Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
02-05-2018, 01:33 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-05-2018, 01:33 PM από Citaro.)
(02-05-2018, 10:27 AM)aliance Έγραψε: Τα δρομολόγια του 865 θα ξεκινουν απο Αμαξ. Βοτανικου εχει αστερακι στο ωραριο
Oί λόγοι που οδηγούν σε αυτή την τροποποίηση είναι (μάλλον) οι κάτωθι :
1. Τα οχήματα του 876 των 22:40 και 23:05 από Ελευσίνα (που εκτελούν το 865 στη συνέχεια) πρέπει στο γυρισμό να αποκτήσουν τακτή αναχώρηση αφού διαφορετικά θα εκτελούσαν πολύ μεγάλο δρομολόγιο, άρα και ακανόνιστο (Ελευσίνα - Αιγάλεω- επιστροφή Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Μάνδρα, μιάμιση ώρα το λιγότερο). Καθώς στο Αιγάλεω δεν υπάρχει χώρος αναμονής, βρήκαν ως αμέσως πιό πρόσφορο σημείο το Α/Σ Βοτανικού, όπου υπάρχει η δυνατότητα να ρεμιζάρουν τα οχήματα.
2. Η κατάργηση της διαδρομής Κουμουνδούρου - Βοτανικός για τα δύο δρομολόγια του 865 πιθανώς να σχετίζεται με την ελάχιστη επιβατική κίνηση στο κομμάτι αυτό. Αλήθεια, δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος νορμάλ που να κατέβει πεζός στις 23:30 την Πειραιώς ή να περάσει μέσω Γερανίου/Μενάνδρου το πιό επικίνδυνο σημείο της Αθήνας, ώστε να φτάσει στην Κουμουνδούρου και να πάρει λεωφορείο.
3. Στο Αιγάλεω υπάρχει ανταπόκριση με το μετρό. Ακόμη κι αν φύγει κανείς με το δρομολόγιο 23:50 από Σύνταγμα, θα είναι 23:58 Αιγάλεω (και 5' να ανεβεί τις σκάλες). Το τελευταίο όχημα των 24:00 της 865 από Α/Σ Βοτανικού διέρχεται γύρω στις 00:06-00:07 και έτσι "κουμπώνει". Εναλλακτικά, τα δύο τελευταία δρομολόγια του 856 από Δάφνη, διέρχονται από Πανεπιστημίου γύρω στις 23:05 και 23:35 και φτάνουν στη στάση "Ελαιώνας" επί της Ιεράς Οδού στις 23:20 / 23:50. Και έτσι να το πάρεις, υπάρχει ανταπόκριση.
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(02-05-2018, 01:33 PM)Citaro Έγραψε: Oί λόγοι που οδηγούν σε αυτή την τροποποίηση είναι (μάλλον) οι κάτωθι :
1. Τα οχήματα του 876 των 22:40 και 23:05 από Ελευσίνα (που εκτελούν το 865 στη συνέχεια) πρέπει στο γυρισμό να αποκτήσουν τακτή αναχώρηση αφού διαφορετικά θα εκτελούσαν πολύ μεγάλο δρομολόγιο, άρα και ακανόνιστο (Ελευσίνα - Αιγάλεω- επιστροφή Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Μάνδρα, μιάμιση ώρα το λιγότερο). Καθώς στο Αιγάλεω δεν υπάρχει χώρος αναμονής, βρήκαν ως αμέσως πιό πρόσφορο σημείο το Α/Σ Βοτανικού, όπου υπάρχει η δυνατότητα να ρεμιζάρουν τα οχήματα.
2. Η κατάργηση της διαδρομής Κουμουνδούρου - Βοτανικός για τα δύο δρομολόγια του 865 πιθανώς να σχετίζεται με την ελάχιστη επιβατική κίνηση στο κομμάτι αυτό. Αλήθεια, δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος νορμάλ που να κατέβει πεζός στις 23:30 την Πειραιώς ή να περάσει μέσω Γερανίου/Μενάνδρου το πιό επικίνδυνο σημείο της Αθήνας, ώστε να φτάσει στην Κουμουνδούρου και να πάρει λεωφορείο.
3. Στο Αιγάλεω υπάρχει ανταπόκριση με το μετρό. Ακόμη κι αν φύγει κανείς με το δρομολόγιο 23:50 από Σύνταγμα, θα είναι 23:58 Αιγάλεω (και 5' να ανεβεί τις σκάλες). Το τελευταίο όχημα των 24:00 της 865 από Α/Σ Βοτανικού διέρχεται γύρω στις 00:06-00:07 και έτσι "κουμπώνει". Εναλλακτικά, τα δύο τελευταία δρομολόγια του 856 από Δάφνη, διέρχονται από Πανεπιστημίου γύρω στις 23:05 και 23:35 και φτάνουν στη στάση "Ελαιώνας" επί της Ιεράς Οδού στις 23:20 / 23:50. Και έτσι να το πάρεις, υπάρχει ανταπόκριση. Γενικά το 865 αέρα κοπανιστό μεταφέρει!
