Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)
#31
(08-03-2017, 12:19 AM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Απίστευτο, και όμως αληθινό, η Volvo #167 που σήμερα ήταν δρομολογημενη στο Β9, δεν έχει εγκατεστημένο κανένα μηχανικά για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Μπορεί να ήταν μέσα καιρό και να μην έγινε εγκατάσταση!
Κι εγώ είχα μπει πριν καμία δεκαριά μέρες στο Ν2 604 στο Γ16 και δεν είχε κανένα! (ήταν από τα οχήματα που τα κατεστρεψαν λογικά)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#32
Λεπτομέρειες απομένουν πλέον για να έχουμε μία (σχεδόν) ολοκληρωμένη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (ΑΣΣΚ), καθώς μέχρι στιγμής έχουν γίνει τα εξής:
  • Διατίθενται πλέον και μεμονωμένα Ενιαία εισιτήρια διάρκειας 90' (1,40€), καθώς και 5πλο (5*1,40€=7€) και 10πλο (10*1,40€=14€). Κανονικά διατίθενται από πριν το καλοκαίρι και όλα τα "ακριβά" εισιτήρια (ημερήσιο, 5ήμερο, τουριστικό, Αεροδρομίου).
  • Ξεκίνησε η διάθεση καρτών απεριορίστων διαδρομών κανονικής τιμής (όχι μειωμένες!!!) όλων των τύπων (και η μηνιαία των 30€) από τα εκδοτήρια του Μετρό στους σταθμούς "Σύνταγμα", "Ανθούπολη", "Ελληνικό", "Αγ. Μαρίνα" και "Δουκ. Πλακεντίας".
  • Ξεκίνησε η διάθεση μηνιαίων καρτών μειωμένης τιμής ΜΟΝΟ για εκείνες τις κατηγορίες των δικαιούχων που απατείται απλή ταυτοποίηση με αστυνομική ταυτότητα (σίγουρα ανήλικοι έως 18 ετών και μάλλον και ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών). Για τις υπόλοιπες κατηγορίες δικαιούχων μειωμένης τιμής (φοιτητές, άνεργοι, πολύτεκνοι κλπ) αναμένεται ενημέρωση.
  • Η διάρκεια των καρτών απεριορίστων διαδρομών που εκδίδονται πλέον σε μορφή ATH.ENA Card είναι τόσες ημέρες (30, 90, 180 ή 365 ημέρες) όσες θα μεσολαβήσουν από την πρώτη χρήση και όχι από 1η έως 30/31 του μήνα. Η επαναφόρτισή τους μπορεί να γίνεται και από τα ΑΜΕΚ και όχι απαραίτητα από εκδοτήρια.
  • Αυξάνεται μέρα με τη μέρα ο αριθμός των νέων αυτόματων μηχανημάτων (ΑΜΕΚ) σε σταθμούς του Μετρό, ενώ έχουν τοποθετηθεί ΑΜΕΚ και σε κεντρικά σημεία περιοχών που δε βρίσκονται πλησίον σταθμών ή στάσεων ΜΣΤ (Κυψέλη, Ζωγράφου, Πέραμα, Αγ. Ανάργυροι, Χαλάνδρι κ.α.), όπως και σε σταθμούς υπεραστικών συγκοινωνιών (ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων, Αεροδρόμιο, Λιμάνι Πειραιά).
  • Ακόμα δεν έχουν συνδεθεί POS στα αυτόματα μηχανήματα, ενώ και το site για το ηλεκτρονικό εισιτήριο (www.athenacard.gr) παραμένει εκτός λειτουργίας
  • Οι πύλες μπορεί να παραμένουν ανοιχτές, ωστόσο το ATH.ENA Ticket και η ATH.ENA Card μπορούν να χρησιμοποιηθούν κανονικά. Το ίδιο ισχύει και για λεωφορεία, τρόλεϊ και Τραμ.
Απάντηση
#33
(25-09-2017, 09:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Λεπτομέρειες απομένουν πλέον για να έχουμε μία (σχεδόν) ολοκληρωμένη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (ΑΣΣΚ), καθώς μέχρι στιγμής έχουν γίνει τα εξής:
  • Διατίθενται πλέον και μεμονωμένα Ενιαία εισιτήρια διάρκειας 90' (1,40€), καθώς και 5πλο (5*1,40€=7€) και 10πλο (10*1,40€=14€). Κανονικά διατίθενται από πριν το καλοκαίρι και όλα τα "ακριβά" εισιτήρια (ημερήσιο, 5ήμερο, τουριστικό, Αεροδρομίου).
  • Ξεκίνησε η διάθεση καρτών απεριορίστων διαδρομών κανονικής τιμής (όχι μειωμένες!!!) όλων των τύπων (και η μηνιαία των 30€) από τα εκδοτήρια του Μετρό στους σταθμούς "Σύνταγμα", "Ανθούπολη", "Ελληνικό", "Αγ. Μαρίνα" και "Δουκ. Πλακεντίας".
  • Ξεκίνησε η διάθεση μηνιαίων καρτών μειωμένης τιμής ΜΟΝΟ για εκείνες τις κατηγορίες των δικαιούχων που απατείται απλή ταυτοποίηση με αστυνομική ταυτότητα (σίγουρα ανήλικοι έως 18 ετών και μάλλον και ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών). Για τις υπόλοιπες κατηγορίες δικαιούχων μειωμένης τιμής (φοιτητές, άνεργοι, πολύτεκνοι κλπ) αναμένεται ενημέρωση.
  • Η διάρκεια των καρτών απεριορίστων διαδρομών που εκδίδονται πλέον σε μορφή ATH.ENA Card είναι τόσες ημέρες (30, 90, 180 ή 365 ημέρες) όσες θα μεσολαβήσουν από την πρώτη χρήση και όχι από 1η έως 30/31 του μήνα. Η επαναφόρτισή τους μπορεί να γίνεται και από τα ΑΜΕΚ και όχι απαραίτητα από εκδοτήρια.
  • Αυξάνεται μέρα με τη μέρα ο αριθμός των νέων αυτόματων μηχανημάτων (ΑΜΕΚ) σε σταθμούς του Μετρό, ενώ έχουν τοποθετηθεί ΑΜΕΚ και σε κεντρικά σημεία περιοχών που δε βρίσκονται πλησίον σταθμών ή στάσεων ΜΣΤ (Κυψέλη, Ζωγράφου, Πέραμα, Αγ. Ανάργυροι, Χαλάνδρι κ.α.), όπως και σε σταθμούς υπεραστικών συγκοινωνιών (ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων, Αεροδρόμιο, Λιμάνι Πειραιά).
  • Ακόμα δεν έχουν συνδεθεί POS στα αυτόματα μηχανήματα, ενώ και το site για το ηλεκτρονικό εισιτήριο (www.athenacard.gr) παραμένει εκτός λειτουργίας
  • Οι πύλες μπορεί να παραμένουν ανοιχτές, ωστόσο το ATH.ENA Ticket και η ATH.ENA Card μπορούν να χρησιμοποιηθούν κανονικά. Το ίδιο ισχύει και για λεωφορεία, τρόλεϊ και Τραμ.

