έχουμε και σαν μια λίστα με το τι υπήρχε τότε και τι υπάρχει σήμερα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#14
Βασικά η ερώτηση έπρεπε να είναι, Ποιες γραμμές ΔΕΝ έχετε χρησιμοποιήσει;

Καημό το έχω να χρησιμοποιήσω τις 801 και 836 αλλά και την 865, έτσι για να πω ότι μπήκα και σε αυτές. Επίσης δεν έχει τύχει να χρησιμοποιήσω την 805, και κάποιες τοπικές γραμμές τύπου 021, 022 που δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν.


Όλες τις υπόλοιπες, τις έχω πάρει έστω μια φορά.

Βασικά όσον αφορά τα 801 και 836 ούτε καν τα έχω δει, κάτι σαν αστικός μύθος ένα πράγμα. Έχει ανέβει κανείς σε αυτά; Ξέρω ότι πάνε Παλάσκα, άρα μπαίνουν μέσα σε στρατόπεδο, που σημαίνει ότι δεν είναι για όλο το επιβατικό κοινό....μπορεί να κάνω λάθος, αλλά δε ξέρω τι παίζει με αυτά.
Απάντηση
#15
Το 865 το 'χω πετύχει κάποιες φορές αργά το βράδυ στο Αιγάλεω με 2-3 άτομα μέσα το πολύ αλλά δεν το έχω πάρει αφού δεν βλέπω λόγο να τρέχω στη Μάνδρα μες τη νύχτα.

801 και 836 παρότι περνάνε σχετικά κοντά δεν έχω κάνει ποτέ τον κόπο να πάω να τα δω! Ούτε και το 702, τα 715/716 και κάθε γραμμή - δρομολόγιο ειδικού σκοπού!  

Αλλά εγώ έχω κενά και σε κάποιες λίγες κανονικές γραμμές και μάλιστα μερικές από αυτές είναι σημαντικές! Πχ δεν έχω μπει ποτέ στο 500, τα 824/825, 535, 536, 319 και κάποιες ακόμα! 

Το 022 είναι αλήθεια ότι υπερκαλύπτεται ειδικά στο κομμάτι της Κυψέλης!
Απάντηση
#16
Καλά και γω άμα έπαιρνα το 865, μέχρι Χαϊδάρι θα πήγαινα, για να μπορώ να γυρίσω κέντρο. Άμα βγεις Μάνδρα (ή Ασπρόπυργο έστω), δεν υπάρχει γυρισμός.
Απάντηση
#17
Θα μπορούσα να πάω πρώτα με το αμάξι μέχρι τη Μάνδρα την ώρα που λειτουργούν τα πάντα και μετά να γυρίσω πίσω με άλλο μέσο και μετά να πάρω το 865 για να πάω Μάνδρα και να έχω εκεί το αμάξι για να γυρίσω! Αλλά τόσο χρόνο για χάσιμο δεν έχω.  ROFL
Απάντηση
#18
Από ποια μεριά δεν έχει σημασία, αρκεί να κάνατε ολόκληρη τη διαδρομή.

Σήμερα στις πήρα το 813 από τα Νοσοκομεία που είναι η Αφετηρία εφ'όσον βρισκόμουν στην περιοχή, μέχρι που είναι το Τέρμα στον Άγιο Σπυρίδων στο Αιγάλεω, για να βγω Θηβών, να ανέβω πάνω, κτλ.

Είχα κάτι χρόνια να το πάρω το συγκεκριμένο...και σήμερα το πήρα από την αρχή μέχρι τέλος. Αρκετά ιδιαίτερη διαδρομή που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, και μπαίνει σε μέρη που δε νομίζω να πάει άλλο. Μπαίνει μέσα στο Μεταξουργείο, αλλά και μέσα στο Βοτανικό (!!!). Μου έκανε εντύπωση που ένας τύπος ανέβηκε από την Αγίου Πολυκάρπου στις 5 και κάτι. Το πως βρέθηκε εκεί δε μπορώ να το φανταστώ.


Άλλες που έχω κάνει από την Αρχή μέχρι Τέρμα, είναι το Χ14 φυσικά και από τις 2 μεριές, το 550 επίσης από τις 2 μεριές, και το Β5.

Από τη μία μεριά το 040 (Κατά λάθος εδώ. Από Σύνταγμα βγήκα στο Τέρμα Πειραιά ενώ ήθελα να κατέβω λίγο πιο πριν, αλλά αποκοιμήθηκα), το Α1, το Β1, το 845 (από Πειραιά και τα 3). Το 732 από Βύρωνα αρκετές φορές, για να βγω Ίλιον.

Επίσης φέτος το χειμώνα είχα κάνει κάτι Κυκλικές στα Άνω Λιόσια, γιατί έβρεχε εκείνη την ημέρα και έπρεπε κάπως να βρω καταφύγιο από τη βροχή μέχρι να κόψει. Είχε το ενδιαφέρον του κατά τα άλλα.

Δε θυμάμαι άλλα για την ώρα. Εσείς ποιες έχετε κάνει;

Γενικά παρατηρώ ότι σχεδόν κανένας δε το κάνει αυτό, γιατί όσες φορές έχω κάνει Αφετηρία - Τέρμα η σύνθεση των επιβατών αλλάζει, και παρατηρώ ότι ήμουν ο μοναδικός από την αρχή μέχρι το τέλος. Στο μόνο που συμβαίνει αυτό είναι στο Χ14. Στο 732 από την άλλη για παράδειγμα, κανένας που έχει ανέβει από Βύρωνα γενικώς δεν έχει κατέβει Ίλιον. Ίδια περίπτωση είναι και το 608 που έχω βγει Ζωγράφου - Γαλάτσι και Vice Versa αρκετές φορές. Όχι ολόκληρη Αφετηρία - Τέρμα, αλλά έχω ανέβει από στασή στου Ζωγράφου για να βγω Γαλάτσι. Δε θυμάμαι κανέναν από του Ζωγράφου να κατέβηκε Γαλάτσι, εκτός άμα δε το πρόσεξα.
Απάντηση
#19
Συνένωσα τα δύο νήματα, ώστε να μην δημιουργούνται νήματα με το ίδιο ή παρεμφερές περιεχόμενο. Το αν έχετε χρησιμοποιήσει γραμμές είτε για μικρό, είτε για μεγάλο μέρος, είτε ακόμα και για ολόκληρη την διαδρομή, μπορείτε να το διασαφηνίσετε εδώ.
Απάντηση
#20
Εγώ προσωπικά έχω μπει σε πολύ λίγες γραμμές, αλλά σε όσες έχω μπει (πλην 2-3) ήταν για μεγάλη διαδρομή

040(καταλαθως),057,101,106,109,111(οταν υπήρχε),112,122,130,131,136,137,140,141,155,164,165(οσο υπήρχε),171,201,202(οταν υπάρχει σαν Στ.Δαφνη,Στ. Συγγρού Φιξ) ,206,208(οταν υπήρχε),212,217,218,219,229,237,550,732,816(ναι το πέτυχα),Α2,Α3,Α4(οταν υπήρχε),Β1,Β3(οταν υπήρχε),Χ97

Από τρόλεϊ: 10,12
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)