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Εγώ πάντως που είχα μπει στο 865 πριν 2-3 χρόνια, μια χαρά κόσμο είχε! Όχι τρέλα πράγματα, (και κανείς δεν κατέβηκε στο κομμάτι του Βοτανικού) απλά τον συνηθισμένο κόσμο που έχουν τα Α16/Γ16 όταν φεύγουν από Κουμουνδούρου. Και δε μου απάντησε κάποιος αν το πρώτο πρωινό από Μάνδρα τερματίζει Αιγάλεω ή Αθήνα!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(02-05-2018, 02:49 PM)pvuccino Έγραψε: Και δε μου απάντησε κάποιος αν το πρώτο πρωινό από Μάνδρα τερματίζει Αιγάλεω ή Αθήνα!
Μέχρι Αιγάλεω εκτελείται. Άλλωστε φτάνοντας έχει ανοίξει το Μετρό.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Καλά, αυτό δε σημαίνει τίποτα! Με αυτή τη λογική, τα περισσότερα δρομολόγια που κατεβαίνουν Αθήνα το πρωί δε θα έπρεπε να είχαν επιστροφή, αφού φεύγουν από Κέντρο 5.20-5.30! Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(03-05-2018, 02:44 PM)pvuccino Έγραψε: Καλά, αυτό δε σημαίνει τίποτα! Με αυτή τη λογική, τα περισσότερα δρομολόγια που κατεβαίνουν Αθήνα το πρωί δε θα έπρεπε να είχαν επιστροφή, αφού φεύγουν από Κέντρο 5.20-5.30! Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως!
Μα τα περισσότερα δεν έχουν πλέον επιστροφή. Όλα των Νοτίων Προαστίων (106, 206, 237, 112, 164, 109, 155) αποβιβάζουν στην Ακαδημία και επιστρέφουν κενά, καθώς έχει ήδη ξεκινήσει εκείνη την ώρα το Μετρό. Επίσης και στο 822 που έχει περαστεί η πρωινή διαδρομή στην τηλεματική, φαίνεται ότι το πρώτο δρομολόγιο φτάνει μέχρι την Ομόνοια και δεν έχει περασμένη επιστροφή προς Περιστέρι.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Θερινό ΙΙ από σήμερα με καινούριες μ@λακιες.. Κυριακή 237 με πρώτο δρομολόγιο ... 08:10 και τελευταίο 23:00..
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(23-07-2018, 02:32 PM)mercedes elbo Έγραψε: Θερινό ΙΙ από σήμερα με καινούριες μ@λακιες.. Κυριακή 237 με πρώτο δρομολόγιο ... 08:10 και τελευταίο 23:00.. Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχουν περαστεί κάποια δεομολόγια...είναι δυνατόν να ισχύει;;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(23-07-2018, 03:47 PM)georgio Έγραψε: Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχουν περαστεί κάποια δεομολόγια...είναι δυνατόν να ισχύει;;
Και όμως ισχύει.. Και το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι δεν έχει κοπεί βάρδια (πάλι 4 8ωρες είναι) απλά κόψαν το ωράριο έτσι αυθαίρετα τη στιγμή που ανέκαθεν έχει κόσμο και το πρωί και ειδικά στο τελευταίο το βράδυ (23:45)
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι ίσως είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τέτοιας έκτασης περικοπή ωραρίου σε βασική γραμμή. Συνήθως αυτό γινόταν είτε σε γραμμές με λίγο κόσμο (Τοπικά Μενιδίου, Τοπικά Γλυφάδας, 416, 418 κ.α.) είτε σε γραμμές με επικάλυψη σημαντικού τμήματος από άλλες γραμμές και σε κοντινή απόσταση (021, 622/815 κλπ).
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(23-07-2018, 07:24 PM)mercedes elbo Έγραψε: Και όμως ισχύει.. Και το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι δεν έχει κοπεί βάρδια (πάλι 4 8ωρες είναι) απλά κόψαν το ωράριο έτσι αυθαίρετα τη στιγμή που ανέκαθεν έχει κόσμο και το πρωί και ειδικά στο τελευταίο το βράδυ (23:45)
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι ίσως είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τέτοιας έκτασης περικοπή ωραρίου σε βασική γραμμή. Συνήθως αυτό γινόταν είτε σε γραμμές με λίγο κόσμο (Τοπικά Μενιδίου, Τοπικά Γλυφάδας, 416, 418 κ.α.) είτε σε γραμμές με επικάλυψη σημαντικού τμήματος από άλλες γραμμές και σε κοντινή απόσταση (021, 622/815 κλπ). Nαι αλλα θα εχει...201 στις 6:55! Να η νεα γραμμη - κορμος της Ηλιουπολης... ςπισης γυρω στις 6:45 διελευση του 140 προς Βυρωνα - Παγκρατι. Απορώ τι πινουν εκει στον ΟΑΣΑ!
|