Exoyme κατι νεοτερο ? Smile
Απάντηση
#34
(26-09-2017, 12:46 AM)panahs Έγραψε: Exoyme κατι νεοτερο ? Smile

Στο 3ωρο που μεσολάβησε ανάμεσα στα 2 μηνύματα είχαμε καταιγιστικές εξελίξεις.. ROFL
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#35
(26-09-2017, 08:24 AM)nikos1991 Έγραψε: Στο 3ωρο που μεσολάβησε ανάμεσα στα 2 μηνύματα είχαμε καταιγιστικές εξελίξεις.. ROFL

χαχαχαα!! ρε συ μπερδευτηκα με την ημερομηνια του απο πανω post !!! ΧΑΧΑΧΑ κλαιωROFL

Φοιτητικα και ανεργων ποτε θα μπορουμε να βγαλουμε ψαχνω παντως Angel

edit : κλεινει το tfa tickets http://www.gazzetta.gr/plus/article/1142...-metaforas
Απάντηση
#36
Επειδή δε χρειάζεται να μεταφέρεται και από σοβαρές συγκοινωνιακές σελίδες εσφαλμένη πληροφόρηση (υπάρχουν γι' αυτό καταλληλότερα sites και blogs), να διορθώσω ότι μεμονωμένο ενιαίο εισιτήριο διάρκειας 90' (1,40€) είναι διαθέσιμο ΜΟΝΟ για τους κατόχους ATH.ENA Card. Όσοι προσπαθούν να εκδώσουν κάποιο ATH.ENA Ticket μπορούν να το φορτώσουν με 5πλο (5*1,40€) ή 10πλο (10*1,40€) ενιαίο εισιτήριο.

