12-06-2017, 07:58 PM (Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-12-2018, 09:50 PM από Giorgos Kollias. Edited 1 time in total.
Τροποποίηση Αιτιολογίας: προσθήκη αποκόμματος
)
Τον Απρίλιο του 1951, με απόφαση του υπουργού Συγκοινωνιών, επεκτείνονται μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό οι εξής λεωφορειακές γραμμές: i) Αποθήκη - Βενιζέλου, ii) Κάτω Τούμπα - Ερμού, iii) Άνω Τούμπα - Χαλκέων. (εφημερίδα "Μακεδονία", 20-04-1951)
Όσο πληθύνονται οι νόμοι, τόσο πιο σάπιο είναι ένα κράτος.
(12-06-2017, 07:58 PM)Giorgos Kollias Έγραψε: Τον Απρίλιο του 1951, με απόφαση του υπουργού Συγκοινωνιών, επεκτείνονται μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό οι εξής λεωφορειακές γραμμές: i) Αποθήκη - Βενιζέλου, ii) Κάτω Τούμπα - Ερμού, iii) Άνω Τούμπα - Χαλκέων. (εφημερίδα "Μακεδονία", 20-04-1951)
απ' ό,τι ξέρω 89Β στην αρχή του ήταν και μετάβαση και επιστροφή. Πότε έγινε η αλλαγή σε 89Β/89Ε και η δημιουργία των 89Κ/89Ν (Διασταύρωση Αγιονερίου); Τέλος είναι όντως τυχαία τα γράμματα που επιλέγονται (μετά τον αριθμό της γραμμής);
(17-04-2017, 03:25 PM)vard_57 Έγραψε: Ακόμα ένα Google MyMap που έφτιαξα για μια γραμμή που φαίνεται πως πλέον δεν υπάρχει.Η γραμμή 90Κ. Δεν ξέρω πολλά (βασικά τίποτα). Αν ξέρετε κάτι, πείτε μου. Παρατηρώ ότι περιελάμβανε κομμάτι το οποίο τώρα εξυπηρετείται από τις γραμμές 90: ΚΟΥΦΑΛΙΑ - ΜΑΛΓΑΡΑ, 90A: ΛΟΥΔΙΑΣ - ΜΑΛΓΑΡΑ και 90B: ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΣ - ΜΑΛΓΑΡΑ. Επίσης περιλαμβάνει δύο στάσεις που πλέον έχουν καταργηθεί. την Τ.Σ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ (17001) και την ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ (17064). Φαντάζομαι καταργήθηκε αφού ήδη υπήρχαν άλλες 3 γραμμές με παρόμοια διαδρομή και ήταν περιττή. Δεν ξέρω όμως με ποια λογική δημιουργήθηκε.
Το 90Κ ήταν το τελευταίο δρομολόγιο της γραμμής πριν αλλάξουν τα δρομολόγια, απλά για να μην πηγαίνει ως τον Λουδία το είχαν κάνει να πηγαίνει μόνο μέχρι την Χαλκηδόνα και από εκεί έφευγε για αμαξοστάσιο.
η συγκοινωνια στον λαγκαδα πριν το (νομιζω) 2011 που εγιναν οι τροποποιησεις στις γραμμες 83-85-91 πως γινοταν, ποιες γραμμες υπηρχαν, ποια ηταν η γραμμη 83 πριν το 2011;