Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Σε λίγους μήνες τελειώνει η ταλαιπωρία των επιβατών στον ΗΣΑΠ. Όπως δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο διευθύνων σύμβουλος του ΗΣΑΠ, Χαράλαμπος Αραμπατσάκος, στις 20 Δεκεμβρίου του 2010 θα έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα ανακατασκευής στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο.
Ο κ. Αραμπατσάκος, παραδέχθηκε ότι υπάρχει μικρή καθυστέρηση στην πορεία των έργων, λόγω των αρχαίων που βρέθηκαν.
Υπενθυμίζεται ότι μέχρι τις 9 Αυγούστου θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Αττική - Φάληρο, ενώ από την Τρίτη 10 Αυγούστου 2010 και μέχρι το τέλος του έτους θα συνεχίσει να παραμένει κλειστό το τμήμα Αττική - Μοναστηράκι.
Οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται με τη λεωφορειακή γραμμή Χ19, καθώς και με τις γραμμές του Μέτρο 2 και 3.
Σχετικο Ηχητικο Ντοκουμεντο
http://www.skai.gr/player/radio/?mmid=203302
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
Η αλήθεια είναι τους τελευταίους μήνες έχουν δείξει μεγαλύτερο θάρρος στο κλείσιμο τμημάτων της γραμμής από ότι πχ την άνοιξη του 2009. Από την άλλη πλευρά εάν τελειώσει 20/12/10 σημαίνει ότι το έργο θα έχει πάρει 23 μήνες παρά μία εβδομάδα όταν το αρχικό πλάνο ήταν για 12 μήνες.
Ποιά τμήματα της γραμμής έχουν ολοκληρωθεί;
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
02-08-2010, 03:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-08-2010, 03:48 PM από Cmaniac.)
Κακά τα ψεμματα, εαν το κομματι το οποιο γινονται οι εργασιες δεν κλεισει εντελως δεν ειναι δυνατον να προχωρησει με γοργους ρυθμους η αποκατασταση του. Δεν ειναι και το ευκολοτερο πραγμα να περνουν οι συρμοι σε αποστασεις εκατοστων και οι εργατες να προσπαθουν να φερουν τις γραμμες σε απολυτη ευθυγραμμιση.
Οσον αφορα τα ολοκληρωμενα κομματια,
Νοτιως της σηραγγας το μονο κομματι το οποιο εχει μεινει ανεπαφο (και ετσι θα μεινει καθως φαινεται) ειναι το κομματι Πειραιας - Φαληρο, ενω αυτη τη στιγμη που μιλαμε διορθωνεται και το τελευταιο μικρο κομματι που ειχε μεινει στον Ταυρο. Το κομματι Μοναστηρακι - Θησειο δεν εχει πειραχθει ακομα, αλλα ειναι θεμα χρονου μαλλον.
Βορειως της σηραγγας δεν εχω καθαρη εικονα, αλλα νομιζω πως κι εκει ειναι λιγα τα κενα που εχουν απομεινει.
Δημοσιεύσεις: 39
Θέματα: 0
Εγγραφή: 30-11-2009
γιατι δε θα πειραχθει το τμημα Πειραιας Φαληρο ??? Λογω αυτου που λεγανε,πως θα περναει και καλα το τραμ απο κει και ο ησαπ θα γινει υπογειος στο σημειο αυτο???
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
03-08-2010, 09:37 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-08-2010, 09:38 AM από abc.)
(02-08-2010, 10:30 PM)panitos Έγραψε: γιατι δε θα πειραχθει το τμημα Πειραιας Φαληρο ??? Λογω αυτου που λεγανε,πως θα περναει και καλα το τραμ απο κει και ο ησαπ θα γινει υπογειος στο σημειο αυτο???
Αυτό που θέλει να πει είναι ότι δεν θα πειραχθεί στα πλαίσια αυτού του έργου. Όπως γράφεις θα πειραχθεί στα πλαίσια της επέκτασης του τραμ.
(02-08-2010, 03:47 PM)Cmaniac Έγραψε: Οσον αφορα τα ολοκληρωμενα κομματια,
Νοτιως της σηραγγας το μονο κομματι το οποιο εχει μεινει ανεπαφο (και ετσι θα μεινει καθως φαινεται) ειναι το κομματι Πειραιας - Φαληρο, ενω αυτη τη στιγμη που μιλαμε διορθωνεται και το τελευταιο μικρο κομματι που ειχε μεινει στον Ταυρο. Το κομματι Μοναστηρακι - Θησειο δεν εχει πειραχθει ακομα, αλλα ειναι θεμα χρονου μαλλον.
Τότε γιατί έχουν κλήσει την γραμμή από το Φάληρο και όχι πιο πάνω;
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(02-08-2010, 03:47 PM)Cmaniac Έγραψε: Βορειως της σηραγγας δεν εχω καθαρη εικονα, αλλα νομιζω πως κι εκει ειναι λιγα τα κενα που εχουν απομεινει.
Ναι έχουν μείνει 2 τμήματα βόρεια της σήραγγας. Το Περισσός - Πευκάκια ανακαινίζεται τώρα, το άλλο τμήμα είναι το ΚΑΤ - Κηφισιά.
(03-08-2010, 09:37 AM)abc Έγραψε: Τότε γιατί έχουν κλήσει την γραμμή από το Φάληρο και όχι πιο πάνω;
Πάντως αμέσως μετά τον σταθμό Καλλιθέα, προς Μοσχάτο, υπάρχει ψαλίδι και δεν νομίζω να το έχουν ξηλώσει ακόμα. Θα μπορούσαν να αναστρέφουν εκεί οι συρμοί αντί για το Φάληρο.