Επίσης, οι ελεγκτές στους σταθμούς του Μετρό έχουν ήδη εφοδιαστεί με νέα μηχανήματα για να αναγνωρίζουν το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Απάντηση
#37
Έβγαλα κι' εγώ με τη σειρά μου την athenacard. Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι στο γκισέ για την έκδοση χάρτινης κάρτας υπήρχαν πάνω από 40 άτομα στην ουρά, ενώ στο γκισέ της ηλεκτρονικής ήμουν ο μόνος... Μάλιστα πολλοί κοιτούσαν καλά-καλά(και ενοχλητικά θα έλεγα) με ένα βλέμα απορίας...
Απάντηση
#38
Επίσης να επισημάνω ότι σε σχετική ερώτηση που έκανα, χρειάζεται check in και check out ακόμα και με τις ανοιχτές πύλες αλλά και σε λεωφορεία/τρόλεϋ. Θέλω ειλικρινά να δω πως θα γίνεται το check out σε γραμμές τύπου 040/049/550/Α5... Παγκόσμια πρωτοτυπία το check out της κάρτας σε λεωφορεία...
Απάντηση
#39
(01-10-2017, 03:16 PM)MycenaeanKing Έγραψε: Επίσης να επισημάνω ότι σε σχετική ερώτηση που έκανα, χρειάζεται check in και check out ακόμα και με τις ανοιχτές πύλες αλλά και σε λεωφορεία/τρόλεϋ. Θέλω ειλικρινά να δω πως θα γίνεται το check out σε γραμμές τύπου 040/049/550/Α5... Παγκόσμια πρωτοτυπία το check out της κάρτας σε λεωφορεία...

Δανεικό από Ολλανδία εύκολα.. Το θέμα είναι ότι εκεί έχουν 2 μηχανήματα σε κάθε πόρτα, σημαντικά λιγότερο στρίμωγμα και πολίτες που έχουν μάθει να το δουλεύουν. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή δεν χρειάζεται check out στα λεωφορεία, αλλά θα πρέπει να εφαρμοστεί μαζί με το αναλογικό σύστημα τιμολόγησης (όταν γίνει κι αυτό κάποια στιγμή).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#40
(02-10-2017, 10:40 AM)nikos1991 Έγραψε: Δανεικό από Ολλανδία εύκολα.. Το θέμα είναι ότι εκεί έχουν 2 μηχανήματα σε κάθε πόρτα, σημαντικά λιγότερο στρίμωγμα και πολίτες που έχουν μάθει να το δουλεύουν. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή δεν χρειάζεται check out στα λεωφορεία, αλλά θα πρέπει να εφαρμοστεί μαζί με το αναλογικό σύστημα τιμολόγησης (όταν γίνει κι αυτό κάποια στιγμή).

Βασικά η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ γράφει ότι είναι υποχρεωτική η επικύρωση του εισιτηρίου και κατά την έξοδο, χωρίς όμως να διευκρινίζει αν πρόκειται μόνο για τις μπάρες στο μετρό ή και για τα λεωφορεία... Καλύτερα λοιπόν check out παντού θα έλεγα, όχι μόνο για να μη φάμε τζάμπα πρόστιμο, αλλά και για να αποφύγουμε την περίπτωση που αν δεν κάνουμε check out στο λεωφορείο το τσιπ της κάρτας να θεωρεί ότι δεν έγινε αποβίβαση από το λεωφορείο και να μην διαβάζεται από το μηχάνημα στο μετρό... Ακραία περίπωση αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Eξακολουθώ όμως να θεωρώ ότι σε γραμμές που γίνεται το αδιαχώρητο, όπως αυτές που έγραψα αλλά και πολλές άλλες, το check out είναι πρακτικά αδύνατο δεδομένων και των ελληνικών συνθηκών...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)