04-05-2018, 09:03 AM
601 στο 52
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
|
04-05-2018, 09:03 AM
601 στο 52
04-05-2018, 08:22 PM
Το 118 στο 34.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
04-05-2018, 09:37 PM
Χθες το βράδυ κατά τις 21:15 χάλασε το 903 στο Χ1 στην στάση κρικέλα με κατεύθυνση προς τα ΚΤΕΛ
04-05-2018, 10:04 PM
Σήμερα 4/5
479,489,670 στο 56 630 στο 32 873,935 στο 72
με τα 22 και 23 τι έγινε; Ξαναεπέστρεψαν στις προηγούμενες εκδοχές τους (με την στάση Αναστροφή να είναι μέρος του 23; )
05-05-2018, 12:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-05-2018, 01:38 PM από dim_thess.)
(05-05-2018, 11:02 AM)vard_57 Έγραψε: με τα 22 και 23 τι έγινε; Ξαναεπέστρεψαν στις προηγούμενες εκδοχές τους (με την στάση Αναστροφή να είναι μέρος του 23; ) γινεται χαμος με τις 2 γραμμες .την τεταρτη υπηρξε διαμαρτυρια και αποκλεισμος των λεωφορειων του 23 απο κατοικους ωστε να τα εκτρεπουν στο παλιο δρομολογιο.επικρατησε ενας πανικος και ο οασθ αναγκαστηκε εκεινη την ημερα να εκτελει το 23 με το δρομολογιο της αναστροφης.της επομενες δυο μερες εγιναν συναντησεις με οασθ και οσεθ.ολα ειναι στον αερα και εξεταζονται διαφορες προτασεις. μια θα ηταν τα irisbus europolis τα οποια οταν παρελαβε ο οασθ για μικρο διαστημα ηταν στο 23 με τους κοκκινους αλεξανδρους.μαλλον ομως δεν την βγαζουν στις ανηφορες. τωρα στην τηλεματικη ενω ειχαν αφαιρεθει οι 3 κατηργημενες στασεις του 23 εχουν προστεθει ξανα ενω στην πραγματικοτητα ΔΕΝ εκτελουνται το 22 με την αλλαγη του δρομολογιου του για να καλυπτει την σταση αναστροφη αντιμετωπιζει προβλημα καθως δεν μπορει στην καθοδο της παλαμιδου να στριψει δεξια την πολιορκητου και ετσι κανει δυο φορες την σταση πλατεια τσιτσανη.οτι να ναι
05-05-2018, 02:25 PM
477 στο 56 σε τέλεια κατάσταση λες και το πήραν σήμερα
05-05-2018, 02:56 PM
κάποια λεωφορεία που είναι σε πολύ καλή κατάσταση σε κάνουν να απορείς, αν όλα ήταν «τέλεια», κι αν όχι τέλεια, αλλά όπως θα 'πρεπε να είναι (με τον ΟΑΣΘ), θα ήταν άραγε και τα υπόλοιπα λεωφορεία έτσι;
05-05-2018, 08:11 PM
287 στο 56 το οποίο δεν εντοπίζεται από την τηλεματική όπως και το 477
501 στο 64 |
|